• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Dažādi sludinājumi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 22.06.2012., Nr. 98 https://www.vestnesis.lv/ta/id/249518

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dokumentu, zīmogu atsaukumi

Vēl šajā numurā

22.06.2012., Nr. 98

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Dažādi sludinājumi

Paziņojums par AS "Sadales tīkls" sistēmas pakalpojuma tipveida līgumu

Sistēmas pakalpojuma tipveida līgums izstrādāts pamatojoties uz Ministru kabineta 2011.gada 29.novembra noteikumu Nr.914 "Elektroenerģijas tirdzniecības un lietošanas noteikumu" 16.punktu un apstiprināts ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes 2012.gada 6.jūnija lēmumu Nr.150 "Par akciju sabiedrības "Sadales tīkls" sistēmas pakalpojumu tipveida līgumu".

Apstiprinātais AS "Sadales tīkls" sistēmas pakalpojumu tipveida līgums stājas spēkā 2012.gada 1.jūlijā.

 

Pielikums Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas

2012.gada 6.jūnija lēmumam Nr.150

 

SISTĒMAS PAKALPOJUMU LĪGUMS

Akciju sabiedrība "Sadales tīkls"  _____________________________ (turpmāk – SSO) un

 

_____________________________________________________ (turpmāk –LIETOTĀJS)

 

noslēdz līgumu par elektroenerģijas  sadales sistēmas pakalpojumu un palīgpakalpojumu sniegšanu, saņemšanu un apmaksu:

 

OBJEKTS: __________________________________________

Tarifs − S‑____________

Spriegums – ___ kV; fāžu skaits − ___

Atļautās ievadaizsardzības aparāta strāvas lielums − _________ A

 

ELEKTROIETAIŠU PIEDERĪBAS ROBEŽA NOTEIKTA: līguma pielikumā Nr. __ pievienotajā aktā

 

Par elektroietaisēm līdz piederības robežai atbild SSO. Par kontaktu stāvokli uz elektroietaises piederības robežas atbild SSO.

 

Skatītāja rādījumus nolasa _______________________

 

LĪGUMA TERMIŅŠ: Līgums stājas spēkā ar 20__ .gada __ . ______ un ir beztermiņa.

 

Vispārējie noteikumi

1. Pušu pienākumi un tiesības

1.1. SSO pienākumi:

1.1.1. nodrošināt nepārtrauktu elektroenerģijas  sadales sistēmas pakalpojumu un palīgpakalpojumu (turpmāk tekstā – Sistēmas pakalpojumi) sniegšanu LIETOTĀJAM, izņemot bojājumu un remontu vai rekonstrukciju gadījumos;

1.1.2. sniegt Sistēmas pakalpojumus LIETOTĀJAM saskaņā ar tiesību aktos noteiktajā kārtībā apstiprinātajiem tarifiem;

1.1.3. nodrošināt spēkā esošajiem normatīviem atbilstošu elektroenerģijas kvalitāti uz elektroietaišu piederības robežas;

1.1.4. elektrotīklu bojājumu gadījumos organizēt to iespējami ātru novēršanu (nepārsniedzot 24 stundas no brīža, kad LIETOTĀJS par bojājumu ir paziņojis SSO);

1.1.5. nodrošināt komercuzskaites skaitītāju un savā īpašumā esošo komercuzskaites mērmaiņu savlaicīgu verifikāciju;

1.1.6. vismaz piecas dienas iepriekš brīdināt LIETOTĀJU par Sistēmas pakalpojumu sniegšanas plānoto pārtraukšanu sakarā ar sprieguma atslēgšanu uz laiku, lai veiktu plānotus darbus SSO elektrotīklā. Ja sprieguma atslēgšana nepieciešama skaitītāja vai mērmaiņu pārbaudes vai nomaiņas veikšanai un atslēgšanas laiks nepārsniedz 30 minūtes, SSO brīdina LIETOTĀJU tieši pirms atslēgšanas.

