Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem -
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:
1. Fiskālās politikas departamenta direktors
Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros veido un vada politikas ietvaru, kas nodrošina fiskālo ilgtspēju un finanšu stabilitāti nacionālā līmenī, kā arī nodrošina saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs, pabeigta pēcdiploma izglītība ekonomikas vai finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas angļu valodas zināšanas
- darba pieredze vadošā amatā, priekšroka tiks dota kandidātiem ar darba pieredzi kolektīva vadīšanā ne mazāku kā 3 gadus
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama vismaz 5 gadu pieredze darbā, kas saistīts ar situācijas analīzi un lēmumu sagatavošanu ekonomikas, finanšu vai biznesa vadības jomā
- izpratne un skaidrs redzējums par valsts ekonomisko un fiskālo situāciju, kā arī attīstības iespējām
- izpratne par valsts finanšu sistēmas darbību un fiskālās politikas pamatprincipiem
- prasme analizēt informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību virknes
- prasme argumentēt viedokli, pārliecināt auditoriju un pieņemt svarīgus lēmumus
- teicamas prezentācijas un komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar valsts fiskālās politikas (ieņēmumi, izdevumi, bilances) mērķu un stratēģijas izstrādes, saskaņošanas un apstiprināšanas organizēšanu, ministrijas kompetencē esošo tautsaimniecības stabilizācijas un izaugsmes politikas plānošanas dokumentu, tajā skaitā, konverģences programmas, izstrādi un to ieviešanas uzraudzības vadīšanu.
2. Fiskālās politikas departamenta direktora vietnieks
Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros veido un vada politikas ietvaru, kas nodrošina fiskālo ilgtspēju un finanšu stabilitāti nacionālā līmenī, kā arī nodrošina saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā publiskajā pārvaldē un izpratne par tās darbības principiem
- pieredze vadīt un koordinēt kolektīva darbu
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama izpratne par valsts ekonomikas pārvaldības un grāmatvedības principiem
- laba prasme darbā ar datorprogrammām (Excel, PowerPoint)
- labas analītiskās un komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- uzraudzīt fiskālās disciplīnas ievērošanu, sekojot līdzi gadskārtējā budžeta izstrādes procesam un ievērojot tā atbilstību fiskālās politikas mērķiem un stratēģijai, kā arī ar fiskālo disciplīnu saistītajiem normatīvajiem aktiem
- piedalīties ministrijas kompetencē esošo tautsaimniecības izaugsmes politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- veidot un aizstāvēt ministrijas viedokli nacionālajā un starptautiskajā līmenī par ES izaugsmes un konkurētspējas jautājumiem (t.sk. ES 2020 stratēģiju, Konverģences programmu)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu Juridiskās nodaļas juriskonsulta autortiesību un blakustiesību jautājumos ierēdņa amata vietu uz ierēdņa prombūtnes laiku
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
• akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinībās
• pieredze darbā tiešajā valsts pārvaldes iestādē
• pieredze juridiska satura dokumentu projektu sagatavošanā
• izpratne par kultūras nozari reglamentējošajiem tiesību aktiem un politikas dokumentiem
• izpratne par autortiesību un blakustiesību nozari reglamentējošajiem tiesību aktiem un politikas dokumentiem
• svešvalodu zināšanas;
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:
• personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums
• personīgi parakstīts un datēts CV
• izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
• ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājas lapā: www.km.gov.lv).
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Talsu teritoriālās struktūrvienības vecākais (-ā) referents (-e) uz noteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- vēlama pieredze grupu vadīšanas darbā
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu).
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (Dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā: www.probacija.lv sadaļā Vakances) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Talsu teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Lielā iela 18, Talsi, LV-3201. Informācija pa tālruni 63237751 vai 67021181, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.
Kultūrizglītības un nemateriālā mantojuma centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kultūras un radošās industrijas izglītības nodaļas vadītājs (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība pedagoģijā, skolvadībā vai kultūras vadībā
- zināšanas par normatīvajiem dokumentiem izglītības sistēmā un pieredze to pielietošanā
- izpratne par kultūras un izglītības politiku un tās mijiedarbības tendencēm
- priekšstats par Latvijas kultūrizglītības sistēmu un tās attīstības perspektīvām
- pieredze izglītības nozares plānošanā un dokumentu izstrādē valsts līmenī
- pamatzināšanas par radošajām industrijām
- praktiskā darba pieredze mazas vai vidējas struktūrvienības vadīšanā valsts pārvaldes vai pašvaldību iestādē vismaz 3 gadi
- izcilas komunikācijas un sadarbības prasmes
- radoša domāšana, spēja uzņemties iniciatīvu, spēja strādāt intensīvos darba apstākļos, psiholoģiskā noturība
- vēlamas starptautiskā saziņā lietotu svešvalodu zināšanas
- datorzināšanas lietotāja līmenī (MS Office), lietvedības pamatzināšanas
GALVENIE PIENĀKUMI:
- Nodaļas nolikumā noteikto funkciju izpildes nodrošināšana
- ar Nodaļas kompetencē esošajām nozarēm saistīto normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrāde
- atzinumu projektu sagatavošana par Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem
- priekšlikumu sniegšana KNMC stratēģijas plānošanā, budžeta izveidē un tā apguves nodrošināšanā
- ESF projektu norises kontrole un koordinācija
- metodiskās vadības un sadarbības organizēšana ar kultūrizglītības iestāžu tīklu Latvijā
- Nodaļas funkciju izpildei noslēgto līgumu saistību izpildes kontroles nodrošināšana
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- radošu darbu dinamiskā iestādē un profesionāli augošā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, priekšlikumus kultūras un radošās industrijas izglītības pilnveidei, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Kultūrizglītības un nemateriālā mantojuma centrā Rīgā, Pils laukumā 4, Rīgā, LV 1365, vai pa e-pastu: knmc@knmc.gov.lv, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis uzziņām 67228985, e-pasts: knmc@knmc.gov.lv., www.knmc.gov.lv.
Valsts meža dienests (turpmāk arī - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Ziemeļaustrumu virsmežniecības vecākā referenta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku, darba vieta - Alūksnē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas (Mersis, MKT).
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā, 303.kabinetā (tālrunis uzziņām 67211167).
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Ziemeļkurzemes virsmežniecības vecākā referenta ierēdņa amatu, darba vieta - Talsos
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība mežsaimniecības zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas (Mersis, MKT)
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā, 303.kabinetā (tālrunis uzziņām 67211167).
Amatu konkursu rezultāti
Latvijas Nacionālais arhīvs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Valsts vēstures arhīva Fondu analītikas daļas vadītāja amatā ar 16.02.2012. iecelts KĀRLIS ZVIRGZDIŅŠ.
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka Eiropas Sociālā fonda departamenta Projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2012.gada 20.februārī iecelta ILZE ZUBOVA.