Amatu konkursi
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku JURIDISKĀ DEPARTAMENTA EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU JURIDISKĀS DAĻAS JURISKONSULTU/-I (ierēdņa amats)
Pienākumi:
• Administratīvo aktu juridiskā izvērtēšana
• Administratīvo aktu piespiedu izpildes dokumentu sagatavošana
• Iestādes interešu pārstāvēšana citās valsts un pašvaldību iestādēs, kā arī tiesā
• Iekšējo normatīvo aktu izstrāde
Prasības:
• Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
• Profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
• Zināšanas Administratīvā procesa tiesībās
• Izpratne par Eiropas Savienības tiesībām un Eiropas Savienības kopējās lauksaimniecības politikas darbības pamatprincipiem tiks uzskatīta par priekšrocību
• Vēlamas labas angļu valodas zināšanas
• Prasme labi strādāt ar datoru Windows vidē (Word, Excel, u.c.)
• Augsta atbildības sajūta, precizitāte un komunikabilitāte
Piedāvājam:
• Iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
• Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
• Darba vietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.
Lauku atbalsta dienesta Dienvidlatgales reģionālā lauksaimniecības pārvalde aicina darbā uz nenoteiktu laiku EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Pienākumi:
• Veikt maksājumu apstiprināšanas funkciju Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) finansētiem vides un lauku ainavas uzlabošanas atbalsta pasākumiem
Prasības:
• Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• Augstākā izglītība lauksaimniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
• Profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
• Izpratne par Eiropas Savienības Kopējās lauksaimniecības politikas darbības pamatprincipiem un Dienesta funkcijām
• Vēlamas padziļinātas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā
• Prasme strādāt ar MS Office standarta programmatūru un ArcMap, Mikrostacion programmām, kā arī ar kartogrāfisko materiālu
• Prasme strādāt ar liela apjoma informāciju un spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus
• Labas analītiskās un komunikatīvās prasmes
Piedāvājam:
• Iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
• Profesionālās izaugsmes iespējas
• Darba vietu Preiļos
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta dienestam 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696 vai Preiļos, Mehanizatoru ielā 2a, LV-5301, tālrunis uzziņām 65324320.
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības fondu ieviešanas departamenta Eiropas Savienības fondu publiskās infrastruktūras nodaļas vecākā referenta amatu
Darbs saistīts ar ES fondu līdzfinansēto publiskās infrastruktūras aktivitāšu ieviešanas koordinēšanu, uzraudzību un novērtēšanu (enerģētikas, mājokļu energoefektivitātes un tūrisma jomās).
Prasības pretendentam:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
• augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams ekonomikā, finansēs, uzņēmējdarbībā vai tehniskā izglītība)
• teicamas angļu valodas zināšanas
• vēlamas zināšanas par normatīvajiem aktiem Eiropas Savienības fondu ieviešanas vai būvniecības jomā
• praktiskā darba pieredze un zināšanas projektu ieviešanā vai uzraudzībā publiskā sektora vai mājokļu jomā tiks uzskatītas par priekšrocību
• darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas
• teicamas prasmes darbā ar standarta biroja tehniku un programmatūru
Piedāvājam:
• atbildīgu un interesantu darbu
• vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un ES fondu ieviešanu.
Motivācijas vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas iesniegt vai nosūtīt Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519, e-pasts pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183, 67013203.
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības fondu ieviešanas departamenta Eiropas Savienības struktūrfondu privātā sektora nodaļas vecākā referenta amatu
Darbs saistīts ar normatīvo aktu izstrādi par Ekonomikas ministrijas kompetencē esošo darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" pasākuma "Inovācijas" ietvaros ieviesto aktivitāšu īstenošanu, aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Prasības pretendentam:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
• augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā)
• teicamas angļu valodas zināšanas, vēlama otras svešvalodas prasme;
• vēlamas zināšanas par normatīvajiem aktiem Eiropas Savienības fondu ieviešanas jomā
• praktiskā darba pieredze un zināšanas projektu ieviešanā tiks uzskatītas par priekšrocību
• praktiskā darba pieredze un zināšanas par darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un uzņēmējdarbības valsts atbalsta programmām tiks uzskatītas par priekšrocību
• darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas
• teicamas prasmes darbā ar standarta biroja tehniku un programmatūru
Piedāvājam:
• atbildīgu un interesantu darbu
• vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un ES fondu ieviešanu.
Motivācijas vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas iesniegt vai nosūtīt Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519, e-pasts pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183, 67013209.
1. Rēzeknes Augstskola izsludina konkursu uz asociētā profesora mākslā (vizuāli plastiskajā mākslā) amatu - 1 vieta
2. Konkursa pretendentiem līdz 2012.gada 24.februārim jāiesniedz šādi dokumenti:
2.1. konkursa komisijai adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2.2. izglītības dokumenta noraksts;
2.3. akadēmisko/zinātnisko grādu apliecinoši dokumenti;
2.4. dzīves un darba gājums (CV);
2.5. publicēto darbu saraksts;
2.6. pēdējo 6 gadu darba stāžu apliecinoši dokumenti.
