• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 2.03.2012., Nr. 36 https://www.vestnesis.lv/ta/id/244830

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

02.03.2012., Nr. 36

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

 

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļas vecākais eksperts (2 vakances)

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās, finanšu jomā vai jurisprudencē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)

- vēlamas profesionālās iemaņas projektu vadībā un uzraudzībā

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešamas darba organizēšanas, koordinācijas, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas uzraudzību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju vai izglītības jomā

- koordinēt Eiropas Savienības fondu darbības programmu ieviešanas gada ziņojumu sagatavošanu un iesniegšanu Eiropas Komisijā, tai skaitā sagatavot darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" gada ziņojumu

- apkopot un izvērtēt informāciju, kā arī koordinēt viedokļa sniegšanu par Eiropas Savienības fondu aktivitāšu ieviešanu, veicamajiem pasākumiem Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas pilnveidē un uzlabošanā

 

2. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļas vecākais referents

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās, finanšu jomā vai jurisprudencē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)

- vēlamas profesionālās iemaņas projektu vadībā un uzraudzībā

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešamas darba organizēšanas, koordinācijas pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto infrastruktūras pasākumu un aktivitāšu īstenošanas uzraudzību veselības, labklājības, kultūras jomā

- apkopot un izvērtēt informāciju, kā arī koordinēt viedokļa sniegšanu par Eiropas Savienības fondu aktivitāšu ieviešanu, veicamajiem pasākumiem Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas pilnveidē un uzlabošanā

 

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.

 

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta Informācijas tehnoloģiju un saimniecisko lietu nodaļas saimniecības pārziņa amata vietu.

Prasības pretendentiem:

- vidējā vai nepabeigta augstākā izglītība

- darba pieredze saimniecisko līgumu izpildes kontrolē

- izpratne par iestādes (150 darbinieku) darbības nodrošināšanai nepieciešamo materiāli-tehnisko bāzi un pakalpojumiem

- pieredze darbā ar vienkārša biroja inventāra un iekārtu uzturēšanu darba kārtībā

- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- uz klientu orientēta, ar pašiniciatīvu, precizitāti, atbildības sajūtu un labām komunikācijas spējām apveltīta personība

- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi, kā arī komandā

Darba pienākumi:

- risināt iepirkumu organizatoriskos un saimnieciskos jautājumus, t.sk. piedalīties iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrādē, veikt e-iepirkumu aģentūrā

- nodrošināt materiālu, iekārtu, mēbeļu un cita saimnieciski tehniskā inventāra apkopi, uzglabāšanu un pārvietošanu, kā arī nodrošināt to tehniskās apkopes un remonta veikšanu

- nodrošināt aģentūras autotransporta izmantošanas kontroli

- uzraudzīt aģentūras telpu tehnisko stāvokli, plānot un uzraudzīt aģentūras telpu remontdarbus, veikt citus telpu labiekārtošanas un apsaimniekošanas darbus

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV - 1919, e-pasta adresi: cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.

 

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Profesionālās izglītības kompetences centra "Rīgas Valsts tehnikums" direktora amatu

Izglītības iestādes pamatuzdevumi:

- nodrošināt iespēju iegūt profesionālo izglītību un kvalifikāciju, kā arī vispārējās zināšanas un prasmes

- sagatavot darba tirgum kvalificētus speciālistus ar vispusīgām teorētiskajām zināšanām un praktiskajām iemaņām

- izveidot profesionālās izglītības kvalitātes nodrošināšanas sistēmu

- radīt labvēlīgus apstākļus izglītojamo intelektuālajai, tikumiskajai un fiziskajai attīstībai

- racionāli izmantot izglītības iestādei iedalītos finanšu līdzekļus, valsts kustamo un nekustamo mantu

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- iegūta izglītība atbilstoši Ministru kabineta 2000.gada 3.oktobra noteikumos Nr.347 "Noteikumi par prasībām pedagogiem nepieciešamajai izglītība un profesionālajai kvalifikācijai" noteiktajām prasībām

- atbilstība Izglītības likumā noteiktajām prasībām

- pieredze vadošā amatā un personāla vadībā (vismaz pieci gadi)

