• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 17.02.2012., Nr. 28 https://www.vestnesis.lv/ta/id/244196

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

17.02.2012., Nr. 28

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

 

Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija

izsludina konkursu uz šādām amatu vietām

· vadošais pētnieks Valodniecības nozarē, Latviešu sinhroniskās valodniecības apakšnozarē - 1 amata vieta

Pedagoģijas fakultātes Vispārīgās pedagoģijas katedrā:

· docents Pedagoģijas nozarē, Vispārīgās pedagoģijas apakšnozarē - 1 amata vieta

Valodu katedrā:

· docents Pedagoģijas nozarē, Augstskolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 amata vieta

Mūzikas un dejas pedagoģijas katedrā:

· docents Pedagoģijas nozarē, Mūzikas pedagoģijas apakšnozarē - 1 amata vieta

Sociālo zinātņu fakultātes Vadībzinātņu katedrā:

· docents Ekonomikas zinātņu nozarē, Reģionālās ekonomikas apakšnozarē - 1 amata vieta

Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", akadēmijas Personāla nodaļā jāiesniedz: iesniegums par piedalīšanos konkursā ar norādi, uz kādu amatu pretendē; CV; dokumentu kopijas, kas apliecina kvalifikāciju un zinātnisko grādu; zinātnisko un metodisko darbu saraksts un to kopijas; rekomendācijas.

Adrese: Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV - 1083; tālr. 67808013; fakss 67808034; e-pasts: personals@rpiva.lv

 

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsludina konkursu uz SISTĒMU ANALĪZES DEPARTAMENTA direktora amatu

Galvenie darba pienākumi:

- esošās sistēmas analīze

- informācijas sistēmu prasību definēšana, modeļu sagatavošana, ieviešana un uzturēšana

- procesu darbību organizēšana un pārraudzība, kas nodrošina kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanu un pilnveidošanu

- projektu vadība

Nepieciešamā kvalifikācija un profesionālās prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar zināšanām par sistēmu analīzi, vēlams maģistra grāds

- ne mazāk kā 2 gadu analītiskā darba pieredze un pieredze informācijas tehnoloģiju projektu vadībā

- projektu dokumentācijas izstrādes prasmes

- pieredze informācijas sistēmu prasību definēšanā, izstrādē, ieviešanā un uzturēšanā

- pieredze darbā ar sistēmu integrācijām

- pieredze darbā ar datu bāzēm

- pieredze darbā ar ārpakalpojumu sniedzējiem;

- plānošanas, organizēšanas, analizēšanas, prioritāšu noteikšanas prasmes

- labas analītiskās spējas un augsts radošais potenciāls

- uz darba rezultātu sasniegšanu orientēta attieksme

- spēja pārliecināt un pamatot savu viedokli

- prasme strādāt komandā

Augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, darba pieredze administratīvajā darbā

Par priekšrocību tiks uzskatītas programmēšanas prasmes, iepriekšējā darba pieredze valsts pārvaldē vai projektu īstenošanā valsts pārvaldē

Piedāvājam:

- izaicinājumu apliecināt prasmes valstiski nozīmīgas informācijas sistēmu izveidē

- zinošu un atsaucīgu vadību un kolēģu komandu

- zināšanām un prasmēm atbilstošu atalgojumu

- sociālās garantijas

Valodu prasmes: teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

Darba laiks: pilna slodze

Darba vieta: Rīga.

Pretendentus aicinām līdz š.g. 1.martam iesniegt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā, Brīvības ielā 55, LV - 1010, fakss 67097265) pieteikumu konkursam, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, prasmju apliecinošo sertifikātu kopijas (ja ir), rakstisku konceptuālu izklāstu (uz 1 - 2 A4 formāta lapas) par departamenta darbību un kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai.

Papildu informācija pa tālruni 67 097 218.

 

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā ELEKTRONISKO IEPIRKUMU DEPARTAMENTA KONSULTANTU (4 ierēdņa amata vietas)

Pienākumi:

• veikt pieprasīto/ nepieprasīto preču analīzi, kā arī izstrādāt un nodot iepirkumu komisijai sākotnējo tehniskās specifikācijas projektu Elektronisko iepirkumu sistēmas (turpmāk - EIS) katalogu darbību regulējošām iepirkumu procedūrām, kā arī sagatavot ar tehniskajām specifikācijām saistītus skaidrojumu un atbilžu projektus

• nodrošināt vispārīgo vienošanos un tehnisko specifikāciju datu ievadīšanu EIS

• sniegt konsultācijas EIS lietotājiem par katalogiem, kuriem ir noteikts kā kataloga vadītājs

• koordinēt jaunu dalībnieku apzināšanu un piesaisti konkrētiem EIS katalogiem

Prasības:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim (vēlams medicīnas vai farmācijas vai ķīmijas vai sociālajās vai informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju zinātnēs), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

• darba pieredze līdz vienam gadam publisko iepirkumu jomā

• vēlama pieredze un spēja patstāvīgi veidot preču un pakalpojumu specifikācijas, kas saistītas ar IT un biroja tehnikas nozari vai preču un pakalpojumu specifikācijas, kas saistītas ar medikamentu un medicīnas preču nozari

• izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

• labas valsts valodas zināšanas

• labas datora lietošanas prasmes

• labas analītiskās un komunikāciju prasmes

• prasme strādāt komandā

Piedāvājam:

• atbildīgu darbu valsts pārvaldē

• neatsveramu pieredzi

• kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.

