• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 22.05.2012., Nr. 79 https://www.vestnesis.lv/ta/id/247989

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

22.05.2012., Nr. 79

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu galvenā valsts notāra palīga amatam

Galvenie pienākumi:

- organizēt sanāksmes un protokolēt to norisi;

- reģistrēt noteiktus dokumentus, koordinēt to apriti iestādē;

- atbildēt uz galvenajam valsts notāram adresētajiem telefona zvaniem;

- organizēt Uzņēmumu reģistra nodarbināto komandējumus uz ārzemēm.

Prasības pretendentiem/pretendentēm:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība;

- zināšanas lietvedībā;

- labas iemaņas darbā ar datoru;

- teicama saskarsmes kultūra un organizatora spējas;

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā;

- labus darba apstākļus;

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;

- darba vietu Rīgas centrā.

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

 

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu valsts notāra ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju;

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra;

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam;

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība);

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā;

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā;

- labas iemaņas darbā ar datoru;

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu;

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas.

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā;

- labus darba apstākļus;

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;

- profesionālās izaugsmes iespējas;

- darba vietu Rīgas centrā.

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.

 

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta ES preču un pakalpojumu tirgus nodaļas vecākā referenta amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas ES tiesībās

- zināšanas un pieredze tiesību aktu, to grozījumu, politikas plānošanas dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādē un virzībā

- zināšanas par valsts pārvaldes pakalpojumu administrēšanu, pamattiesību instrumentiem ES Iekšējā tirgus funkcionēšanas nodrošināšanai un tehnisko noteikumu paziņošanas procesu tiks uzskatītas par priekšrocību

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli, komunikācijas prasmes

- augsta atbildības sajūta

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas ES Iekšējā tirgus un sevišķā preču marķējuma jomā

- pārskata ziņojumu sagatavošana, iesniegšana Latvijas un ES institūcijās par ES Iekšējā tirgus darbības atbalsta instrumentiem un sevišķā preču marķējuma jautājumiem

- nodrošināt SOLVIT koordinācijas centra veiksmīgu darbību.

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183; 67013067.

 

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz šādu amata vietu - Autovadītāja/-s

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības :

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izņemot prasību par augstāko izglītību

- vidējā vai vidējā speciālā izglītība

- autovadītāja apliecība (B kategorija)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu un krievu valodas zināšanas

- zināšanas automašīnas tehniskajā uzbūvē

- vismaz 5 gadu ilga pieredze automašīnas vadīšanā

- iepriekšēja darba pieredze autovadītāja amatā

- atbildība, precizitāte, saskarsmes prasmes

Vēlama rekomendācija no iepriekšējiem darba devējiem.

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv desmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016169.

 

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz šādu amata vietu: vecākā/-ais grāmatvede/-is

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- darba pieredze grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība

- grāmatvedību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos

- vēlamas angļu un krievu valodas pamatzināšanas

- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv desmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016169.

 

LR IeM Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz diviem Juridisko un Eiropas lietu nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatiem (Eiropas lietās). Viena no vakancēm ir uz ierēdņa prombūtnes laiku

Prasības pretendentam:

1) atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

2) otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlama politikas zinātnēs, Eiropas studijās vai juridiskā)

3) angļu valodas zināšanas (atbilstoši B2 līmenim), vēlamas franču valodas zināšanas

4) pamatzināšanas Eiropas Savienības jautājumos

5) vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē.

20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz CV, izglītības dokumenta kopiju, pieteikuma vēstuli Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, tālr. 67829791). Pieteikuma vēstulē obligāti jānorāda, uz kuru no vakancēm kandidējat (nenoteiktu laiku vai uz ierēdņa prombūtnes laiku).

 

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Politikas koordinācijas departamenta ES un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabas zinātnēs vai Eiropas studijās

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas par Eiropas Savienības institūciju darbību un tiesību aktu izstrādes un pieņemšanas procedūru

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības dokumentu apriti, nacionālo pozīciju un instrukciju sagatavošanā

- zināšanas par Latvijas Republikas normatīvo aktu izstrādes un pieņemšanas procedūru

- zināšanas par aktuāliem vides aizsardzības, klimata pārmaiņu un dabas aizsardzības jautājumiem

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības spējas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel)

Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas mājaslapā www.varam.gov.lv sadaļā: Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.

 

Daugavpils Universitātē tiek izsludināts konkurss uz šādām amata vietām:

Vadošā pētnieka amatā:

Sociālo pētījumu institūtā - ekonomikas nozarē - 1 vieta

Pētnieka amatā:

Sociālo pētījumu institūtā - vadībzinātnes nozarē - 1 vieta

Sociālo pētījumu institūtā - juridiskās zinātnes nozarē - 1 vieta

Amata pretendentam viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas jāiesniedz DU Zinātņu daļā, Vienības ielā 13 - 219, Daugavpilī, LV-5401, iesniegums DU rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā ar Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos DU http://du.lv/lv/par_mums/svarigakie_dokumenti

Tālr. 65425452.

