• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 28.04.2012., Nr. 67 https://www.vestnesis.lv/ta/id/247171

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

28.04.2012., Nr. 67

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Kontroles pārvaldes Kurzemes kontroles nodaļas inspektors (veselības aprūpes jomā ar ārsta izglītību)

(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darba pienākumi jāveic Kurzemes reģionā)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– akadēmiski augstākā vai otrā līmeņa profesionāli augstākā izglītība medicīnā – ārsta grāds

– praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 1 gads (pieredze veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)

– valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

– latviešu un vēlams divu svešvalodu (angļu, vācu vai krievu valodas u.c.) zināšanas

– prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

– B kategorijas autovadītāja apliecība – amatam paredzēti regulāri darba braucieni

Galvenie pienākumi:

– veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

– izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju

– izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

– iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm

– sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma

Mēs piedāvājam:

– darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

– stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

– labus darba apstākļus.Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV 1012, vai pa e–pastu personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no publicēšanas laikrakstā. Tālrunis uzziņām 67819675, e–pasts: personal@vi.gov.lv. www.vi.gov.lv

 

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatuKlimata politikas un tehnoloģiju departamenta Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākais referents

Prasības:

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu, vadības, tiesību vai vides zinātņu jomā

– vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

– pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, vēlams vides politikas vai finanšu administrācijas jomā

– zināšanas un izpratne par ekonomikas kopsakarībām, makroekonomisko analīzi, finanšu tirgiem un to uzraudzību, izsolēm

– zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, kā arī par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, Eiropas Savienības Emisiju tirdzniecības sistēmu, nozīmīgākajiem tiesību aktiem, klimata finanšu instrumentiem

– zināšanas par publisko iepirkumu organizēšanas kārtību

– teicamas angļu valodas zināšanas (mutvārdos, rakstos), vēlamas finanšu un vides aizsardzības terminu zināšanas

– labas komunikācijas un sadarbības spējas, prasme strukturēt informāciju, argumentēt viedokli un pastāvīgi plānot savu darbu

– prasme strādāt ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām).

Pieteikuma dokumentus (Konkursa pretendenta pieteikumu un Aptaujas lapu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV–1494, fakss 67820442, e–pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un Aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas mājas lapā: www.varam.gov.lv sadaļā – Aktualitātes – Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.

 

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku:

ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA ZIVSAIMNIECĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Pienākumi:

• Piedalīties Eiropas Savienības un Latvijas Republikas likumdošanas prasībām atbilstošas Eiropas Savienības atbalsta saņemšanas administrēšanas procedūras izstrādāšanā

• Izvērtēt normatīvo aktu projektus un sagatavot par tiem atzinumus

• Pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu iesniegumus Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai Eiropas Zivsaimniecības fonda programmās

• Sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, grozījumiem projektos, u.c.

• Izvērtēt apstiprināto projektu darījumus un maksājumus apliecinošus dokumentus

• Izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Prasības:

• Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• Augstākā izglītība ekonomikas, grāmatvedības vai finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

• Profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

• Pieredze biznesa projektu analizēšanā un administratīvo aktu sastādīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

• Izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un tiesību aktiem

• Labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas

• Labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

• Labas analītiskās un komunikatīvās prasmes

Piedāvājam:

• Iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

• Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

• Darba vietu Rīgas centrā.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām: 67027696.

 

Lauku atbalsta dienesta Ziemeļvidzemes reģionālā lauksaimniecības pārvaldeaicina darbā uz noteiktu laiku:

KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU

(ierēdņa amats)

Pienākumi:

• Nodrošināt administrēto Eiropas Savienības pasākumu realizēto projektu uzraudzību

• Veikt pretendentu platību pieteikumu pārbaudes uz vietas

Prasības:

• Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• Augstākā izglītība lauksaimniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

• Profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

• Pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

• Pieredze darbam ar globālās pozicionēšanās sistēmas uztvērējiem - Trimble

• Labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas un ARC Map)

• "B" kategorijas automašīnas vadītāja apliecība

• Vēlamas labas angļu valodas zināšanas

• Izpratne par Latvijas Republikas lauksaimniecības politiku

• Augsta atbildības sajūta, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prasme strādāt komandā

Piedāvājam:

• Iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

• Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

• Darba vietu Valmierā.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta dienestam 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981 e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām: 67027696 vai Valmierā, Mūrmuižas ielā 18, LV-4201, tālrunis uzziņām 64201543.

 

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta Eiropas Savienības preču un pakalpojumu nodaļas vecākā referenta amatu (uz laiku)

Prasības:

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

– augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē vai ekonomikā)

– teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

– zināšanas ES tiesībās un izpratne par tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un virzības procesu

– vēlama pieredze valsts pārvaldē un jautājumu risināšanā ar ES institūcijām

– labas komunikācijas prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu viedokli

– spēja strādāt individuāli un komandā

– augsta atbildības sajūta

– zināšanas par pamattiesību instrumentiem ES Iekšējā tirgus funkcionēšanas nodrošināšanai brīvas preču un pakalpojumu aprites (t.sk. uzņēmējdarbības veikšanā) jomās tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie pienākumi:

– izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas

– pārskata ziņojumu sagatavošana, iesniegšana Latvijas un ES institūcijās

– pildīt Iekšējā tirgus informācijas sistēmas (IMI) nacionālā koordinatora (NIMIC) pienākumus

– nodrošināt SOLVIT koordinācijas centra darbību, sniegt juridiskām un fiziskām personām juridisku un informatīvu palīdzību

– organizēt savstarpēju dialogu ar iedzīvotāju un uzņēmēju pārstāvošajām nevalstiskajām organizācijām

Mēs piedāvājam:

– vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi

– sociālās garantijas

– draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu.

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai, Brīvības ielā 55, Rīgā LV–1519, e–pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183; 67013067.

 

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vadītāja amatu

Prasības kandidātam:

– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

– augstākā juridiskā izglītība

– zināšanas valsts pārvaldes un administratīvā procesa jautājumos, izpratne par ministrijas darbību reglamentējošiem tiesību aktiem un politikas dokumentiem

– pieredze administratīvo lēmumu un normatīvo aktu projektu sagatavošanā

– zināšanas un pieredze darbā ar valsts iepirkumiem

– prasme formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

– teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

– precizitāte un augsta atbildības sajūta

– sadarbības, vadības un komunikāciju prasmes

– prasme strādāt ar datoru Windows vidē

– vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē.

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai, Brīvības ielā 55, Rīgā LV–1519, e–pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.

 

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vecākā referenta amatu (uz laiku)

Prasības amata kandidātam:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

• augstākā juridiskā izglītība

• zināšanas valsts pārvaldes un administratīvā procesa jautājumos

• prasme sagatavot un izstrādāt administratīvos aktus, iekšējos normatīvos aktus

• pieredze darbā ar valsts iepirkumiem (iepirkumu dokumentu sastādīšana)

• augsta atbildības sajūta un precizitāte

• prasme strādāt ar datoru Windows vidē

• angļu valodas zināšanas

• vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā.

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai, Brīvības ielā 55, Rīgā LV–1519, e–pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.

 

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!