Ministru kabineta noteikumi: Šajā laidienā 3 Pēdējās nedēļas laikā 17 Visi
Ministru kabineta noteikumi Nr.66
Rīgā 2013.gada 29.janvārī (prot. Nr.6 20.§)
Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību
Izdoti saskaņā ar Valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu
un darbinieku atlīdzības likuma 7.panta ceturto
daļu, 7.1pantu,
13.1 pantu, 15.panta pirmo daļu
un 16.panta otro daļu
I. Vispārīgie jautājumi
1. Noteikumi nosaka valsts tiešās pārvaldes iestāžu amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību. Noteikumu III nodaļa ir piemērojama Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļā minēto amatpersonu un darbinieku amatiem atbilstošo mēnešalgu grupu un tām atbilstošo mēnešalgu maksimālo apmēru noteikšanai.
2. Amatpersonai (darbiniekam), kura amata (dienesta, darba) pienākumus pilda nepilnu darba dienu (darba nedēļu), mēnešalgu izmaksā proporcionāli šo pienākumu pildīšanas laikam.
3. Amatpersona (darbinieks) nesaņem darba samaksu par laiku, kurā viņa bez attaisnojoša iemesla nepilda savus amata (dienesta, darba) pienākumus.
4. Stundas algas likmi aprēķina, dalot attiecīgajai amatpersonai (darbiniekam) noteikto mēnešalgas apmēru ar attiecīgo darba stundu skaitu konkrētajā mēnesī, bet ja amatpersonai (darbiniekam) ir noteikts summētais darba laiks, stundas algas likmi aprēķina, dalot attiecīgajai amatpersonai (darbiniekam) noteikto mēnešalgas apmēru ar attiecīgā kalendāra gada vidējo darba stundu skaitu mēnesī.
5. Noteikumi neattiecas uz tiem darbiniekiem, kurus pieņem darbā Latvijas Republikas diplomātiskajās un konsulārajās pārstāvniecībās ārvalstīs un kuri nav nodokļu maksātāji Latvijas Republikā. Minētajiem darbiniekiem darba samaksu nosaka saskaņā ar attiecīgās valsts darba tirgus specifiku un iestādes budžeta iespējām.
II. Valsts tiešās pārvaldes iestāžu amatpersonu un darbinieku mēnešalgas noteikšanas kārtība
6. Lai noteiktu amatpersonas (darbinieka) mēnešalgu, tās amatu klasificē atbilstoši normatīvajiem aktiem par vienotu amatu klasifikācijas sistēmu un amatu klasificēšanas kārtību valsts un pašvaldību institūcijās (amatu katalogs) un nosaka amata saimi un līmeni. Pamatojoties uz amata saimi un līmeni, nosaka amatam atbilstošo mēnešalgu grupu (1.pielikums). Katrai mēnešalgu grupai atbilst noteikts mēnešalgu diapazons (2. un 3.pielikums).
7. Amatpersonas (darbinieka) mēnešalgu attiecīgajai amata mēnešalgu grupai paredzētā mēnešalgas diapazona ietvaros nosaka, ievērojot šādus individuālā vērtējuma kritērijus:
7.1. amatpersonas (darbinieka) profesionālā pieredze;
7.2. amatpersonas (darbinieka) darba izpildes novērtējums atbilstoši normatīvajiem aktiem par valsts tiešās pārvaldes iestādēs nodarbināto darba izpildes novērtēšanas kārtību.
8. Amatpersonai (darbiniekam), pamatojoties uz individuālā vērtējuma kritērijiem, piešķir vienu no trim kategorijām (4.pielikums).
9. Amatpersonas (darbinieka) konkrēto mēnešalgu šo noteikumu 2. un 3.pielikumā attiecīgajai mēnešalgu grupai paredzētā mēnešalgas diapazona ietvaros atbilstoši piešķirtajai kategorijai nosaka iestādes vadītājs vai viņa pilnvarota amatpersona.
10. Iestādes vadītājam mēnešalgu nosaka ministrs, bet Valsts kancelejas direktoram, Pārresoru koordinācijas centra vadītājam un Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšniekam – Ministru prezidents.
11. Amatpersonai (darbiniekam), kam noteikts summētais darba laiks, faktisko mēnešalgu aprēķina, stundas algas likmi reizinot ar attiecīgajā kalendāra mēnesī faktiski nostrādāto stundu skaitu.
12. Ja amatpersonai (darbiniekam), stājoties amatā (dienestā, darbā), nav profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā:
12.1. pārbaudes laikā amatpersonai (darbiniekam) mēnešalgas noteikšanā piemēro 1.kategoriju. Beidzoties pārbaudes laikam, novērtē amatpersonas (darbinieka) darba izpildi, kā arī nosaka atbilstošo kategoriju;
12.2. ja nav noteikts pārbaudes laiks, amatpersonai (darbiniekam) mēnešalgas noteikšanā sākotnēji piemēro 1.kategoriju un ne vēlāk kā pēc sešiem mēnešiem novērtē amatpersonas (darbinieka) darba izpildi, kā arī nosaka atbilstošo kategoriju.
13. Ja amatpersonai (darbiniekam), stājoties amatā (dienestā, darbā), ir profesionālā pieredze attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei (iestādes mērķu sasniegšanai), bet nav piešķirta kategorija:
13.1. pārbaudes laikā iestādes vadītājs vai viņa pilnvarota amatpersona ar pamatotu lēmumu amatpersonai (darbiniekam) mēnešalgas noteikšanā piemēro šo noteikumu 4.pielikuma tabulā vērtējumam "labi" noteikto kategoriju atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam. Beidzoties pārbaudes laikam, novērtē amatpersonas (darbinieka) darba izpildi un, ņemot vērā amatpersonas (darbinieka) darba izpildes novērtējumu un profesionālās pieredzes ilgumu, nosaka atbilstošo kategoriju;
13.2. un nav noteikts pārbaudes laiks, iestādes vadītājs vai viņa pilnvarota amatpersona ar pamatotu lēmumu amatpersonai (darbiniekam) mēnešalgas noteikšanā piemēro šo noteikumu 4.pielikuma tabulā vērtējumam "labi" noteikto kategoriju atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam un ne vēlāk kā pēc sešiem mēnešiem novērtē amatpersonas (darbinieka) darba izpildi. Ņemot vērā amatpersonas (darbinieka) darba izpildes novērtējumu un profesionālās pieredzes ilgumu, nosaka atbilstošo kategoriju.
