• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Ministru kabinets
Oficiālajā izdevumā publicē:
  • Ministru kabineta noteikumus, instrukcijas un ieteikumus. Tie stājas spēkā nākamajā dienā pēc izsludināšanas, ja tiesību aktā nav noteikts cits spēkā stāšanās termiņš;
  • Ministru kabineta rīkojumus. Tie stājas spēkā parakstīšanas brīdī;
  • Ministru kabineta sēdes protokollēmumus. Tie stājas spēkā pieņemšanas brīdī;
  • plānošanas dokumentus, kā arī informatīvos ziņojumus par politikas plānošanas dokumentu īstenošanu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2013. gada 25. jūnija noteikumi Nr. 350 "Grozījumi Ministru kabineta 2007.gada 4.decembra noteikumos Nr.836 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.5.1.1.aktivitāti "Ūdenssaimniecības infrastruktūras attīstība aglomerācijās ar cilvēku ekvivalentu, lielāku par 2000""". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 12.07.2013., Nr. 134 https://www.vestnesis.lv/op/2013/134.7

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.366

Noteikumi par aviācijas darbību dalību Eiropas Savienības emisijas kvotu tirdzniecības sistēmā

Vēl šajā numurā

12.07.2013., Nr. 134

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 350

Pieņemts: 25.06.2013.

OP numurs: 2013/134.7

2013/134.7
RĪKI

Ministru kabineta noteikumi: Šajā laidienā 17 Pēdējās nedēļas laikā 17 Visi

Ministru kabineta noteikumi Nr.350

Rīgā 2013.gada 25.jūnijā (prot. Nr.36 30.§)

Grozījumi Ministru kabineta 2007.gada 4.decembra noteikumos Nr.836 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.5.1.1.aktivitāti "Ūdenssaimniecības infrastruktūras attīstība aglomerācijās ar cilvēku ekvivalentu, lielāku par 2000""

Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu
un Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu

Izdarīt Ministru kabineta 2007.gada 4.decembra noteikumos Nr.836 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.5.1.1.aktivitāti "Ūdenssaimniecības infrastruktūras attīstība aglomerācijās ar cilvēku ekvivalentu, lielāku par 2000"" (Latvijas Vēstnesis, 2007, 205.nr.; 2008, 47., 80.nr.; 2009, 93., 200.nr.; 2010, 49., 174.nr.; 2011, 168.nr.; 2012, 150.nr.) šādus grozījumus:

1. Aizstāt 3.punkta otrajā teikumā vārdus un skaitli "vismaz 2 556 829 latu apmērā" ar vārdiem un skaitli "kas nepārsniedz 2 556 829 latus".

2. Papildināt noteikumus ar 3.1 punktu šādā redakcijā:

"3.1 Aktivitātei pieejamais saistību apjoms, kas pārsniedz šo noteikumu 3.punktā norādīto Kohēzijas fonda finansējumu (turpmāk – virssaistību finansējums), ir 10 967 532 lati. Piektās projektu iesniegumu atlases kārtas projektiem Kohēzijas fonda finansējuma saņēmējs nodrošina līdzfinansējumu proporcionāli projekta īstenošanai paredzētajam virssaistību finansējumam saskaņā ar šo noteikumu 24.4.apakšpunktu."

3. Izteikt 13., 14. un 15.punktu šādā redakcijā:

"13. Ja sabiedrisko pakalpojumu sniedz kapitālsabiedrība, tā ar pašvaldību noslēdz līgumu par ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanu atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 10.punktam.

14. Ja sabiedrisko pakalpojumu sniedz pašvaldība vai tās iestāde, tiek pieņemts pārvaldes lēmums par ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanu atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 11.punktam.

15. Ja sabiedrisko pakalpojumu sniedz pašvaldības aģentūra, par ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanu tiek izdoti pašvaldības saistošie noteikumi atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 12.punktam."

4. Izteikt 17.punktu šādā redakcijā:

"17. Uz Kohēzijas fonda finansējumu nevar pretendēt šādos gadījumos:

17.1. ja projekta iesniedzējam ar tiesas spriedumu ir pasludināts maksātnespējas process vai ar tiesas spriedumu tiek īstenots tiesiskās aizsardzības process, vai ar tiesas lēmumu tiek īstenots ārpustiesas tiesiskās aizsardzības process, projekta iesniedzējs atrodas sanācijas procesā, tam tiek veikta bankrota procedūra, nav piemērots izlīgums vai tā saimnieciskā darbība ir izbeigta, vai saskaņā ar komercreģistrā pieejamo informāciju tas atrodas likvidācijas procesā, kā arī saskaņā ar pēdējo divu noslēgto finanšu gadu finanšu pārskatiem tam ir novērojamas grūtībās nonākuša saimnieciskās darbības veicēja pazīmes;

17.2. projekta iesniedzējs ir sodīts par Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 189.2 panta trešajā daļā minētā administratīvā pārkāpuma vai Krimināllikuma 280.panta otrajā daļā minētā noziedzīgā nodarījuma izdarīšanu vai tam ir piemēroti piespiedu ietekmēšanas līdzekļi (ja projekta iesniedzējs ir privāto tiesību juridiskā persona) par minētā noziedzīgā nodarījuma izdarīšanu;

17.3. ja infrastruktūra, kas nepieciešama ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanai:

17.3.1. nav projekta iesniedzēja īpašumā (ja projekta iesniedzējs ir pašvaldība vai tās iestāde);

17.3.2. nav projekta iesniedzēja valdījumā (ja projekta iesniedzējs ir pašvaldības aģentūra);

17.3.3. saskaņā ar pašvaldības un kapitālsabiedrības noslēgto līgumu nav projekta iesniedzēja īpašumā (ja projekta iesniedzējs ir kapitālsabiedrība);

17.4. ja projekta iesniedzējam nav tiesību veikt būvdarbus zemesgabalos, kur projekta ietvaros paredzēti būvdarbi;

17.5. ja projektu finansē vai plānots finansēt vai līdzfinansēt no citiem Eiropas Savienības finanšu avotiem vai valsts un pašvaldību budžeta līdzekļiem, kā arī projekta ietvaros plānotās darbības pārklājas ar darbībām, kas tiek finansētas citu Eiropas Savienības fondu aktivitāšu un citu finanšu instrumentu ietvaros."

5. Izteikt 19.punktu šādā redakcijā:

"19. Kohēzijas fonda projektu iesniegumu atlasi izsludina piecās projektu iesniegumu atlases kārtās atbilstoši attiecīgajai atlases kārtai pieejamam Kohēzijas fonda līdzfinansējumam, nacionālajam publiskajam finansējumam (tai skaitā valsts budžeta līdzfinansējumam), privātajam finansējumam un virssaistību finansējumam saskaņā ar šo noteikumu 3.1 punktu:

19.1. pirmajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamais Kohēzijas fonda līdzfinansējums ir līdz 147 536 479 latiem, valsts budžeta līdzfinansējums – līdz 12 123 240 latiem, pašvaldību budžeta finansējums – līdz 2 074 404 latiem un privātais finansējums – līdz 14 745 061 latam;

19.2. otrajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamais Kohēzijas fonda līdzfinansējums ir līdz 99 718 589 latiem, pašvaldību budžeta finansējums – līdz 439 926 latiem un privātais finansējums – līdz 5 968 359 latiem;

19.3. trešajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamais Kohēzijas fonda līdzfinansējums ir līdz 27 188 307 latiem un privātais finansējums – līdz 1 753 315 latiem;

19.4. ceturtajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamais Kohēzijas fonda līdzfinansējums ir līdz 24 559 471 latam, valsts budžeta līdzfinansējums – līdz 1 627 908 latiem, pašvaldību budžeta finansējums – līdz 42 499 latiem un privātais finansējums – līdz 1 555 161 latam;

19.5. piektajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamo finansējumu veido Kohēzijas fonda līdzfinansējums – līdz 2 858 571 latam, privātais finansējums – vismaz 1 553 326 lati, kā arī šo noteikumu 3.1 punktā minētais virssaistību finansējums."

6. Papildināt noteikumus ar 20.5.apakšpunktu šādā redakcijā:

"20.5. ūdenssaimniecības pakalpojumu sniedzējiem šo noteikumu 2.pielikuma 5.projektu grupas teritorijās – vienu reizi līdz 2013.gada 15.jūlijam."

7. Svītrot 20.1 punktu.

8. Aizstāt 24.1.apakšpunktā skaitli "10" ar skaitli "15".

9. Papildināt noteikumus ar 24.4.apakšpunktu šādā redakcijā:

"24.4. piektās Kohēzijas fonda projektu iesniegumu atlases kārtas projektiem Kohēzijas fonda atbalsta likme ir 89,9 procenti no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām."

10. Izteikt 28.punktu šādā redakcijā:

"28. Kohēzijas fonda projekta iesniedzējs projekta iesniegumu (3.pielikums) sagatavo atbilstoši projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem (4.pielikums). Projekta iesniegumam pievieno tehniski ekonomisko pamatojumu, kas izstrādāts atbilstoši šo noteikumu 4.1 pielikumā noteiktajām prasībām."

