• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2012. gada 24. janvāra noteikumi Nr. 79 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.2.2.3.aktivitāti "Elektronisko sakaru pakalpojumu vienlīdzīgas pieejamības nodrošināšana visā valsts teritorijā (platjoslas tīkla attīstība)"". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 3.02.2012., Nr. 20 https://www.vestnesis.lv/ta/id/243615

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.80

Noteikumi par ieroču un munīcijas aprites un prasmju rīkoties ar ieroci kvalifikācijas pārbaudījuma pieņemšanas kārtību

Vēl šajā numurā

03.02.2012., Nr. 20

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 79

Pieņemts: 24.01.2012.

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi Nr.79

Rīgā 2012.gada 24.janvārī (prot. Nr.5 36.§)

Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.2.2.3.aktivitāti "Elektronisko sakaru pakalpojumu vienlīdzīgas pieejamības nodrošināšana visā valsts teritorijā (platjoslas tīkla attīstība)"

Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu

I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka:

1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.2.prioritātes "Teritoriju pieejamības un sasniedzamības veicināšana" 3.2.2.pasākuma "IKT infrastruktūra un pakalpojumi" 3.2.2.3.aktivitāti "Elektronisko sakaru pakalpojumu vienlīdzīgas pieejamības nodrošināšana visā valsts teritorijā (platjoslas tīkla attīstība)" (turpmāk – aktivitāte);

1.2. Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu iesniegumu (turpmāk – projekta iesniegums) vērtēšanas kritērijus;

1.3. prasības projekta iesnieguma iesniedzējam (turpmāk – projekta iesniedzējs);

1.4. atbildīgo iestādi.

2. Aktivitātes mērķis ir nodrošināt iedzīvotājiem, komercsabiedrībām un publiskās pārvaldes iestādēm un citiem lietotājiem visā valsts teritorijā ērtu, ātru un kvalitatīvu piekļuvi publiskai informācijai, publiskās pārvaldes un komercpakalpojumiem, izmantojot elektronisko sakaru pakalpojumus vai nodrošinot infrastruktūru platjoslu tīkla attīstībai visā valsts teritorijā, sniedzot atbalstu pakalpojuma sniedzēja veiktajām investīcijām.

3. Aktivitātes mērķa grupa ir publiskās pārvaldes institūcijas, elektronisko sakaru komersanti, iedzīvotāji un citi elektronisko sakaru pakalpojumu (platjoslas interneta) lietotāji.

4. Projektu iesniegumu atlases veids ir ierobežota projektu iesniegumu atlase.

5. Projekta iesniedzējs ir valsts akciju sabiedrība "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs".

6. Projekts īstenojams līdz 2015.gada 31.augustam. Šajā termiņā jābūt pabeigtām visām projekta aktivitātēm un veiktiem visiem maksājumiem projekta ietvaros.

II. Aktivitātei pieejamais finansējuma apmērs un pieļaujamā atbalsta likme

7. Aktivitātes ietvaros īstenoto projektu līdzfinansē no Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzekļiem. Aktivitātes ietvaros pieejamais publiskais finansējums ir Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums 16 188 733 latu apmērā. Privātais finansējums aktivitātes ietvaros nav mazāks par 2 379 879 latiem.

8. Privāto finansējumu nodrošina projekta iesniedzējs. Projekta iesniedzēja finansējums nav mazāks par 12,82 procentiem no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām.

9. Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums nepārsniedz 87,18 procentu no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām.

III. Atbildīgā iestāde

10. Atbildīgās iestādes funkcijas veic Satiksmes ministrija. Atbildīgā iestāde:

10.1. īsteno starpniekinstitūcijas funkcijas un atbilstoši kompetencei nodrošina, lai netiktu pārsniegts šo noteikumu 7. un 9.punktā minētais aktivitātes īstenošanai pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma apmērs;

10.2. nodrošina aktivitātes un projekta uzraudzību un kontroli, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999 (turpmāk – Padomes Regula Nr.1083/2006), 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi aktivitātes un projekta līmenī.

IV. Projekta atbalstāmās un neatbalstāmās darbības, attiecināmās izmaksas

11. Projekta ietvaros atbalstāmas šādas darbības:

11.1. optiskā tīkla piekļuves punkta izveidošana ar pašvaldību saskaņotā adresē (piemēram, pašvaldības publiskajā iestādē, tai skaitā skolā, bibliotēkā, poliklīnikā, slimnīcā vai citā pašvaldības iestādē) vai piekļuves punktu izveidošana vietās, kas ir nepieciešamas aktivitātes mērķa sasniegšanai, un citās šo noteikumu 11.2.apakšpunktā minētā tīkla daļās, ja attiecīgajā teritorijā neviens elektronisko sakaru komersants nesniedz un tuvāko triju gadu laikā neplāno sniegt interneta piekļuves pakalpojumus ar uzlabotiem datu pārraides parametriem, izmantojot no optiskās šķiedras elementiem sastāvošus platjoslas piekļuves tīklus un nodrošinot datu pārraides ātrumu vismaz 30 Mbit/s (turpmāk – "baltās" teritorijas);

11.2. optiskā tīkla izveide no maģistrālā tīkla līdz šo noteikumu 11.1.apakšpunktā minētajiem piekļuves punktiem.

12. Projekta ietvaros nav atbalstāmas šādas darbības:

12.1. optiskās infrastruktūras izveide, kas paredz nodrošināt piekļuves punktus optiskajam tīklam ārpus "baltajām" teritorijām;

12.2. darbības, kas nav minētas šo noteikumu 11.punktā un nesekmē šo noteikumu 2.punktā minētās aktivitātes mērķa sasniegšanu;

12.3. tehniskās infrastruktūras un informācijas sistēmu uzturēšanas pasākumi.