1.2. LIETOTĀJA pienākumi:

1.2.1. samaksāt par saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem;

1.2.2. nodrošināt SSO darbinieku netraucētu piekļūšanu komercuzskaites un pirmsuzskaites tīklam, ja SSO darbinieki uzrāda dienesta apliecību. Ja SSO rīcībā ir informācija, kas norāda uz elektroenerģijas noplūdi LIETOTĀJA elektroietaisē, LIETOTĀJS nevar liegt SSO darbiniekiem veikt LIETOTĀJA teritorijā komercuzskaites un pirmsuzskaites tīkla pārbaudi, kura nav iepriekš saskaņota ar LIETOTĀJU;

1.2.3. nekavējoši ziņot SSO par elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu bojājumiem, norautām plombām un iespējamām skaitītāju rādījumu kļūdām;

1.2.4. desmit dienu laikā informēt SSO par LIETOTĀJA juridiskā statusa, nosaukuma, adreses u.c. rekvizītu maiņu;

1.2.5. ar savu darbību neradīt elektroenerģijas kvalitātes pazemināšanos, kas traucē citu lietotāju vai SSO elektroietaišu normālu darbu.

1.3. SSO tiesības:

1.3.1. elektroapgādes pārtraukuma novēršanas laiks var pārsniegt 24 stundas šādos gadījumos:

1.3.1.1. bojājumi ir radušies stihiskas nelaimes vai nepārvaramas varas dēļ;

1.3.1.2. bojājumus nevar novērst LIETOTĀJA personāla vai trešo personu apzinātas vai neapzinātas darbības dēļ;

1.3.1.3. elektroenerģijas piegāde ir ierobežota vai pārtraukta atbilstoši ierobežojumu vai atslēgumu grafikam Enerģētikas likumā noteiktajā kārtībā izsludinātas enerģētiskās krīzes laikā.

1.4. LIETOTĀJA tiesības:

1.4.1. pieprasīt un sistēmas operatoram ir pienākums sniegt nepieciešamo informāciju, kas saistīta ar piekļuvi sistēmai, Sistēmas pakalpojumu un balansēšanas pakalpojuma izmantošanu, norēķiniem, kā arī ar neparedzētiem elektroenerģijas piegādes pārtraukumiem un to novēršanas gaitu;

1.4.2. vienu reizi gadā izvēlēties citu tam pieļaujamo tarifu vai tarifa plānu, par to iepriekš informējot SSO.

2. Pušu atbildība

2.1. SSO atbildība:

2.1.1. normatīvajos aktos noteiktā kārtībā un apmērā piemērot pazeminātu elektroenerģijas Sistēmas pakalpojumu tarifu, ja lietotājam netiek nodrošināta normatīvajos aktos un standartos, kas nosaka sprieguma kvalitātes raksturlielumus, noteiktajām kvalitātes prasībām atbilstoša elektroenerģijas Sistēmas pakalpojumu kvalitāte;

2.1.2. normatīvajos aktos noteiktā kārtībā  atlīdzināt LIETOTĀJAM zaudējumus, kas tieši saistīti ar citu SSO līgumā noteikto pienākumu neizpildi vai to nepienācīgu izpildi.

2.2. LIETOTĀJA atbildība:

2.2.1. normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā atlīdzināt SSO radītos zaudējumus, ja noteiktā elektroenerģijas patēriņa režīma neievērošana vai LIETOTĀJA iekšējās elektroietaises bojājumi izraisījuši SSO vai citu lietotāju elektroietaises bojājumus vai darbības traucējumus;

2.2.2. LIETOTĀJS ir civiltiesiskā kārtībā mantiski atbildīgs par iejaukšanos elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu darbībā, plombu tīšu bojāšanu vai viltošanu, savās telpās un teritorijā uzstādīto elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu vai sistēmu pirmsuzskaites ķēžu, plombu, kā arī automatizētās uzskaites sistēmu un sakaru līniju saglabāšanu un to tehnisko stāvokli.

 

3. Maksa par Sistēmas pakalpojumiem, skaitītāju rādījumu iesniegšanas un norēķinu kārtība saistītajam LIETOTĀJAM

3.1. skaitītāju rādījumu nodošanas kārtību nosaka publiskais tirgotājs;

3.2. maksa par Sistēmas pakalpojumiem (sistēmas pakalpojumu tarifs) un obligātā iepirkuma komponentes iekļautas elektroenerģijas tirdzniecības diferencētajos tarifos saistītajiem lietotājiem, kas noteikti Elektroenerģijas tirgus likumā noteiktajā kārtībā un par kuru piemērošanu un apmaksas kārtību LIETOTĀJS vienojas ar publisko tirgotāju, pamatojoties uz šajā līgumā katram objektam noteiktajiem pieslēguma parametriem.

