Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta ES fondu kontroles nodaļas vecākais eksperts (2 vakances)
Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu vadības un kontroles sistēmas funkciju izpildi.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlama pieredze ES fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu projektu pārbaudēs īstenošanas vietās
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem
- vēlama pieredze darbā ar ārvalstu finanšu instrumentu ieviešanas sistēmām
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- prasme strādāt ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevums:
- piedalīties atbildīgo iestāžu un sadarbības iestāžu pārbaudēs ES fondu projektu īstenošanas vietās
- veikt pārbaudes ES fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un ES fondu projektu īstenošanas vietās
- koordinēt un nodrošināt ES fondu 2007.-2013.gada plānošanas perioda ietvaros veicamo kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamās metodoloģijas izstrādi un priekšlikumu izstrādi metodoloģijas aktualizācijai un fondu ietvaros veicamo kontroļu un pārbaužu uzlabošanai u.tml.
2. Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta ES fondu kontroles nodaļas vadītāja vietnieks
Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu vadības un kontroles sistēmas funkciju izpildi.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darba organizācijā, plānošanā, vadībā;
- pieredze darbā ar pārbaužu jautājumiem
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu
- vēlama praktiska darba pieredze darbā ar ārvalstu finanšu palīdzības vadības sistēmām
- prasme strādāt ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevums:
- koordinēt un nodrošināt ES fondu ietvaros veicamo kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamo metodoloģiju izstrādi un priekšlikumu izstrādi to aktualizācijai
- sniegt priekšlikumus fondu ietvaros veicamo kontroļu un pārbaužu uzlabošanai
- veikt pārbaudes ES fondu projektu īstenošanas vietās un ES fondu vadībā iesaistītajās institūcijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.
LR Aizsardzības ministrija informē, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš uz vakanto Krīzes vadības departamenta Civilmilitārās sadarbības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu
Pretendentam (-ei) izvirzītās prasības:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
• atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
• augstākā izglītība inženierzinātnēs vai vides zinātnēs
• zināšanas par ģeogrāfiskās informācijas sistēmām
• darba pieredze specialitātē vismaz trīs gadi
• labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)
• prasme strādāt ar datoru (MS Office, Lotus Notes)
• citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
• piedalīties ģeotelpiskās informācijas politikas plānošanas procesā, dokumentu izstrādē un saskaņošanā
• analizēt situāciju ģeotelpiskās informācijas (t.sk. ģeodēzijas un kartogrāfijas) un meteoroloģijas jomās valstī un to attīstības tendences, kā arī Latvijas aizsardzības sistēmas attīstības tendences no ģeotelpiskās informācijas viedokļa, sagatavot informācijas kopsavilkumus
• piedalīties aizsardzības ministra vadlīniju projekta ģeotelpiskās informācijas politikas attīstībai un budžeta plānošanai izstrādē
• nodrošināt materiālu sagatavošanu sanāksmēm par civilās/ militārās ģeotelpiskās un militārās meteoroloģiskās informācijas izmantošanas jautājumiem
Pretendentu pieteikšanās termiņš līdz 2012.gada 16.martam.
Pieteikuma dokumentus - konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju jāiesniedz vai jānosūta LR Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV- 1473, fakss 67210412, e-pasts inese.lozda@mod.gov.lv . Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājas lapā www.mod.gov.lv sadaļā Vakances.
Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.
Latvijas Kultūras akadēmija izsludina konkursu uz vakantajiem akadēmiskajiem amatiem
1. Kultūras socioloģijas un menedžmenta katedrā:
1.1. Nozare - mākslas, darbības virziens - kultūras menedžments - profesors, 1 amata vieta
1.2. Nozare - mākslas, darbības virziens - kultūras socioloģija - asociētais profesors, 1 amata vieta
2. Kultūras teorijas un vēstures katedrā:
Nozare - mākslas zinātne, apakšnozare - kultūras teorija, darbības virziens - kultūras semiotika - docents, 1 amata vieta.