13. Projekta attiecināmās tiešās izmaksas ir:

13.1. projekta dokumentācijas sagatavošanas izmaksas:

13.1.1. inženierizpētes, tehniski ekonomiskā pamatojuma, ar to saistītas aktualizācijas un ar ietekmes uz vidi novērtējumu saistītās dokumentācijas izstrādes izmaksas;

13.1.2. projekta finanšu analīzes izstrādes izmaksas;

13.1.3. būvprojekta izstrādes un ar to saistīto būvekspertīžu tehnisko specifikāciju izstrādes izmaksas;

13.1.4. optiskā tīkla un optiskā tīkla piekļuves punktu (turpmāk – tehniskā infrastruktūra) būvēšanas tehniskās specifikācijas un būvniecības iepirkumu tehniskās specifikācijas izstrādes izmaksas;

13.1.5. jaunizveidotās tehniskās infrastruktūras darbības nodrošināšanas programmatūras iepirkuma tehniskās specifikācijas izstrādes izmaksas;

13.2. tehniskās infrastruktūras būvēšanas izmaksas, tai skaitā:

13.2.1. tehniskās infrastruktūras projektēšanas dokumentācijas izstrādes izmaksas;

13.2.2. projektēšanas izmaksas, tai skaitā topogrāfijas materiālu iegādes izmaksas;

13.2.3. būvdarbu un nepieciešamo būvmateriālu iegādes izmaksas;

13.2.4. būvdarbu uzraudzības izmaksas;

13.2.5. būvekspertīžu izmaksas;

13.2.6. autoruzraudzības izmaksas;

13.3. tehniskās infrastruktūras testēšanas izmaksas, tai skaitā testēšanas dokumentācijas izstrādes izmaksas;

13.4. izmaksas, kas ir saistītas ar tehniskās infrastruktūras posma darbības nodrošināšanu, kā arī zemes un telpu nomas maksa līdz posma nodošanai ekspluatācijā, bet ne vēlāk kā līdz šo noteikumu 6.punktā minētajam datumam. Minētās izmaksas kopā nepārsniedz piecus procentus no projekta kopējām attiecināmajām tiešajām izmaksām;

13.5. jaunizveidotās tehniskās infrastruktūras darbības nodrošināšanas programmatūras iegādes izmaksas.

14. Projekta attiecināmās izmaksas ir pievienotās vērtības nodokļa maksājumi, kas tiešā veidā saistīti ar projektu, ja finansējuma saņēmējs tos nevar atgūt normatīvajos aktos par pievienotās vērtības nodokli noteiktā kārtībā.

15. Šo noteikumu 13.1., 13.2.4., 13.2.5. un 13.2.6.apakšpunktā minētās izmaksas kopā nepārsniedz 10 procentu no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām.

16. Projekta attiecināmās netiešās izmaksas ir:

16.1. ar projekta darbībām tieši saistītās publicitātes pasākumu izmaksas, ja attiecīgie publicitātes pasākumi nepārsniedz obligātās prasības, ko nosaka normatīvie akti par Eiropas Savienības fondu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu;

16.2. neparedzētie izdevumi, nepārsniedzot piecus procentus no projekta kopējām attiecināmajām tiešajām izmaksām.

17. Izmaksas ir attiecināmas, ja tās:

17.1. veiktas, ievērojot normatīvajos aktos publisko iepirkumu jomā noteiktās prasības;

17.2. veiktas, pamatojoties uz noslēgtu pakalpojuma vai uzņēmuma līgumu;

17.3. faktiski veiktas, norādītas finansējuma saņēmēja grāmatvedības uzskaitē, identificējamas, nodalītas no pārējām izmaksām, pārbaudāmas, kā arī tās apliecina attiecīgi attaisnojuma dokumenti (oriģināli vai attiecīgo dokumentu normatīvajos aktos noteiktā kārtībā apliecinātas kopijas);

17.4. nepieciešamas šo noteikumu 11.punktā minēto darbību īstenošanai un šo noteikumu 2.punktā minētā mērķa sasniegšanai un ir paredzētas apstiprinātajā projekta iesniegumā;

17.5. atbilst drošas finanšu vadības principam;

17.6. veiktas periodā, kas noteikts līgumā par projekta īstenošanu ar projekta iesnieguma iesniedzēju, bet nav veiktas agrāk par dienu, kad Eiropas Komisija ir pieņēmusi lēmumu par projekta saderību ar Līgumu par Eiropas Savienības darbību, un vēlāk par 2015.gada 31.augustu;

17.7. nav radušās saistībā ar darba līgumu.

18. Projekta īstenošanas gaitā radušās neattiecināmās izmaksas vai izmaksas, kas pārsniedz attiecināmās izmaksas saskaņā ar līgumu par projekta īstenošanu un šiem noteikumiem, finansējuma saņēmējs sedz no paša līdzekļiem saskaņā ar līgumu par projekta īstenošanu.

19. Projekta iesniegumā var iekļaut tikai šo noteikumu 13., 14. un 16.punktā minētās izmaksas.

V. Projekta iesnieguma veidlapa un pielikumi

20. Projekta iesniegumu noformē atbilstoši šo noteikumu 1.pielikumam latviešu valodā datorrakstā.

21. Projekta iesniegumā finanšu aprēķinu veic latos.

22. Projekta iesniegumu paraksta projekta iesniedzēja pārstāvis, kuram ir paraksta tiesības, vai pilnvarota persona. Ja projekta iesniegumu paraksta pilnvarota persona, kopā ar projekta iesniegumu iesniedz dokumentu, kas pilnvaro šo personu parakstīt projekta iesniegumu.