11. Papildināt noteikumus ar 28.1, 28.2 un 28.3 punktu šādā redakcijā:

"28.1 Izstrādāto un projekta iesniedzēja apstiprināto tehniski ekonomisko pamatojumu (oriģinālu) kopā ar pielikumiem iesniedz Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijā:

28.1 1. ja tehniski ekonomisko pamatojumu iesniedz papīra formā, to caurauklo, lapas numurē un attiecīgo informāciju pievieno arī elektroniski;

28.1 2. ja tehniski ekonomisko pamatojumu iesniedz elektroniska dokumenta formā, to izstrādā DOC, XLS, PDF vai JPG datņu formātā un paraksta ar drošu elektronisko parakstu.

28.2 Tehniski ekonomiskajam pamatojumam pievieno:

28.2 1. pašvaldības lēmumu par tehniski ekonomiskā pamatojuma apstiprināšanu, ja projekta iesniedzējs ir pašvaldība vai pašvaldības iestāde;

28.2 2. pašvaldības lēmumu par tehniski ekonomiskā pamatojuma saskaņošanu, ja projekta iesniedzējs ir kapitālsabiedrība vai pašvaldību aģentūra.

28.3 Lēmumos par tehniski ekonomisko pamatojumu apstiprināšanu vai saskaņošanu ietver projekta nosaukumu, tehniski ekonomiskā pamatojuma dokumenta nosaukumu un izstrādes datumu, prioritārās investīciju programmas finanšu plānu un galveno projekta komponentu aprakstu."

12. Aizstāt 29.punktā skaitli "49." ar skaitli "48.".

13. Izteikt 33.1 punktu šādā redakcijā:

"33.1 Vērtēšanas komisija vērtē Kohēzijas fonda projektu iesniegumus šādā secībā:

33.1 1. vispirms vērtē projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 4.pielikuma 35., 36., 38. un 39.punktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem. Ja vērtējums kādā no šiem kritērijiem ir "Nē", projekta iesniegumu noraida un vērtēšanu neturpina;

33.1 2. ja projekta iesniegums atbilstoši šo noteikumu 33.1 1.apakšpunktā minētajiem kritērijiem novērtēts ar "Jā", projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 9., 10., 11., 12., 14., 14.1, 15., 16.1, 17., 17.1, 17.2, 20., 21., 30., 37., 40., 43., 44., 45., 46. un 47.punktā minētajiem kritērijiem. Ja vērtējums kādā no šiem kritērijiem ir "Nē", projekta iesniegumu noraida un vērtēšanu neturpina;

33.1 3. ja projekta iesniegums atbilstoši šo noteikumu 33.1 2.apakšpunktā minētajiem kritērijiem novērtēts ar "Jā", projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 13., 16., 18., 19., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 31., 32., 33., 34., 41., 42. un 48.punktā minētajiem kritērijiem un kvalitātes kritērijiem saskaņā ar šo noteikumu 33.2.apakšpunktu. Ja projekta iesniegums neatbilst kvalitātes kritērijiem saskaņā ar šo noteikumu 33.2.1.apakšpunktu, projekta iesniegumu noraida un vērtēšanu neturpina;

33.1 4. ja projekta iesniegums atbilst kvalitātes kritērijiem saskaņā ar šo noteikumu 33.2.1.apakšpunktu, projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 49.punktā minētajam kritērijam."

14. Aizstāt 35.1 2.apakšpunktā skaitli "50." ar skaitli "49.".

15. Izteikt 37. un 38.punktu šādā redakcijā:

"37. Lēmums par Kohēzijas fonda projekta iesnieguma apstiprināšanu var ietvert šādus nosacījumus, kas Kohēzijas fonda projekta iesniedzējam jāizpilda lēmumā norādītajā termiņā, lai tas varētu noslēgt civiltiesisko līgumu vai vienošanos par projekta īstenošanu:

37.1. precizēt informāciju par Kohēzijas fonda projekta iesniedzēju (kontaktinformāciju un rekvizītus) (3.pielikums);

37.2. precizēt iesniegtos dokumentus atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 48.punktā minētajam kritērijam;

37.3. precizēt iesniegtos dokumentus atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 41. un 42.punktā minētajiem kritērijiem;

37.4. precizēt izmaiņas kopējā attiecināmo izmaksu summā un attiecināmās izmaksas atbilstoši šo noteikumu 9. un 11.1 punktam;

37.5. precizēt izmaiņas kopējā neattiecināmo izmaksu summā un neattiecināmās izmaksas atbilstoši šo noteikumu 11.punktam;

37.6. precizēt Kohēzijas fonda projekta laika grafiku atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 25.punktā minētajam kritērijam;

37.7. precizēt naudas plūsmas prognozi atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 32.punktā minētajam kritērijam;

37.8. precizēt plānoto Kohēzijas fonda projekta ieviešanu un plānotos cilvēkresursus finansējuma saņēmēja funkciju nodrošināšanai atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 33.punktā minētajam kritērijam;

37.9. precizēt plānotos publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumus atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 34.punktā minētajam kritērijam;

37.10. nodrošināt nodokļu parāda samaksu atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 13.punktā minētajam kritērijam;

37.11. precizēt ūdenssaimniecības attīstības projekta tehniski ekonomisko pamatojumu atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 16., 18., 19., 24., 26., 27., 28., 29. un 31.punktā minētajiem kritērijiem.

38. Atbildīgās iestādes vadītājs lielajiem projektiem pieņem lēmumu par Kohēzijas fonda projekta iesnieguma atbilstību projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem un nosaka, kāda Kohēzijas fonda projekta iesniegumā nenorādītā vai neprecīzi norādītā informācija jāiekļauj Kohēzijas fonda projekta iesniegumā, lai to sagatavotu atbilstoši šo noteikumu 36.punktam. Lēmums par lielā projekta iesnieguma atbilstību projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem var ietvert šādus nosacījumus, kas Kohēzijas fonda projekta iesniedzējam jāizpilda lēmumā norādītajā termiņā:

38.1. precizēt informāciju par Kohēzijas fonda projekta iesniedzēju (kontaktinformāciju un rekvizītus) (3.pielikums);

38.2. precizēt iesniegtos dokumentus atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 48.punktā minētajam kritērijam;

38.3. precizēt iesniegtos dokumentus atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 41. un 42.punktā minētajiem kritērijiem;

38.4. precizēt izmaiņas kopējā attiecināmo izmaksu summā un attiecināmās izmaksas atbilstoši šo noteikumu 9. un 11.1 punktam;

38.5. precizēt izmaiņas kopējā neattiecināmo izmaksu summā un neattiecināmās izmaksas atbilstoši šo noteikumu 11.punktam;

38.6. precizēt Kohēzijas fonda projekta laika grafiku atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 25.punktā minētajam kritērijam;

38.7. precizēt naudas plūsmas prognozi atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 32.punktā minētajam kritērijam;

38.8. precizēt plānoto Kohēzijas fonda projekta ieviešanu un plānotos cilvēkresursus finansējuma saņēmēja funkciju nodrošināšanai atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 33.punktā minētajam kritērijam;

38.9. precizēt plānotos publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumus atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 34.punktā minētajam kritērijam;

38.10. nodrošināt nodokļu parāda samaksu atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 13.punktā minētajam kritērijam;

38.11. precizēt ūdenssaimniecības attīstības projekta tehniski ekonomisko pamatojumu atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 16., 18., 19., 24., 26., 27., 28., 29. un 31.punktā minētajiem kritērijiem."

16. Izteikt 58.punktu šādā redakcijā:

"58. Pirmās, otrās un trešās projektu grupas (2.pielikums) Kohēzijas fonda finansējuma saņēmējam visas Kohēzijas fonda projekta aktivitātes jāīsteno četru gadu laikā pēc civiltiesiskā līguma vai vienošanās par Kohēzijas fonda projekta īstenošanu noslēgšanas, ceturtās un piektās projektu grupas Kohēzijas fonda finansējuma saņēmējam visas Kohēzijas fonda projekta aktivitātes jāīsteno līdz 2015.gada 1.jūnijam."

17. Izteikt 60.punkta otro teikumu šādā redakcijā:

"Grozījumos nedrīkst paredzēt nosacījumu palielināt Kohēzijas fonda līdzfinansējumu, ko nosaka civiltiesiskais līgums vai vienošanās par Kohēzijas fonda projekta īstenošanu, izņemot gadījumus, ja Kohēzijas fonda projekta grozījumos tiek norādīti papildu projekta uzraudzības rādītāji un paredzēto papildu pasākumu īstenošanai nepieciešamais Kohēzijas fonda līdzfinansējums nepārsniedz finansējuma saņēmējam šo noteikumu 2.pielikumā noteikto maksimālo Kohēzijas fonda līdzfinansējumu (piektās projektu iesniegumu atlases kārtas projektiem – maksimālo Kohēzijas fonda līdzfinansējumu un šo noteikumu 3.1 punktā minēto virssaistību finansējumu) un projektu iesniegumu atlases kārtai noteikto maksimālo atbalsta likmi."

18. Papildināt 63.3.apakšpunktu aiz vārda "atbilstību" ar vārdiem "projektā noteiktajiem".

19. Papildināt 63.4.apakšpunktu aiz vārda "plānotajam" ar vārdiem "un iedzīvotāju skaitu, kas izmanto centralizētos ūdenssaimniecības pakalpojumus (faktiskie pieslēgumi)".