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas 24, 14. Kabinetā, tālr. 67114805. Papildinformāciju var saņemt LKA mājas lapā: www.lka.edu.lv
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības departamenta ierēdņu amatiem (3 vakances)
1. Konsultants
Galvenie pienākumi:
- sniegt atzinumus par sagatavotiem tiesību aktu projektiem un to anotācijām
- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus un nodrošināt to virzību izskatīšanai Ministru kabinetā
- sniegt priekšlikumus valsts pārvaldes cilvēkresursu vadības attīstībai, kā arī analizēt atsevišķas sarežģītas problēmas cilvēkresursu jomā un piedāvāt ieteikumus to risināšanai
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā
- vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldē
- iniciatīva un spēja piedāvāt jaunus risinājumus cilvēkresursu jomā
- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstveidā un mutiski
- vēlams labas angļu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas
- vismaz gada pieredze cilvēkresursu vadībā, vai augstākā juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību
2. Konsultants
Galvenie pienākumi:
- sniegt atzinumus par sagatavotiem tiesību aktu projektiem un to anotācijām
- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus un nodrošināt to virzību izskatīšanai Ministru kabinetā
- Ministru prezidenta uzdevumā analizēt atsevišķas sarežģītas un starpnozaru problēmas un piedāvāt ieteikumus to risināšanai
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā
- vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldē
- iniciatīva un spēja piedāvāt jaunus risinājumus valsts pārvaldes procesu optimizēšanai
- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstveidā un mutiski
- vēlams labas angļu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas
3. Konsultants (uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- sniegt atzinumus par sagatavotiem tiesību aktu projektiem un to anotācijām
- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus un nodrošināt to virzību izskatīšanai Ministru kabinetā
- Eiropas Savienības Struktūrfondu projekta vadība
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā
- vismaz gada pieredze valsts pārvaldē vai ES Struktūrfondu projekta vadībā
- iniciatīva un spēja piedāvāt jaunus risinājumus valsts pārvaldes procesu optimizēšanai
- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstveidā un mutiski
- vēlams labas angļu valodas zināšanas
- pieredze projektu vadībā, kā arī iepirkumu procedūru pārzināšanā tiks uzskatītas par priekšrocību
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: vita.kislicka@mk.gov.lv. tālrunis uzziņām: 67082844.
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības un mājokļu politikas departamenta Sistēmu pārvaldības nodaļas vecākā referenta amatu
Prasības:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
• augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai cita augstākā izglītība, kas papildināta ar atbilstošām speciālajām mācībām darbam ar IT sistēmām
• prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
• prasme strādāt ar informācijas sistēmām, datu atlases un analīzes programmām
• labas svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu)
• augsta atbildības sajūta un precizitāte
• iniciatīva un spēja strādāt komandā
• labas analītiskās un komunikāciju prasmes
Galvenie amata pienākumi:
• darbs ar nodaļas kompetencē esošajām informācijas sistēmām, atbilžu sagatavošana uz juridisko un fizisko personu informācijas pieprasījumiem par nodaļas kompetencē esošo informāciju sistēmu datiem, datu analīze
• administratīvo aktu projektu izstrādāšana
• informācijas sistēmu attīstības plānošana, informācijas sistēmu izmantošanas iespēju paplašināšana, atbilstoši lietotāju vajadzībām
• konsultāciju un praktiska atbalsta sniegšana nodaļas kompetencē esošo informācijas sistēmu lietotājiem
• fizisko un juridisko personu vēstuļu un iesniegumu izskatīšana un savlaicīga atbilžu sagatavošana
Piedāvājam:
• iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
• iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas.
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183; 67013034.
Amatu konkursu rezultāti
Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektores amatā 2012.gada 1.martā ir iecelta DIĀNA BORDĀNE.
2012.gada 5.martā Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektoru amatos ir iecelti KARINA ŠTOKMANE un ROBERTS ROVEDERS.
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kartībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Kurzemes reģiona nodaļas vecākās referentes amatā ar 2012.gada 6.martu iecelta IRINA OTTO.
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Starptautiskās sadarbības nodaļas vadītāja amatā ar 2012.gada 5.martu konkursa kārtībā iecelts GATIS GROZA.