14. Ja amatpersonu (darbinieku) ieceļ vai pārceļ citā amatā vai pieņem darbā tajā pašā vai citā valsts tiešās pārvaldes iestādē un viņai ir profesionālā pieredze attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei (iestādes mērķu sasniegšanai), kā arī ir piešķirta kategorija, kuru apliecina iepriekšējās darbavietas izsniegtā izziņa par veiktajiem amata (dienesta, darba) pienākumiem un piešķirto kategoriju šajā darbavietā:
14.1. pārbaudes laikā piemēro piešķirto kategoriju, ja iestādes vadītājs vai viņa pilnvarota amatpersona ir pieņēmusi pamatotu lēmumu par tās saglabāšanu. Beidzoties pārbaudes laikam, novērtē amatpersonas (darbinieka) darba izpildi un, ņemot vērā amatpersonas (darbinieka) darba izpildes novērtējumu un profesionālās pieredzes ilgumu, nosaka atbilstošo kategoriju;
14.2. bet nav noteikts pārbaudes laiks, sākotnēji piemēro piešķirto kategoriju, ja iestādes vadītājs vai viņa pilnvarota amatpersona ir pieņēmusi pamatotu lēmumu par tās saglabāšanu, un ne vēlāk kā pēc sešiem mēnešiem novērtē amatpersonas (darbinieka) darba izpildi. Ņemot vērā amatpersonas (darbinieka) darba izpildes novērtējumu un profesionālās pieredzes ilgumu, nosaka atbilstošo kategoriju.
15. Ja amatpersona (darbinieks) atgriežas no ilgstošas attaisnojošas prombūtnes (piemēram, bērna kopšanas atvaļinājums, mācības, darbnespēja), viņai:
15.1. piemēro pēdējo piešķirto kategoriju, ja tā ir bijusi piešķirta, un ne vēlāk kā pēc sešiem mēnešiem novērtē amatpersonas (darbinieka) darba izpildi. Ņemot vērā amatpersonas (darbinieka) darba izpildes novērtējumu un profesionālās pieredzes ilgumu, nosaka atbilstošo kategoriju;
15.2. piemēro šo noteikumu 4.pielikuma tabulā vērtējumam "labi" noteikto kategoriju atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam, ja nav bijusi piešķirta kategorija, un ne vēlāk kā pēc sešiem mēnešiem novērtē amatpersonas (darbinieka) darba izpildi. Ņemot vērā amatpersonas (darbinieka) darba izpildes novērtējumu un profesionālās pieredzes ilgumu, nosaka atbilstošo kategoriju.
16. Amatpersonai (darbiniekam) kategoriju piešķir iestādes vadītājs vai viņa pilnvarota amatpersona, iestādes vadītājam – ministrs, Valsts kancelejas direktoram, Pārresoru koordinācijas centra vadītājam un Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšniekam – Ministru prezidents, konsultatīvajām amatpersonām attiecīgi Ministru prezidents, Ministru prezidenta biedrs vai ministrs.
17. Konsultatīvajām amatpersonām Ministru kabineta loceklis kategoriju nosaka atbilstoši konkrētās amatpersonas zināšanām, prasmēm, izglītības līmenim, iemaņām un darba pieredzei attiecīgajā profesionālajā jomā. Uz Ministru kabineta locekļu konsultatīvajām amatpersonām neattiecas šo noteikumu 12., 13., 14. un 15.punkts.
18. Amatpersonas (darbinieka) kategoriju pārskata ne retāk kā reizi gadā, ņemot vērā amatpersonas (darbinieka) darba izpildes novērtējumu un profesionālās pieredzes ilgumu. Ja darba izpildes novērtējums ir:
18.1. tāds pats vai augstāks nekā iepriekšējā gadā, kategoriju pārskata saskaņā ar šo noteikumu 8.punktu. Ja kategorija tiek paaugstināta, var pārskatīt mēnešalgu. Mēnešalgu pārskata, ja līdzšinējā mēnešalga nesasniedz attiecīgajai kategorijai atbilstošās mēnešalgas minimālo apmēru;
18.2. zemāks nekā iepriekšējā gadā, kategoriju pārskata saskaņā ar šo noteikumu 8.punktu. Ja kategorija tiek pazemināta, var pārskatīt mēnešalgu. Mēnešalgu pārskata, ja līdzšinējā mēnešalga pārsniedz attiecīgajai kategorijai atbilstošās mēnešalgas maksimālo apmēru un amatpersonas (darbinieka) darba izpildes novērtējums ir "jāpilnveido". Ja darba izpildes novērtējums ir "neapmierinoši", amatpersonas (darbinieka) mēnešalgu samazina par 15 %, ievērojot nosacījumu, ka samazinātā mēnešalga nedrīkst būt mazāka par valstī noteikto minimālo algu.
19. Darbiniekam par darbu, kuru iespējams normēt, var noteikt akorda algu. Akorda algu nosaka, izmantojot šādu formulu:
I = Tl x Nl x A, kur
I – akorda alga latos;
Tl – attiecīgajai mēnešalgu grupai un kategorijai atbilstošā stundas likme latos. To nosaka, dalot mēnešalgu, kas noteikta atbilstoši šo noteikumu 9.punktam, ar attiecīgā kalendāra gada vidējo darba stundu skaitu mēnesī;
Nl – darba norma stundās uz vienu izpildāmā darba apjoma mērvienību;
A – izpildītais darba apjoms mērvienībās (atbilst darba normas aprēķināšanā izmantotajām mērvienībām).