 

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz FINANŠU PĀRVALDES IEPIRKUMU DAĻAS GALVENĀ SPECIĀLISTA/-ES (1 vakance uz nenoteiktu laiku, 1 vakance uz noteiktu laiku) darbinieka amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID un Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapās

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- veikt publiskos iepirkumus

- veikt atklātos un/vai slēgtos konkursus

- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā atbilstoši Publisko iepirkumu likuma un citu normatīvo aktu prasībām, nepieciešamības gadījumā pildīt komisijas sekretāra funkcijas

Prasības:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē; vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasmes strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī

- vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas A2 līmenī

Darbinieka darba vieta: Citadeles iela l, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (Profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtot 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP LD amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.

 

Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina konkursu uz Prezidentūras publiskās diplomātijas un kultūras programmas vadītāja (darbinieka) amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- padziļināta izpratne un zināšanas par Latvijas kultūras infrastruktūru un kultūrvides attīstības tendencēm pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā

- izpratne par Eiropas Savienībā notiekošajiem publiskās diplomātijas, kultūras un komunikācijas procesiem

- pieredze (vismaz 5 gadi) lielu, starptautisku kultūras pasākumu organizēšanā un vadīšanā Latvijā un ārvalstīs

- izpratne par prezidentūras Eiropas Savienības Padomē funkcijām un uzdevumiem

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- augsta atbildības sajūta, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Galvenie pienākumi:

- organizēt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē kultūras programmas sagatavošanu un tās īstenošanu Latvijā un ārvalstīs

- sadarboties ar Eiropas Savienības dalībvalstīm kopīgu kultūras pasākumu organizēšanā un īstenošanā Latvijā un ārvalstīs Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē ietvaros

Pretendentiem jāiesniedz:

- motivācijas vēstule

- eseja "Beļģijas, Polijas un Dānijas prezidentūru Eiropas Savienībā Padomē kultūras programmu novērtējums. Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē kultūras programmas iespējamās vadlīnijas" (darba apjoms līdz divām A4 lapām)

- apraksts par pēdējo organizēto lielo, starptautisko pasākumu (uz vienas A4 lapas)

- CV, norādot vismaz divas personas, kuras nepieciešamības gadījumā var sniegt atsauksmes

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija un citi pretendenta kvalifikāciju apliecinoši dokumenti

Pretendentus lūdzam dokumentus iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: sekretariats@mfa.gov.lv divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts informācijai: sekretariats@mfa.gov.lv.

 

Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina konkursu uz juriskonsulta - biroja administratora (darbinieka) amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā juridiskā izglītība

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem

- zināšanas par valsts pārvaldi regulējošajiem tiesību aktiem

- praktiska darba pieredze jurisprudencē (vismaz 1 gads)

- spēja organizēt biroja darbu

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- augsta atbildības sajūta, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Galvenie pienākumi:

- rīkojumu, iekšējo normatīvo aktu projektu un citu dokumentu projektu sagatavošana atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- atbilžu sagatavošana uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem latviešu un angļu valodā

- ikdienas biroja darba organizēšana

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: sekretariats@mfa.gov.lv divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts informācijai: sekretariats@mfa.gov.lv.

 

Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina konkursu uz Prezidentūras finanšu plānošanas un uzraudzības vadītāja (ierēdņa) amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā

- praktiska darba pieredze (vismaz 5 gadi) finanšu jomā

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- grāmatvedības jautājumu pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- augsta atbildības sajūta, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Galvenie pienākumi:

- sadarbībā ar valsts pārvaldes iestādēm plānot Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē nepieciešamos valsts budžeta līdzekļus

- nodrošināt efektīvu Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē piešķirtā valsts budžeta līdzekļu izlietojuma kontroli

- sniegt priekšlikumus iestādes direktoram budžeta plānošanas un finanšu izlietošanas jautājumos

- nodrošināt budžeta plānošanas un kontroles sistēmas izveidi un darbību

- sagatavot pārskatus par valsts budžeta līdzekļu izlietojumu Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē nodrošināšanai un iestādes budžeta līdzekļu izlietojumu

- nodrošināt valsts budžeta līdzekļu uzskaiti un analīzi

Pretendentus lūdzam CV, Motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@mfa.gov.lv divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts informācijai: sekretariats@mfa.gov.lv.

 

Amatu konkursu rezultāti

Valsts izglītības attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2012.gada 14.maijā Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Sociālā fonda projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītājas amatā iecelta JOLANTA VANADZIŅA.

 

Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas departamenta direktora ierēdņa amatā 2012.gada 2.maijā iecelts JĀNIS MUCENIEKS.

 

LR Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Audita un inspekcijas departamenta Ģenerālinspekcijas nodaļas vecākās inspektores amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) 07.05.2012. iecelta KARĪNA KAMINSKA.

 

LR Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Audita un inspekcijas departamenta Ģenerālinspekcijas nodaļas vecākās inspektores amatā 07.05.2012. iecelta LIENA KALNIŅA.

 

Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa (izsludināts 28.03.2012.) kārtībā Labklājības ministrijas Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības departamenta Sociālo pakalpojumu ieviešanas nodaļas vecākās referentes amatā ir iecelta BAIBA VĪTOLA.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!