 

4. Maksa par Sistēmas pakalpojumiem, skaitītāju rādījumu iesniegšanas un norēķinu kārtība LIETOTĀJAM kļūstot par elektroenerģijas tirgus dalībnieku

4.1. SSO pienākumi:

4.1.1. izrakstīt un nosūtīt LIETOTĀJAM rēķinu par iepriekšējā mēnesī sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem 5 darba dienu laikā pēc komercuzskaites mēraparātu rādījumu saņemšanas;

4.1.2. gadījumā ja LIETOTĀJS norēķinus par SSO sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem deleģējis elektroenerģijas tirgotājam - informēt LIETOTĀJU par tirgotāja maksājumu kavēšanos.

4.2. LIETOTĀJA pienākumi:

4.2.1. ja skaitītāju rādījumus nolasa LIETOTĀJS, ne vēlāk kā līdz katra mēneša 3.datumam nolasīt elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu rādījumus un paziņot vienā no sekojošiem veidiem:

Tālrunis:

E-pasts:

elektroenerģijas tirgotāja noteiktā veidā

4.2.2. pilnā apjomā apmaksāt izrakstītos rēķinus par saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem 10 dienu laikā no rēķina izrakstīšanas datuma. Rēķina apmaksas datums ir naudas ieskaitīšanas diena SSO bankas kontā. Ja termiņa pēdējā diena ir brīvdiena, tad pēdējā samaksas diena ir nākamā darba diena;

4.2.3. informēt SSO ja līdz nākamā mēneša 20. datumam nav saņemts rēķins par iepriekšējā mēnesī saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem;

4.2.4. samaksāt SSO par Sistēmas pakalpojumiem saskaņā ar tarifiem, kas noteikti normatīvajos aktos noteiktā kārtībā. Norēķinoties par Sistēmas pakalpojumiem, tarifus nosaka pēc elektroietaišu piederības robežas (LIETOTĀJA elektroietaises pievienojuma vietas SSO elektroietaisei);

4.2.5. proporcionāli elektroenerģijas patēriņam, samaksāt SSO par katru obligātā iepirkuma komponenti;

4.2.6. rēķina apmaksas kavējuma gadījumā par katru nokavēto apmaksas dienu samaksāt SSO līgumsodu 0,15% apmērā no parāda summas;

4.2.7. LIETOTĀJS norēķinus par SSO sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem var deleģēt elektroenerģijas tirgotājam. Ja LIETOTĀJS un tirgotājs ir vienojušies par šādu norēķinu kārtību un par to informējuši SSO, tad SSO rēķinus par LIETOTĀJAM sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem izraksta tirgotājam, un LIETOTĀJS par SSO sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem norēķinās ar tirgotāju.

 

5. Papildu nosacījumi

5.1. Elektroenerģijas piegāde Lietotājam var tikt pārtraukta  un atjaunota normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā;

5.2. rēķinos par  saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem, kas sagatavoti elektroniski, personas, kas izraksta rēķinu, rakstiskais paraksts tiek aizstāts ar tā elektronisko apliecinājumu (autorizāciju);

5.3. ja konstatē elektroenerģijas komercuzskaites mēraparāta nepareizu darbību vai kļūdu aprēķinos, piegādātās elektroenerģijas un pakalpojumu apjomu precizē par visu laiku no brīža, kad elektroenerģijas komercuzskaites mēraparāts sācis darboties nepareizi, vai, ja šis brīdis nav nosakāms, – par pēdējo norēķinu periodu. Pārrēķinu izdara, ņemot vērā vidējo elektroenerģijas un pakalpojumu apjomu iepriekšējā norēķinu periodā vai vidējo elektroenerģijas un pakalpojumu apjomu pēc uzskaites atjaunošanas;

