Amatu konkursi
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
• sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
• pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās
• izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
• sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
• valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
• darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā
• prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu
• prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)
• spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
• labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
• pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
• iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
• atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus iesniegt: VSAA Rīgas Kurzemes nodaļā Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai pa e-pastu: kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112, fakss 67804108 .
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā ELEKTRONISKO IEPIRKUMU DEPARTAMENTA DIREKTORA VIETNIEKU/-CI (ierēdņa amats)
Pienākumi:
• vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) visu Elektronisko iepirkumu sistēmas (turpmāk-EIS) katalogu definēšanu, aktualizāciju un ieviešanu
• veikt pieprasīto/ nepieprasīto preču analīzi, kā arī izstrādāt un nodot iepirkumu komisijai sākotnējo tehniskās specifikācijas projektu EIS katalogu darbību regulējošām iepirkumu procedūrām, kā arī sagatavot ar tehniskajām specifikācijām saistītus skaidrojumu un atbilžu projektus
• koordinēt jaunu dalībnieku apzināšanu un piesaisti konkrētiem Elektronisko iepirkumu sistēmas projektiem
Prasības:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim vai maģistra grāds (ekonomikā vai uzņēmējdarbības vadībā vai informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā), kas papildināts ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām
• vismaz viena gada pieredze vadošā amatā
• vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze publisko iepirkumu jomā
• vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze atbilstoši Departamenta darbības jomai
• zināšanas par Elektronisko iepirkumu sistēmu un metodoloģiju
• labas angļu valodas zināšanas (upper intermediate level- spēja lasīt, saprast, rakstīt dokumentus un runāt starptautiskās sanāksmēs)
• teicamas valsts valodas zināšanas
• labas datora lietošanas prasmes
• spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
• labas analītiskās prasmes
• labas komunikācijas prasmes
• prasme strādāt komandā
Piedāvājam:
• atbildīgu darbu valsts pārvaldē
• neatsveramu pieredzi
• kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi
Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Administrācijas Resursu nodaļas vadītājs (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā
- praktiskā darba pieredze mazas vai vidējas struktūrvienības vadīšanā valsts pārvaldes iestādē vismaz 2 gadi
- divu svešvalodu prasme
- nodaļas kompetencē esošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme tos pielietot praksē
- datorzināšanas lietotāja līmenī (MS Office), lietvedības un grāmatvedības pamatzināšanas, QPR
- B kategorijas autovadītāja apliecība
GALVENIE PIENĀKUMI:
- Nodaļas reglamentā noteikto Inspekcijas funkciju izpildes nodrošināšana
- priekšlikumu sniegšana Inspekcijas infrastruktūras budžeta plānošanā un tā apguves nodrošināšana
- visu Inspekcijas iepirkumu plānošana un organizēšana, tajā
skaitā publisko iepirkumu komisijas vadītāja pienākumu pildīšana
- Nodaļas kompetencē esošo Inspekcijas iekšējo normatīvo aktu
sagatavošanas nodrošināšana
- Nodaļas funkciju izpildei noslēgto līgumu saistību izpildes kontroles nodrošināšana
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV 1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv., www.vi.gov.lv.
Valsts valodas centrs izsludina konkursu uz vakanto tulkotāja amatu
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlams - filoloģijā
- ļoti labas angļu valodas un teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā un panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi
- citu valodu prasme, pieredze tulkošanā, zināšanas par Eiropas Savienības tiesībām, pieredze darbā ar datu bāzu programmām un nozaru terminoloģiju tiks uzskatītas par priekšrocību.
Galvenie amata pienākumi:
- veikt starptautisko tiesību aktu un ar to piemērošanu saistītās dokumentācijas tulkošanu
- sadarboties ar ministriju speciālistiem specifisku nozares dokumentu tulkošanā.
Motivēta pieteikuma vēstule, profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā: www.vvc.gov.lv sadaļā "Par VVC" → "Vakances" → "Pieteikums konkursam") jāiesniedz 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Valsts valodas centrs, K.Valdemāra ielā 37, Rīgā, LV-1011 (ar norādi "Konkursam uz tulkotāja amatu"). Tālrunis uzziņām 67331814; fakss 67336038; e-pasts: ieva.libkena@vvc.gov.lv.
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Projektu ieviešanas departamenta Atkritumu saimniecības un starptautiskās sadarbības projektu nodaļas vadītājs
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženiertehniskajās zinātnēs, vides zinātnēs, vadības zinātnēs vai ekonomikā
- pieredze darbā valsts pārvaldē un vadošā amatā ne mazāk kā 2 gadi
- zināšanas un pieredze starptautisku projektu vadībā
- zināšanas par iepirkumu un līgumu slēgšanas procesu vadību
- pieredze liela mēroga vides infrastruktūras investīciju projektu realizācijas vadībā
- vēlama pieredze projektu vadībā atkritumu saimniecības un piesārņoto vietu sanācijas jomā
- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu pārzināšana
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, MS Project).
Pieteikuma dokumentus (Konkursa pretendenta pieteikumu un Aptaujas lapu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un Aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas mājas lapā: www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Pārbaudījumu īstenošanas nodrošinājuma nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu
Prasības pretendentiem:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
• pieredze darbā valsts pārvaldē
• pieredze iekšējo normatīvo dokumentu projektu sagatavošanā
• pieredze valsts iepirkumu organizēšanā un dokumentācijas sagatavošanā
• pieredze elektroniskās iepirkumu sistēmas lietošanā
• pieredze nomas līgumu, iepirkumu līgumu un tehniskās apkopes līgumu projektu sagatavošanā
• divu svešvalodu prasmes (angļu, krievu valoda)
• labas prasmes darbā ar lietišķo programmatūru
• par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze iestādes drošības politikas pasākumu organizēšanā un pieredze Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas lietošanā
Veicamie amata pienākumi:
• sagatavot nepieciešamo dokumentu projektus atbilstoši Publisko iepirkumu likumam
• piedalīties valsts pārbaudījumu sagatavošanas procesa drošības pasākumu ieviešanā, plānošanā un kontrolēšanā
• izstrādāt iekšējos normatīvos dokumentu projektus, kas saitīti ar drošības jautājumiem un rīcību ar ierobežotas pieejamības informāciju valsts pārbaudījumu sagatavošanas procesā
• pārraudzīt pieejas kontroles sistēmas, signalizācijas un videonovērošanas sistēmas darbību
• plānot un organizēt tehnisko darbu norisi valsts pārbaudes darbu norises nodrošināšanai
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēts rakstveida pieteikums
- CV
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Iesniedzamajos dokumentos lūdzu norādīt atbilstību katrai no sludinājumā minētajām prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu uz adresi: Valsts izglītības satura centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi: visc@visc.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Amatu konkursu rezultāti
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Statistikas metodoloģijas un organizācijas daļas vecākās referentes ierēdnes amatā 30.01.2012. iecelta IEVA KURME.
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Makroekonomiskās statistikas departamenta Valsts finanšu daļas vecākās referentes ierēdnes amatā 30.01.2012. iecelta DAINA MEDVECKA.
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2012. gada 27.janvārī Projektu uzraudzības departamenta Finanšu kontroles nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatā iecelts DMITRIJS DMITRIJEVS.