Amatu konkursi
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu -
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta direktora vietnieks
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Finanšu ministrijas resora budžeta projekta sagatavošanu un organizē kārtējā gada budžeta izpildi, nodrošina Finanšu ministrijas ārvalstu finansēto projektu īstenošanu.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā, kas papildināta ar maģistra grādu atbilstoši nozares jomai
- angļu valodas zināšanas
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze valsts budžeta līdzekļu plānošanas un uzskaites jomā budžeta finansētā iestādē ilgāka par trim gadiem
- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībā.
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- nodrošināt Finanšu resora budžeta projekta sagatavošanu
- organizēt kārtējā gada budžeta izpildi
- vadīt un koordinēt resora finanšu pārskatu sagatavošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz A.Kalniņa Cēsu mūzikas vidusskolas direktora amata vietu
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība atbilstoši nozarei
- augstākā pedagoģiskā izglītība
- pedagoģiskā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi
- vismaz 3 gadu pieredze vadošā administratīvā darbā izglītības vai kultūras institūcijās
- pieredze un zināšanas projektu vadībā
- pieredze darbā ar informācijas tehnoloģiju līdzekļiem
- svešvalodu zināšanas
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums
- personīgi parakstīts un datēts CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- A.Kalniņa Cēsu mūzikas vidusskolas darbības uzdevumi, prioritātes un attīstības vīzija nākamajiem 5 gadiem (līdz 10 lpp);
- amata pretendenta aptaujas lapa (pieejama Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv).
Amatu konkursu rezulāti
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Uzņēmumu reģistra Personāla nodaļas personāla speciālistes ierēdnes amatā no 2012.gada 21.maija iecelta KRISTĪNE GALAUSKA.
Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2012.gada 22.maija Medicīnisko ierīču novērtēšanas nodaļas vecākās ekspertes amatā iecelta AIVITA VANAGA.