23. Projekta iesniedzējs projekta iesniegumam pievieno pavaddokumentu oriģinālus vai kopijas, kuru atbilstība oriģinālam ir apliecināta normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

24. Projekta iesniegumam pievieno šādus dokumentus:

24.1. projekta vadības grupā nodarbinātā projekta vadītāja dzīvesgaitas aprakstu (CV) (minētajam projekta vadītājam ir augstākā izglītība telekomunikāciju, datorzinātņu vai vadībzinību jomā un vismaz triju gadu pieredze telekomunikāciju tīklu izveides projektu īstenošanā);

24.2. projekta vadības grupā vismaz divu nodarbināto elektronisko sakaru tīklu ekspertu dzīvesgaitas aprakstu (CV) (minētajiem elektronisko sakaru tīklu ekspertiem ir augstākā izglītība telekomunikāciju vai datorzinātņu jomā);

24.3. projekta vadības grupā nodarbinātā drošības eksperta/sistēmu auditora dzīvesgaitas aprakstu (CV) (minētajam projekta vadītājam ir augstākā izglītība telekomunikāciju vai datorzinātņu jomā);

24.4. projekta vadības grupā nodarbinātā grāmatveža finansista dzīvesgaitas aprakstu (CV) (minētajam grāmatvedim finansistam ir vismaz triju gadu pieredze finanšu uzskaitē);

24.5. projekta apraksts, kas sniedz vispusīgu informāciju par projekta īstenošanā paredzētajām aktivitātēm, izveidojamajiem elektronisko sakaru tīkliem un informācijas sistēmām, kā arī ietver plānotās sistēmas arhitektūras blokshēmas un projekta gaitas plānojumu.

25. Atbildīgā iestāde normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā pieprasa no Valsts ieņēmumu dienesta informāciju, kas apliecina, ka projekta iesniedzējam nav nodokļu parādu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. Projekta iesniedzējs projekta iesniegumam var pievienot šajā punktā minēto informāciju apliecinošus dokumentus. Šādā gadījumā minētajiem dokumentiem jābūt izsniegtiem ne agrāk kā 90 dienas pirms projekta iesnieguma iesniegšanas.

VI. Projekta iesnieguma iesniegšana

26. Atbildīgā iestāde projektu iesniegumu atlasi īsteno par visu aktivitātē pieejamo finansējumu.

27. Projektu iesniegumu atlasi uzsāk ne vēlāk kā mēneša laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās, nosūtot uzaicinājumu iesniegt projekta iesniegumu.

28. Uzaicinājumā ietver informāciju par ierobežoto projektu iesniegumu atlasi, norādot aktivitātes nosaukumu, pieejamo finansējumu, projektu iesniegumu iesniegšanas sākuma un beigu termiņu, plānotos informatīvos pasākumus, jautājumu iesniegšanas iespējas pa elektronisko pastu vai faksu, projekta iesnieguma iesniegšanas iespējas pa elektronisko pastu, atbildīgās amatpersonas, kontaktinformāciju, kā arī citu projekta iesniedzējam saistošu papildu informāciju, kas saistīta ar projekta iesnieguma iesniegšanu.

29. Projekta iesniedzējs aktivitātes ietvaros var iesniegt tikai vienu projekta iesniegumu.

30. Projekta iesniedzējs iesniedz projekta iesniegumu atbildīgajā iestādē uzaicinājumā norādītajā termiņā, kas nav īsāks par 15 dienām no tā nosūtīšanas dienas.

31. Projekta iesniedzējs projekta iesniegumu atbildīgajā iestādē var iesniegt vienā no šādiem veidiem:

31.1. papīra formā vienā eksemplārā aizzīmogotā aploksnē. Projekta iesniegumu iesniedz caurauklotu, numurētu, uz pēdējās lapas aizmugurē diegu galiem jābūt pielīmētiem, apzīmogotiem ar projekta iesniedzēja zīmogu, uz uzlīmes jābūt norādītai informācijai par dokumentā numurēto un cauraukloto lapu skaitu, dokumenta autora nosaukumam, dokumenta datumam, dokumenta izstrādāšanas vietas nosaukumam un parakstam. Uz projekta iesnieguma pirmās lapas ir norāde "Oriģināls". Uz aploksnes ir šāda informācija: ierobežotas projektu iesniegumu atlases nosaukums, pilns projekta iesniedzēja nosaukums, juridiskā adrese un teksts "Neatvērt pirms darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.2.2.3.aktivitātes "Elektronisko sakaru pakalpojumu vienlīdzīgas pieejamības nodrošināšana visā valsts teritorijā (platjoslas tīkla attīstība)" projektu iesniegumu atvēršanas sanāksmes";

31.2. elektroniska dokumenta veidā, nosūtot uz atbildīgās iestādes uzaicinājumā norādīto e-pasta adresi, ja dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, pievienojot elektroniski visus noteiktos pavaddokumentus.

32. Ja projekta iesniegumu iesniedz elektroniska dokumenta veidā, to paraksta ar drošu elektronisko parakstu un apliecina ar laika zīmogu pirms projekta iesnieguma pieņemšanas termiņa beigām.

33. Ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā, tam pievieno projekta iesnieguma veidlapas un projekta iesnieguma pielikumu elektronisko versiju elektroniski nepārrakstāmā datu nesējā (vienā eksemplārā). Elektroniski nepārrakstāmā datu nesējā ievietojamos dokumentus noformē MS Word, MS Excel datņu formātā.

34. Projekta iesniedzējs pārliecinās, ka projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši noteiktajām prasībām, tajā ir iekļauti visi nepieciešamie pielikumi un pavaddokumenti.

35. Projekta iesniegumu papīra formā atbildīgajā iestādē iesniedz personīgi vai nosūta pa pastu.

36. Ja projekta iesniegumu nosūta pa pastu, par iesnieguma iesniegšanas datumu uzskata pasta zīmogā norādīto nosūtīšanas datumu.

37. Ja projekta iesniegumu iesniedz elektroniska dokumenta veidā, sūtot pa elektronisko pastu vai izmantojot iestādes pārziņā esošās speciālās tiešsaistes formas, par tā iesniegšanas brīdi uzskata laiku, kad tas ir nosūtīts.

