• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2012. gada 17. janvāra noteikumi Nr. 65 "Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāta nolikums". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 26.01.2012., Nr. 15 https://www.vestnesis.lv/ta/id/243228-latvijas-prezidenturas-eiropas-savienibas-padome-sekretariata-nolikums

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.66

Grozījums Ministru kabineta 2003.gada 29.aprīļa noteikumos Nr.237 "Ārlietu ministrijas nolikums"

Vēl šajā numurā

26.01.2012., Nr. 15

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 65

Pieņemts: 17.01.2012.

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi Nr.65

Rīgā 2012.gada 17.janvārī (prot. Nr.3 28.§)

Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāta nolikums

Izdoti saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likuma 16.panta pirmo daļu

I. Vispārīgie jautājumi

1. Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts (turpmāk – sekretariāts) ir ārlietu ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde.

2. Sekretariāta mērķis ir nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu Latvijas sagatavošanos prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē (turpmāk – prezidentūra) un atbilstoši kompetencei koordinēt darbu prezidentūras laikā.

3. Sekretariāts savu funkciju un uzdevumu veikšanā sadarbojas ar valsts institūcijām.

4. Sekretariāts ir izveidots uz noteiktu laiku – līdz 2015.gada 31.decembrim.

II. Sekretariāta funkcijas, uzdevumi un tiesības

5. Sekretariātam ir šādas funkcijas:

5.1. koordinēt prezidentūras prioritāšu sagatavošanu;

5.2. koordinēt kopīgas triju valstu 18 mēnešu darba programmas Latvijas daļas un prezidentūras sešu mēnešu darba programmas sagatavošanu;

5.3. koordinēt prezidentūras pasākumu programmas un laika grafika sagatavošanu;

5.4. koordinēt ar prezidentūras organizāciju saistītos administratīvos, loģistikas, finanšu un drošības jautājumus kopējo prezidentūras pasākumu un citu norišu nodrošināšanai Latvijā un ārvalstīs;

5.5. koordinēt kultūras programmas sagatavošanu un tās īstenošanu Latvijā un ārvalstīs;

5.6. koordinēt sabiedrisko attiecību un komunikācijas programmas sagatavošanu un tās īstenošanu Latvijā un ārvalstīs.

6. Sekretariāts veic šādus uzdevumus:

6.1. koordinē valsts institūciju darbību ar prezidentūras sagatavošanu un norisi saistītajos jautājumos, sadarbojoties ar valsts institūciju deleģētajām amatpersonām;

6.2. prezidentūras nodrošināšanā sadarbojas ar valsts institūcijām, sociālajiem partneriem, nevalstiskajām organizācijām, fiziskajām un juridiskajām personām;

6.3. koordinē lēmumu pieņemšanas procedūru izstrādi prezidentūras sagatavošanas un norises posmiem;

6.4. sadarbībā ar ministrijām, Valsts kanceleju un Valsts administrācijas skolu koordinē prezidentūras personāla plānošanu, piesaisti un apmācību;

6.5. sadarbībā ar ministrijām un Valsts kanceleju izvērtē pasākumu, aktivitāšu un prezidentūras nodrošināšanai paredzēto finanšu līdzekļu plānu, apkopo un sagatavo kopējo ar prezidentūru saistīto izdevumu tāmi, kā arī sagatavo ziņojumu par pasākumu un aktivitāšu īstenošanas gaitu un finanšu līdzekļu izlietojumu;

6.6. piemērojot nepieciešamās procedūras, veic iepirkumus, lai nodrošinātu prezidentūras organizatorisko darbību;

6.7. koordinē sadarbību ar starptautiskajām un nevalstiskajām organizācijām, sociālajiem partneriem un komercsabiedrībām, lai piesaistītu līdzekļus pasākumu vai pakalpojumu līdzfinansēšanai;

6.8. koordinē pasākumu norisi Latvijā, kā arī ar delegāciju uzņemšanu, drošību un transportu saistīto jautājumu risināšanu un sniedz atbalstu, organizējot prezidentūras pasākumus ārvalstīs;

