Amatu konkursi
Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem
Pedagoģijas fakultātes
Skolas pedagoģijas katedrā:
· docents Pedagoģijas nozarē, Skolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 amata vieta
Vispārīgās pedagoģijas katedrā:
· profesors Pedagoģijas nozarē, Skolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 amata vieta
Sociālo zinātņu fakultātes Uzņēmējdarbības katedrā:
· profesors Ekonomikas zinātņu nozarē, Tautsaimniecības apakšnozarē - 1 amata vieta
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", akadēmijas Personāla nodaļā jāiesniedz: iesniegums par piedalīšanos konkursā ar norādi, uz kādu amatu pretendē; CV; dokumentu kopijas, kas apliecina kvalifikāciju un zinātnisko grādu; zinātnisko un metodisko darbu saraksts un to kopijas; rekomendācijas.
Adrese: Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV - 1083; tālr. 67808013; fakss 67808034; e-pasts: personals@rpiva.lv
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Iekšējā audita departamenta Iekšējā audita politikas plānošanas nodaļas vecākais eksperts
Iekšējā audita departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un īsteno politiku iekšējā audita jomā, sniedz neatkarīgu un objektīvu vērtējumu un konsultācijas par ministrijas, tās padotības iestāžu un kapitālsabiedrību, kurās ministrija ir kapitāla daļu turētāja, iekšējās kontroles sistēmas kvalitāti un efektivitāti
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu vai tiesību zinātņu nozarē (revīzijas vai informācijas tehnoloģiju jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama darba pieredze iekšējā vai ārējā auditā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem
- prasme savā darbībā pielietot Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskos standartus
- labas analītiskās un komunikāciju prasmes, spēja argumentēt viedokli arī augstākās vadības pārstāvjiem
- spēja plānot, organizēt savu darbu
- vispārēji atzīts sertifikāts audita jomā tiks uzskatīts par priekšrocību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- sniegt ministrijām un iestādēm metodiski konsultatīvu palīdzību iekšējā audita jomā
- veikt ministriju un iestāžu iekšējā audita struktūrvienību dara izpildes pārbaudes
- izstrādāt tiesību aktu projektus un vadlīnijas iekšējā audita jomā.
2. Nodokļu analīzes departamenta Ieņēmumu analīzes un prognozēšanas nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina sistemātisku nodokļu politikas analīzi un tās ietekmes izvērtējumu uz budžetu, ekonomiku un iedzīvotājiem, izstrādā īstermiņa un vidēja termiņa nodokļu ieņēmumu prognozes.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā vai finanšu jomā
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešamas zināšanas Latvijas nodokļu likumdošanā
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)
- labas analītiskās spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- piedalīties nodokļu politikas ietekmes izvērtēšanā uz nodokļu ieņēmumiem
- padziļināti analizēt un novērtēt netiešo nodokļu ieņēmumus
- sagatavot netiešo nodokļu ieņēmumu īstermiņa un vidēja termiņa prognozes.
3. Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta vecākais eksperts
Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina komercdarbības atbalsta kontroles funkciju veikšanu Latvijā lielākajā daļā saimnieciskās darbības nozaru.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās
- teicamas angļu valodas zināšanas
- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē (īpaši saistībā ar normatīvo aktu analīzi)
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības institūcijām un zināšanas par to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesiem
- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- izvērtēt un gatavot atzinumus par valsts un pašvaldības institūciju sagatavotajiem normatīvajiem aktiem, kas paredz atbalsta sniegšanu saimnieciskās darbības veicējiem
- gatavot ikgadējo pārskatu par nozaru ministriju sniegto atbalstu rūpniecībai un citiem sektoriem
- veikt konsultācijas ar Eiropas Komisijas dienestiem par valsts un pašvaldību institūciju plānotajiem atbalsta pasākumiem saimnieciskās darbības veicējiem
- piedalīties Eiropas Komisijas dienestu organizētajās sanāksmēs par jaunajiem dokumentu projektiem valsts atbalsta kontroles jomā
- sadarboties ar nozaru ministrijām, pašvaldībām un komersantiem departamenta kompetences jautājumos.
4. Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta juriskonsults (uz noteiktu laiku)
Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina komercdarbības atbalsta kontroles funkciju veikšanu Latvijā lielākajā daļā saimnieciskās darbības nozaru.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- teicamas angļu valodas zināšanas
- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešams labas teorētiskas un praktiskas iemaņas normatīvo aktu izstrādē un saskaņošanā
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē (īpaši saistībā ar normatīvo aktu analīzi)
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības institūcijām un zināšanas par to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesiem
- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- izstrādāt nepieciešamos normatīvos aktus komercdarbības atbalsta kontroles jomā
- izvērtēt un veikt konsultācijas ar Eiropas Komisijas dienestiem par valsts un pašvaldību institūciju plānotajiem atbalsta pasākumiem saimnieciskās darbības veicējiem
- piedalīties Eiropas Komisijas dienestu organizētajās sanāksmēs par jaunajiem dokumentu projektiem valsts atbalsta kontroles jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu:
IEKŠĒJĀ AUDITA NODAĻAS IEKŠĒJAIS AUDITORS
Prasības pretendentiem/-ēm:
· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
· otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs ekonomista vai finanšu vai vadības specialitātē, kas papildināta ar speciālajām mācībām iekšējā audita vai iekšējās kontroles jomās
· vismaz viena gada nodaļas darbības sfērai atbilstoša darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs iekšējās revīzijas vai iekšējā audita jomā
· vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts
· labas zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem, administratīvā procesa, iekšējā audita, finanšu uzskaites, grāmatvedības jautājumos, lietvedībā un iekšējās kontroles jomā
· labas angļu valodas zināšanas
· labas iemaņas darbā ar datoru un prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
· spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta atbildības sajūta, precizitāte, attīstītas komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā
Galvenie veicamie pienākumi:
· veikt iekšējos sistēmu auditus saskaņā ar Tieslietu ministrijas Iekšējā audita nodaļas auditu plānu kārtējam gadam, kā arī sniegt konsultācijas, lai sekmētu tieslietu sistēmas mērķu sasniegšanu
· iekšējo sistēmu auditu ietvaros pārbaudīt un novērtēt iekšējās kontroles sistēmas efektivitāti un atbilstību Tieslietu ministrijas attiecīgās struktūrvienības vai ministrijas padotībā esošās iestādes noteikto mērķu sasniegšanai, darbības atbilstību normatīvajiem aktiem, izstrādātajai stratēģijai, politikai, apstiprinātajiem rīcības plāniem, noteiktajām funkcijām, kā arī novērtēt finanšu uzskaites un citas informācijas ticamību un pietiekamību, efektīvu un ekonomisku resursu izmantošanu, resursu izmantošanas kontroles pietiekamību un resursu sargāšanu no zaudējumiem
· sagatavot un saskaņot ar nodaļas vadītāju rakstisku, atbilstošu un kvalitatīvu atzinumu par iekšējā audita rezultātā atklātajiem faktiem, iekšējās kontroles sistēmas darbības trūkumiem, procedūras pārkāpumiem, nepietiekamu iekšējo kontroli, riskiem iesniegšanai Tieslietu ministrijas vai Tieslietu ministrijas padotībā esošās iestādes vadībai un sniegt ieteikumus auditējamās sistēmas iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai
· nodrošināt apstiprināto iekšējā audita ieteikumu ieviešanas uzraudzību Tieslietu ministrijā vai Tieslietu ministrijas padotībā esošajās iestādēs
· piedalīties iekšējā audita sistēmas pilnveidošanā Tieslietu ministrijā un Tieslietu ministrijas padotībā esošajās iestādēs.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67036724, 67036731.
Darba vietas nosaukums: Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome
Vakantā amata nosaukums: finansists (galvenais grāmatvedis)
Darba pienākumi:
- nozares (radio un televīzija) valsts budžeta pieprasījuma izstrāde (tāmes, finansēšanas plāni, u.c.)
- nozares valsts budžeta izpildes kontrole
- finanšu gada pārskata sagatavošana un iesniegšana
- valsts kapitālsabiedrībām piešķirtā valsts finansējuma izlietojuma kontrole
- valsts kapitālsabiedrību finanšu darbības uzraudzība un analīze
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība (finanses, ekonomika vai grāmatvedība)
- obligāta darba pieredze finanšu (gada) pārskatu sagatavošanā
- teicamas zināšanas valsts iestāžu finanšu plānošanas dokumentos, atskaišu formās u.tml.
- darba pieredze valsts pārvaldē vai valsts kapitālsabiedrībās tiks uzskatīta par priekšrocību
- prasme analizēt ekonomiskos procesus
- zināšanas un spēja praktiski pielietot mūsdienu finanšu analīzes metodes
- analītiska domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva, precizitāte, augsta atbildības sajūta
- ļoti labas latviešu valodas, labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar MS Excel
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
- vērtīgu darba pieredzi.
Darba laiks: Pilna slodze
Darba vieta: Rīga
CV un motivācijas vēstuli līdz 2012. gada 10. aprīlim sūtīt elektroniski: neplpadome@neplpadome.lv
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - juriskonsults/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras līgumu un iepirkumu nodaļā
Vispārējie darba pienākumi:
- piedalīties iepirkumu komisiju un darba grupu darbā, atbilstoši nodaļas kompetencei (būvniecība, nekustamā īpašuma uzturēšana un apsaimniekošana)
- veikt to līgumu izstrādāšanu un tiesisko pārvaldību (garantijas saistību izvērtēšana, strīdu risināšana u.tml.), kuru priekšmets atbilst nodaļas kompetencei
- veikt dokumentu juridisko analīzi un sniegt juridiskus atzinumus
- pārstāvēt Centra intereses Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā un citās institūcijās
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā izglītība
- vismaz viena gada pieredze jurista darbā
- labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši nodaļas darbības jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās)
- spēja analizēt liela apjoma informāciju un patstāvīgi rast risinājumus un pieņemt lēmumus
- prasme strādāt ar datoru: MS Word, MS Excel un biroja tehniku
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un publisko iepirkumu jomā
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- stabilu atalgojumu
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu.
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centru (adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga, LV 1046), ar norādi uz vakanto amatu 20 kalendāro dienu laikā pēc šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67300213, 67300217.
Amatu konkursu rezultāti
Labklājības ministrijas Administratīvais departaments paziņo, ka Valsts darba inspekcijas Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Pārdaugavas sektora inspektores - valsts civildienesta ierēdnes - amatā konkursa kārtībā 2012.gada 26.martā iecelta SINTIJA VOLINKO.
Valsts vides dienests informē, ka konkurss uz Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas inspektora amata vietu beidzies bez rezultāta.
Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Pārbaudījumu īstenošanas nodrošinājuma nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatā 2012.gada 26.martā ir iecelta ELĪNA CĀBELE.
Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Administratīvās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatā 2012.gada 27.martā ir iecelts IGORS BUĶIS - FLEITMANIS.