38. Ja projekta iesniegumu iesniedz personīgi, par projekta iesniegšanas datumu uzskata atbildīgās iestādes zīmogā norādīto saņemšanas datumu un laiku.

39. Atbildīgā iestāde reģistrē saņemto projekta iesniegumu tā saņemšanas dienā, kā arī piešķir tam identifikācijas numuru. Apliecinājumu par projekta iesnieguma saņemšanu atbildīgā iestāde projekta iesniedzēja pārstāvim izsniedz personīgi vai nosūta elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu).

VII. Projekta iesnieguma vērtēšanas kārtība un vērtēšanas kritēriji

40. Aktivitātes ietvaros reģistrētus projektu iesniegumus vērtē projektu iesniegumu vērtēšanas komisija (turpmāk – komisija). Komisiju izveido šādā kārtībā:

40.1. komisijas personālsastāvu (komisijas priekšsēdētāju, balsstiesīgos komisijas locekļus un to aizvietotājus) apstiprina atbildīgās iestādes vadītājs;

40.2. komisijas sastāvā iekļauj Satiksmes ministrijas pārstāvjus, kā arī ekspertu statusā uzaicina piedalīties informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nozares speciālistus;

40.3. komisijas sēdēs novērotāja statusā uzaicina piedalīties vadošās iestādes pārstāvi;

40.4. komisijas locekļa vai tā aizvietotāja prombūtnē viņu aizstāj cits deleģēts pārstāvis. Šādu deleģējumu noformē rakstiski komisijas nolikumā noteiktajā kārtībā.

41. Komisijas darbību reglamentē atbildīgās iestādes apstiprināts nolikums.

42. Projekta iesnieguma atbilstību vērtē, pamatojoties uz šo noteikumu 2.pielikumā minētajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem.

43. Projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 2.pielikuma 2.sadaļā minētajiem atbilstības kritērijiem un 3.sadaļā minētajiem administratīvajiem kritērijiem vērtē ar "Jā" (atbilst) vai "Nē" (neatbilst). Projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 2.pielikuma 1.sadaļā minētajiem kvalitātes kritērijiem vērtē, piešķirot noteiktu punktu skaitu.

44. Projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 2.pielikuma 4.sadaļā minētajam finansējuma piešķiršanas kritērijam vērtē ar "Jā" (atbilst) vai "Nē" (neatbilst).

45. Projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 2.pielikuma 2.sadaļas 11.punktā minētajam atbilstības kritērijam pārbauda, izmantojot Sodu reģistra informāciju.

VIII. Lēmuma pieņemšana un rezultātu paziņošana

46. Atbildīgā iestāde projekta iesniegumu apstiprina, ja tas atbilst visiem šo noteikumu 2.pielikumā minētajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem.

47. Atbildīgā iestāde projekta iesniegumu apstiprina ar nosacījumu, ja projekta iesniegumu nepieciešams precizēt atbilstoši kādam no šo noteikumu 2.pielikuma 2.sadaļā minētajiem atbilstības kritērijiem vai 3.sadaļā minētajiem administratīvajiem kritērijiem, kas pieļauj projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu.

48. Atbildīgā iestāde projekta iesniegumu noraida, ja tas neatbilst kādam no šo noteikumu 2.pielikumā minētajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem, kas nepieļauj projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu.

49. Lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas paziņo projekta iesnieguma iesniedzējam.

50. Lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu ietverto nosacījumu izpildi projekta iesnieguma iesniedzējs nodrošina 15 darbdienu laikā pēc lēmuma paziņošanas.

51. 10 darbdienu laikā pēc nosacījumu izpildi apliecinošo dokumentu saņemšanas komisija izvērtē lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu ietverto nosacījumu izpildi, un atbildīgā iestāde sagatavo attiecīgu atzinumu.

52. Ja projekta iesniedzējs ir izpildījis lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu ietvertos nosacījumus, projekta iesniegums ir uzskatāms par apstiprinātu un atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā pēc šo noteikumu 51.punktā minētā termiņa beigām nosūta projekta iesniedzējam pozitīvu atzinumu par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi.

53. Ja lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu ietvertie nosacījumi nav izpildīti vai nav izpildīti šo noteikumu 50.punktā minētajā termiņā, vai šo noteikumu 51.punktā minētais atbildīgās iestādes atzinums ir negatīvs, atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā pēc šo noteikumu 51.punktā minētā termiņa beigām nosūta projekta iesniedzējam negatīvu atzinumu.

54. Atbildīgā iestāde publicē informāciju par apstiprināto projekta iesniegumu Satiksmes ministrijas mājaslapā internetā (www.sam.gov.lv).

55. Pēc projekta iesnieguma apstiprināšanas atbildīgā iestāde noslēdz līgumu par projekta īstenošanu ar projekta iesnieguma iesniedzēju.

IX. Projekta īstenošanas nosacījumi

56. Finansējuma saņēmējs pirmo iepirkuma procedūru izsludina ne vēlāk kā triju mēnešu laikā pēc līguma par projekta īstenošanu noslēgšanas.

57. Finansējuma saņēmējs sniedz atbildīgajai iestādei (projekta īstenošanas laikā un septiņus gadus pēc projekta īstenošanas) pilnu informāciju par projekta īstenošanu (tai skaitā projekta īstenošanas pārskatus un pēcprojekta pārskatus), kas ietver finanšu informāciju un informāciju par infrastruktūras lietotājiem.

58. Projekta īstenošanas laikā un visā projekta īstenošanas rezultātā izveidotās infrastruktūras izmantošanas laikā (20 gadus pēc projekta īstenošanas rezultātā izveidotās infrastruktūras pieņemšanas ekspluatācijā) finansējuma saņēmējs vismaz reizi gadā iesniedz Satiksmes ministrijai pārskatu par infrastruktūras izmantošanu, tai skaitā finanšu informāciju un informāciju par infrastruktūras lietotājiem.