- pieredze pedagoģiskajā darbā (vismaz viens gads)

- pieredze sadarbībā ar nozaru profesionālajām asociācijām un sociālajiem partneriem

- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanu, tai skaitā projektu vadību un iepirkumu organizēšanu

- zināšanas par profesionālās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm

- izpratne par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildei

- prasmes darbā ar datoru

Amata pretendentiem 10 (desmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā (Rīgā, Vaļņu ielā 2, 311.kabinetā) šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- CV (Curriculum Vitae)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- priekšlikumus par Profesionālās izglītības kompetences centra "Rīgas Valsts tehnikums" darbības attīstību tuvāko piecu gadu laikā (rakstveidā, teksta apjoms līdz 4 lapām)

Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.

 

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinībās

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze tiešajā valsts pārvaldes iestādē un tiesību aktu projektu izstrādē

- pieredze administratīvo lēmumu projektu sagatavošanā

- izpratne par kultūras nozari reglamentējošajiem tiesību aktiem un politikas dokumentiem

- svešvalodu zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11 a, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums

- aktuāls CV (parakstīts un datēts)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).

 

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinībās

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze tiešajā valsts pārvaldes iestādē un tiesību aktu projektu izstrādē

- vismaz 3 (trīs) gadu pieredze uzņēmuma, saimniecisko un citu līgumu sagatavošanā

- izpratne par kultūras nozari reglamentējošajiem tiesību aktiem un politikas dokumentiem

- svešvalodu zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11 a, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums

- aktuāls CV (parakstīts un datēts)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).

 

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības un mājokļu politikas departamenta Mājokļu politikas nodaļas juriskonsulta (ierēdņa) amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē, darbā, kas saistīts ar juridisku jautājumu risināšanu

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- augsta atbildības sajūta un precizitāte, iemaņas analītiskā darbā

- labas angļu valodas zināšanas

- iniciatīva, komunikabilitāte un spēja strādāt komandā

- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku

Tiesību aktu mājokļu jomā pārzināšana, kā arī darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē tiks uzskatīta par priekšrocību.

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot priekšlikumus dzīvokļa īpašuma, kā arī dzīvojamo māju pārvaldīšanas tiesiskā regulējuma pilnveidošanai

- nodrošināt nodaļas sagatavoto tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu, kā arī informatīvo ziņojumu noformēšanas atbilstību Ministru kabineta kārtības ruļļa prasībām

- sagatavot atzinumu projektus par Valsts sekretāru sanāksmē izsludinātajiem tiesību aktu projektiem

- izstrādāt administratīvo aktu projektus

- nodrošināt ministrijas interešu aizstāvību visās tiesu instancēs atbilstoši kompetencei

- izskatīt no fiziskām un juridiskām personām saņemtās vēstules un iesniegumus un nodrošināt atbilžu sagatavošanu

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013078.

 

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta Juridiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība

- Latvijas Republikas valsts pārvaldes tiesiskā regulējuma un administratīvā procesa pārzināšana

- darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un iepirkuma komisijas darbības nodrošināšanā

- zināšanas un praktiskā pieredze publiskā iepirkuma jomā

- pamatzināšanas Eiropas Savienības tiesībās

- vēlama pieredze tiesību aktu izstrādē vai līgumu sagatavošanā

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības finanšu instrumentu ieviešanu

- labas angļu valodas zināšanas

- atklāta un draudzīga attieksme pret kolēģiem un klientiem

- komunikabilitāte, augsta atbildības sajūta un vēlme strādāt komandā

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV - 1919, e-pasta adresi: cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.

 

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu kontroles nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu vadību pārzināšana

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā

- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne par būvniecības procesa norisi

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- angļu valodas prasmes

- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu

Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV - 1919, e-pasta adresi: cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.

 

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Publikās pārvaldes un speciālo programmu projektu departamenta Eiropas Savienības fondu publiskās pārvaldes projektu nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu vadību pārzināšana

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā

- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes;

- angļu valodas prasmes;

- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu.

Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV - 1919, e-pasta adresi: cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.

