Ārlietu ministrija:
Par Latvijas atpazīstamības veicināšanu
“Viens no svarīgākajiem diplomātu uzdevumiem vienmēr ir bijusi komunikācija, un mūsu laiks dod tik daudz jaunu iespēju, kā to labāk izdarīt. Mēs, diplomāti, darīsim visu iespējamo, lai tās iespējas, ko nodrošinās Latvijas oficiālā Facebook lapa, katram būtu sasniedzamas un lai cilvēki pasaulē zinātu, ka Latvija ir zeme ar dinamisku attīstību,” 9.martā Latvijas oficiālās Facebook lapas “If you like Latvia, Latvia likes you” atvēršanas pasākumā Rīgas Mākslas telpā uzsvēra Ārlietu ministrijas valsts sekretārs Andris Teikmanis.
Pasākumā dalībniekus uzrunāja Ministru prezidents Valdis Dombrovskis, Latvijas Institūta direktore Karina Pētersone, LMT viceprezidents Ingmārs Pūķis, reklāmas aģentūras “Leo Burnett Riga” direktors Ansis Egle. Klātesošie tika informēti par “If you like Latvia, Latvia likes you” nozīmi Latvijas atpazīstamības veicināšanā un tēla veidošanā, iepazīstinot ar nākotnes mērķiem.
Pasākuma laikā tika ienests svaigi cepts maizes klaips, kura pagatavošanā ar “Like” pogas spiešanu iesaistījās 63 063 Facebook lietotāji no 83 valstīm visā pasaulē. Šo akciju atbalstījušas arī vairākas Latvijas pārstāvniecības ārvalstīs, iesaistoties maizes klaipu nodošanas akcijā, tādējādi ceļot mūsu valsts starptautisko atpazīstamību atraktīvā un radošā veidā.
Kopš “If you like Latvia, Latvia likes you” lapas darbības sākuma šā gada 27.janvārī tai pieteikušies 22 350 sekotāji, ik nedēļu lapā publicētās ziņas sasniedz aptuveni 71 000 Facebook lietotāju. Šobrīd tā ir piektā populārākā Latvijā veidotā mājaslapa sociālajā tīklā Facebook. Lapas mērķis ir Latvijas kā inovatīvas, radošas un mūsdienīgas valsts tēla veidošana starptautiskā arēnā, izmantojot pasaulē lielāko sociālo tīklu.
Ministrijas Preses un informācijas nodaļa