59. Finansējuma saņēmējs savā mājaslapā internetā ievieto aktuālu informāciju par projekta ieviešanas gaitu.

60. Pēc līguma par projekta īstenošanu noslēgšanas atbildīgā iestāde, ja tai ir pieejami valsts budžeta līdzekļi, nodrošina finansējuma saņēmējam avansa maksājumu atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā paredzami valsts budžeta līdzekļi Eiropas Savienības fonda līdzfinansēto projektu īstenošanai, kā arī maksājumu veikšana un izdevumu deklarācijas sagatavošana.

61. Atbildīgā iestāde septiņus gadus pēc projekta īstenošanas, bet ne vēlāk kā līdz darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" īstenošanas beigu termiņam nodrošina projekta radīto ieņēmumu uzraudzību, tai skaitā to ieņēmumu, kas netika ņemti vērā, aprēķinot projektam pieejamā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma apmēru, investēšanu optiskā tīkla tālākā attīstībā saskaņā ar Eiropas Komisijas apstiprināto valsts atbalsta shēmu, kura atbilst Līguma par Eiropas Savienības darbību 107.panta 3.punktam.

62. Finansējuma saņēmējs infrastruktūras būvniecības iepirkumu organizē vismaz četrās atsevišķās iepirkuma procedūrās.

63. Pirms šo noteikumu 62.punktā minēto iepirkuma procedūru izsludināšanas par plānotajiem piekļuves punktiem tiek rīkota vismaz vienu kalendāra mēnesi ilga elektronisko sakaru komersantu publiskā aptauja, ievietojot plānoto piekļuves punktu sarakstu finansējuma saņēmēja un Satiksmes ministrijas mājaslapā internetā.

64. Finansējuma saņēmējs pēc līguma par projekta īstenošanu spēkā stāšanās un visā projekta īstenošanas rezultātā izveidotās infrastruktūras izmantošanas laikā (20 gadus pēc projekta īstenošanas rezultātā izveidotās infrastruktūras pieņemšanas ekspluatācijā) nav tiesīgs nodrošināt interneta piekļuves pakalpojumu sniegšanu galalietotājiem, datu pārraides piekļuves pakalpojumu sniegšanu galalietotājiem un balss telefonijas pakalpojumu sniegšanu galalietotājiem, izņemot šo noteikumu 65.punktā minētajos gadījumos.

65. Līgumi par interneta piekļuves pakalpojumu sniegšanu galalietotājiem un par datu pārraides piekļuves pakalpojumu sniegšanu galalietotājiem, kas noslēgti pirms līguma par projekta īstenošanu spēkā stāšanās, tiek izbeigti, kā arī līgumos minēto pakalpojumu sniegšana tiek pārtraukta viena gada laikā pēc līguma par projekta īstenošanu spēkā stāšanās.

66. Šo noteikumu 64. un 65.punktā minētie ierobežojumi neattiecas uz finansējuma saņēmēja sniegtajiem pakalpojumiem, ja to sniegšana ir saistīta ar valsts aizsardzības un drošības funkciju, kā arī valsts suverenitātes nodrošināšanu.

67. Jebkuram elektronisko sakaru komersantam tiek nodrošināta iespēja izveidot piekļuvi projekta īstenošanas rezultātā izveidotajai infrastruktūrai visu tās izmantošanas laiku (20 gadus pēc projekta īstenošanas rezultātā izveidotās infrastruktūras pieņemšanas ekspluatācijā) saskaņā ar vienlīdzīgiem un nediskriminējošiem nosacījumiem. Šīs iespējas nodrošināšanu uzrauga Optiskā tīkla uzraudzības komiteja (turpmāk – komiteja).

68. Ja finansējuma saņēmējam rodas peļņa no projekta īstenošanas rezultātā izveidotās infrastruktūras izmantošanas, izmantojot piekļuves tarifu, kas aprēķināts saskaņā ar šo noteikumu 70.2.apakšpunktā minētā tarifa aprēķināšanas metodiku (maksimālais aprēķinos izmantojamais peļņas apjoms – septiņi procenti), finansējuma saņēmējs peļņu novirza infrastruktūras turpmākai attīstībai saskaņā ar šo noteikumu 61.punktu. Ja nav nepieciešams veikt tālākas investīcijas, piekļuves tarifs projekta īstenošanas rezultātā izveidotajai infrastruktūrai un tā aprēķināšanas metodika tiek pārskatīta.

69. Finansējuma saņēmējs ved atsevišķu grāmatvedību, lai nodalītu izmaksas un finansējumu saimnieciskajai darbībai, kas saistīta ar projekta īstenošanu, no citas saimnieciskās darbības finansēšanas.

X. Projekta uzraudzība

70. Satiksmes ministrija vismaz 20 gadus pēc projekta īstenošanas rezultātā izveidotās infrastruktūras pieņemšanas ekspluatācijā nodrošina projekta uzraudzību (septiņus gadus pēc projekta īstenošanas rezultātā izveidotās infrastruktūras pieņemšanas ekspluatācijā Satiksmes ministrija uzraudzību veic arī kā atbildīgā iestāde saskaņā ar šo noteikumu 61.punktu) un, ievērojot komitejas ierosinājumus:

70.1. aktualizē "balto" teritoriju karti (sākotnējā "balto" teritoriju karte noteikta šo noteikumu 3.pielikumā);

70.2. apstiprina un vismaz reizi gadā pārskata piekļuves tarifu projekta īstenošanas rezultātā izveidotajai infrastruktūrai un tā aprēķināšanas metodiku. Piekļuves tarifu projektu un tā aprēķināšanas metodiku Satiksmes ministrijā iesniedz finansējuma saņēmējs;

70.3. nodrošina aktuālās informācijas atspoguļojumu Satiksmes ministrijas mājaslapā internetā par "baltajām" teritorijām un esošo optisko infrastruktūru Latvijas teritorijā ārpus pilsētām. Līdz 2015.gada 31.augustam minēto informāciju pārskata vismaz vienu reizi pusgadā, bet pēc minētā termiņa beigām – vienu reizi gadā;

70.4. apstiprina piekļuves nosacījumus projekta īstenošanas rezultātā izveidotajai infrastruktūrai.