 

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības un veselības aprūpes projektu departamenta Veselības aprūpes attīstības projektu nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu vadību pārzināšana

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā

- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- angļu valodas prasmes

- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu

Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV - 1919, e-pasta adresi: cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.

 

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija

Pašvaldību pakalpojumu un Dzelzceļa transporta departamenta Dzelzceļa transporta nodaļas vadītājs

Konkursa beigu datums:

- 15.03.2012.

Darba pienākumi:

- vadīt un organizēt nodaļas darbu

- pilnveidot publiskās lietošanas dzelzceļa izmantošanas maksas aprēķināšanas metodiku un maksas par publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izmantošanas piemērošanas un norēķinu kārtības;

- analizēt sūdzības par publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izmantošanas maksas atbilstību dzelzceļa likumā noteiktajai metodikai un sūdzības par piemēroto publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izmantošanas maksu paaugstinātas maksas vai maksas atlaides gadījumā

- izstrādāt administratīvo un normatīvo aktu projektus, nodrošinot to atbilstību normatīvo aktu un Eiropas Savienības tiesību aktu, kā arī citu starptautisko organizāciju prasībām

- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem

- veikt dzelzceļa nozares komersantu pārbaudes

- sadarboties ar citu valstu dzelzceļa nozari regulējošām iestādēm

- izskatīt iesniegumus un sūdzības

Papildus prasības:

- augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai tiesību zinātnē

- vismaz 3 gadu administratīvā darba pieredze

- iepriekšēja darba pieredze, kas saistīta ar dzelzceļa nozari, tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā ar sabiedrisko pakalpojumu nozaru reglamentējošiem normatīvajiem dokumentiem, administratīvo aktu sagatavošanu un normatīvo aktu projektu izstrādi un analīzi (atzinumu sagatavošana)

- izpratne un zināšanas tarifu metodiku izstrādē, tarifu veidojošo izmaksu analīzē un investīciju projektos

- latviešu un divu svešvalodu zināšanas

- datora lietošanas prasme

- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu un pieņemt lēmumus

- māka risināt konfliktsituācijas

Kontaktinformācija:

- papildinformācija: pretendentus/-tes aicinām iesniegt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010) pieteikumu konkursam, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un prasmju apliecinošo sertifikātu kopijas (ja ir)

- tālrunis 67097218

- fakss 67097265

 

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Privatizācijas procesa nodrošinājuma dienesta Dzīvojamo māju pārvaldīšanas sektora vadītāja amatu

Prasības:

• augstākā izglītība (vēlams ekonomikas, vadības vai tiesību zinātņu jomā), maģistra grāds kādā no minētajām jomām tiks uzskatīta par priekšrocību

• pieredze vadošā amatā

• teicamas valsts valodas un krievu valodas zināšanas (vēlamas labas angļu valodas zināšanas)

• teicamas vadītāja prasmes

• vēlama pieredze dzīvojamo māju pārvaldīšanas un apsaimniekošanas jomā

• labas zināšanas un praktiska pieredze tiesību aktu projektu izstrādē

• izpratne par valsts pārvaldes organizāciju un dokumentu apriti

• labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes

• labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti un tiesu prakse

• B katergorijas autovadītāja apliecība, labas autovadītāja prasmes un praktiska auto vadīšanas pieredze pēdējo gadu laikā

Iesniedzamie dokumenti:

• dzīves apraksts (CV)

• pieteikuma vēstule

• izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

• valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

• atsauksmes no iepriekšējās darba vietas vai iepriekšējās darba vietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)

• citi dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.

Dokumentus konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, līdz 2012.gada 19.marta plkst.17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājas lapā: www.pa.gov.lv.

 

Amatu konkursu rezultāti

Valsts Vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides pārvaldē konkursa kārtībā uz vakanto Kontroles daļas vecākās inspektores vietu ar š.g. 1.martu iecelta RUTA VAZDIĶE.

 

Veselības ministrija paziņo, ka 2012.gada 10.janvāra laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto ierēdņa amata vietu - Budžeta un investīciju departamenta Finanšu analīzes un investīciju koordinācijas nodaļas vecākais referents - beidzies bez rezultātiem.

 

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!