III. Valsts aģentūras "Civilās aviācijas aģentūra" amatpersonu (darbinieku) mēnešalgas noteikšanas kārtība, ja to profesionālā darbība ir saistīta ar aģentūras mērķu sasniegšanu, nodrošinot Eiropas Savienības un Starptautiskās civilās aviācijas organizācijas (ICAO) prasību izpildi
20. Lai noteiktu to valsts aģentūras "Civilās aviācijas aģentūra" amatpersonu (darbinieku) mēnešalgu, kuru profesionālā darbība ir saistīta ar aģentūras mērķu sasniegšanu, nodrošinot Eiropas Savienības un Starptautiskās civilās aviācijas organizācijas (ICAO) prasību izpildi (turpmāk – aģentūras amatpersona (darbinieks)), to amatus klasificē saskaņā ar normatīvajiem aktiem par vienotu amatu klasifikācijas sistēmu un amatu klasificēšanas kārtību valsts un pašvaldību institūcijās (amatu katalogs) un nosaka amata saimi un līmeni. Pamatojoties uz amata saimi un līmeni, nosaka amatam atbilstošo mēnešalgu grupu (1.pielikums). Katrai mēnešalgu grupai atbilst noteikts mēnešalgu diapazons (5.pielikums).
21. Aģentūras amatpersonai (darbiniekam) mēnešalgu attiecīgajai amata mēnešalgu grupai paredzētā mēnešalgas diapazona ietvaros nosaka, ievērojot šādus individuālā vērtējuma kritērijus:
21.1. aģentūras amatpersonas (darbinieka) kvalifikācija:
21.1.1. pamata kvalifikācija – amatpersonai (darbiniekam) ir atbilstoša izglītība attiecīgajā jomā;
21.1.2. optimālā kvalifikācija – amatpersonai (darbiniekam) ir atbilstoša izglītība, un viņš ir piedalījies papildu apmācībās Eiropas Savienības un Starptautiskās civilās aviācijas organizācijas (ICAO) prasību piemērošanā attiecīgajā jomā, kā arī ir apguvis specifiskas papildu zināšanas;
21.2. aģentūras amatpersonai (darbiniekam) ir darba pieredze aģentūrā vai citā ārvalstu civilās aviācijas uzraudzības iestādē.
22. Aģentūras amatpersonai (darbiniekam), pamatojoties uz individuālā vērtējuma kritērijiem, piešķir vienu no trijām kategorijām (6.pielikums).
23. Aģentūras amatpersonas (darbinieka) konkrēto mēnešalgu šo noteikumu 5.pielikumā attiecīgajai mēnešalgu grupai paredzētā mēnešalgas diapazona ietvaros atbilstoši piešķirtajai kategorijai nosaka iestādes vadītājs vai viņa pilnvarota amatpersona.
24. Ja aģentūras amatpersonai (darbiniekam) profesionālā darba pieredze ir neliela, bet attiecīgā persona vairāk nekā gadu veic tādus amata (darba) pienākumus, kuru izpilde prasa īpaši sarežģītus risinājumus, vai sagatavo un pieņem sarežģītus lēmumus, kas ir būtiski aģentūras mērķu sasniegšanā, izpildot starptautiskās prasības, aģentūras vadītājs, ņemot vērā amatpersonas (darbinieka) darba izpildes novērtējumu (ja novērtējums ir "ļoti labi" vai "teicami"), ar pamatotu lēmumu mēnešalgu var noteikt amatam atbilstošās mēnešalgu grupas visu kategoriju diapazona ietvaros.
25. Aģentūras amatpersonai (darbiniekam) saskaņā ar šo noteikumu 5.pielikumu noteikto mēnešalgu izmaksā proporcionāli amata (darba) pienākumu izpildes laikam, kurā tiek nodrošināta Eiropas Savienības un Starptautiskās civilās aviācijas organizācijas (ICAO) prasību izpilde.
IV. Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļā minēto amatpersonu un darbinieku mēnešalgu grupas un tām atbilstošās maksimālās mēnešalgas
26. Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļā minētajām amatpersonām un darbiniekiem amatam atbilstošo mēnešalgu grupu nosaka saskaņā ar šo noteikumu 1.pielikumu, ņemot vērā amata saimi un līmeni.
27. Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļā minētajām amatpersonām un darbiniekiem mēnešalgas maksimālo apmēru atbilstoši amatam noteiktajai mēnešalgu grupai nosaka saskaņā ar šo noteikumu 7.pielikumu.
28. Nosakot mēnešalgu Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļā minētajām amatpersonām un darbiniekiem, ņem vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu un tai atbilstošo mēnešalgas maksimālo apmēru.
V. Speciālās piemaksas un prēmijas
29. Valsts ieņēmumu dienesta amatpersona (darbinieks) saņem:
29.1. piemaksu par dienesta pakāpi – saskaņā ar šo noteikumu 8.pielikumu;
29.2. piemaksu par dienesta pienākumu pildīšanu kopā ar dienesta suni – līdz 20 % no amatpersonai noteiktās mēnešalgas.
30. Ja Valsts ieņēmumu dienesta amatpersona ir pildījusi amata pienākumus nepilnu kalendāra mēnesi, piemaksu par dienesta pakāpi aprēķina, mēnesī noteiktās piemaksas par dienesta pakāpi summu dalot ar darba dienu skaitu attiecīgajā mēnesī un reizinot ar šajā mēnesī faktiski nostrādāto darba dienu skaitu.
31. Amatpersona (darbinieks) par dienestu (darbu), kas saistīts ar īpašu risku (9.pielikums), saņem piemaksu līdz 25 % no viņam noteiktās mēnešalgas.
32. Šo noteikumu 29.2.apakšpunktā un 31.punktā minēto piemaksu piešķiršanas kārtību, piemaksu apmēra noteikšanas kritērijus un konkrētus piemaksu apmērus nosaka iestādes vadītājs vai viņa pilnvarota amatpersona.
33. Amatpersona (darbinieks), kurš ieņem diplomāta amatu vai valsts interesēs uz noteiktu laiku pārcelts citā amatā citā iestādē, saglabājot diplomātisko rangu, saņem piemaksu par diplomātisko rangu 20 % apmērā no diplomāta amatam atbilstošās mēnešalgas.