20. Svītrot 68.punktu.

21. Papildināt noteikumus ar 74. un 75.punktu šādā redakcijā:

"74. Ja aktivitātes ietvaros kādā projektā ir konstatēta neatbilstība vai tiek lauzts civiltiesiskais līgums vai vienošanās par projekta īstenošanu, attiecīgais finansējums neatbilstoši veikto izdevumu apmērā vai atbilstoši summai, kas paredzēta civiltiesiskā līguma vai vienošanās laušanas gadījumā, nevar tikt novirzīts jaunu projektu īstenošanai vai papildu darbību finansēšanai esošā projekta ietvaros.

75. Šo noteikumu 3.1 punktā minēto virssaistību finansējumu uzņemas tikai tādā gadījumā, ja projekta ietvaros atbalstāmās darbības tiks uzsāktas ne vēlāk kā pirmajā ceturksnī pēc vienošanās vai civiltiesiskā līguma par projekta īstenošanu noslēgšanas un pirmās iepirkuma procedūras izsludināšanas, kā arī izdevumi projekta ietvaros tiks veikti pirmajā pusgadā pēc vienošanās vai civiltiesiskā līguma par projekta īstenošanu noslēgšanas."

22. Izteikt 2.pielikumu šādā redakcijā:

"2.pielikums
Ministru kabineta
2007.gada 4.decembra
noteikumiem Nr.836

I. 2007.–2010.gada perioda projektu saraksts (1.projektu grupas saraksts)

Nr.
p.k.

Projekta nosaukums

Maksimālais Kohēzijas fonda līdzfinansējums, latos

1.

Ogres ūdenssaimniecības attīstība, II kārta

4 784 921

2.

Cēsu ūdenssaimniecības attīstības projekta III kārta

4 316 547

3.

Balvu ūdenssaimniecības attīstības II kārtas projekts

2 130 362

4.

14 Kurzemes reģiona pilsētu ūdenssaimniecību attīstības projekts – Grobiņa

1 838 957

5.

Jaunpiebalgas ūdenssaimniecības attīstības I kārta

2 048 753

6.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Liepā

2 285 657

7.

Ūdenssaimniecības attīstība Austrumlatvijas baseinu pašvaldībās, II kārta, Krāslavas pilsēta

10 421 522

8.

Gulbenes ūdenssaimniecības attīstības II kārta

3 896 231

9.

Ūdenssaimniecības attīstība Viļakā

1 011 380

10.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Aizputē

2 268 470

11.

Ūdenssaimniecības attīstība Viļānu pašvaldībā, III kārta

481 748

12.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Kārsavā

2 570 777

13.

Aizkraukles ūdenssaimniecības attīstības II kārta

1 369 558

14.

Notekūdeņu attīrīšanas iekārtu, dzeramā ūdens ūdensgūtnes un attīrīšanas stacijas izbūve, ūdensvada un kanalizācijas tīklu atjaunošana un paplašināšana Ērgļos

3 042 829

15.

Ūdenssaimniecības attīstība Ludzā

3 072 984

16.

Ūdenssaimniecības attīstība Austrumlatvijas upju baseinu pašvaldībās, II kārta, Baldone

2 828 185

17.

Ūdens ieguves vietas sakārtošana, ūdensapgādes tīklu rekonstrukcija un izbūve Vaiņodes pašvaldībā

875 968

18.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Mazsalacā

2 635 493

19.

Jēkabpils ūdenssaimniecības attīstības II kārta

7 245 372

20.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Alojā, ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Austrumlatvijas upju baseinu pašvaldībās, II kārta

2 564 576

21.

Ūdenssaimniecības attīstība Maltā

930 108

22.

Rūjienas ūdenssaimniecības attīstība, ūdenssaimniecības attīstība Austrumlatvijas upju baseinu pašvaldībās, 2.kārta

3 393 870

23.

Skrīveru pagasta ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība

3 335 385

24.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Pļaviņās

1 973 359

25.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Lubānā

701 535

26.

Ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu rekonstrukcija un izbūve Priekules pašvaldībā

2 149 101

27.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Brocēnos

875 765

28.

Madonas ūdenssaimniecības attīstības II kārta

8 016 688

29.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Rojā

740 405

30.

Ūdenssaimniecības attīstība Kuldīgas pašvaldībā

5 958 852

31.

Ūdenssaimniecības attīstība Austrumlatvijas upju baseinu pašvaldībās, II kārta, Aizkraukles rajona Kokneses pagastā

1 301 390

32.

Ūdenssaimniecības attīstība Saulkrastos, ūdenssaimniecības attīstība Austrumlatvijas upju baseinu pašvaldībās, 3.kārta

3 574 221

33.

Ūdenssaimniecības attīstība Ilūkstē

1 324 196

34.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Dundagā

1 506 446

35.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Saldū

2 590 297

36.

Stendes pilsētas ūdenssaimniecības attīstības projekts

1 105 044

37.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Ulbrokā

2 537 952

38.

Ikšķiles ūdenssaimniecības attīstības I kārta

4 842 056

39.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Talsos

4 921 016

40.

Ūdenssaimniecības attīstība 14 Kurzemes reģiona pašvaldībās – Ugāle

411 382

41.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Līgatnē

1 088 706

42.

Varakļānu ūdenssaimniecības attīstības I kārta

3 691 270

43.

Ūdenssaimniecības attīstība 14 Kurzemes reģiona pašvaldībās, Skrunda

959 901

44.

Ūdenssaimniecības attīstība 19 Austrumlatvijas upju baseinu pašvaldībās, II kārta, Vangaži

2 135 312

45.

Ūdenssaimniecības attīstība Austrumlatvijas upju baseinu pašvaldībās, III kārta, Baložu pilsēta

1 785 310

46.

Ūdenssaimniecības attīstība 19 Austrumlatvijas upju baseinu pašvaldībās, II kārta, Carnikava

3 309 794

47.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Kandavā

1 713 061

48.

Ādažu ūdenssaimniecības attīstības projekts

2 828 747

49.

Ūdenssaimniecības attīstība Rīgā, IV kārta

14 491 924

50.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Zilupē

1 458 095

51.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Mālpilī

195 001

 

KOPĀ izmaksas

147 536 479

II. 2009.–2011.gada perioda projektu saraksts (2.projektu grupas saraksts)

Nr.
p.k.

Projekta nosaukums

Maksimālais Kohēzijas fonda līdzfinansējums, latos

1.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Valmieras pilsētā, II kārta

7 738 574

2.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Rēzeknē

3 089 833

3.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Bauskā

2 958 102

4.

Ūdenssaimniecības attīstība Ventspilī, III kārta

7 028 040

5.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Mārupē

3 983 642

6.

Ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumu attīstība Jelgavā, II kārta

12 545 648

7.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Babītē

3 523 156

8.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Priekuļos, II kārta

1 054 908

9.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Alūksnē, II kārta

997 959

10.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Dagdā, II kārta

1 159 626

11.

Ūdenssaimniecības attīstība Ķekavā, II fāze

2 705 662

12.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Kalnciemā

1 104 807

13.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Tukumā

10 389 552

14.

Ūdenssaimniecības attīstība Limbažos, III kārta

1 878 270

15.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Īslīces pagastā

1 579 414

16.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Valkā, II kārta

3 604 076

17.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Vecumnieku pagasta Vecumniekos

1 254 505

18.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Siguldas novada Siguldas pilsētā, III kārta

2 152 892

19.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Dobelē

3 352 375

20.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Iecavas novadā

2 312 927

21.

Jūrmalas ūdenssaimniecības attīstības projekts, II kārta

12 071 344

22.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Jaunjelgavā, II kārta

528 843

23.

Ūdenssaimniecības attīstība Smiltenē, II kārta

1 025 249

24.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Auces pilsētā ar lauku teritoriju

1 233 421

25.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Preiļos, II kārta

2 014 795

26.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Salacgrīvas pilsētā

1 709 568

27.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Lielvārdē, II kārta

1 988 935

28.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Ozolnieku novada Ozolnieku ciemā

1 734 305

29.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Līvānos, II kārta

2 185 720

30.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Viesītē

812 441

 

KOPĀ izmaksas

99 718 589

III. 2010.–2013.gada perioda projektu saraksts (3.projektu grupas saraksts)

Nr.
p.k.

Projekta nosaukums

Maksimālais Kohēzijas fonda līdzfinansējums, latos

1.

Ūdenssaimniecības attīstība Liepājā, III kārta

11 983 339

2.

Ūdenssaimniecības attīstība Jaunolaines lielciemā

492 842

3.

Ūdenssaimniecības attīstība Salaspils novada Salaspilī un Saulkalnē, II kārta

2 731 733

4.

Ūdenssaimniecības attīstība Daugavpilī, III kārta

10 331 508

5.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Cesvainē

546 648

6.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Ķegumā

1 102 237

 

KOPĀ izmaksas

27 188 307

IV. 2011.–2015.gada perioda projektu saraksts (4.projektu grupas saraksts)

Nr.
p.k.

Projekta nosaukums

Maksimālais Kohēzijas fonda līdzfinansējums, latos

1.

Ogres ūdenssaimniecības attīstība, III kārta

3 683 496

2.