 

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā ELEKTRONISKO IEPIRKUMU DEPARTAMENTA VECĀKO KONSULTANTU (ierēdņa amata vieta)

Pienākumi:

• nodrošināt Elektronisko iepirkumu sistēmas (turpmāk - EIS) lietotāju atbalsta koordināciju un nepieciešamības gadījumā problēmas pieteikumu risināšanai iesaistot citas struktūrvienības

• sniegt konsultācijas EIS lietotājiem par katalogiem, kuriem ir noteikts kā kataloga vadītājs

• veikt pieprasīto/ nepieprasīto preču analīzi, kā arī izstrādāt un nodot iepirkumu komisijai sākotnējo tehniskās specifikācijas projektu EIS katalogu darbību regulējošām iepirkumu procedūrām, kā arī sagatavot ar tehniskajām specifikācijām saistītus skaidrojumu un atbilžu projektus

• piedalīties EIS programmatūras testēšanā pirms uzlabojumu ieviešanas produkcijas vidē

• izstrādāt standarta atskaišu formas un publicēt tās EIS

• nodrošināt sistēmas auditācijas pierakstu analīzi, lai savlaicīgi atklātu EIS potenciālās nepilnības un Vispārīgās vienošanās pārkāpumus

Prasības:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim, informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju zinātnē, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

• vismaz 3 gadu pieredze un zināšanas publisko iepirkumu jomā

• vismaz viena gada darba pieredze darbā ar preču un pakalpojumu specifikāciju izstrādāšanu

• vismaz viena gada darba pieredze darbā ar relāciju datu bāzēm

• vismaz viena gada darba pieredze ar atskaišu veidošanas rīkiem, vēlams ar Crystal Reports programmu

• izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

• labas valsts valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas

• labas datora lietošanas prasmes

• labas analītiskās un komunikāciju prasmes

• prasme strādāt komandā

Piedāvājam:

• atbildīgu darbu valsts pārvaldē

• neatsveramu pieredzi

• kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.

 

Valsts aģentūra "Latvijas Infektoloģijas centrs" aicina darbā APTIEKAS VADĪTĀJU

Prasības pretendentam:

• augstākā farmaceitiskā izglītība;

• farmaceita profesionālās kvalifikācijas sertifikāts;

• pieredze farmaceita specialitātē;

• pieredze kolektīva vadīšanā;

• labas saskarsmes spējas.

Piedāvājam:

• radošu un interesantu darbu lielā kolektīvā;

• konkurētspējīgu pieredzi;

• labus darba apstākļus, mūsdienīgi aprīkotu darba vidi;

• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.

CV un pieteikuma vēstuli sūtīt valsts aģentūrai "Latvijas Infektoloģijas centrs" Personāla vadības nodaļai līdz 2012. gada 29.februārim:

• pa pastu uz adresi Linezera ielā 3, Rīga, LV–1006 (ar norādi "Konkursam Aptiekā");

• elektroniski uz adresi sanita.sipola@lic.gov.lv;

• faksu 67014715.

Uzziņas pa tālruni 67014721.

 

Valsts aģentūra "Latvijas Infektoloģijas centrs"aicina darbā FARMACEITU

Prasības pretendentam:

• augstākā farmaceitiskā izglītība;

• farmaceita profesionālās kvalifikācijas sertifikāts;

• pieredze farmaceita specialitātē;

• labas saskarsmes spējas.

Piedāvājam:

• radošu un interesantu darbu lielā kolektīvā;

• konkurētspējīgu pieredzi;

• labus darba apstākļus, mūsdienīgi aprīkotu darba vidi;

• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.

CV un pieteikuma vēstuli sūtīt valsts aģentūrai "Latvijas Infektoloģijas centrs" Personāla vadības nodaļai līdz 2012. gada 29.februārim:

• pa pastu uz adresi Linezera ielā 3, Rīga, LV–1006 (ar norādi "Konkursam Aptiekā");

• elektroniski uz adresi sanita.sipola@lic.gov.lv;

• faksu 67014715.

Uzziņas pa tālruni 67014721.