34. Amatpersonai (darbiniekam), kas ieņem amatu kapitālsabiedrībā, kurā valsts vai pašvaldības kapitālsabiedrība ir dalībnieks, uz valsts amatpersonas amatu savienošanas laiku nosaka piemaksu par amata pienākumu pildīšanu kapitālsabiedrībā līdz 10 % no amatpersonai (darbiniekam) noteiktās mēnešalgas.
35. Valsts tiešās pārvaldes iestādes amatpersonu (darbinieku) un iestādes vadītāju reizi gadā saskaņā ar amatpersonas (darbinieka) darba izpildes novērtējumu, kuru nosaka ikgadējā darba izpildes novērtēšanā, var prēmēt šādā apmērā:
35.1. līdz 75 % no mēnešalgas, ja novērtējums ir "teicami";
35.2. līdz 65 % no mēnešalgas, ja novērtējums ir "ļoti labi";
35.3. līdz 55 % no mēnešalgas, ja novērtējums ir "labi".
VI. Noslēguma jautājumi
36. Laikposmā līdz 2013.gada 31.decembrim valsts tiešās pārvaldes iestāžu amatpersonu (darbinieku) mēnešalgu noteikšanā piemēro Ministru kabineta 2009.gada 22.decembra noteikumus Nr.1651 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu, kvalifikācijas pakāpēm un to noteikšanas kārtību" redakcijā, kāda bija spēkā līdz 2013.gada 31.janvārim, ievērojot šādus nosacījumus:
36.1. amatam atbilstošo mēnešalgu grupu nosaka saskaņā ar šo noteikumu 1.pielikumu;
36.2. ja amatpersona (darbinieks) novērtēta, pamatojoties uz Ministru kabineta 2012.gada 10.jūlija noteikumiem Nr.494 "Noteikumi par valsts tiešās pārvaldes iestādēs nodarbināto darba izpildes novērtēšanu", pieņem, ka šajā periodā amatpersonu (darbinieku) darba izpildes novērtējums "teicami" uzskatāms par novērtējumu A, "ļoti labi" – par novērtējumu B, "labi" – par novērtējumu C, "jāpilnveido" – par novērtējumu D, "neapmierinoši" – par novērtējumu E.
37. Ja līdz 2013.gada 31.decembrim valsts tiešās pārvaldes iestādes amatpersonu (darbinieku) un iestādes vadītāju prēmē, pamatojoties uz amatpersonu (darbinieku) ikgadējās darbības un tās rezultātu novērtējumu, kas noteikts, piemērojot Ministru kabineta 2001.gada 13.februāra instrukciju Nr.2 "Ierēdņa darbības un tās rezultātu novērtēšanas kārtība", prēmiju nosaka šādā apmērā:
37.1. līdz 75 % no mēnešalgas, ja novērtējums ir A;
37.2. līdz 65 % no mēnešalgas, ja novērtējums ir B;
37.3. līdz 55 % no mēnešalgas, ja novērtējums ir C.
38. Šo noteikumu izpilde tiek finansēta atbilstoši valsts budžetā kārtējam gadam atalgojumam apstiprinātajiem izdevumiem.
39. Noteikumi piemērojami ar 2013.gada 1.februāri.
Ministru prezidents V.Dombrovskis
Finanšu ministra vietā –
tieslietu ministrs J.Bordāns
1.pielikums
Ministru kabineta
2013.gada 29.janvāra
noteikumiem Nr.66
Amatpersonu un darbinieku amatu saimēm (apakšsaimēm) un līmeņiem atbilstošās mēnešalgu grupas
Amatu saimes (apakšsaimes) |
Mēnešalgu grupas un atbilstošie līmeņi |
||||||||||||||||||
numurs |
nosaukums |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13A |
13 |
14A |
14 |
15 |
16 |
1. | Administratīvā vadība |
I |
IIB |
IIA |
IVA1 |
IVB1 |
IVE |
||||||||||||
IIC |
IVA2 |
IVB2 |
VA |
||||||||||||||||
VB |
|||||||||||||||||||
III |
IVB |
IVC |
VC |
||||||||||||||||
IVA |
IVD |
VI |
|||||||||||||||||
VIA |
|||||||||||||||||||
2. | Apgāde (iepirkšana) |
I |
II |
IIIA |
IIIB |
IV |
V |
||||||||||||
3. | Apsaimniekošana |
IA |
IB |
IIA |
IIB |
IIC |
III |
IV |
V |
||||||||||
4. | Apsardze un uzraudzība |
IA |
IIA |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
IB |
IIB |
||||||||||||||||||
5.1. | Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
IA |
IE |
III |
IVA |
V |
VI |
||||||||||||
IIA |
|||||||||||||||||||
IB |
IVB |
||||||||||||||||||
IC |
IIB |
||||||||||||||||||
ID |
|||||||||||||||||||
5.2. | Ārstniecība. Aprūpe |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
5.3. | Ārstniecība. Farmācija |
I |
II |
IIIA |
IVA |
IVB |
|||||||||||||
IIIB |
|||||||||||||||||||
5.4. | Ārstniecība. Neatliekamā medicīniskā palīdzība |
IA |
IC |
IIB |
IIC |
IIIB |
IIIC |
IVB |
VIA |
VIC |
|||||||||
IIIA |
|||||||||||||||||||
IB |
IIA |
IVA |
VB |
VIB |
VID |
||||||||||||||
VA |
|||||||||||||||||||
6. | Darba aizsardzība |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
7. | Diplomātiskā un konsulārā darbība |
I |
IIA |
IIIC |
IIIA |
IVA |
V |
VI |
|||||||||||
IIB |
IIIB |
IVB |
|||||||||||||||||
IVC |
|||||||||||||||||||
8. | Dispečeru pakalpojumi |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
9. | Dokumentu rediģēšana |
IA |
IB |
II |
III |
IV |
|||||||||||||
10. | Ekspertīze |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
11.1. | Finanšu administrēšana. Finanšu tirgi/Finanšu resursu vadība |
I |
II |
IIIA |
IIIB |
IV |
|||||||||||||
11.2. | Finanšu administrēšana. Kreditēšana |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
11.3. | Finanšu administrēšana. Riska vadība (finanšu riski) |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
11.4. | Finanšu administrēšana. Valsts budžeta norēķini |
IA |