Ūdenssaimniecības attīstība Jēkabpilī, III kārta

1 822 671

3.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Maltā, II kārta

513 463

4.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Baltezerā

5 040 869

5.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Kalnciemā, II kārta

585 332

6.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Carnikavā, II kārta

359 465

7.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Aucē, II kārta

463 068

8.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Ādažos, II kārta

1 545 892

9.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Ķekavā, III kārta

1 969 081

10.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Jelgavā, III kārta

1 039 027

11.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Mazsalacā, II kārta

286 743

12.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Baložos, II kārta

3 543 632

13.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Ugālē, II kārta

477 514

14.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Mārupē, II kārta

3 229 218

 

KOPĀ izmaksas

24 559 471

V. 2013.–2015.gada perioda projektu saraksts (5.projektu grupas saraksts)

Nr.
p.k.

Projekta nosaukums

Maksimālais Kohēzijas fonda līdzfinansējums un šo noteikumu 3.1 punktā minētais virssaistību finansējums, latos

1.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Saldū, II kārta

815 758

2.

Jūrmalas ūdenssaimniecības attīstības projekts, III kārta

6 023 264

3.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Siguldas novada Siguldas pilsētā, IV kārta

1 871 448

4.

Ūdenssaimniecības attīstība Ventspilī, IV kārta

1 132 215

5.

Ogres ūdenssaimniecības attīstība, IV kārta

1 591 920

6.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Talsos, II kārta

623 371

7.

Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Valmieras pilsētā, III kārta

564 325

8.

Ūdenssaimniecības attīstība Liepājā, IV kārta

1 203 802

 

KOPĀ izmaksas

13 826 103"

23. Aizstāt 3.pielikuma 1.1.4.apakšpunktā vārdu "rajons" ar vārdu "novads".

24. Izteikt 3.pielikuma 2.10.1.apakšpunkta piezīmi šādā redakcijā:

"Piezīme. Projekta iesniedzējs norāda visu aglomerācijas iedzīvotāju skaitu. Ja aglomerācijā jau tiek īstenots projekts Eiropas Savienības fondu 2007.–2013.gada plānošanas perioda ietvaros, norāda iedzīvotāju skaitu, kas nebija iekļauts 1., 2., 3. vai 4.projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros apstiprinātajā projekta teritorijā:

– ja iedzīvotāju skaits, uz ko vērsts ūdenssaimniecības projekts, ir tāds pats vai mazāks par 1., 2., 3. vai 4.projektu iesniegumu atlases kārtas laikā aglomerācijā esošo iedzīvotāju skaitu, norāda "0";

– ja iedzīvotāju skaits ir lielāks par 1., 2., 3. vai 4.projektu iesniegumu atlases kārtas laikā aglomerācijā esošo iedzīvotāju skaitu, norāda papildu iedzīvotāju skaitu, tas ir, starpību."

25. Papildināt 3.pielikuma 7.3.3.apakšpunkta 2.punkta pirmo rindkopu ar otro teikumu šādā redakcijā:

"Piektās projektu iesniegumu atlases kārtas projektiem Max CRpa (maksimālā Kohēzijas fonda līdzfinansējuma likme) ir 89,9 %."

26. Aizstāt 3.pielikuma 8.nodaļā rindkopu

"● projekta iesniedzējs nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā un tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta (ja iesniedzējs nav kapitālsabiedrība, šo punktu svītro);"

ar rindkopu šādā redakcijā:

"● projekta iesniedzējam ar tiesas spriedumu nav pasludināts maksātnespējas process vai ar tiesas spriedumu netiek īstenots tiesiskās aizsardzības process, vai ar tiesas lēmumu netiek īstenots ārpustiesas tiesiskās aizsardzības process, projekta iesniedzējs neatrodas sanācijas procesā, tam netiek veikta bankrota procedūra, piemērots izlīgums vai tā saimnieciskā darbība nav izbeigta, vai saskaņā ar komercreģistrā pieejamo informāciju tas neatrodas likvidācijas procesā, kā arī saskaņā ar pēdējo divu noslēgto finanšu gadu finanšu pārskatiem tam nav novērojamas grūtībās nonākuša saimnieciskās darbības veicēja pazīmes (ja iesniedzējs nav kapitālsabiedrība, šo punktu nepiemēro);".

27. Aizstāt 3.pielikuma 8.nodaļā rindkopu

"● šis projekts jau netiek un nav ticis finansēts vai līdzfinansēts no citiem Eiropas Savienības finanšu avotiem, kā arī valsts un pašvaldību budžeta līdzekļiem;"

ar rindkopu šādā redakcijā:

"● šis projekts netiek un nav ticis finansēts vai līdzfinansēts no citiem Eiropas Savienības finanšu avotiem vai valsts un pašvaldību budžeta līdzekļiem, kā arī projekta ietvaros plānotās darbības nepārklājas ar darbībām, kas tiek finansētas citu Eiropas Savienības struktūrfondu aktivitāšu un citu finanšu instrumentu ietvaros;".

28. Aizstāt 3.pielikuma 8.nodaļā rindkopu

"● infrastruktūra, kas nepieciešama ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanai, pieder projekta iesniedzējam (šis nosacījums neattiecas uz 1.projektu grupas Kohēzijas fonda projekta iesniedzēju (šo noteikumu 2.pielikums));"

ar rindkopu šādā redakcijā:

"● infrastruktūra, kas nepieciešama ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanai, ir projekta iesniedzēja īpašumā (ja projekta iesniedzējs ir pašvaldība vai tās iestāde) vai tā valdījumā (ja projekta iesniedzējs ir pašvaldības aģentūra);".

29. Aizstāt 3.pielikuma 8.nodaļā rindkopu

"● starpniekinstitūcijai tiks iesniegts projekta īstenošanas iekšējās kontroles sistēmas apraksts atbilstoši līguma par projekta īstenošanu nosacījumiem;"

ar rindkopu šādā redakcijā:

"● atbildīgajai iestādei tiks iesniegts projekta īstenošanas iekšējās kontroles sistēmas apraksts atbilstoši līguma par projekta īstenošanu nosacījumiem;".

30. Aizstāt 3.pielikuma 8.nodaļā rindkopu

"● tiks nodrošināta aktuālās informācijas ievietošana projekta iesniedzēja iestādes mājas lapā internetā, ja tāda pastāv, par projekta ieviešanas gaitu ne retāk kā reizi 3 mēnešos."

ar rindkopām šādā redakcijā:

"● aktuālā informācija par projekta ieviešanas gaitu tiks ievietota projekta iesniedzēja iestādes mājaslapā internetā (ja tāda ir) ne retāk kā reizi 3 mēnešos;

● projekta iesniedzējs nav sodīts par Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 189.2 panta trešajā daļā minētā administratīvā pārkāpuma vai Krimināllikuma 280.panta otrajā daļā minētā noziedzīgā nodarījuma izdarīšanu vai tam nav piemēroti piespiedu ietekmēšanas līdzekļi (ja projekta iesniedzējs ir privāto tiesību juridiskā persona) par minētā noziedzīgā nodarījuma izdarīšanu;

● kopējais kompensācijas apjoms no publiskiem avotiem šo un citu pasākumu ietvaros par sabiedriskā pakalpojuma sniegšanu nepārsniegs 15 miljonus euro gadā;

● projekta iesniedzējs ir apliecinājis, ka piecu gadu laikā pēc projekta pabeigšanas tiks izveidoti pieslēgumi centrālajai kanalizācijas un ūdensapgādes sistēmai pilnā apjomā atbilstoši pakalpojumu pieejamībai saskaņā ar projekta tehniski ekonomisko pamatojumu."

31. Izteikt 4.pielikumu šādā redakcijā:

"4.pielikums
Ministru kabineta
2007.gada 4.decembra
noteikumiem Nr.836

Projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapa

Nr.
p.k.

Kritērijs

Vērtējums

1. KVALITĀTES KRITĒRIJI

Vērtējums punktos

1.

Projekta gatavības stadija:  

Jāiegūst vismaz 1 punkts

1.1.

projekta iesniedzējs nav sagatavojis tehniskās specifikācijas būvdarbu līgumu iepirkuma izsludināšanai saskaņā ar iepirkumu regulējošajiem tiesību aktiem, un nav izstrādāts un tiesību aktos paredzētajā kārtībā akceptēts tehniskais projekts vismaz vienam projekta plānotajam būvdarbu iepirkuma līgumam

0

1.2.

sagatavota tehniskā specifikācija apvienotā būvdarbu un projektēšanas iepirkuma izsludināšanai saskaņā ar iepirkumu regulējošajiem tiesību aktiem

1

1.3.

izstrādāts un tiesību aktos paredzētajā kārtībā akceptēts tehniskais projekts vismaz vienam projektā plānotajam būvdarbu iepirkumam

2

1.4.

izstrādāts un tiesību aktos paredzētajā kārtībā akceptēts tehniskais projekts visiem projektā plānotajiem būvdarbu iepirkumiem

3

2.

Projekta ieviešanas efektivitāte attiecībā uz tiešu ūdenssaimniecības infrastruktūras uzlabošanu:  

Jāiegūst vismaz 1 punkts

2.1.

autoruzraudzības un būvuzraudzības attiecināmo izmaksu summa lielāka par 3,5 procentiem no projekta iesniegumā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām

0

2.2.

autoruzraudzības un būvuzraudzības attiecināmo izmaksu summa no 3 līdz 3,5 (ieskaitot) procentiem no projekta iesniegumā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām

1

2.3.

autoruzraudzības un būvuzraudzības attiecināmo izmaksu summa no 2,5  līdz 3 procentiem (neieskaitot) no projekta iesniegumā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām

2

2.4.

autoruzraudzības un būvuzraudzības attiecināmo izmaksu summa ir mazāka par 2,5 procentiem no projekta iesniegumā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām

3

3.