71. Projekta uzraudzības īstenošanai tiek izveidota komiteja.

72. Komiteja ir koleģiāla institūcija, kuras sastāvā ir šādi komitejas locekļi ar balsstiesībām:

72.1. Satiksmes ministrijas pārstāvji – komitejas priekšsēdētājs un komitejas priekšsēdētāja vietnieks;

72.2. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārstāvis;

72.3.  Latvijas Pašvaldību savienības pārstāvis;

72.4.  katra plānošanas reģiona pārstāvis (plānošanas reģionu pārstāvjiem komitejas sēdes balsošanā kopīgi ir viena balss);

72.5. Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāvis;

72.6. Latvijas Darba devēju konfederācijas pārstāvis un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras pārstāvis (minēto organizāciju pārstāvjiem komitejas sēdēs kopīgi ir viena balss);

72.7. informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nozares asociāciju pārstāvji (informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nozares asociāciju pārstāvjiem komitejas sēdes balsošanā kopīgi ir viena balss).

73. Komitejas sastāvā ar padomdevēja tiesībām var piedalīties:

73.1. Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas pārstāvis;

73.2. Konkurences padomes pārstāvis;

73.3. finansējuma saņēmēja pārstāvis.

74. Komitejas sastāvā novērotāja statusā var piedalīties Finanšu ministrijas pārstāvis.

75. Komitejas sekretariāta funkcijas nodrošina Satiksmes ministrija.

76. Komitejas darbību nosaka komitejas reglaments, kuru apstiprina Satiksmes ministrijas valsts sekretārs.

77. Komiteja sniedz ierosinājumus Satiksmes ministrijai:

77.1. par šo noteikumu 70.1.apakšpunktā minētās "balto" teritoriju kartes izmaiņām;

77.2. par šo noteikumu 70.2.apakšpunktā minēto piekļuves tarifu noteikšanu attiecībā uz piekļuvi projekta īstenošanas rezultātā izveidotajai infrastruktūrai un par piekļuves tarifu aprēķināšanas metodiku;

77.3. par šo noteikumu 70.4.apakšpunktā minēto piekļuves nosacījumu noteikšanu projekta īstenošanas rezultātā izveidotajai infrastruktūrai.

78. Komiteja līdz 2015.gada 31.augustam vismaz reizi pusgadā izvērtē šo noteikumu 63.punktā minētās publiskās aptaujas rezultātus un rekomendē Satiksmes ministrijai svītrot plānoto piekļuves punktu no šo noteikumu 11.1.apakšpunktā minēto piekļuves punktu saraksta vai papildināt šo noteikumu 11.1.apakšpunktā minēto piekļuves punktu sarakstu ar papildu piekļuves punktu.

79. Komiteja pieņem lēmumu, balsstiesīgajiem komitejas locekļiem savstarpēji vienojoties. Ja vienošanās nav panākta vai komitejas priekšsēdētājs uzskata balsošanu par nepieciešamu, lēmumu pieņem ar vienkāršu balsu vairākumu, balsojot atklāti. Ja balsu skaits sadalās vienādi, izšķirošā ir komitejas priekšsēdētāja balss.

80. Komiteja pēc tam, kad noslēgts līgums par projekta īstenošanu un pirms finansējuma saņēmējs uzsāk darbību infrastruktūras attīstības plānošanā, apstiprina šo noteikumu 63.punktā minēto plānoto piekļuves punktu sarakstu un ievieto to Satiksmes ministrijas mājaslapā internetā.

Ministru prezidents V.Dombrovskis

Satiksmes ministrs A.Ronis



 

Satiksmes ministrijas iesniegtajā redakcijā

1.pielikums
Ministru kabineta
2012.gada 24.janvāra
noteikumiem Nr.79

Satiksmes ministrs A.Ronis



 

2.pielikums
Ministru kabineta
2012.gada 24.janvāra
noteikumiem Nr.79

Projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji

Darbības programmas numurs un nosaukums: 3. Infrastruktūra un pakalpojumi
Prioritātes numurs un nosaukums: 3.2. Teritoriju pieejamības un sasniedzamības veicināšana
Pasākuma numurs un nosaukums: 3.2.2. IKT infrastruktūra un pakalpojumi
Aktivitātes numurs un nosaukums: 3.2.2.3. Elektronisko sakaru pakalpojumu vienlīdzīgas pieejamības nodrošināšana visā valsts teritorijā (platjoslas tīkla attīstība)
Projektu iesniegumu atlases veids: Ierobežota projektu iesniegumu atlase
Atbildīgā iestāde: Satiksmes ministrija