IB |
IIA |
IIB |
IIIB |
IIIA |
IVA |
IVC |
V |
|||||||||
IIIC
|
IVB
|
||||||||||||||||||
12.1. | Finanšu analīze un vadība. Finanšu analīze un vadība iestādēs un/vai nozaru ministrijās |
I |
IIA |
IIC |
IIIA |
IIIB |
IVB |
||||||||||||
IIB
|
IVA
|
V
|
|||||||||||||||||
12.2. | Finanšu analīze un vadība. Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
12.3. | Finanšu uzskaite un analīze pašvaldībā |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
13. | Fiziskais un kvalificētais darbs |
IA |
IB |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
|||||||||||
II
|
|||||||||||||||||||
14. | Grāmatvedība |
I |
II |
IIIA |
IIIB |
IV |
VA |
VB |
|||||||||||
15. | Iekšējais audits |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
16. | Iestāžu drošība |
IA |
IIA |
IIB |
|||||||||||||||
IB |
|||||||||||||||||||
17. | Iestāžu procedūras |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
18.1. | Informācijas apkopošana un analīze. Arhīvu pakalpojumi |
I |
II |
III |
IVA |
IVB |
|||||||||||||
18.2. | Informācijas apkopošana un analīze. Bibliotēku pakalpojumi |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
18.3. | Informācijas apkopošana un analīze. Dokumentu pārvaldība |
I |
II |
III |
IVA |
VA |
|||||||||||||
IVB |
VB |
||||||||||||||||||
18.4. | Informācijas apkopošana un analīze. Fondu glabāšana |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
18.5. | Informācijas apkopošana un analīze. Muzeju pakalpojumi |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
18.6. | Informācijas apkopošana un analīze. Statistika |
IA |
IB |
II |
III |
IV |
V |
||||||||||||
19.1. | Informācijas tehnoloģijas. Datorgrafika un WEB dizains |
I |
II |
||||||||||||||||
19.2. | Informācijas tehnoloģijas. Datu atbalsts |
I |
II |
||||||||||||||||
19.3. | Informācijas tehnoloģijas. Informācijas tehnoloģiju un informācijas sistēmas vadība |
I |
IIA
|
III |
IV |
V |
|||||||||||||
IIB
|
|||||||||||||||||||
19.4. | Informācijas tehnoloģijas. Programmatūras attīstība |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
19.5. | Informācijas tehnoloģijas. Sistēmu administrēšana un uzturēšana |
I |
IIA |
IIB |
III |
IV |
|||||||||||||
19.6. | Informācijas tehnoloģijas. Lietotāju atbalsts |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
20. | Inženiertehniskie darbi |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
21. | Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
I |
II |
IIIA |
IIIB |
IV |
VA |
VB |
VIA |
VIB |
VIC |
||||||||
VID |
|||||||||||||||||||
22.1. | Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu vadīšana |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
22.2. | Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu tehniskā apkope |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
23. | Klientu apkalpošana |
I |
IIA |
IIB |
IIIA |
IIIB |
IV |
V |
|||||||||||
24. | Komunikācija un sabiedriskās attiecības |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
25. | Konsultēšana |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
26.1. | Kontrole un uzraudzība. Iestāžu un amatpersonu kontrole |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
26.2. | Kontrole un uzraudzība. Muita un muitas kontrole |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
26.3. | Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole |
I |
II |
III |
IV |
V |
VIA |
VIB |
|||||||||||
27. | Kvalitātes vadība |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
28.1. | Noziedzības novēršana un apkarošana. Izmeklēšana |
I |
IIA |
IIB |
III |
IV |
|||||||||||||
28.2. | Noziedzības novēršana un apkarošana. Operatīvā darbība |
I |
II |
IIIA |
IIIB |
IV |
V |
||||||||||||
28.3. | Noziedzības novēršana un
apkarošana. Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršana |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
IV
|
|||||||||||||||||||
28.4. | Noziedzības novēršana un apkarošana. Pašvaldības policija |
I |
IIA |
IIB |
IIC |
III |
IV |
V |
|||||||||||
29. | Pedagoģijas darbības atbalsts |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
30. | Personāla vadība |
I |
II |
III |
IVA |
IVB |
IVC |
IVD |
|||||||||||
31. | Laboratorijas un izpētes darbi |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
32. | Projektu vadība |
I |
IIA |
IIB |
IIIA |
IIIB |
IIIC
|
||||||||||||
IIC
|
|||||||||||||||||||
IIID |
|||||||||||||||||||
33. | Radošie darbi |
IA |
IB |
II |
III |
IV |
|||||||||||||
34. | Restaurācijas darbi |
I |
II |
III |
IVA |
IVB |
|||||||||||||
35. | Politikas ieviešana |
I |
II |
III |
IVA |
IVB |
V |
||||||||||||
36. | Politikas plānošana |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
37. | Tirgzinība |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
38. | Sekretariāta funkcija |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