Projekta īstenošanas risku izvērtējums, tai skaitā novērtēts iespējamais izmaksu pieaugums:  

Jāiegūst vismaz 1 punkts

3.1.

projekta iesniegumā nav veikts iespējamo risku izvērtējums

0

3.2.

projekta iesniegumā iespējamo risku izvērtējums veikts nepilnīgi, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai nav izstrādāts vai izstrādāts nepilnīgi

1

3.3.

projekta iesniegumā ir veikts kvalitatīvs iespējamo risku izvērtējums, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai izstrādāts nepilnīgi

2

3.4.

projekta iesniegumā ir veikts kvalitatīvs iespējamo risku izvērtējums, izstrādāts pamatots pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai

3

4.

Projekta iesniegumā ir veikta iespējamo alternatīvu (finanšu, tehnoloģiskais, tehniskais risinājums) analīze un projekta ekonomiskā analīze:  

Jāiegūst vismaz 1 punkts

4.1.

nav veikta alternatīvu analīze un projekta ekonomiskā analīze

0

4.2.

analīze veikta tikai vienam no parametriem (tikai alternatīvu analīze vai tikai ekonomiskā analīze)

1

4.3.

ir veikta alternatīvu analīze un projekta ekonomiskā analīze, kas pamatota ar skaitliskiem aprēķiniem un pamato piedāvātās alternatīvas izvēli

2

4.4.

ir veikta alternatīvu analīze un projekta ekonomiskā analīze, kas pamatota ar skaitliskiem aprēķiniem un pamato piedāvātās alternatīvas izvēli, un izvēlētā alternatīva ir ar viszemākajām izmaksām

3

5.

Izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs (iedzīvotāju skaits, kuriem projekta īstenošanas rezultātā tiks uzlabota ūdenssaimniecības pakalpojumu kvalitāte un nodrošināta to pieejamība attiecībā pret sākotnējām kopējām izmaksām):
Piezīme. Vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju aprēķina attiecībā uz projektu iesniegumiem, kuri atbilst administratīvajiem un atbilstības kritērijiem – projektu izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju summa attiecībā pret atlases kārtas projektu iesniegumu skaitu.
 

Kritērijs dod papildu punktus

5.1.

projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs ir mazāks par vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, un to starpība ir lielāka par 20 procentiem

1

5.2.

projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs ir mazāks par vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, un to starpība ir no 10  līdz 20 procentiem (ieskaitot)

2

5.3.

projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs ir vienāds ar vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, to pārsniedz par 10 procentiem vai ir par 10 procentiem mazāks par to

3

5.4.

projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs ir lielāks par vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, un to starpība ir no 10  līdz 20 procentiem (ieskaitot)

4

5.5.

projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs ir lielāks par vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, un to starpība ir lielāka par 20 procentiem

5

6.

Ilgtermiņa ieguldījumu novērtējums ūdenssaimniecības sistēmai pēc projekta īstenošanas:  

Jāiegūst vismaz 1 punkts

6.1.

nav veikts novērtējums par plānotajiem ilgtermiņa ieguldījumiem

0

6.2.

ilgtermiņa ieguldījumi plānoti termiņā, kas ir īsāks par 5 gadiem

1

6.3.

ilgtermiņa ieguldījumi plānoti termiņā no 5 līdz 10 gadiem (ieskaitot)

2

6.4.

ilgtermiņa ieguldījumi plānoti termiņā, kas pārsniedz 10 gadus

3

1.1. kritēriji paR horizontālām prioritātēm

Vērtējums punktos

7.

Projekta iesniedzēja finansiālais ieguldījums projekta realizācijā (Makroekonomiskā stabilitāte):  

Kritērijs dod papildu punktus

7.1.

mazāk nekā 5 procenti no projekta attiecināmajām izmaksām

1

7.2.

no 5 līdz 10 procentiem (ieskaitot) no projekta attiecināmajām izmaksām

2

7.3.

vairāk nekā 10 procenti no projekta attiecināmajām izmaksām

3

8.

Projekta īstenošanas vietas teritorijas attīstības indekss (Teritorijas līdzsvarota attīstība):  

Kritērijs dod papildu punktus

8.1.

teritorijas attīstības indekss lielāks par +0,33

1

8.2.

teritorijas attīstības indekss no –0,74 līdz +0,33 (ieskaitot)

2

8.3.

teritorijas attīstības indekss mazāks par –0,75

3

2. ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI
2.1. Projekta iesniedzēja atbilstības kritēriji

Jā/Nē/NA

 

9.

Projekta iesniedzējs sniedz sabiedriskos pakalpojumus Ministru kabineta 2007.gada 4.decembra noteikumu Nr.836 ''Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.5.1.1.aktivitāti "Ūdenssaimniecības infrastruktūras attīstība aglomerācijās ar cilvēku ekvivalentu, lielāku par 2000"" 2.pielikumā iekļautā projekta īstenošanas teritorijā  

N

10.

Ar pašvaldību ir noslēgts līgums, ja sabiedrisko ūdenssaimniecības pakalpojumu sniedz kapitālsabiedrība. Līgumā norādīti:  

N (NA)

10.1.

konkrēti sniedzamie ūdenssaimniecības sabiedriskie pakalpojumi  

10.2.

prasība ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam par nepieciešamā tehniskā aprīkojuma uzturēšanu un atjaunošanu, lai nodrošinātu minēto pakalpojumu izpildi saskaņā ar katram konkrētajam pakalpojumam izvirzītajām prasībām  

10.3.

līguma darbības laiks, kas nav mazāks par 5 gadiem un nepārsniedz 10 gadus  

10.4.

ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanas teritorija  

10.5.

ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam piešķirtās ekskluzīvās vai īpašās tiesības  

10.6.

iespējas saņemt atlīdzības (kompensācijas) maksājumus – investīcijas sabiedrisko ūdenssaimniecības pakalpojumu sniegšanas infrastruktūrā – un nosacījumi atlīdzības (kompensācijas) maksājumu aprēķināšanai, kontrolei un pārskatīšanai, kā arī atlīdzības (kompensācijas) maksājumu pārmaksas novēršanai un atmaksāšanai  

10.7.

atsauce uz Eiropas Komisijas 2011.gada 20.decembra lēmumu par Līguma par Eiropas Savienības darbību 106.panta 2.punkta piemērošanu valsts atbalstam attiecībā uz kompensāciju par sabiedriskajiem pakalpojumiem dažiem uzņēmumiem, kuriem uzticēts sniegt pakalpojumus ar vispārēju tautsaimniecisku nozīmi  

11.

Ir pieņemts pārvaldes lēmums par ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanu, kura darbības laiks nepārsniedz 10 gadus, ja sabiedrisko ūdenssaimniecības pakalpojumu sniedz pašvaldība vai tās iestāde. Pārvaldes lēmumā norādīti:  

N (NA)

11.1.

konkrēti sniedzamie ūdenssaimniecības sabiedriskie pakalpojumi  

11.2.

ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanas teritorija  

11.3.

ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu tarifi  

11.4.

atsauce uz Eiropas Komisijas 2011.gada 20.decembra lēmumu par Līguma par Eiropas Savienības darbību 106.panta 2.punkta piemērošanu valsts atbalstam attiecībā uz kompensāciju par sabiedriskajiem pakalpojumiem dažiem uzņēmumiem, kuriem uzticēts sniegt pakalpojumus ar vispārēju tautsaimniecisku nozīmi  

12.

Ir izdoti pašvaldības saistošie noteikumi par ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanu, ja sabiedrisko pakalpojumu sniedz pašvaldības aģentūra. Pašvaldības saistošajos noteikumos norādītas:  

N (NA)

12.1.

pašvaldības aģentūrai uzdotās funkcijas ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanā, tai skaitā konkrēti sniedzamie ūdenssaimniecības sabiedriskie pakalpojumi  

12.2.

ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanas teritorija  

12.3.

ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu tarifi  

12.4.

prasība ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam uzturēt un atjaunot nepieciešamo tehnisko aprīkojumu, lai minētos pakalpojumus varētu sniegt atbilstoši katram konkrētajam pakalpojumam noteiktajām prasībām  

12.5.

sabiedrisko pakalpojumu sniegšanas laiks, kas nepārsniedz 10 gadus  

12.6.

ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam piešķirtās ekskluzīvās vai īpašās tiesības  

12.7.

iespējas saņemt atlīdzības (kompensācijas) maksājumus – investīcijas sabiedrisko pakalpojumu sniegšanas infrastruktūrā – un nosacījumi atlīdzības (kompensācijas) maksājumu aprēķināšanai, kontrolei un pārskatīšanai, kā arī atlīdzības (kompensācijas) maksājumu pārmaksas novēršanai un atmaksāšanai  

12.8.

atsauce uz Eiropas Komisijas 2011.gada 20.decembra lēmumu par Līguma par Eiropas Savienības darbību 106.panta 2.punkta piemērošanu valsts atbalstam attiecībā uz kompensāciju par sabiedriskajiem pakalpojumiem dažiem uzņēmumiem, kuriem uzticēts sniegt pakalpojumus ar vispārēju tautsaimniecisku nozīmi  

13.

