![](/img/logo.png)
Valsts ieņēmumu dienests: Par valsts amatpersonu deklarācijas iesniegšanu
Valsts ieņēmumu dienests (VID) informē, ka saskaņā ar likumā “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” noteikto valsts amatpersonām kārtējās valsts amatpersonu deklarācijas par 2011.gadu jāiesniedz VID, sākot no 15.februāra līdz 1.aprīlim ieskaitot.
Gadījumos, ja ir nozaudēts identifikators, parole vai paraksts, aicinām laikus informēt par to Valsts ieņēmumu dienesta speciālistus.
Valsts amatpersonas deklarāciju, ko iesniedz, beidzot pildīt amata pienākumus, jāiesniedz VID divu mēnešu laikā, skaitot no dienas, kad persona (ja tā valsts amatpersonas amatu ieņēmusi ilgāk par trim mēnešiem) pārtraukusi pildīt valsts amatpersonas amata pienākumus.
Arī šogad saskaņā ar grozījumiem likumā “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā”, kas stājās spēkā 2010.gada 1.janvārī, valsts amatpersonām deklarācijas VID jāiesniedz elektroniskā veidā, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu.
Gadījumos, ja ir nozaudēts identifikators, parole vai paraksts, aicinām laikus informēt par to VID, zvanot uz tālruņiem, kas norādīti VID mājaslapā www.vid.gov.lv, vai uz VID Informatīvo tālruni 1898, izvēloties tēmu “Nodokļi, Elektroniskās deklarēšanas sistēma”.
Valsts ieņēmumu dienests atgādina, ka iesniegtās deklarācijas var precizēt, rakstveidā vēršoties VID un pamatojot precizējumus ne vēlāk kā mēneša laikā pēc deklarācijas publicējamās daļas publicēšanas elektroniskā veidā VID mājaslapā esošajā VID publiskojamo datu bāzē.
Plašāka informācija par valsts amatpersonu deklarāciju iesniegšanu pieejama VID mājaslapā.
Jautājumu vai neskaidrību gadījumā aicinām valsts amatpersonas zvanīt uz VID Informatīvo tālruni 1898 vai konsultēties klātienē pie VID Nodokļu pārvaldes Valsts amatpersonu datu administrēšanas daļas speciālistiem.
VID Sabiedrisko attiecību daļa