39. | Sociālais darbs |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
40. | Starptautiskie sakari |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
41. | Transportlīdzekļa vadīšana |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
42.1. | Tulkošana. Tulkošana rakstveidā |
I |
II |
||||||||||||||||
42.2. | Tulkošana. Tulkošana mutvārdos |
I |
II |
||||||||||||||||
42.3. | Tulkošana. Tulkošana rakstveidā un mutvārdos |
I |
II |
||||||||||||||||
43. | Meža ugunsapsardzība |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
44. | Ārvalstu finanšu instrumentu vadība |
I |
IIA |
IIIA |
IIIB |
IVB |
VI B |
VIIC |
|||||||||||
IIB |
IIIC
|
IVC
|
VIC |
||||||||||||||||
IIC |
VIIA
|
||||||||||||||||||
IVA
|
VB |
||||||||||||||||||
VC |
VIIB
|
||||||||||||||||||
VA |
VIA |
||||||||||||||||||
45. | Bāriņtiesas |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
46. | Dzimtsarakstu pakalpojumi |
IA |
IB |
II |
|||||||||||||||
47. | Sabiedrisko pakalpojumu regulēšana |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
48. | Sporta organizēšana un profesionālais sports |
IA |
IB |
II |
III |
||||||||||||||
49. | Studentu apkalpošana |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
50. | Studiju procesa organizēšana |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
51. | Teritorijas plānošana |
I |
II |
III |
IVA |
IVB |
V |
||||||||||||
52. | Risku vadība (darbības riski) |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
53.1. | Tiesas un prokuratūra. Tiesu darbinieki |
I |
IIIA |
IVA |
IIIC |
IVC |
IVD |
||||||||||||
53.2. | Tiesas un prokuratūra. Satversmes tiesas darbinieki |
IA |
IB |
II |
IIIA |
IIIB |
IVB |
||||||||||||
IVA
|
|||||||||||||||||||
53.3. | Tiesas un prokuratūra. Prokuratūras darbinieki (prokuroru palīgi) |
IA |
IB |
IIB |
|||||||||||||||
IIA
|
|||||||||||||||||||
54. | Valsts dibinātu augstskolu vadība |
IA |
IB |
IC IIA
|
IIB IIIA
|
IIC IIIB
|
IV |
||||||||||||
55. | Nacionālo bruņoto spēku darbinieki |
IA |
IB |
II |
III |
IV |
|||||||||||||
56. | Valsts attīstības plānošana, koordinācija un vadība |
I |
II |
III |
Finanšu ministra vietā –
tieslietu ministrs J.Bordāns
2.pielikums
Ministru kabineta
2013.gada 29.janvāra
noteikumiem Nr.66
Amatpersonu un darbinieku mēnešalga ministrijās, Valsts kancelejā, Pārresoru koordinācijas centrā un Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā
(latos)
Mēnešalgu grupa |
1.kategorija |
2.kategorija |
3.kategorija |
|||
min |
max |
min |
max |
min |
max |
|
16 |
1 419 |
1 715 |
||||
15 |
1 257 |
1 536 |
1 277 |
1 653 |
||
14 |
1 040 |
1 393 |
1 060 |
1 591 |
||
14A |
822 |
1 393 |
832 |
1 591 |
||
13 |
762 |
1 024 |
819 |
1 179 |
880 |
1 347 |
13A |
463 |
1 024 |
479 |
1 179 |
500 |
1 347 |
12 |
654 |
880 |
685 |
1 013 |
706 |
1 157 |
11 |
515 |
739 |
526 |
849 |
538 |
971 |
10 |
467 |
628 |
502 |
722 |
516 |
825 |
9 |
394 |
531 |
421 |
611 |
448 |
698 |
8 |
347 |
466 |
373 |
538 |
401 |
614 |
7 |
298 |
401 |
321 |
461 |
345 |
527 |
6 |
265 |
355 |
284 |
409 |
305 |
467 |
5 |
239 |
306 |
249 |
353 |
264 |
403 |
4 |
224 |
271 |
233 |
312 |
242 |
358 |
3 |
207 |
244 |
216 |
274 |
225 |
302 |
2 |
204 |
218 |
209 |
241 |
215 |
270 |
1 |
200 |
210 |
202 |
215 |
204 |
224 |
Finanšu ministra vietā –
tieslietu ministrs J.Bordāns
3.pielikums
Ministru kabineta
2013.gada 29.janvāra
noteikumiem Nr.66
Amatpersonu un darbinieku mēnešalga ministriju padotībā esošajās iestādēs
(latos)
Mēnešalgu grupa |
1.kategorija |
2.kategorija |
3.kategorija |
|||
min |
max |
min |
max |
min |
max |
|
16 |
877 |
1 715 |
||||
15 |
657 |
1 536 |
683 |
1 653 |
||
14 |
507 |
1 393 |
527 |
1 591 |
||
13 |
335 |
1 024 |
345 |
1 179 |
370 |
1 347 |
12 |
281 |
880 |
289 |
1 013 |
313 |
1 157 |
11 |
238 |
739 |
247 |
849 |
271 |
971 |
10 |
228 |
628 |
234 |
722 |
242 |
825 |
9 |
221 |
531 |
226 |
611 |
232 |
698 |
8 |
217 |
466 |
221 |
538 |
225 |
614 |
7 |
213 |
401 |
216 |
461 |
220 |
527 |
6 |
210 |
355 |
213 |
409 |
217 |
467 |
5 |
208 |
306 |
211 |
353 |
215 |
403 |
4 |
206 |
271 |
209 |
312 |
212 |
358 |
3 |
204 |
244 |
206 |
274 |
209 |
302 |
2 |
202 |
218 |
204 |
241 |
207 |
270 |
1 |
200 |
210 |
202 |
215 |
204 |
224 |
Finanšu ministra vietā –
tieslietu ministrs J.Bordāns
4.pielikums
Ministru kabineta
2013.gada 29.janvāra
noteikumiem Nr.66
Amatpersonu un darbinieku kategoriju noteikšanas tabula
Nr. |
Darba izpildes novērtējums |
Amatpersonas (darbinieka) profesionālā pieredze (gadi) |
||
līdz 1 gadam |
no 1 gada līdz 3 gadiem |
vairāk par 3 gadiem |
||
1. |
Neapmierinoši |
1. |
1. |
1. |
2. |
Jāpilnveido |
1. |
1. |
2. |
3. |
Labi |
1. |
2. |
3. |
4. |
Ļoti labi |
2. |
3. |
3. |
5. |
Teicami |
3. |
3. |
3. |
Finanšu ministra vietā –
tieslietu ministrs J.Bordāns
5.pielikums
Ministru kabineta
2013.gada 29.janvāra
noteikumiem Nr.66