Projekta iesniedzējam projekta iesnieguma iesniegšanas mēneša pirmajā darbdienā nav nodokļu parādu  

P

14.

Projekta iesniedzējs:  

N

14.1.

ir apliecinājis, ka infrastruktūra, kas nepieciešama ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanai, atrodas projekta iesniedzēja īpašumā, ja projekta iesniedzējs ir pašvaldība vai tās iestāde

(NA)

14.2.

ir apliecinājis, ka infrastruktūra, kas nepieciešama ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanai, ir projekta iesniedzēja valdījumā, ja projekta iesniedzējs ir pašvaldības aģentūra

(NA)

14.3.

atbilstoši pašvaldības un kapitālsabiedrības noslēgtajam līgumam ir norādījis, ka projekta iesniedzēja īpašumā ir visa infrastruktūra ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanai

(NA)

14.1

Projekts netiek un nav ticis finansēts vai līdzfinansēts no citiem Eiropas Savienības finanšu avotiem vai valsts un pašvaldību budžeta līdzekļiem, kā arī projekta ietvaros plānotās darbības nepārklājas ar darbībām, kas tiek finansētas citu Eiropas Savienības struktūrfondu aktivitāšu un citu finanšu instrumentu ietvaros  

N

15.

Projekta iesniedzējs ir apliecinājis, ka tam ar tiesas spriedumu nav pasludināts maksātnespējas process vai ar tiesas spriedumu netiek īstenots tiesiskās aizsardzības process, vai ar tiesas lēmumu netiek īstenots ārpustiesas tiesiskās aizsardzības process, projekta iesniedzējs neatrodas sanācijas procesā, tam netiek veikta bankrota procedūra, piemērots izlīgums vai tā saimnieciskā darbība nav izbeigta, vai saskaņā ar komercreģistrā pieejamo informāciju tas neatrodas likvidācijas procesā, kā arī saskaņā ar pēdējo divu noslēgto finanšu gadu finanšu pārskatiem tam nav novērojamas grūtībās nonākuša saimnieciskās darbības veicēja pazīmes  

N

16.

Projekta iesniedzēja finanšu situācijas novērtējums apliecina saimnieciskās darbības veicēja finansiālo stabilitāti pēc projekta realizācijas  

P

16.1

Projekta iesniedzējs ir apliecinājis, ka kompensācija par sabiedriskā pakalpojuma sniegšanu nepārsniegs 15 miljonus euro gadā  

N

17.

Projekta iesniedzējs ir apliecinājis, ka tam ir tiesības veikt būvdarbus zemesgabalos, kur projekta ietvaros paredzēti būvdarbi  

N

17.1

Projekta iesniedzējs nav sodīts par Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 189.2 panta trešajā daļā minētā administratīvā pārkāpuma vai Krimināllikuma 280.panta otrajā daļā minētā noziedzīgā nodarījuma izdarīšanu vai tam nav piemēroti piespiedu ietekmēšanas līdzekļi (ja projekta iesniedzējs ir privāto tiesību juridiskā persona) par minētā noziedzīgā nodarījuma izdarīšanu  

N

17.2

Projekta iesniedzējs ir apliecinājis, ka piecu gadu laikā pēc projekta pabeigšanas tiks izveidoti pieslēgumi centrālajai kanalizācijas un ūdensapgādes sistēmai pilnā apjomā atbilstoši pakalpojumu pieejamībai saskaņā ar projekta tehniski ekonomisko pamatojumu  

N

2.2. Kohēzijas fonda projekta atbilstība horizontālajai prioritātei – ilgtspējīga attīstība

Jā/Nē

 

18.

Projekta īstenošana nodrošinās vides piesārņojuma samazināšanu vai normatīvajiem aktiem atbilstošas kvalitātes dzeramā ūdens nodrošināšanu iedzīvotājiem  

P

19.

Projekta īstenošana uzlabos ūdenssaimniecības infrastruktūras darbības efektivitāti  

P

2.3. Projekta atbilstības kritēriji

Jā/Nē/NA

 

20.

Projekta iesniegumā aprakstītās darbības atbilst normatīvajos aktos par aktivitātes īstenošanu noteiktajam aktivitātes mērķim – ūdensapgādes un notekūdeņu savākšanas un attīrīšanas kvalitātes uzlabošana un ūdenssaimniecības pakalpojumu pieejamības paplašināšana, nodrošinot kvalitatīvu dzīves vidi, samazinot vides piesārņojumu un ūdenstilpju eitrofikāciju, sekmējot ūdens resursu un energoresursu racionālu izmantošanu  

N

21.

Projekta iesniegumā aprakstītās darbības atbilst vismaz vienai no normatīvajos aktos par aktivitātes īstenošanu noteiktajām aktivitātes atbalstāmajām darbībām:  

N

21.1.

kvalitatīva dzeramā ūdens piegādes nodrošināšana un ūdens resursu aizsardzība  

21.2.

ar komunālajiem notekūdeņiem vidē novadītā piesārņojuma apjoma samazināšana  

21.3.

ūdenssaimniecības pakalpojumu, kas atbilst normatīvajos aktos noteiktajiem ūdenssaimniecības pakalpojumu kvalitātes rādītājiem, pieejamības nodrošināšana  

22.

Projekta iesniegumā iekļautās attiecināmās izmaksas atbilst normatīvajos aktos par aktivitātes īstenošanu noteiktajām attiecināmajām izmaksām un to apjomam  

P

23.

Projekta iesniegumā iekļautās neattiecināmās izmaksas atbilst normatīvajos aktos par aktivitātes īstenošanu noteiktajām neattiecināmajām izmaksām un to apjomam  

P

24.

Projekta iesniegumā iekļautais projekta apraksts sniedz nepieciešamo informāciju par veicamajām darbībām:  

P

24.1.

sniegts veicamo darbību tehniskais raksturojums  

24.2.

norādīti rezultāta un iznākuma rādītāji un tie atbilst aktivitātes mērķim  

24.3.

sniegts veicamo darbību izvietojums projekta īstenošanas teritorijā  

24.4.

sniegti veicamo darbību ekonomiskie ieguvumi  

24.5.

sniegti veicamo darbību kvalitatīvie un kvantitatīvie vides ieguvumi  

24.6.

sniegti veicamo darbību kvalitatīvie un kvantitatīvie ieguldījumi ES un Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību ieviešanā vides aizsardzības un ūdenssaimniecības jomā  

24.7.

aprakstīta principa "piesārņotājs maksā" ievērošana, īstenojot projektu  

25.

Projekta laika grafiks atbilst plānotajām projekta aktivitātēm  

P

26.

Projekta iesniegumā sniegtā informācija apliecina, ka projekta iesniedzējs nodrošinās projekta īstenošanas rezultātu ilgtspēju un uzturēšanu vismaz piecus gadus pēc projekta īstenošanas:  

P

26.1.

ir atbilstoša institucionālā struktūra  

26.2.

ir atbilstoši plānotas projekta rezultātā izbūvētās infrastruktūras ekspluatācijas un uzturēšanas izmaksas  

26.3.

ir plānota atbilstoša tarifu politika, kas nodrošinās nepieciešamo ekspluatācijas izdevumu (aizņēmuma gadījumā – arī aizdevuma atmaksu) segšanu un iekļauj būtisku pamatlīdzekļu nolietojuma apjomu, kā arī ir pieejama patērētājam – mājsaimniecības vidējie mēneša maksājumi par ūdenssaimniecības pakalpojumiem nepārsniedz 4 % no vidējiem mājsaimniecības ikmēneša ienākumiem  

26.4.

ir vai būs pieejams personāls, lai nodrošinātu projekta īstenošanas rezultātā radīto pamatlīdzekļu atbilstošu ekspluatāciju  

27.

Projekta iesniegumā norādītie būvdarbu un aprīkojuma piegādes rādītāji (piemēram, tīklu garums, infrastruktūras objekti, piegādājamā tehnika) atbilst projekta aprakstam un ietver galvenos darbus, kas raksturo izvirzīto projekta mērķu sasniegšanu  

P

28.

Projekta izmaksu un ieguvumu analīze veikta, piemērojot:  

P

28.1.

reālo sociālo diskonta likmi vai atbilstošu nominālo diskonta likmi

(NA)

28.2.

reālo finansiālo diskonta likmi vai atbilstošu nominālo diskonta likmi  

28.3.

atbilstošus konversijas faktoru rādītājus  

28.4.

atbilstošas vidēja termiņa un ilgtermiņa prognozes  

29.

Projekta finanšu analīzes rezultāti apliecina projekta finansiālo stabilitāti  

P

30.

Pieprasītā Kohēzijas fonda finansējuma atbalsta intensitāte pamatota ar projekta izmaksu un ieguvumu analīzes rezultātiem  

N

31.

Projekta budžetā iekļautās izmaksas:  

P

31.1.

ietver visas projekta īstenošanai nepieciešamās izmaksu pozīcijas  

31.2.

ir saskaņā ar būvdarbu tāmi  

31.3.

ir samērīgas un pamatotas, norādīts, kā ir noteiktas projekta aktivitāšu ieviešanai nepieciešamās izmaksas (pieņēmumi izmaksu aprēķinam)  

31.4.

ir tieši nepieciešamas projekta īstenošanai  

31.5.

atbilst prognozētajām tirgus cenām  

32.

