Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu -
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu -
Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta vecākais eksperts (2 vakances uz noteiktu laiku)
Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības revīzijas iestādes funkciju izpildi, sniedzot neatkarīgu un objektīvu atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm, ministram un valsts sekretāram par Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbības efektivitāti un deklarēto izdevumu likumību un pareizību.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams ekonomikā, finanšu, matemātikas, sociālo zinātņu, politoloģijas vai audita nozarēs)
- labas angļu valodas zināšanas
- pieredze valsts pārvaldē finanšu vadības metodikas izstrādē, tiesisko aktu izstrādē budžeta un finanšu vadības jautājumos, kā arī Eiropas Savienības fondu audita un uzraudzības jomā un Eiropas Kopienas finanšu interešu aizsardzības jautājumos
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama Starptautisko revīzijas standartu pārzināšana
- labas praktiskas un teorētiskas zināšanas grāmatvedībā, auditā, projektu vadībā vai finanšu analīzē un kontrolē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- metodikas izstrādāšana Eiropas Savienības fondu 2007.-2013.gada plānošanas perioda Revīzijas iestādes darbības nodrošināšanai
- Vienotās revīzijas stratēģijas izstrādāšanu, aktualizēšanu un iesniegšanu Eiropas Komisijai
- gada kontroles ziņojuma un atzinuma izstrādāšana un iesniegšana Eiropas Komisijai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Tiesu sistēmas politikas departamenta juriskonsults
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas un izpratne par tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības pamatprincipiem
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu
- pieredze darbā tiesu sistēmā, valsts pārvaldes iestādē darbā, kas saistīts ar juridisku jautājumu risināšanu, vai pieredze citā juridiskā specialitātē
- vēlama darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- vismaz vienas svešvalodas - krievu, angļu, franču vai vācu valodas - zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā
- iemaņas darbā ar datoru
Veicamie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, nacionālo pozīciju, instrukciju, kā arī nostāju projektus atbilstoši departamenta kompetencei
- sagatavot priekšlikumus atzinumiem par ministrijas, tās padotības iestāžu un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, nacionālo pozīciju un instrukciju projektiem atbilstoši departamenta kompetencei
- izstrādāt priekšlikumus departamenta kompetencē esošo politikas jomu problēmjautājumu risināšanai un to tālākai attīstībai
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālr. uzziņām 67036822, 67036731.
DAUGAVPILS UNIVERSITĀTE izsludina konkursu uz REKTORA AMATU
Pretendentu izvirzīšana un pieteikšanās viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas atbilstoši "Nolikumam par vēlēšanām administratīvajos amatos Daugavpils Universitātē", ar kuru var iepazīties DU Administratīvajā daļā, tālr. 65422922, kā arī DU mājaslapā: http://www.du.1v/files/0000/0124/vel_admin_amat.pdf.
Dokumenti jāiesniedz DU Administratīvajā daļā Vienības ielā 13, Daugavpilī, 227.kab.
Jelgavas novada sociālais dienests izsludina konkursu uz Sociālā darba nodaļas sociālā darbinieka amatu
Galvenie amata pienākumi:
1) organizēt vai sniegt klientam nepieciešamos sociālos pakalpojumus un sociālo palīdzību
2) izstrādāt sociālās rehabilitācijas/ atveseļošanās plānus atbilstoši identificētajām sociālajām problēmām un vajadzībām
3) apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus sociālo gadījumu risināšanā, ievērojot sociālā darba specifiku dažādās prakses jomās
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā
- prasme piemērot normatīvos aktus
- prasme sagatavot ziņojumus un atbildes vēstules
- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām
- prasme strādāt komandā
- prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- vēlama viena gada darba pieredze sociālajā darbā
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Pieteikumu konkursam uz Jelgavas novada sociālā dienesta sociālā darbinieka amatu, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Jelgavas novada pašvaldībai, Pasta ielā 37, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi - konkursam uz sociālā darbinieka amatu) vai iesniegt personīgi Jelgavas novada pašvaldības Kancelejas personāla speciālistam, 304.kabinetā (3.stāvā), Pasta ielā 37, Jelgavā, darba laikā, iepriekš sazinoties pa tālruni 63012256 līdz 2012.gada 30.martam.
Ar konkursa nolikumu var iepazīties Jelgavas novada pašvaldības mājas lapā www.jelgavasnovads.lv un pie Jelgavas novada pašvaldības Kancelejas personāla speciālista 304.kabinetā, Pasta ielā 37, Jelgavā, darba laikā, iepriekš sazinoties pa tālruni 63012256.
Amatu konkursu rezultāti
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka konkursa kārtībā 08.03.2012. Preču un pakalpojumu uzraudzības departamenta Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākās inspektores ierēdnes amatā ir iecelta ANNA FANDUĻA.