• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 3.05.2012., Nr. 69 https://www.vestnesis.lv/ta/id/247278

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

03.05.2012., Nr. 69

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

LATVIJAS MĀKSLAS AKADĒMIJA izsludina kandidātu pieteikšanos vēlēšanām uz REKTORA AMATU

Prasības: Atbilstība Augstskolu likuma 17.panta 2. un 5. punktam, Izglītības likuma 50.pantam, Latvijas Mākslas akadēmijas Rektora vēlēšanu nolikumam.

VĒLĒŠANAS 2012. gada 28. jūnijā.

Pretendentiem dokumenti jāiesniedz

Latvijas Mākslas akadēmijas Personāldaļā ( 4. telpā)

No 2012. gada 10. maija līdz 24. maijam

No plkst. 10.00 līdz 16.00

Papildu informācija un vēlēšanu nolikums LMA mājas lapā - www.lma.lv.

Informācija pa tālruni 7321892.

Iesniedzamo dokumentu saraksts:

Vēlēšanu komisijai adresētu pieteikumu (noteiktas formas*)

CV (arī elektroniskā formātā - kā PDF datni)

Akadēmijas attīstības un vadības koncepciju (arī elektroniskajā formātā - kā PDF datni) - šajā dokumentā Rektora amata kandidātam ir jāizklāsta savs Akadēmijas pārvaldības redzējums piecu gadu periodā, piesaistāmie resursi un personāla vadības jautājumi, tās stratēģiskie attīstības principi iekļaujoties kopējā Eiropas izglītības telpā un tās mijiedarbe ar spēkā esošo un paredzamo normatīvo aktu bāzi

Profesora amatu vai doktora grādu apliecinoša dokumenta apliecinātu kopiju

Izrakstu no Akadēmijas Senāta protokola vai Akadēmijas studiju struktūrvienību - katedras akadēmiskā personāla kopsapulces protokolu par Rektora kandidātu izvirzīšanu, kuru ir parakstījuši visi attiecīgās sēdes dalībnieki, kuri ir atbalstījuši kandidāta izvirzīšanu, vai arī pretendenta kandidēšanas apliecinājumu, kuru ir parakstījuši ne mazāk kā divdesmit Akadēmijā ievēlētie akadēmiskā personāla locekļi, fiksējot viņu vārdus, uzvārdus, un amatus citu informāciju, kas pretendentam šķiet svarīga.

 

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Valsts darba inspekcijas direktora vietnieks/-ce (darba vieta - Rīga)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiska pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldības darbā (vismaz 3 gadi)

- darba pieredze vidēja vai liela kolektīva vadīšanā (vismaz 3 gadi)

- pieredze normatīvo aktu un plānošanas dokumentu izstrādē

- darba pieredze ES struktūrfondu projektu vadībā un koordinēšanā (vismaz 2 projektu vadība un koordinēšana)

- darba pieredze ES vai tās dalībvalstu finansētos projektos (dalība vismaz 2 projektos)

- darba pieredze ES institūciju darbībā (dalība komisijās, padomēs, darba grupās) tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba tiesisko attiecību, darba aizsardzības, sociālās drošības likumu un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- zināšanas par administratīvo procesu un to reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- labas komunikācijas prasmes un pieredze komunikācijā ar masu medijiem

- sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi, prasme motivēt un vadīt kolektīvu

- plānošanas un iekšējās kontroles zināšanas un pieredze

- personālvadības, tai skaitā disciplinārlietu vadības un organizēšanas zināšanas un pieredze

- iekšējo normatīvo aktu izstrādes zināšanas un pieredze

- teicamas valsts valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas ļoti labā līmenī (vismaz B2 līmenī)

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt un organizēt pakļautībā esošo VDI struktūrvienību (Darba tiesību nodaļas, Darba aizsardzības nodaļas) vadītāju darbu

- nodrošināt darba tiesību uzraudzības un attīstības īstenošanu (it īpaši nelegālās nodarbinātības jomā)

- nodrošināt VDI darbības stratēģijas un darba plānu izstrādi un tajā iekļauto uzdevumu izpildes kontroles sistēmas darbību

- nodrošināt attīstības projektu vadības un projektu ar sadarbības partneriem realizācijas procesa uzraudzību;

- veikt iekšējo normatīvo aktu izstrādes un saskaņošanas uzraudzību un kontroli, pakļautībā esošo nodaļu sarakstes dokumentu plūsmas uzraudzību, kā arī nodaļu ikgadējos darba plānos doto uzdevumu izpildes kontroli

