Amatu konkursi
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības, ārvalstu investīciju piesaistes un eksporta nodaļas vecākā referenta amatu
Darbs saistīts ar politikas plānošanas dokumentu, normatīvo aktu projektu un atbalsta instrumentu izstrādi, to ieviešanu koordinēšanu un īstenošanas efektivitātes novērtēšanu eksporta veicināšanas jomā.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā vai ekonomikā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām mācībām
- zināšanas par uzņēmumu konkurētspējas un eksporta veicināšanas jautājumiem
- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības politikas izstrādi, atbalsta pasākumu izstrādi un ieviešanas novērtēšanu uzņēmējdarbības attīstībai, eksporta veicināšanai un ārvalstu investīciju piesaistei
- vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu, ES fondu līdzfinansētiem instrumentiem uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai.
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv, Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013127 vai 67013183.
VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Audita un kvalitātes nodaļas iekšējais auditors (ar specializāciju informācijas sistēmu jomā)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība (vadības, ekonomikas, tiesību zinātņu) specialitātē
- zināšanas iekšējās kontroles un iekšējā audita jomā
- vēlamas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā, informācijas sistēmu un to drošības vadības pārzināšana
- darba pieredze iekšējā audita (novērtēšanas vai uzraudzības) jomā ne mazāk kā 1 gads, prasme pielietot auditēšanas principus, procedūras un tehnikas
- svešvalodas (angļu) zināšanas
- datortehnikas lietotāja zināšanas un prasme darbā ar programmām Microsoft Word, Microsoft Excel; Microsoft PowerPoint, Internet Explorer
Galvenie pienākumi:
- piedalīties ministrijas iekšējā audita plānu sagatavošanā, aprakstot auditējamās sistēmas un veicot risku novērtējumu
- veikt padziļinātu informācijas sistēmu un informācijas tehnoloģiju sistēmu izpēti un risku analīzi saskaņā ar normatīvajiem aktiem un iekšējā audita profesionālās darbības standartiem
- vadīt citus iekšējos auditorus informācijas sistēmu un informācijas tehnoloģiju auditos
- piedalīties horizontālo un vertikālo auditu veikšanā
- piedalīties iekšējā audita gada pārskata sagatavošanā
Mēs piedāvājam:
* iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
* atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
* draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus.
Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Brīvības ielā 72, 221. kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.
Precizējot iepriekš publicēto
Precizējot "Latvijas Vēstnesī" 2012.gada 31.janvāra 17.laidienā publicēto Veselības ministrijas paziņojumu par atklāto konkursu uz vakanto Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centra direktora ierēdņa amatu, Veselības ministrija paziņo, ka minētā amata pretendentiem kopā ar sludinājumā norādītajiem dokumentiem jāiesniedz Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centra līdzšinējās darbības vērtējums un priekšlikumi centra funkcijas - organizēt zinātnisko pētniecību un pēcdiploma izglītību tiesu medicīnas jomā - attīstīšanai (uz 3 lp.).
Atvainojamies pretendentiem par sagādātajām neērtībām.