5.4. ja LIETOTĀJA darbības vai bezdarbības rezultātā ir samazināts uzskaitītā elektroenerģijas patēriņa lielums vai radīta iespēja lietot elektroenerģiju bez maksas, SSO veic pārrēķinu par nelikumīgi saņemtajiem pakalpojumiem. LIETOTĀJS, šajā gadījumā, sedz arī ar komercuzskaites atjaunošanu saistītos izdevumus;

5.5. Visos gadījumos, kuri nav atrunāti šajā līgumā, puses vadās pēc Latvijas Republikas tiesību normām.

 

6. Līguma izbeigšana

6.1.  Līguma darbība var tikt izbeigta Pusēm vienojoties;

6.2. Ja LIETOTĀJS grib izbeigt Sistēmas pakalpojumu līgumu pilnībā vai attiecībā uz kādu konkrētu LIETOTĀJA objektu, tad par to 5 darba dienas iepriekš rakstiski jāpaziņo SSO un pilnīgi jānorēķinās par saņemtajiem pakalpojumiem atbilstoši šī līguma nosacījumiem;

6.3. SSO ir tiesības, iepriekš brīdinot, vienpusēji izbeigt līgumu, ja:

6.3.1. elektroenerģijas piegāde LIETOTĀJAM tiek pārtraukta sakarā ar to, ka LIETOTĀJS līgumā noteiktajā termiņā nav samaksājis par izlietoto elektroenerģiju vai saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem un obligātā iepirkuma komponentēm vai nav veicis priekšapmaksu,  ja tāda tikusi pieprasīta;

6.3.2. SSO ir saņēmis citas personas pieprasījumu par elektroenerģijas piegādi atbilstošajā objektā un SSO vai publiskais tirgotājs par to informējis LIETOTĀJU 15 dienas iepriekš, un LIETOTĀJS nav apliecinājis vēlmi turpināt līgumattiecības;

6.4. Līguma darbības izbeigšanās neatbrīvo LIETOTĀJU no pienākuma samaksāt par saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem;

6.5. Līgums zaudē spēku, ja elektroenerģijas piegāde un lietošana lietotāja objektā nav notikusi vairāk kā gadu;

6.6. ja LIETOTĀJS, izbeidzot elektroenerģijas  lietošanu objektā, nav par to rakstiski informējis SSO, lūdzot pārtraukt līgumattiecības, tas ir atbildīgs par objektā saņemto Sistēmas pakalpojumu apmaksu līdz brīdim, kad par Sistēmas pakalpojumiem attiecīgajam objektam līgumu ar SSO noslēdz cits LIETOTĀJS.

 

7. Pretenziju iesniegšana un strīdu izšķiršana

7.1. Iesniegumus vai sūdzības SSO izskata 15 dienu laikā. Ja  iesnieguma vai sūdzības izskatīšanai ir nepieciešama papildu pārbaude vai būtiska papildu informācija, SSO nodrošina atbildes sniegšanu 30 dienu laikā pēc  iesnieguma vai sūdzības saņemšanas;

7.2. Strīdi, kuri radušies līguma darbības gaitā, ja pusēm  nav izdevies tos izšķirt, savstarpēji vienojoties, tiek izšķirti normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

 

Sistēmas operators                                                                                         Lietotājs

 

Priekšsēdētājs V.Lokenbahs

 

 

 

 

Paziņojums par nekustamo īpašumu Rīgā, Krāsotāju iela 15

Rīgas domes īpašuma departaments aicina nekustamā īpašuma Rīgā, Krāsotāju ielā 15, kadastra Nr.0100 034 0089, kopīpašnieku JĀNI SPOŽUMU, pers.kods 0703XX-XXXXX, izteikt rakstveida viedokli par Jāņa Spožuma turpmākajām darbībām ar nekustamā īpašuma Rīgā, Krāsotāju ielā 15, sastāvā ietilpstošo palīgēku (kadastra apzīmējumi 0100 034 0085 006; ...007; ...004; ...008; ...009; ...010) sakārtošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Rakstveida viedoklis iesniedzams nedēļas laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas Rīgas domes īpašuma departamenta īpašuma nodrošināšanas pārvaldē Rīgā, Riharda Vāgnera ielā 5, 420.kabinetā, tālrunis uzziņām 67105347.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!