- organizēt un vadīt dienesta izmeklēšanas un nepieciešamības gadījumā pieņemt lēmumus par disciplinārlietu ierosināšanu;

- organizēt rīkojumu, ieteikumu un citu normatīvo aktu, kas saistoši VDI struktūrvienībām, kā arī likumā un tiesību aktos noteiktajos gadījumos - citām institūcijām, fiziskām un juridiskām personām - sagatavošanu

- piedalīties ES institūciju organizētās sanāksmēs un darba grupās

- organizēt konsultāciju un metodiskās palīdzības sniegšanu reģionālajām Valsts darba inspekcijām par direktora vietnieka pakļautībā esošo struktūrvienību kompetences jomām

- organizēt un uzraudzīt Eiropas Savienības Struktūrfondu projektus, kuros ir iesaistīta VDI;

- organizēt un metodiski vadīt VDI līdzdalību starptautiskos sadarbības projektos

- sadarboties ar masu medijiem amata kompetences ietvaros

- izpildīt likumdošanā noteiktos valsts civildienesta ierēdņa pienākumus.

Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar izglītības apliecinošo dokumentu kopijām nosūtīt pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļai Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331 (ar norādi - " Konkursam uz vakanto amatu").

Pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz interviju, jābūt gataviem kārtot testu par prasībās izvirzītajiem jautājumiem, kā arī sniegt savu redzējumu (vīziju) par VDI attīstību un darbības prioritātēm.

Tālrunis uzziņām 67021645, e-pasts: kristine.blausa@lm.gov.lv.

 

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu:

INFORMĀTIKAS DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ATTĪSTĪBAS DAĻAS SISTĒMU ANALĪTIĶIS/-E (vecākais/-ā eksperts/-e)

Galvenie amata pienākumi:

- analizēt informācijas sistēmu lietotāju/pasūtītāju vajadzības

- sagatavot programmu tehniskās specifikācijas, piedalīties specifikāciju saskaņošanā un piegādātās programmatūras testēšanā

- izstrādāt atskaites speciālos datu griezumos, kuras nav iekļautas esošajās Valsts kases informācijas sistēmās

- veikt sistēmu programmēšanu un testēšanu pēc nepieciešamības

- koordinēt programmatūras izmaiņu procesu

- dokumentēt sistēmu izstrādes un izmaiņu ieviešanas rezultātus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai finanšu jomā, kas papildināta ar zināšanām informācijas sistēmu analīzes un/vai programmēšanas jomā

- vēlama darba pieredze informāciju sistēmu izstrādes un/vai ieviešanas jomā, t.sk, praktiskas iemaņas testēšanā un/vai programmēšanā

- vēlama pieredze darbā ar datu noliktavām (var būt izstrādāts pētnieciskais darbs izglītības iestādē)

- vēlamas zināšanas un iemaņas darbā ar šādām tehnoloģijām: relāciju datu bāzes un SQL, atskaišu izstrādes rīki (piemēram, Business Objects, Oracle Reports)

- pieredze darbā ar SAP (ABAP) tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas angļu valodas zināšanas IT jomā

- precizitāte, komunikabilitāte, augsta atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas.

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377.

Papildu informācija pa tālr.67094277; www.kase.gov.lv

 

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamenta Stratēģijas analīzes nodaļā:

• vecākais referents

Prasības pretendentam:

• akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams vadības zinībās vai ekonomikā, vai finanšu vadībā vai politikas zinātnē)

• zināšanas attīstības plānošanas dokumentu, normatīvo aktu izstrādē un ekonomisko procesu analīzē

• angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

• vēlama pieredze valsts pārvaldē

• vēlama darba pieredze ekonomikas vai finanšu vadības, vai projektu vadības jomā

• prasme darbā ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Office Outlook u.c. interneta pārlūkprogrammas)

Mēs piedāvājam:

• atbildīgu un interesantu darbu

• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

• darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz vai jāiesūta Zemkopības ministrijas Personāla nodaļai.

Adrese: Republikas laukums 2, Rīga (4.stāvā, 411.kabinetā). Tālrunis uzziņām: 67027513.

Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas pēc šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".

 

Amatu konkursu rezultāti

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka konkursa Pārtikas un veterinārais dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektora amatā uz nenoteiktu laiku 2012.gada 25.aprīlī iecelta VESTRA TALLI.

 

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Sakaru departamenta Elektronisko sakaru un pasta nodaļas vecākā referenta amatā 2012.gada 24.aprīlī tika iecelts MĀRIS VILĀNS.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!