 

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā ELEKTRONISKO IEPIRKUMU DEPARTAMENTA VECĀKO KONSULTANTU (ierēdņa amata vieta)

Pienākumi:

• apkopot informāciju par Elektronisko iepirkumu sistēmas (turpmāk - EIS) nepilnībām un izstrādāt priekšlikumus to novēršanai, kā arī piedalīties e-iepirkumu attīstības procesā

• piedalīties inovatīvo e-iepirkumu metožu un paņēmienu izstrādē un ieviešanā

• nepieciešamības gadījumā aktualizēt EIS tehnisko dokumentāciju

• veikt EIS izstrādes ārpakalpojuma sniedzēja sagatavoto materiālu - nodevumu (instrukciju, aprakstu u.c.) izskatīšanu un izstrādātās EIS programmatūras vai to jauninājumu testēšanu un ieviešanu, atzīmējot izskatīšanas (testēšanas) rezultātus attiecīgajā sistēmā

• piedalīties apmācības pasākumu organizēšanā EIS dalībniekiem un interesentiem, ārpakalpojumu piesaistes gadījumā nodrošināt prasību un rezultatīvu rādītāju izvirzīšanu, kā arī sasniegšanas kontroli

• sniegt konsultācijas EIS lietotājiem par katalogiem, kuriem ir noteikts kā kataloga vadītājs

• veikt pieprasīto/ nepieprasīto preču analīzi, kā arī izstrādāt un nodot iepirkumu komisijai sākotnējo tehniskās specifikācijas projektu EIS katalogu darbību regulējošām iepirkumu procedūrām, kā arī sagatavot ar tehniskajām specifikācijām saistītus skaidrojumu un atbilžu projektus

Prasības:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim, informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju zinātnē, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

• vismaz 3 gadu pieredze IT sistēmu uzturēšanā

• vismaz 3 gadu darba pieredze darbā ar preču un pakalpojumu specifikāciju izstrādāšanu, kas saistītas ar IT un biroja tehnikas nozari

• vismaz 3 gadu pieredze un zināšanas publisko iepirkumu jomā

• vismaz viena gada pieredze prezentāciju/apmācību vadīšanā

• labas valsts valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas

• izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

• labas datora lietošanas prasmes

• labas analītiskās un komunikāciju prasmes

• prasme strādāt komandā

Piedāvājam:

• atbildīgu darbu valsts pārvaldē

• neatsveramu pieredzi

• kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.

 

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā ELEKTRONISKO IEPIRKUMU DEPARTAMENTA VECĀKO KONSULTANTU (ierēdņa amata vieta)

Pienākumi:

• veikt sistēmas darījumu pārraudzību ar mērķi izvēlēties pasūtījumus, kuriem tiks veikta piegādes kontrole

• veikt pieprasīto/ nepieprasīto preču analīzi, kā arī izstrādāt un nodot iepirkumu komisijai sākotnējo tehniskās specifikācijas projektu Elektronisko iepirkumu sistēmas (turpmāk - EIS) katalogu darbību regulējošām iepirkumu procedūrām, kā arī sagatavot ar tehniskajām specifikācijām saistītus skaidrojumu un atbilžu projektus

• nodrošināt vispārīgo vienošanos un tehnisko specifikāciju datu ievadīšanu EIS

• sniegt konsultācijas EIS lietotājiem par katalogiem, savas kompetences ietvaros

• sagatavot vēstules angļu valodā ar informācijas pieprasījumiem preču ražotājiem vai to pārstāvjiem

• sekot līdzi IUB mājas lapā publicētajiem valsts un pašvaldību iestāžu un uzņēmumu iepirkumiem, analizējot cēloņus, kādēļ nav veikti iepirkumi EIS, vienlaikus izsakot priekšlikumus iepirkumu dokumentācijas un/vai EIS pilnveidošanai

Prasības:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim, ekonomikā vai finansēs vai vadības zinībās, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

• vismaz 3 gadu darba pieredze darbā ar preču un pakalpojumu specifikāciju izstrādāšanu, kas saistītas ar IT un biroja tehnikas nozari

• vismaz 3 gadu pieredze un zināšanas publisko iepirkumu jomā

• padziļinātas prasmes darbam ar Excel tabulām īpaši liela apjoma datu apstrādei

• izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

• labas valsts valodas zināšanas

• labas angļu valodas zināšanas (Intermediate level)

• labas analītiskās un komunikāciju prasmes

• prasme strādāt komandā

Piedāvājam:

• atbildīgu darbu valsts pārvaldē

• neatsveramu pieredzi

• kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.

 

Amatu konkursu rezultāti

Finanšu ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļas vecākās ekspertes amatā 2012.gada 13.februārī iecelta LIENE VIGULE.

 

Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta vecākā referenta - jurista ierēdņa amatā 2012.gada 15.februārī iecelts IVARS STRAUME.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!