Projekta naudas plūsmas prognoze:  

P

32.1.

parāda gan finansējuma pieprasījumu, gan izmaksu veikšanas prognozi  

32.2.

atbilst plānotajam projekta īstenošanas laika grafikam  

32.3.

atbilst projekta finanšu plānam  

33.

Projekta iesniegumā plānotā projekta ieviešana un plānotie cilvēkresursi nodrošina normatīvajos aktos par Eiropas Savienības fondu vadību un ieviešanu noteiktās finansējuma saņēmēja funkcijas:  

P

33.1.

projekta administratīvajai (piemēram, iepirkums, līgumu administrācija, lietvedība) vadībai  

33.2.

finanšu (piemēram, grāmatvedības uzskaite, maksājumu pārbaude un veikšana, finanšu plānošana) vadībai  

33.3.

tehniskajai (piemēram, saskaņojumi projektēšanas un būvniecības gaitā, darbu progresa atskaišu un pārskatu sagatavošana) vadībai  

34.

Projektā plānotie publicitātes un vizuālās identitātes pasākumi atbilst normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda publicitātes un vizuālās identitātes prasības, kā arī publisko informāciju par šo fondu projektiem  

P

3. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI

Jā/Nē/NA

 

35.

Projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās iestādes norādītajā termiņā  

N

36.

Projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu  

N

37.

Projekta iesniegums sagatavots atbilstoši aktivitātes projekta iesnieguma veidlapai  

N

38.

Projekta iesniegums sagatavots latviešu valodā  

N

39.

Projekta iesniegums sagatavots datorrakstā  

N

40.

Projekta iesniegumu parakstījusi atbildīgā persona vai tās pilnvarota persona  

N

41.

Iesniegts viens projekta iesnieguma oriģināls un trīs kopijas, kā arī projekta iesnieguma veidlapas elektroniskā versija, kuras pielikumā ir izmaksu ieguvumu analīze (ja projekta iesniegums iesniegts papīra dokumenta formā)  

P

42.

Gan projekta iesnieguma oriģināls, gan kopijas iesniegtas caurauklotas, pievienoto dokumentu lapas numurētas (ja projekta iesniegums iesniegts papīra dokumenta formā)  

P

43.

Projekta iesniegums ir noformēts atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu noteiktajām prasībām (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniskā dokumenta formā)  

N

44.

Projekta iesniegums parakstīts ar drošu elektronisko parakstu (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniskā dokumenta formā)  

N

45.

Projekta iesniegums izstrādāts DOC, XLS, PDF vai JPG datņu formātā (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniskā dokumenta formā)  

N

46.

Projekta iesnieguma pielikumi ir izstrādāti un noformēti atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu prasībām (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniskā dokumenta formā)  

N

47.

Projekta iesnieguma veidlapā aizpildītas visas tās sadaļas  

N

48.

Projekta iesniegumam pievienoti visi norādītie pielikumi:  

P

48.1.

ūdenssaimniecības attīstības projekta tehniski ekonomiskais pamatojums (tai skaitā papildu dokumentācija, kas paskaidro vai aktualizē tehniski ekonomisko pamatojumu, ja tāda nepieciešama)  

48.2.

projekta kartogrāfiskais materiāls ir atbilstošā mērogā, kas nodrošina informāciju par projekta aktivitāšu izvietojumu projekta īstenošanas teritorijā un to ietekmi uz dabas objektiem apkārtējā teritorijā  

48.3.

būvdarbu tāme  

48.4.

pašvaldības, kurā plānots veikt būvdarbus, apliecinājums, ka iesniegtais projekts atbilst spēkā esošajam pašvaldības teritorijas plānojumam vai detālplānojumam  

48.5.

Vides pārraudzības valsts biroja atzinums par ietekmes uz vidi novērtējuma noslēguma ziņojumu vai lēmums par ietekmes uz vidi novērtējuma procedūras nepiemērošanu  

48.6.

pārvaldes lēmuma vai līguma starp pašvaldību un kapitālsabiedrību (atbilstoši projekta iesniedzēja juridiskajam statusam) par ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanu kopija  

48.7.

licences par sabiedriskā pakalpojuma sniegšanu kopija, ja pakalpojumus sniedz kapitālsabiedrība  

48.8.

noslēgtā kredītlīguma kopija vai kredītinstitūcijas izdota dokumenta kopija, kas apliecina, ka kredīts tiks piešķirts bez galvojuma, ja ir paredzēts kredīts bez pašvaldības galvojuma  

48.9.

pašvaldības lēmums par finansējumu, ja projektā paredzēts pašvaldības līdzfinansējums  

48.10.

pašvaldības lēmums par galvojumu vai aizņēmumu, ja projektā paredzēts pašvaldības galvojums vai aizņēmums  

48.11.

pašvaldības lēmums par to, ka pašvaldība saskaņo projekta iesniedzēja sagatavoto projekta iesniegumu un tajā ietverto darbu un finansējuma apjomu  

48.12.

projekta naudas plūsmas prognoze  
4. FINANSĒJUMA PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI

Jā/Nē

 

49.

Projekta iesniegumā plānotais Kohēzijas fonda līdzfinansējums nepārsniedz Ministru kabineta 2007.gada 4.decembra noteikumu Nr.836 ''Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.5.1.1.aktivitāti "Ūdenssaimniecības infrastruktūras attīstība aglomerācijās ar cilvēku ekvivalentu, lielāku par 2000"" 2.pielikumā noteikto maksimālo Kohēzijas fonda līdzfinansējumu konkrētajam ūdenssaimniecības infrastruktūras projektam un, sarindojot projektu iesniegumus prioritārā secībā (sākot ar visvairāk punktus ieguvušo projekta iesniegumu), projektu iesniegumu atlases kārtā projekta iesniegumam pietiek finansējuma  

N

Apzīmējumi.
N – ja vērtējums negatīvs, projekta iesniegumu noraida.
P – pieņem lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu (projekta iesniedzējam jānodrošina atbilstība kritērijiem, precizējot projekta iesniegumu lēmumā noteiktajā termiņā).
NA – ja norādītais kritērijs nav attiecināms uz konkrēto projekta iesniedzēju, projekts netiek vērtēts attiecībā uz šo kritēriju."

32. Papildināt noteikumus ar 4.1 pielikumu šādā redakcijā:

"4.1 pielikums
Ministru kabineta
2007.gada 4.decembra
noteikumiem Nr.836

Prasības ūdenssaimniecības attīstības projekta tehniski ekonomiskā pamatojuma izstrādei

Tehniski ekonomiskais pamatojums ietver šādas daļas:

1. Esošās situācijas izvērtējums:

1.1. projekta teritorijas raksturojums (tai skaitā aglomerācijas robežas un lielums (izteikts cilvēku ekvivalentos), iedzīvotāju skaits, iestādes un uzņēmumi, īpaši aizsargājamās dabas teritorijas, aglomerācijas piederība upes sateces baseinam), kā arī kartogrāfiskais materiāls;

1.2. ūdenssaimniecības sistēmas raksturojums:

1.2.1. no tehniskā viedokļa (tai skaitā visu centralizēto un decentralizēto ūdenssaimniecības sistēmu raksturojums, pakalpojumu nodrošinājuma līmenis, visu ūdenssaimniecības būvju raksturojums un tehniskais stāvoklis, jaudas atbilstība pieprasījumam, ūdens un notekūdeņu uzskaite, ūdens zudumi un infiltrācija, sistēmas uzraudzības nodrošinājums, sistēmas energoefektivitāte, sistēmas kartogrāfiskais materiāls);

1.2.2. no ekonomiskā viedokļa (tai skaitā pakalpojumu patērētāja un pakalpojumu sniedzēja ienākumi un izdevumi par pēdējiem trim gadiem, maksājumi par pakalpojumiem – struktūra, tarifi, pakalpojumu pašizmaksas aprēķins, pilna izmaksu segšanas analīze, pakalpojuma sniedzēja finanšu situācijas raksturojums par pēdējiem trim gadiem, kredītspējas analīze). Ja projekta pieteicējs sniedz vairāku veidu pakalpojumus, ietver tikai šajā apakšpunktā minēto informāciju par ūdenssaimniecības pakalpojumiem;

1.2.3. no institucionālā viedokļa (tai skaitā pakalpojumu sniedzēja juridiskais statuss, sniegtie pakalpojumi (piemēram, septisko dūņu savākšana, tīklu skalošana) un to sniegšanas teritorija, darbības licences un atļaujas, pakalpojumu organizācijas efektivitātes novērtējums, pamatlīdzekļu piederība, personāla kapacitāte);

1.2.4. no vides aizsardzības viedokļa (tai skaitā ūdens resursi un to kvalitāte, dzeramā ūdens kvalitāte, notekūdeņu radītais piesārņojums, attīrīto notekūdeņu apjomi un kvalitāte, novadītos notekūdeņus saņemošo ūdensobjektu kvalitāte, pazemes ūdeņu kvalitāte, notekūdeņu dūņu kvalitāte un turpmāka izmantošana, ūdenssaimniecības būvju tehniskā stāvokļa ietekme uz vidi, ūdenssaimniecības sistēmu atbilstība normatīvo aktu prasībām);

1.3. plānotās ūdenssaimniecības sistēmas jaudas un pakalpojumu kvalitātes nodrošināšana atbilstoši būvniecību un vides aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasībām, kā arī šo prasību izpildes paredzamie termiņi;

1.4. būvniecības vai citu darbību ierobežojumi konkrētajā teritorijā, kas saistīti ar īpaši aizsargājamām dabas teritorijām un kultūrvēsturiskiem pieminekļiem, vai citi ierobežojumi.

