• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 6.03.2012., Nr. 37 https://www.vestnesis.lv/ta/id/244912

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

06.03.2012., Nr. 37

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ VAKANTO IERĒDŅA AMATU:

Iekšējā audita departamenta Informācijas sistēmu auditoru/-i

Galvenie amata pienākumi:

- veikt neatkarīgu, uz risku analīzi balstītu iekšējo kontroļu novērtējumu par informācijas tehnoloģiju pārvaldi un informācijas sistēmu darbību

- veikt informācijas drošības auditus;

- sniegt Valsts kases vadībai informāciju par audita laikā veiktajām analīzēm novērtējumu, izstrādātajiem ieteikumiem iekšējās kontroles uzlabošanai

- veikt izstrādāto ieteikumu ieviešanas uzraudzību

- izstrādāt priekšlikumus iekšējās kontroles sistēmas, risku vadības un pārvaldības procesu uzlabošanai

- uzturēt efektīvu komunikāciju ar auditējamo

- precīzi un savlaicīgi sagatavot audita dokumentāciju

Prasības pretendentiem/ēm:

- pabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju (IT) jomā, vēlams papildināta ar auditam atbilstošām speciālām studijām

- praktiskā darba pieredze IT infrastruktūras un tīklu drošības sistēmu ekspluatācijā, pārvaldībā un uzturēšanā ilgāka par gadu

- praktiskā darba pieredze iekšējā auditā vai IT auditā ilgāka par gadu

- IT projektu vadības un sistēmu izstrādes metodoloģijas pārzināšana

- zināšanas informācijas drošības jomā

- angļu valodas zināšanas

- precizitāte, spēja veikt analītisku darbu, strādāt radoši un patstāvīgi

- apzinīga un godprātīga attieksme pret darbu

- pieredze konsultāciju sniegšanā, projektu vai darba grupu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas komunikācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas.

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377,

Papildu informācija pa tālr.67094277; www.kase.gov.lv.

 

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Privatizācijas procesa nodrošinājuma dienesta Zemes un nekustamā īpašuma privatizācijas sektora galvenā juriskonsulta amatu

Prasības:

• maģistra grāds tiesību zinātnē vai otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā juridiskā izglītība (jurista kvalifikācija)

• teicamas juriskonsulta prasmes

• darba pieredze nekustamā īpašuma un zemes privatizācijas un pārvaldīšanas jomā

• labas zināšanas par nomas attiecību tiesisko regulējumu un piemērošanu

• tiesvedību pieredze (vēlama saistībā ar nekustamā īpašuma privatizāciju saistītās lietās)

• labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti un tiesu prakse

• teicamas valsts valodas un krievu valodas zināšanas (vēlamas labas angļu valodas zināšanas)

• izpratne par valsts pārvaldes organizāciju un dokumentu apriti

• labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes

Iesniedzamie dokumenti:

• dzīves apraksts (CV)

• pieteikuma vēstule

• izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

• valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

• atsauksmes no iepriekšējās darba vietas vai iepriekšējās darba vietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)

• citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.

Dokumentus konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, līdz 2012.gada 20.marta plkst.17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājas lapā: www.pa.gov.lv.

Uzziņas pa tālruni 67021349.

 

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu, lai izvirzītu Latvijas ekspertus ievēlēšanai Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūras valdē - valdes locekli un viņa aizstājēju

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst Padomes 2007.gada 15.februāra Regulas (EK) nr.168/2007, ar ko izveido Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūru, 12.panta 1.punktā noteiktajām prasībām - tam ir jābūt neatkarīgai personai, kurai ir augsti pienākumi un pieredze valsts līmeņa cilvēktiesību iestādē vai kādā citā valsts vai privātā sektora organizācijā, ar zināšanām pamattiesību jomā.

Konkursa pretendentu vērtēšana notiks pēc šādiem kritērijiem:

1) labas zināšanas pamattiesību, īpaši cilvēktiesību jomā

2) profesionālā pieredze jomās, kuras darbojās Aģentūra, saskaņā ar Padomes 2007.gada 15.februāra Regulas (EK) Nr.168/2007 5.panta 3.punktu

3) izpratne par Aģentūras darbu

4) izpratne par situāciju Latvijā pamattiesību jomā

5) prasme formulēt un aizstāvēt savu viedokli

6) labas angļu un/vai franču valodas zināšanas.

Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijā K.Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364 (ar norādi - konkursa atlases komisijai) šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums

- aktuāls dzīvesgājums (Curriculum vitae) latviešu un angļu valodā

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija (- as),

- citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.

Ja dokumenti ir iesniegti, nosūtot pa pastu, lūdzu ievērot, ka par iesniegšanas datumu uzskata pasta zīmogā norādīto nosūtīšanas datumu.