1. KVALITĀTES KRITĒRIJI

Vērtēšanas sistēma

Saņemot noteiktu punktu skaitu

1. Projekta iesniegumā plānotais minimālais optisko dzīslu skaits, ko plānots izbūvēt līdz piekļuves punktiem

Kritērijā jāsaņem vismaz 3 punkti

1.1. Minimālais optisko dzīslu skaits optikas kabelī virs 98

14

1.2. Minimālais optisko dzīslu skaits optikas kabelī no 73 līdz 98 (ieskaitot)

10

1.3. Minimālais optisko dzīslu skaits optikas kabelī no 14 līdz 72 (ieskaitot)

3

1.4. Minimālais optisko dzīslu skaits optikas kabelī no 0 līdz 13 (ieskaitot)

0

2. Projekta iesniegumā plānoto izveidojamo piekļuves punktu skaita novērtējums

Kritērijā jāsaņem vismaz 5 punkti

2.1. Virs 400 piekļuves punktiem

12

2.2. No 250 līdz 400 piekļuves punktiem

10

2.3. No 150 līdz 249 piekļuves punktiem

5

2.4. 0 līdz 149 piekļuves punkti

0

3. Projekta īstenošanas termiņa novērtējums
3.1. Līdz diviem gadiem

5

3.2. No diviem līdz četriem gadiem

3

3.3. Ilgāk par četriem gadiem

0

4. Projekta iesniegumā plānotā Eiropas Reģionālās attīstības fonda (turpmāk – ERAF) atbalsta novērtējums
4.1. ERAF līdzfinansējums attiecībā pret projekta kopējām attiecināmajām izmaksām mazāks par 70 procentiem

7

4.2. ERAF līdzfinansējums attiecībā pret projekta kopējām attiecināmajām izmaksām no 70 līdz 75 procentiem

5

4.3. ERAF līdzfinansējums attiecībā pret projekta kopējām attiecināmajām izmaksām no 75,01 līdz 80 procentiem

3

4.4. ERAF līdzfinansējums attiecībā pret projekta kopējām attiecināmajām izmaksām no 80,01 līdz 87,18 procentiem

1

4.5. ERAF līdzfinansējums attiecībā pret projekta kopējām attiecināmajām izmaksām virs 87,18 procentiem

0

2. ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI
2.1. PROJEKTA IESNIEDZĒJA ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI

Vērtēšanas sistēma

Jā/ Nē

5. Projekta iesniedzējs atbilst Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteiktajam projekta iesniedzējam

N

6. Projekta iesniedzējs ir saņēmis atbildīgās institūcijas uzaicinājumu iesniegt projekta iesniegumu

N

7. Projekta iesniedzēja pieprasītais ERAF finansējuma apmērs nepārsniedz Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteikto ERAF finansējuma apmēru

N

8. Projekta iesniedzējs nav pasludināts par maksātnespējīgu, tai skaitā neatrodas sanācijas procesā vai tiesiskās aizsardzības procesā, neatrodas likvidācijas stadijā, un tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta

N

9. Projekta iesniedzējam nav nodokļu parādu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu

P

10. Projekta iesniedzēja interesēs fiziska persona nav izdarījusi noziedzīgu nodarījumu, kas skāris Latvijas Republikas vai Eiropas Savienības finanšu intereses, un projekta iesniedzējam saskaņā ar Krimināllikumu nav piemēroti piespiedu ietekmēšanas līdzekļi

N

11. Projekta iesniedzējs nav sodīts par Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 189.2 panta trešajā daļā minētā administratīvā pārkāpuma izdarīšanu vai tam nav piemēroti piespiedu ietekmēšanas līdzekļi par Krimināllikuma 280.panta otrajā daļā minētā noziedzīgā nodarījuma izdarīšanu

N

12. Projekta iesniegumā ir aprakstīta projekta vadības, ieviešanas un uzraudzības shēma

N

13. Projekta iesniegumā ir raksturoti projekta ieviešanai nepieciešamie resursi (iesaistāmā personāla skaits, tā kvalifikācija un pienākumi, pieejamā materiāltehniskā bāze, pieejamās tehnoloģijas)

N

14. Projekta iesniedzēja rīcībā ir pietiekami un stabili finanšu resursi, lai nodrošinātu projekta īstenošanu no saviem līdzekļiem (no pašu ieņēmumiem vai aizņēmuma)

N

15. Projekta iesniedzējam ir pietiekami cilvēkresursi ar nepieciešamo kvalifikāciju, tajā skaitā vismaz šādi speciālisti:

- projekta vadītājs ar augstāko izglītību telekomunikāciju, datorzinātņu vai vadībzinību jomā un vismaz triju gadu pieredzi telekomunikāciju tīklu izveides projektu īstenošanā;

- divi elektronisko sakaru tīklu eksperti ar augstāko izglītību telekomunikāciju vai datorzinātņu jomā;

- drošības eksperts/sistēmu auditors ar augstāko izglītību telekomunikāciju vai datorzinātņu jomā;

- viens grāmatvedis finansists ar vismaz triju gadu pieredzi finanšu uzskaitē

P

16. Projekta iesniedzējs ir apņēmies nodrošināt finansējumu no saviem līdzekļiem, pieaugot projekta izmaksām

N

2.2. PROJEKTA ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI

Vērtēšanas sistēma

Jā/ Nē

17. Projekta iesniegums paredz optisko dzīslu izveidošanu, kas nodrošina iespēju piekļuves punktā nodrošināt vismaz piecu elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzēju piekļuvi, ņemot vērā to plānoto kapacitātes pieprasījumu

P

18. Projekta iesniegums paredz elektronisko sakaru tīklu izveidi līdz piekļuves punktiem, kur saskaņā ar Satiksmes ministrijas rīcībā esošo informāciju nav izveidoti optisko tīklu piekļuves punkti un kur komersanti neplāno tādus izveidot tuvāko triju gadu laikā

N

19. Projekta iesniegumā paredzēts ievērot tehnoloģiskās neitralitātes principu piekļuves punktos

N

20. Pēc projekta īstenošanas ienākumi no projekta iesniegumā paredzētās infrastruktūras sedz tās uzturēšanas izdevumus

N

21. Projektam ir veikta izmaksu un ieguvumu analīze

N

22. Projekta izmaksu un ieguvumu analīzē ir izmantota reālā finansiālā diskonta likme – 10 procenti

N

23. Projekta izmaksu un ieguvumu analīzē ir izmantota sociālā diskonta likme – 5,5 procenti

N

24. Projekta investīciju finansiālā neto pašreizējā vērtība ir mazāka par nulli (FNPV/C < 0)

N

25. Projekta investīciju finansiālā ienesīguma norma ir mazāka par 10 procentiem (FRR/C < 10 %)

N

26. Projekta ieguvumu (B) un izmaksu (C) attiecība ir lielāka par viens (B/C > 1) (ņemot vērā ieguldījumus projekta ietvaros)