6.9. koordinē prezidentūras darbībai nepieciešamās valsts informācijas sistēmas un vienotā datortīkla izveidi darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem;

6.10. nodrošina telpas un aprīkojumu sekretariāta vajadzībām;

6.11. veic aprēķinus par nepieciešamo finansējumu, lai nodrošinātu sekretariāta darbību un īstenotu paredzētos pasākumus, kā arī atbild par sekretariātam piešķirtā finansējuma izlietojumu;

6.12. valsts vārdā veic privāttiesiskus darījumus, kas nepieciešami sekretariāta funkciju nodrošināšanai;

6.13. veic citus normatīvajos aktos noteiktos uzdevumus.

7. Sekretariātam ir šādas tiesības:

7.1. pēc konsultācijām ar valsts institūcijām, sociālajiem partneriem un nevalstiskajām organizācijām iesaistīt to pārstāvjus prezidentūras jautājumu risināšanā, izveidot darba grupas un organizēt to savstarpējo sadarbību;

7.2. atbilstoši sekretariāta kompetencei slēgt līgumus ar valsts institūcijām, kā arī sociālajiem partneriem, nevalstiskajām organizācijām, fiziskajām un juridiskajām personām;

7.3. pieprasīt un saņemt no valsts institūcijām, kā arī normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā no fiziskajām un juridiskajām personām sekretariāta funkciju veikšanai nepieciešamo informāciju;

7.4. sadarbībā ar valsts institūcijām konsultēties ar Eiropas Savienības dalībvalstīm, Eiropas Savienības institūcijām un trešajām valstīm jautājumos, kas saistīti ar prezidentūras nodrošināšanu;

7.5. publicēt informatīvos materiālus un sniegt informāciju plašsaziņas līdzekļiem un sabiedrības pārstāvjiem par sekretariāta darbu, tā rezultātiem un citiem kompetencē esošiem jautājumiem;

7.6. sadarbībā ar valsts institūcijām organizēt un vadīt seminārus un konferences;

7.7. rīkoties ar sekretariāta mantu un kustamo īpašumu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

III. Sekretariāta pārvalde

8. Sekretariātu vada sekretariāta direktors. Sekretariāta direktors ir valsts civildienesta ierēdnis. Sekretariāta direktoru konkursa kārtībā ieceļ amatā un atbrīvo no amata ārlietu ministrs.

9. Sekretariāta direktors veic Valsts pārvaldes iekārtas likumā noteiktās tiešās pārvaldes iestādes vadītāja funkcijas.

10. Sekretariāta direktoram var būt vietnieks. Sekretariāta direktora vietnieka kompetenci nosaka sekretariāta direktors.

IV. Sekretariāta finansēšana

11. Sekretariāta finanšu līdzekļus veido:

11.1. valsts pamatbudžeta dotācija no vispārējiem ieņēmumiem;

11.2. ziedojumi un dāvinājumi;

11.3. ārvalstu un starptautisko organizāciju finanšu palīdzība.

V. Sekretariāta darbības tiesiskuma nodrošināšana un pārskatu sniegšana

12. Sekretariāta darbības tiesiskumu nodrošina sekretariāta direktors. Sekretariāta direktors ir atbildīgs par pārvaldes lēmumu pārbaudes sistēmas izveidošanu un darbību.

13. Sekretariāta amatpersonu pieņemtos lēmumus un faktisko rīcību var apstrīdēt un pārsūdzēt Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā.

14. Sekretariāts divas reizes gadā iesniedz ārlietu ministram pārskatu par sekretariāta funkciju izpildi un normatīvajos aktos par budžetu un finanšu vadību noteiktajā kārtībā sniedz pārskatu par budžeta līdzekļu izlietojumu, kā arī iesaistītajām ministrijām nosūta informāciju par sekretariāta funkciju izpildi.

15. Sekretariāts pēc Ārlietu ministrijas pieprasījuma sniedz informāciju par iestādes darbību un finanšu līdzekļu izlietojumu.

Ministru prezidents V.Dombrovskis

Ārlietu ministrs E.Rinkēvičs

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!