Pieteikumu ar atbilstošajiem pielikumiem var iesniegt arī elektroniski, nosūtot uz e-pastu: Deniss.Kretalovs@km.gov.lv.

Atklāta konkursa nolikums "Par pretendentu atlasi atklātā konkursā, lai izvirzītu Latvijas ekspertus ievēlēšanai Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūras valdē" ir pieejams Kultūras ministrijas mājas lapā: www.km.gov.lv sadaļā "Konkursi" (http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/konkursi.html) un Valsts kancelejas mājas lapā www.mk.gov.lv.

Tālrunis uzziņām 67 330 312.

 

ATKLĀTA KONKURSA NOLIKUMS

Par pretendentu atlasi atklātā konkursā, lai izvirzītu Latvijas ekspertus

ievēlēšanai Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūras valdē

I .Vispārīgie jautājumi

1. Šis nolikums nosaka kārtību, kādā tiek organizēts un norisinās pretendentu atlases atklāts konkurss (turpmāk - konkurss), lai izvirzītu Latvijas ekspertus ievēlēšanai Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūras valdē (turpmāk - Aģentūras valde).

II. Konkursa komisija

2. Konkursa komisijas sastāvs apstiprināts ar Ministru kabineta 2012.gada 28.februāra rīkojumu Nr.102 "Par konkursa atlases komisijas izveidošanu Latvijas ekspertu izvirzīšanai ievēlēšanai Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūras valdē un atklāta konkursa izsludināšanu".

3. Konkurss notiek divās kārtās. Pretendentu atlase notiek konkursa komisijas sēdēs, kuras tiek protokolētas. Konkursa komisijas sēdes vada komisijas priekšsēdētājs. Konkursa komisijas sēdes protokolē komisijas sekretārs.

4. Konkursa komisija ir lemttiesīga, ja komisijas sēdē piedalās vismaz trīs komisijas locekļi.

5. Komisija lēmumus pieņem ar vienkāršu balsu vairākumu. Gadījumā, ja balsu sadalījums ir vienāds, izšķirošā ir komisijas priekšsēdētāja balss.

6. Konkursa komisija neatbild par izvirzīto Latvijas ekspertu kandidātu ievēlēšanu Aģentūras valdē.

III. Konkursa izsludināšana

7. Kultūras ministrija publicē laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", kā arī ievieto interneta mājas lapās www.km.gov.lv un www.mk.gov.lv sludinājumu par konkursu. Pretendentu pieteikšanās termiņš nosakāms vismaz 10 dienas no sludinājuma laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" publicēšanas.

8. Sludinājumā norāda pretendentiem izvirzāmās prasības, iesniedzamos dokumentus, pieteikšanās termiņu un vietu, kā arī ar pieteikšanos konkursā saistītas informācijas saņemšanas iespējas.

9. Pretendentiem izvirzāmas šādas prasības:

9.1 augstākā izglītība;

9.2 darba pieredze ar pamattiesību, tai skaitā cilvēktiesību jautājumiem;

9.3 angļu vai franču valodas zināšanas.

10. Pretendenti sludinājumā minētos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīvesgājumu (Curriculum vitae) latviešu un angļu valodā, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniedz (nosūtot pa pastu, iesniedzot personiski vai nosūtot uz komisijas sekretāra e-pastu Deniss.Kretalovs@km.gov.lv) konkursa komisijas sekretāram Kultūras ministrijā, Rīgā, K.Valdemāra ielā 11a. Saņemot dokumentus, tie tiek reģistrēti ar uzrakstu uz aploksnes (datums, laiks un saņēmēja vārds, uzvārds) un kopējā reģistrā. Pa pastu sūtītie dokumenti tiek reģistrēti tikai gadījumā, ja izsūtīti pirms pieteikuma termiņa beigām (pasta zīmogs). Papildus pretendents ir tiesīgs iesniegt citus dokumentus, kurus uzskata par nepieciešamu pievienot savas kvalifikācijas apliecināšanai. Iesniegtie dokumenti pretendentam atpakaļ netiek izsniegti.

11. Ja pretendents nav iesniedzis kādu no obligāti pieprasītajiem dokumentiem, pretendents netiek virzīts tālākai vērtēšanai.

12. Pēc pretendentu pieteikšanās termiņa beigām konkursa komisijas priekšsēdētājs nosaka konkursa kārtu norises laiku un vietu.

IV. Pretendentu izvērtēšana

13. Konkursa komisija konkursa pirmās kārtas sēdē izvērtē pretendentu pieteikumus un tiem pievienotos dokumentus un pieņem lēmumu par to, kuri no pretendentiem izvirzāmi konkursa otrajai kārtai.