N

27. Pieprasītā ERAF finansējuma atbalsta intensitāte pamatota ar projekta finanšu analīzes rezultātiem

N

28. Projektam ir veikta jutīguma un risku analīze

N

29. Projekta iesniegumā plānotie uzraudzības rādītāji ir precīzi definēti un izmērāmi un atbilst Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteiktajiem uzraudzības rādītājiem

P

30. Tiks nodrošināta projekta rezultātu ilgtspēja vismaz septiņus gadus pēc projekta īstenošanas

N

31. Projektā plānotie publicitātes un vizuālās identitātes pasākumi atbilst normatīvajos aktos par Eiropas Savienības fondu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu noteiktajām prasībām

N

32. Projekta attiecināmās izmaksas netiek un nav tikušas finansētas vai līdzfinansētas no citiem Eiropas Savienības finanšu avotiem, kā arī valsts un pašvaldību budžeta līdzekļiem

N

33. Projekta īstenošana tiks pabeigta līdz 2015.gada 31.augustam

N

34. Projekta ieviešanas plāns attiecībā uz projekta mērķi ir pamatots, saprotams un rada pārliecību par projektā noteikto mērķu un rezultātu sasniegšanu un definēto problēmu risinājumu

N

35. Projektā tiek nodrošināta piekļuves punktu izveidošana novadu centros, kas atbilst "balto'' teritoriju kritērijiem

P

36. Piekļuves punkti novadu teritoriālajās vienības tiek noteikti prioritārā secībā, ņemot vērā iedzīvotāju skaitu un elektronisko komersantu skaitu, kas plāno sniegt elektronisko sakaru pakalpojumus attiecīgajā teritoriālajā vienībā

P

37. Projektā tiks veicināta teritorijas līdzsvarota attīstība, nodrošinot piekļuves punktu izveidošanu procentuālā izteiksmē pret projekta kopējām attiecināmajām izmaksām:

Latgales plānošanas reģionā ir vismaz 20 %;

Rīgas plānošanas reģionā ir vismaz 5 %;

Kurzemes plānošanas reģionā ir vismaz 15 %;

Vidzemes plānošanas reģionā ir vismaz 15 %;

Zemgales plānošanas reģionā ir vismaz 15 %

P

3. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI

Vērtēšanas sistēma

Jā/Nē

38. Projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās iestādes noteiktajā termiņā

N

39. Projekta iesniegums sagatavots datorrakstā (šis nosacījums neattiecas, ja projekta iesniegumu iesniedz elektroniska dokumenta formā)

N

40. Projekta iesniegums sagatavots latviešu valodā

N

41. Projekta iesniegums atbilst normatīvajos aktos noteiktajām dokumentu sagatavošanas un noformēšanas prasībām

P

42. Ir iesniegts viens projekta iesnieguma oriģināleksemplārs

P

43. Projekta iesniegumam ir pievienota projekta iesnieguma elektroniskā versija (pielikumi nav obligāti)

P

44. Projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši aktivitātes projekta iesnieguma veidlapai

N

45. Projekta iesniegums ir pilnībā aizpildīts, tajā skaitā pievienoti Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu norādītie pielikumi

P

46. Ja projekta iesniedzējs plāno līdzfinansēt projektu no aizņemtiem līdzekļiem, ir pievienots aizdevēja izdots dokuments par iespēju saņemt aizdevumu projekta īstenošanai nepieciešamā apmērā

N

47. Projekta iesniegumu ir parakstījusi projekta iesniedzēja paraksttiesīgā persona vai tās pilnvarota persona

N

48. Projekta iesnieguma finanšu aprēķins ir veikts latos

N

49. Projekta iesniegumā norādītās izmaksu pozīcijas un to apjoms atbilst Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteiktajām izmaksām un to apjomam

P

50. Projekta iesnieguma finansēšanas plāns un budžeta kopsavilkums ir bez aritmētiskām kļūdām un pareizi aizpildīts. Projekta izmaksas (kopējās projekta attiecināmās izmaksas, kopējās projekta neattiecināmās izmaksas un kopējās projekta izmaksas) projekta izmaksu tāmē (tāmē atspoguļotas galvenās pozīcijas) ir aprēķinātas aritmētiski pareizi un ievērojot Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteiktos izmaksu ierobežojumus

P

4. FINANSĒJUMA PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJS

Vērtēšanas sistēma

Jā/Nē

51. Ja projekta iesniegums atbilst šā pielikuma 5., 6., 7., 8., 10., 11., 12., 13., 14., 16., 18., 19., 20., 21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 30., 31., 32., 33., 34., 38., 39., 40., 44., 46., 47. un 48.punktā minētajam vērtēšanas kritērijam, kā arī 1., 2., 3. un 4.punktā minētajā vērtēšanas kritērijā saņēmis kopā vismaz deviņus punktus, tad projekta iesniegumu virza apstiprināšanai

N

Piezīmes.

1. N – Saņemot negatīvu vērtējumu, projekta iesniegumu noraida.

2. P – Saņemot negatīvu vērtējumu, pieņem lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu (projekta iesniedzējam jānodrošina atbilstība kritērijam lēmumā noteiktajā termiņā).

Satiksmes ministrs A.Ronis



 

3.pielikums
Ministru kabineta
2012.gada 24.janvāra
noteikumiem Nr.79

Satiksmes ministrs A.Ronis

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!