Par bezmaksas tālruņa līniju saziņai ar Ministru kabinetu
Turpmāk iedzīvotāji ar Ministru kabinetu varēs sazināties, izmantojot bezmaksas informatīvā tālruņa līniju 80000120. Tā sāka darboties no 28.marta.
Valsts kancelejas direktore Elita Dreimane uzsver: “Lai atvieglotu iedzīvotāju saziņu ar Ministru kabinetu, esam ieviesuši bezmaksas informatīvā tālruņa līniju. Tāpat šā gada laikā spersim nākamo soli uz priekšu klientorientētas saziņas nodrošināšanā un ieviesīsim arī skype tehnoloģijas. Vēl viens no prioritārajiem darbiem valdības nama pieejamības nodrošināšanā būs uzlabot cilvēku ar īpašām vajadzībām pieņemšanu.”
Šā gada pirmajā ceturksnī kopumā Ministru kabinetā un Valsts kancelejā ir saņemts 741 fizisko un juridisko personu iesniegums, no tiem 687 adresēti premjeram un valdībai, uzklausīti 50 apmeklētāji, kā arī vairāk nekā 1800 zvani.
Vēstulēs, telefona zvanos un tikšanās laikā iedzīvotāji pauduši viedokli par izglītības un veselības jomu, interesējušies par tādām tēmām kā referendums, nekustamā īpašuma nodoklis, nodokļu deklarācijas iesniegšanas kārtība; iedzīvotāju ienākuma nodokļa ieturēšana; sociālās palīdzības sniegšana. Iedzīvotāji nav vienaldzīgi arī pret politiskajiem procesiem valstī, saņemti arī priekšlikumi normatīvo aktu izmaiņām.
Lai uzlabotu apmeklētāju apkalpošanu, ikviens aicināts izteikt viedokli aptaujā par pieredzi saziņā ar Valsts kanceleju.
Valsts kancelejas Komunikācijas departaments