3. Dokumentus iesniegt:
Rēzeknes Augstskolas Personāla daļā Atbrīvošanas alejā 90, 217.kabinetā, Rēzeknē, LV-4601, uzziņas pa tālruni 64623219.
Valsts kanceleja aicina pieteikties atklātā konkursā Valsts administrācijas skolas direktora (ierēdņa) amatam
Galvenie pienākumi:
- vadīt, koordinēt un kontrolēt Valsts administrācijas skolas Valsts civildienesta likumā noteikto funkciju izpildi, kā arī valsts pārvaldes darbinieku profesionālās kvalifikācijas paaugstināšanu;
- atbilstoši kompetencei organizēt starptautiskus mācību seminārus, nodrošinot Valsts administrācijas skolas dalību ārvalstu un sabiedrisko institūciju sadarbības projektos, fondos, programmās un pasākumos.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā, vēlams saistībā ar izglītības vai personāla attīstības politikas īstenošanu;
- pieredze starptautisku projektu realizācijā;
- izpratne par valsts pārvaldes attīstības prioritātēm;
- izpratne par izglītības sistēmām Latvijā un ārvalstīs, vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes darbinieku profesionālās kvalifikācijas paaugstināšanas sistēmām;
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes;
- labas analītiskās spējas un stratēģiskās plānošanas prasmes;
- labas divu svešvalodu zināšanas (pašnovērtējums, ko pretendents nosaka atbilstoši Eiropas Valodas prasmes līmeņiem un kas atbilst vismaz C1 līmenim);
- nevainojama reputācija;
- pretendentiem jāiesniedz savs redzējums par Valsts administrācijas skolas darbības prioritātēm un attīstības vīziju (ne vairāk par divām A4 formāta lapām, fonts - 14).
Piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu;
- valsts pārvaldē noteiktu atalgojumu.
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV ar foto (Europass forma), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, iesniedzami līdz 2012.gada 11.martam Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520. Personāla nodaļas kontaktinformācija uzziņām: tālrunis 67082844, fakss 67082969, e-pasts: vita.kislicka@mk.gov.lv.
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sakaru departamenta Elektronisko sakaru un pasta nodaļas vecākais referents
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darbības sfērai atbilstoša augstākā tehniskā izglītība
- profesionālā darba pieredze vai pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā 2 gadi
- labas divu svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu)
- labas analītiskās spējas, augsta atbildība, precizitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
- vēlamas zināšanas par elektronisko sakaru nozares jautājumu regulējumu nacionālajās un starptautiskajās tiesībās
- vēlamas zināšanas par sakaru nozares galvenajām attīstības tendencēm
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, LV-1743, 377.kabinets.
Tālr. uzziņām 67028218.
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Vides aizsardzības departamenta Ūdens resursu nodaļas vecākais konsultants
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība bioloģijā, ķīmijā vai vides zinātnēs
- pieredze specialitātē un valsts pārvaldē ilgāka par trim gadiem
- zināšanas par vides aizsardzības institucionālo sistēmu
- zināšanas virszemes un pazemes ūdens resursu apsaimniekošanas un aizsardzības jomā
- pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā un ieviešanā
- pieredze instrukciju un opozīciju par Eiropas Savienības normatīvo aktu projektiem sagatavošanā
- pieredze pārstāvēt valsti Eiropas Savienības institūcijās
- prasme organizēt darba grupas, seminārus
- labas angļu valodas zināšanas tai skaitā specifisku tehnisko, vides aizsardzības un pārvaldības terminu zināšana, šo jēdzienu izpratne
- prasme strādāt ar datoru
- labas komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus (Konkursa pretendenta pieteikumu un Aptaujas lapu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai, Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un Aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas mājaslapā: www.varam.gov.lv. Sadaļā -Aktualitātes-Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Iekšējā audita departamenta informācijas sistēmu auditors
Prasības:
- pretendentam jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība informācijas sistēmās vai datorzinātnēs
- apmācība informāciju sistēmu audita jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vismaz 2 gadu pieredze informācijas sistēmu vai tehnoloģiju procesu analīzē, zināšanas un pieredze informāciju tehnoloģiju jomā
- vēlamas zināšanas par LVS ISO/IEC 27000:2009 "Informācijas tehnoloģija. Drošības paņēmieni. Informācijas drošības pārvaldības sistēmas. Pārskats un vārdnīca" un Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskajiem standartiem
- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem saistībā ar informācijas sistēmām un tehnoloģijām, kā arī iekšējo auditu
- pieredze darbā ar lielu informācijas apjomu
- angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus (Konkursa pretendenta pieteikumu un Aptaujas lapu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un Aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas mājaslapā: www.varam.gov.lv. Sadaļā -Aktualitātes-Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
Amatu konkursu rezultāti
Studiju un zinātnes administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Studiju kreditēšanas daļas vecākās referentes amatā 2012.gada 9.februārī ir iecelta LAILA BAJĀRE.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pabalstu daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2012.gada 16.februārī iecelta ILZE OZOLIŅA.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Valmieras reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatā konkursa kārtībā 2012.gada 20. februārī iecelts ARTŪRS MANGALIS.