14. Padomes 2007.gada 15.februāra Regulas (EK) nr.168/2007, ar ko izveido Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūru, (turpmāk - Regula nr.168/2007) 12.panta 1.punktā noteikts, ka Aģentūras valdē ir iekļautas personas ar attiecīgu pieredzi valsts vai privātā sektora organizāciju vadībā un ar zināšanām pamattiesību jomā, savukārt Regulas nr.168/2007 12.panta 1.punkta a) apakšpunkts paredz, ka dalībvalsts ieceltai personai jābūt neatkarīgai, kurai ir augsti pienākumi valsts līmeņa neatkarīgā cilvēktiesību iestādē vai kādā citā valsts vai privātā sektora organizācijā. Aģentūras valde ir Aģentūras plānošanas un uzraudzības struktūra, kas pilda noteiktās funkcijas atbilstoši Regulas nr.168/2007 12.panta 6.punktam.

15. Konkursa otrajai kārtai izvirzītajiem pretendentiem tiek nosūtīts rakstisks uzaicinājums uz konkursa otro kārtu, bet noraidītajiem - paziņojums par noraidījumu.

16. Konkursa komisijas otrās kārtas sēdes laikā notiek pārrunas ar pretendentu, lai izvērtētu viņa atbilstību pretendentiem noteiktajiem vērtēšanas kritērijiem:

7) labas zināšanas pamattiesību, īpaši cilvēktiesību jomā;

8) profesionālā pieredze jomās, kuras darbojās Aģentūra, saskaņā ar Regulas nr.168/2007 5.panta 3.punktu;

9) izpratne par Aģentūras darbu;

10) izpratne par situāciju Latvijā pamattiesību jomā;

11) prasme formulēt un aizstāvēt savu viedokli;

12) labas angļu un/vai franču valodas zināšanas.

17. Konkursa komisijas vērtējumus ieraksta protokolā.

18. Pēc konkursa otrās kārtas rezultātu apkopošanas komisija pieņem vienu no šādiem lēmumiem:

18.1 izvirzīt divus Latvijas ekspertu kandidātus ievēlēšanai Aģentūras valdē un iesniegt kultūras ministram attiecīgo kandidātu sarakstu iesniegšanai Ministru kabinetā;

18.2 ieteikt Ministru kabinetam izsludināt atkārtotu atklātu konkursu, ja visi pretendenti tiek noraidīti.

VI. Konkursa noslēgums

19. Pēc konkursa otrās kārtas (pamatojoties uz konkursa komisijas sēdes protokolu) konkursa komisijas sekretārs nosūta pretendentiem konkursa komisijas priekšsēdētāja apstiprinātu rakstisku paziņojumu par pretendenta rezultātiem un informē par konkursa komisijas lēmumu.

20. Konkursa komisijas lēmums ir galējs un nav pārsūdzams.

21. Konkursa komisijas priekšsēdētājs pēc konkursa noslēguma iesniedz kultūras ministram iesniegšanai Ministru kabinetā konkursa komisijas lēmumu saskaņā ar šā nolikuma 17.punktu.                                Komisijas priekšsēdētājs U.Lielpēters

 

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas vecākais eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība vides zinātnē (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē vismaz divi gadi

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētās atļaujas, tehniskos noteikumus, tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus,

- augsta atbildības sajūta

- labas datora lietošanas prasmes

- svešvalodas zināšanas (vēlams angļu valodas)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot atļaujas A un B kategorijas piesārņojošo darbību veikšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā

- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas

- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas

- sagatavot tehniskos noteikumus, nosakot vides aizsardzības un dabas aizsardzības prasības paredzētajai darbībai.

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu uz adresi: VVD Lielrīgas reģionālā vides pārvalde Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai sūtīt uz e-pastu: lielriga@lielriga.vvd.gov.lv, vai iesniegt personīgi 312.kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084278, 67084277.

 

Latvijas Nacionālais arhīvs izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa, Latvijas Valsts arhīva Izziņu daļas vecākā eksperta amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- sagatavot ar indivīda tiesībām saistītas arhīva sociāli tiesiskās izziņas, kuras privātpersonas pieprasa iesniegšanai institūcijās likumā noteiktajos gadījumos

- veikt arhīva sociāli tiesisko izziņu tulkošanu svešvalodā (krievu, angļu, vācu valodā) pēc privātpersonas pieprasījuma

- nodrošināt privātpersonu un institūciju iesniegumu/pieprasījumu izpildi (apliecinātas dokumentu kopijas, izrakstus un norakstus) uz visu arhīvā glabāto dokumentu pamata

- pieņemt un konsultēt arhīva lasītavas apmeklētājus

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze dokumentu pārvaldības jomā

- priekšrocības pretendentiem ar praktisko darba pieredzi arhīva sociāli tiesisko izziņu sagatavošanā (vismaz 3 gadi)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- darba pieredze klientu apkalpošanā

- labas sadarbības prasmes un komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu un labas svešvalodu zināšanas (krievu, angļu, vācu valodā)

- labas datorprasmes (MS Office).