To valsts aģentūras "Civilās aviācijas aģentūra" amatpersonu un darbinieku mēnešalga, kuru profesionālā darbība ir saistīta ar aģentūras mērķu sasniegšanu, nodrošinot Eiropas Savienības un Starptautiskās civilās aviācijas organizācijas (ICAO) prasību izpildi
(latos)
Mēnešalgu grupa |
1.kategorija |
2.kategorija |
3.kategorija |
|||
min |
max |
min |
max |
min |
max |
|
14 |
1 301 |
2 419 |
1 491 |
2 800 |
||
13 |
857 |
1 571 |
990 |
1 935 |
1135 |
2 380 |
12 |
735 |
1367 |
851 |
1 684 |
975 |
2 071 |
11 |
617 |
1288 |
714 |
1559 |
819 |
1801 |
10 |
525 |
1159 |
608 |
1403 |
695 |
1621 |
9 |
444 |
1043 |
514 |
1262 |
590 |
1459 |
8 |
390 |
939 |
452 |
1136 |
518 |
1313 |
Finanšu ministra vietā –
tieslietu ministrs J.Bordāns
6.pielikums
Ministru kabineta
2013.gada 29.janvāra
noteikumiem Nr.66
To valsts aģentūras "Civilās aviācijas aģentūra" amatpersonu un darbinieku kategoriju noteikšanas tabula, kuru profesionālā darbība ir saistīta ar aģentūras mērķu sasniegšanu, nodrošinot Eiropas Savienības un Starptautiskās civilās aviācijas organizācijas (ICAO) prasību izpildi
Nr. |
Darba izpildes novērtējums |
Darba pieredze un Civilās aviācijas aģentūrā vai ārvalstu civilās aviācijas uzraudzības iestādē nostrādātais laiks |
|||
līdz 1 gadam |
no 1 gada līdz 3 gadiem |
vairāk par 3 gadiem |
|||
pamata kvalifikācija |
pamata kvalifikācija |
pamata kvalifikācija |
optimālā kvalifikācija |
||
1. |
Neapmierinoši |
1. |
1. |
1. |
1. |
2. |
Jāpilnveido |
1. |
1. |
2. |
2. |
3. |
Labi |
1. |
2. |
2. |
3. |
4. |
Ļoti labi |
2. |
3. |
3. |
3. |
5. |
Teicami |
3. |
3. |
3. |
3. |
Finanšu ministra vietā –
tieslietu ministrs J.Bordāns
7.pielikums
Ministru kabineta
2013.gada 29.janvāra
noteikumiem Nr.66
Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļā minēto amatpersonu un darbinieku mēnešalgas maksimālais apmērs atbilstoši amatam noteiktajai mēnešalgu grupai
Mēnešalgu grupa |
Mēnešalgas maksimālais apmērs (latos) |
16 |
ne vairāk kā 1 715 |
15 |
ne vairāk kā 1 653 |
14 |
ne vairāk kā 1 591 |
13 |
ne vairāk kā 1 347 |
12 |
ne vairāk kā 1 157 |
11 |
ne vairāk kā 971 |
10 |
ne vairāk kā 825 |
9 |
ne vairāk kā 698 |
8 |
ne vairāk kā 614 |
7 |
ne vairāk kā 527 |
6 |
ne vairāk kā 467 |
5 |
ne vairāk kā 403 |
4 |
ne vairāk kā 358 |
3 |
ne vairāk kā 302 |
2 |
ne vairāk kā 270 |
1 |
ne vairāk kā 224 |
Finanšu ministra vietā –
tieslietu ministrs J.Bordāns
8.pielikums
Ministru kabineta
2013.gada 29.janvāra
noteikumiem Nr.66
Piemaksas par dienesta pakāpēm Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņiem ar dienesta pakāpēm
Nr. |
Dienesta pakāpe |
Piemaksas apmērs mēnesī (latos) |
1. |
Ģenerālis |
55 |
2. |
Pulkvedis |
45 |
3. |
Pulkvežleitnants |
40 |
4. |
Majors |
35 |
5. |
Kapteinis |
30 |
6. |
Virsleitnants |
25 |
7. |
Leitnants |
21 |
Finanšu ministra vietā –
tieslietu ministrs J.Bordāns
9.pielikums
Ministru kabineta
2013.gada 29.janvāra
noteikumiem Nr.66
Iestādes un amatu grupas, kurās amata (dienesta, darba) pienākumu izpilde ir saistīta ar īpašu risku
Nr. |
Iestādes un amatu grupas |
1. | Iestādes un struktūrvienības AIDS slimnieku ārstēšanai (diagnostikai) |
2. | Iestādes un struktūrvienības lepras slimnieku, psihiski slimo, alkoholisma un narkomānijas slimnieku ārstēšanai, kurās ir paaugstināts risks veselībai |
3. | Iestādes un struktūrvienības infekcijas un tuberkulozes slimnieku ārstēšanai, radioloģijas, rentgena un apdegumu ārstēšanas struktūrvienības, kurās ir paaugstināts risks veselībai |
4. | Ārstniecības iestādes un struktūrvienības, kuru darbiniekiem darba apstākļu specifikas dēļ ir tiesības uz piemaksu, ja ir divi vai vairāki paaugstināta riska faktori |
5. | Ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijas pieaugušām personām ar garīga rakstura traucējumiem un institūcijas invalīdiem ar redzes traucējumiem, kurās ir paaugstināts risks darbinieku (sociālā darba speciālistu, ārstniecības personu, sociālo pedagogu un aprūpētāju) drošībai vai veselībai |
6. | Ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijas bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem un institūcijas bāreņiem un bez vecāku gādības palikušiem bērniem, kurās ir paaugstināts risks darbinieku (sociālā darba speciālistu, ārstniecības personu, sociālo pedagogu, pedagogu, aprūpētāju, audzinātāju un aukļu) drošībai vai veselībai |
7. | Ieslodzījuma vietu pārvaldes iestāžu un Iekšlietu ministrijas padotībā esošo iestāžu struktūrvienību ārstniecības personas, kurām ir paaugstināts risks drošībai vai veselībai |
8. | Ieslodzījuma vietu pārvaldes iestāžu medicīnas apakšvienību darbinieki, kurās ārstē tuberkulozes, alkoholisma, narkomānijas un infekcijas slimniekus |
9. | Ieslodzījuma vietu pārvaldes iestāžu darbinieki, kuri strādā cietumos un audzināšanas iestādēs nepilngadīgajiem |
10. | Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta ārstniecības un ārstniecības atbalsta personas, kuras strādā neatliekamās medicīniskās palīdzības brigādēs, kā arī anestezioloģijas, reanimatoloģijas un intensīvās terapijas nodaļu speciālisti, kuri strādā paaugstināta riska apstākļos |
11. | Speciālās izglītības iestādes (speciālās klases un grupas), kas paredzētas izglītojamiem ar somatiskām slimībām, skoliozi, fiziskās un (vai) garīgās attīstības traucējumiem, dzirdes, redzes, valodas attīstības traucējumiem, psihoneiroloģiskajām slimībām, internātskolas bāreņiem un bez vecāku aizgādnības palikušajiem izglītojamiem – darbinieki, kuri strādā ar minētajiem skolēniem |
12. | Darbinieki, kas strādā sociālās korekcijas izglītības iestādēs ar skolēniem, kuri izdarījuši tādu nodarījumu vai pārkāpumu, par kuru likumā paredzēta kriminālatbildība vai administratīvā atbildība |
13. | Ārstniecības iestādes ar apsardzi un slēgtu režīmu psihiski slimu personu piespiedu ārstēšanai un personu tiespsihiatriskajai ekspertīzei: |
13.1. | ārstniecības personas, psihologi un klīniskie psihologi, kuri veic piespiedu ārstēšanu |
13.2. | ārstniecības personas, psihologi un klīniskie psihologi, kuri veic tiespsihiatrisko un tiesu medicīnisko ekspertīzi |
13.3. | rehabilitācijas speciālisti |
14. | Neatliekamās medicīniskās palīdzības un citu operatīvo transportlīdzekļu vadītāji – par darbu paaugstināta riska apstākļos |
15. | Veterināro iestāžu darbinieki, kuru darbs saistīts ar leikozes, brucelozes, tuberkulozes un sevišķi bīstamu slimību (piemēram, Sibīrijas mēra, mutes un nagu sērgas, trakumsērgas) ārstēšanu, kā arī ar radioloģiju, rentgenoloģiju un dezinfekciju un citiem veselībai bīstamiem darbiem vai smagiem darba apstākļiem |
16. | Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centra darbinieki, kuru darbs saistīts ar tiesu medicīnisko ekspertīžu veikšanu |
17. | Par darbu paaugstinātas bīstamības un veselībai kaitīgos apstākļos ugunsgrēku dzēšanas un avārijas darbos, tiešā glābšanas darbu vadībā notikuma vietā, kā arī par tiešu piedalīšanos minētajos darbos |
18. | Valsts ieņēmumu dienesta amatpersonas (darbinieki): |
18.1. | par dienestu, kas tieši saistīts ar noziedzīgu nodarījumu atklāšanu un novēršanu valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu jomā |
18.2. | par darbu, kas tieši saistīts ar Valsts ieņēmumu dienesta amatpersonu (darbinieku) apsardzi sakarā ar viņu veicamajiem pienākumiem, kā arī citu objektu apsardzi |
18.3. | par dienestu, kas tieši saistīts ar muitas robežas kontroli |
18.4. | par dienestu, kas tieši saistīts ar normatīvo aktu pārkāpumu atklāšanu, novēršanu un Valsts ieņēmumu dienesta uzdevumu īstenošanu valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu jomā |
19. | Valsts probācijas dienesta amatpersonas (darbinieki): |
19.1. | par sociālās uzvedības korekcijas pasākumu īstenošanu soda izciešanas vietās, par notiesāto apmeklējumu brīvības atņemšanas iestādē |
19.2. | par nosacīti notiesāto personu, pirms termiņa no soda atbrīvoto personu, kā arī to personu uzraudzību, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, un probācijas programmu īstenošanu |
19.3. | par kriminālsoda – piespiedu darbs – izpildes organizēšanu un vadīšanu |
19.4. | par audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa – sabiedriskais darbs – izpildes organizēšanu |
19.5. | par kriminālsoda probācijas uzraudzības izpildes organizēšanu un vadīšanu, izlīguma kriminālprocesā organizēšanu un vadīšanu, kā arī par izvērtēšanas ziņojuma sniegšanu par probācijas klientu |
20. | Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonas (darbinieki): |
20.1. | par darbu, kas tieši saistīts ar noziedzīgu nodarījumu atklāšanu, izmeklēšanu un novēršanu, darbībām ar valsts noslēpumu objektiem, ja tie saistīti ar korupcijas apkarošanu, kā arī politisko organizāciju (partiju) un to apvienību finansēšanas noteikumu pārkāpumiem |
20.2. | par darbu, kas tieši saistīts ar normatīvo aktu pārkāpumu atklāšanu, novēršanu un Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja uzdevumu īstenošanu korupcijas novēršanā un apkarošanā, kā arī politisko organizāciju (partiju) un to apvienību finansēšanas noteikumu izpildes kontrolē |
21. | Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas biroja izmeklētāji – par darbu, kas tieši saistīts ar atrašanos paaugstinātas bīstamības zonā aviācijas nelaimes gadījumu, dzelzceļa satiksmes negadījumu un jūras negadījumu izmeklēšanas laikā |
22. | Valsts dzelzceļa tehniskās inspekcijas amatpersonas (darbinieki) – par darbu, kas tieši saistīts ar dzelzceļa tehniskās ekspluatācijas pārkāpumu atklāšanu, novēršanu un atrašanos paaugstinātas bīstamības zonā, kā arī par tiešu piedalīšanos dzelzceļa satiksmes negadījumu izmeklēšanā un seku likvidācijas pasākumos |
Finanšu ministra vietā –
tieslietu ministrs J.Bordāns