Amatu konkursi
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu Sabiedrības integrācijas departamenta Sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības politikas nodaļas vecākā referenta amata vietu
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās vai politikas zinātnēs (par priekšrocību atbilstoši pretendentu vērtēšanas kritērijiem tiek uzskatīta jurista kvalifikācija)
- ne mazāk kā viena gada pieredze darbā valsts pārvaldē
- ne mazāk kā viena gada pieredze normatīvo aktu, politikas attīstības dokumentu un nacionālo pozīciju projektu sagatavošanā
- labas zināšanas par cilvēktiesībām un etniskajām minoritātēm, iecietības, dažādības vadības un pret diskriminācijas politiku
- pieredze darbā ar starptautiskiem tiesību aktiem
- svešvalodu zināšanas (par priekšrocību atbilstoši pretendentu vērtēšanas kritērijiem tiek uzskatītas franču valodas un angļu valodas zināšanas)
- iemaņas darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts motivēts pieteikums
- aktuāls CV (parakstīts un datēts)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa (pieejama Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv ).
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Norēķinu departamenta EIROPAS SAVIENĪBAS MAKSĀJUMU DAĻAS vecākais/-ā eksperts/-e (1 vakance) uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- pārbaudīt saņemto maksājumu rīkojumu atbilstību maksājumu pamatojošiem dokumentiem saskaņā ar normatīvajiem aktiem
- sagatavot maksājumus Eiropas Savienības fondu līdzekļu pārskatījumu veikšanai
- uzskaitīt Eiropas Savienības politiku instrumentu līdzekļus un salīdzināt datus ar sadarbības iestādēm
- sagatavot normatīvajos aktos noteikto informāciju par Eiropas Savienības fondu apguvi
Prasības pretendentiem/ -ēm:
- pabeigta augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs, kas papildināta ar zināšanām grāmatvedībā
- vēlama darba pieredze finanšu jomā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- precizitāte, komunikabilitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377.
Papildu informācija pa tālr.67094277; www.kase.gov.lv.
Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Uzņēmumu statistikas departamenta Rūpniecības statistikas daļas vecākais referents
Pamatpienākumi: Veikt rūpniecības statistikas pārskatu datu un to kvalitātes pārbaudi un analīzi. Gatavot publikācijas, metodoloģiskos un kvalitātes aprakstus un nodrošināt to aktualizēšanu. Analizēt administratīvo datu izmantošanas iespējas uzņēmumu statistikā un izstrādāt laikrindu prognozēšanas metodes trūkstošajām laikrindām.
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, ekonomikā vai matemātikā
- labas analītiskās spējas
- zināšanas un pieredze darbā ar skaitļošanas programmu Demetra +
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes (MS Office standartprogrammas - padziļinātas zināšanas MS Excel)
- teorētiskās zināšanas un darba pieredze laikrindu analīzē tiks uzskatītas par priekšrocību.
Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi.
Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851 vai 67366853.
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sakaru departamenta Elektronisko sakaru un pasta nodaļas juriskonsults
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- pieredze tiesību aktu izstrādāšanā
- zināšanas par elektronisko sakaru un pasta nozares regulējumu nacionālajās un starptautiskajās tiesībās
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- prasmes darbā ar datorprogrammām: Microsoft Office, Word, Microsoft Office Excel
- iniciatīva, spēja argumentēt savu viedokli
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets.
Tālr. uzziņām 67028218.
Latvijas Valsts koksnes ķīmijas institūts izsludina konkursu uz institūta direktora amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība, doktora zinātniskais grāds tiek vērtēts kā priekšrocība;
- administratīvā darba pieredze vai pieredze zinātnisko projektu vadīšanā;
- vismaz divu svešvalodu zināšanas;
- Latvijas likumdošanas par zinātnisko darbību pārzināšana;
- zinātniskā darba pieredze, kā arī zināšanas koksnes zinātnē, ķīmijā un tehnoloģijā vai saistītās nozarēs tiek vērtētas kā priekšrocība;
- vīzija par institūta attīstības stratēģiju un organizatoriskās darbības programmu.
Pretendentam jāiesniedz šādi dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā;
- dzīves un darba gājuma apraksts (CV), kurā norādīta zinātniskā un administratīvā darba pieredze un pieredze zinātnisko projektu vadīšanā vai izpildē, kā arī valodu zināšanas;
- augstāko izglītību un zinātniskos grādus apliecinošu dokumentu kopijas;
- nozīmīgāko publicēto zinātnisko darbu un saņemto patentu saraksts;
- citu kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.
Dokumenti divu mēnešu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz personīgi Latvijas Valsts koksnes ķīmijas institūtā sekretariātā Rīgā, Dzērbenes ielā 27, slēgtā aploksnē ar norādi "Amatu konkursam uz LVKĶI direktora amatu".
Tālr. uzziņām 67553063, e-pasts: koks@edi.lv.
Amatu konkursu rezultāti
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Juridiskā departamenta Nekustamo īpašumu nodaļas vecākās referentes amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) 2012.gada 1.februārī tika iecelta INĀRA ŠKAPARE.
Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Uzraudzības departamenta vecākās inspektores amatā 2012.gada 2.februārī iecelta INGRĪDA RAIKA.