20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas pretendentiem iesūtīt CV, motivētu pieteikuma vēstuli un konkursa pretendenta aptaujas lapu (pieejama mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā Aktualitātes, Vakances) uz e-pasta adresi: personals@arhivi.gov.lv vai personīgi Rīgā, Šķūņu ielā 11, 308.kabinetā, tālrunis 67213472.

 

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/re -veterinārajā uzraudzības jomā

Prasības pretendentiem (-ēm):

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodas (angļu un/vai vācu, krievu) pamatzināšanas

- autovadītāja apliecība B kategorija

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi valsts pārvaldē

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

Motivētu pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (elektroniskā formātā ir atrodama http://www.pvd.gov.lv/lat/lab_izvlne/veidlapas/veidlapas/lai_piedaltos_konkurs_uz_vakan) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pastu: personals@pvd.gov.lv vai pastu, vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā Peldu ielā 30, 510.kab., Rīgā, LV - 1050. Tālrunis informācijai 67084611.

 

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/re - pārtikas uzraudzības jomā

Prasības pretendentiem (-ēm):

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība medicīnā; veterinārmedicīnā; pārtikas tehnoloģijā; ķīmijā; bioloģijā; iegūta sabiedrības veselības speciālista vai agronoma kvalifikācija; izglītība papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodas (angļu un/vai vācu, krievu) pamatzināšanas

- autovadītāja apliecība B kategorija

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi valsts pārvaldē

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

Motivētu pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (elektroniskā formātā ir atrodama http://www.pvd.gov.lv/lat/lab_izvlne/veidlapas/veidlapas/lai_piedaltos_konkurs_uz_vakan) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pastu: personals@pvd.gov.lv vai pastu, vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā Peldu ielā 30, 510.kab., Rīgā, LV - 1050. Tālrunis informācijai 67084611.

 

VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atkārtotu atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Budžeta un investīciju departamenta Finanšu analīzes un investīciju koordinācijas nodaļas vecākais referents

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā)

- vēlama papildus izglītība veselības aprūpes un/vai projektu vadības jomā

- zināšanas par Eiropas Kopienas programmu un iniciatīvu pamatnosacījumiem un par to regulējošiem normatīvajiem aktiem

- praktiskā darba pieredze un zināšanas darbā ar finanšu instrumentu plānošanu, ieviešanu un uzraudzību

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas franču un/vai citas svešvalodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office, vēlams Lotus Notes) un biroja tehniku

- vēlamas zināšanas veselības nozares investīciju politikas pamatjautājumos

- vēlamas zināšanas Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību normās programmu plānošanas un projektu īstenošanas jomās

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

Galvenie pienākumi:

- koordinēt ministrijas, ministrijas padotībā esošo valsts pārvaldes iestāžu un kapitālsabiedrību, kurās ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, dalību Eiropas Kopienas programmās

- organizēt un koordinēt ārvalstu divpusējās un daudzpusējās sadarbības programmu projektu sagatavošanu un realizāciju veselības nozarē

- informēt ministrijas padotībā esošās valsts pārvaldes iestādes un kapitālsabiedrības, kurās ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, par ārvalstu finanšu un cita veida palīdzības vai sadarbības iespējām veselības nozarē, kā arī projektu sagatavošanas un pieteikšanas nosacījumiem

- sagatavot normatīvo aktu, rīkojumu, instrukciju un ieteikumu projektus nozares ārvalstu finanšu projektu vadīšanas un kontroles nodrošināšanai

- kontrolēt projektu īstenošanai piešķirto finanšu resursu izlietojumu atbilstoši valsts budžeta prasībām

- patstāvīgi plānot savu darbu, noteikt prioritātes, lai nodrošinātu uzdevumu izpildi paredzētajos termiņos

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Brīvības ielā 72, 221. kab. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.

 

Amatu konkursu rezultāti

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatā konkursa kārtībā 2012.gada 1.martā iecelts AIVARS GRIGORS.

 

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka Eiropas Sociālā fonda departamenta Projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2012.gada 1.martā iecelta EVITA PĪGOZNE.

 

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu vadības nodaļas vecākās referentes amatā ar 2012.gada 1.martu iecelta SARMĪTE BIRKULE.

 

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības un veselības aprūpes projektu departamenta Veselības aprūpes attīstības projektu nodaļas vecākās referentes amatā ar 2012.gada 1.martu iecelta SOLVITA SAULĪTE.

 

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Augu karantīnas departamenta Fitosanitārās uzraudzības daļas vecākā inspektora amatā iecelts ZIGMĀRS BULAVS.

 

Valsts aģentūra "Maksātnespējas administrācija" paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģiskās plānošanas un normatīvo aktu izstrādes departamenta juriskonsultes uz noteiktu laiku amatā 2012.gada 5.martā iecelta INGA BALABKINA.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!