2. Ilgtermiņa investīciju programma:

2.1. ūdenssaimniecības sistēmas attīstības alternatīvie risinājumi un to salīdzinājums (tai skaitā tehnisko risinājumu izmaksu aprēķins, ūdenssaimniecības sistēmas paredzamo ekspluatācijas izmaksu aprēķins vismaz 30 gadu ilgam laikposmam, vides ieguvumu salīdzinājums);

2.2. ūdenssaimniecības sistēmas attīstības prognozes:

2.2.1. no tehniskā viedokļa (tai skaitā pakalpojumu pieprasījuma prognozes, nepieciešamā sistēmas kapacitāte, lai nodrošinātu pakalpojumu visā teritorijā atbilstoši teritorijas plānojumam vai teritorijas attīstības programmai (ja pašvaldībai nav spēkā esoša teritorijas plānojuma), izvēlēto risinājumu un tehnoloģiju atbilstība prognozētajam pieprasījumam, projekta mērķiem un vides prasībām, izvēlēto iekārtu un aprīkojuma atbilstība tehniskajām prasībām);

2.2.2. no ekonomiskā viedokļa (tai skaitā centralizētas vai decentralizētas ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmas vai individuālo risinājumu piemērošanas pamatojums, principa "piesārņotājs maksā" piemērošana, izmaksu pilnas segšanas principa ieviešanas veicināšanas pasākumi);

2.2.3. no institucionālā viedokļa (tai skaitā pakalpojumu sniegšanas organizācijas optimizācija un pakalpojumu sniedzēja kapacitātes paaugstināšana, tai skaitā projekta ieviešanas nodrošināšanai);

2.2.4. no vides aizsardzības viedokļa (tai skaitā dzeramā ūdens resursu pieejamības izpēte, radītā un vidē novadītā piesārņojuma apjoma prognozes, upju baseinu apsaimniekošanas plāna ieviešanai nepieciešamās aktivitātes, ilgtspējīgas attīstības principu ievērošana, notekūdeņu dūņu izmantošanas iespēju analīze, vides kvalitātes prasību nodrošināšana decentralizēto vai individuālo ūdensapgādes un kanalizācijas risinājumu gadījumos);

2.3. izvēlētais ilgtermiņa risinājums un prioritārie pasākumi (tehniski, ekonomiski un no vides viedokļa pamatotākais risinājums ilgtermiņa attīstībai, tai skaitā būvniecības vietas izvēle, pilns izmaksu aprēķins, prioritāšu noteikšana).

3. Prioritārā investīciju programma:

3.1. projektā ietverto ūdenssaimniecības būvju paredzamās būvniecības izvērtējums (tai skaitā tehnoloģiju, iekārtu un aprīkojuma detalizēts tehniskais apraksts un izvēles pamatojums, nepieciešamo pakalpojumu līgumu apraksts, detalizēts izmaksu aprēķins, paredzamais projekta ieviešanas laika grafiks, ieguvumi no projekta īstenošanas (arī tehniskie, vides un ekonomiskie ieguvumi), grafiskais un kartogrāfiskais materiāls, kas attēlo projektā paredzamo būvniecību);

3.2. ietekmes uz vidi analīze (tai skaitā pozitīvās un negatīvās ietekmes uz vidi analīze, piesārņojuma samazinājuma aprēķins, ietekme uz īpaši aizsargājamām dabas teritorijām, ietekmes uz vidi novērtējuma procedūru veikšanas nepieciešamība, projekta ieguldījums vides aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasību ieviešanā, atbilstība vides aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasībām pēc projekta realizācijas, vides monitoringa prasību nodrošinājums);

3.3. investīciju efektivitātes finanšu un ekonomiskā analīze un finanšu plāns (tai skaitā prognozētie ienākumi un izdevumi, tarifi, iedzīvotāju maksātspējas analīze, aizņēmuma atmaksas aprēķini, prognozējamās uzņēmuma finanšu situācijas (ņemot vērā projekta ieviešanas ietekmi) analīze, principa "piesārņotājs maksā" piemērošana, jutīguma analīze, projekta finanšu plāna ietvaros izstrādātās projekta līgumu naudas plūsmas prognozes, finansējuma plāns pa finanšu avotiem un gadiem, valsts atbalsta (tajā skaitā Eiropas Savienības fondu finansējuma) apmēra pamatojums (ja tiek paredzēts), finanšu līdzekļu ieguldījuma sadalījums attiecībā uz Eiropas Savienības direktīvu prasību ieviešanu);

3.4. institucionālo pasākumu ieviešanas plāns (tai skaitā ūdenssaimniecības būvju ekspluatācijas un apkalpošanas nodrošinājums, projekta vadības nodrošināšana, nepieciešamā darbinieku apmācība, zemes īpašumtiesību jautājumi);

3.5. nosacījumi pieslēgumu izveidei, ja tiek izbūvēti vai rekonstruēti ūdensapgādes vai kanalizācijas ārējie tīkli.

4. Projekta iepirkumu stratēģija (tai skaitā būvprojektēšanas un būvdarbu veikšanas izvērtējums un tehniskās un ekonomiskās lietderības salīdzinājums, lai pamatotu apvienoto vai atsevišķo būvprojektēšanas un būvdarbu veikšanas iepirkumu rīkošanu)."

33. Izteikt 6.pielikumu šādā redakcijā:

"6.pielikums
Ministru kabineta
2007.gada 4.decembra
noteikumiem Nr.836

Projekta pēcieviešanas uzraudzības veidlapa

Projekta nosaukums un Nr.

 

Finansējuma saņēmējs

 

Projekta īstenošanas laiks (mēnesis un gads)

Noslēgts līgums par projekta ieviešanu

dd.mm.gggg.

Projekts pabeigts (saņemts ES fonda noslēguma maksājums)

dd.mm.gggg.

Veidlapas aizpildīšanas datums

dd.mm.gggg.

Pārskata periods

Iepriekšējās veidlapas aizpildīšanas datums
(pirmo reizi iesniedzot veidlapu, norādīt projekta pabeigšanas datumu)

Pārskata periods
(mēneši)

dd.mm.gggg.  

1. Projekta ietvaros sasniegto rezultātu ilgtspēja un atbilstība projekta iesniegumā definētajiem mērķiem

Nr.
p.k.

Iesniegumā noteiktais mērķis

Sasniegtais rezultāts projekta pabeigšanas brīdī

Atbilstība noteiktajam mērķim – situācija veidlapas iesniegšanas brīdī

Novirzes pamatojums
(aizpilda, ja nepieciešams)

1.        
2.        
..        

2. Projekta ietvaros sasniegto projekta iznākuma un rezultāta rādītāju atbilstība

Nr.
p.k.

Iesniegumā noteiktais projekta rādītājs

Sasniegtais rādītājs projekta pabeigšanas brīdī

Atbilstība noteiktajiem rādītājiem – situācija veidlapas iesniegšanas brīdi

Novirzes pamatojums
(aizpilda, ja nepieciešams)

  Rezultatīvie rādītāji Rezultatīvie rādītāji Rezultatīvie rādītāji Rezultatīvie rādītāji
1.        
2.        
..        
  Iznākuma rādītāji Iznākuma rādītāji Iznākuma rādītāji Iznākuma rādītāji
1.        
2.        
..        

3. Atbilstība projekta rezultātā sasniedzamajiem vides kvalitātes mērķiem

Nr.
p.k.

Iesniegumā noteiktais mērķis attiecībā uz normatīvo aktu par dzeramā ūdens kvalitāti, notekūdeņu savākšanu un attīrīšanu, kā arī notekūdeņu dūņu apsaimniekošanu izpildi

Atbilstība normatīvo aktu par dzeramā ūdens kvalitāti, notekūdeņu savākšanu un attīrīšanu, kā arī notekūdeņu dūņu apsaimniekošanu prasībām veidlapas iesniegšanas brīdi

Novirzes pamatojums
(aizpilda, ja nepieciešams)

  Normatīvajos aktos noteiktais mērķis notekūdeņu attīrīšanai un vidē novadītā piesārņojuma samazinājumam (norādīt konkrētus parametrus ar vērtībām): Normatīvo aktu prasību izpilde (norādīt konkrētus parametrus ar vērtībām):  
1.      
2.      
..      
  Normatīvajos aktos noteiktais mērķis dzeramā ūdens kvalitātei (norādīt konkrētus parametrus ar vērtībām): Normatīvo aktu prasību izpilde (norādīt konkrētus parametrus ar vērtībām):  
1.      
2.      
..      
  Normatīvajos aktos noteiktais mērķis notekūdeņu dūņu apsaimniekošanai un tālākai izmantošanai (norādīt konkrētus parametrus ar vērtībām): Normatīvo aktu prasību izpilde (norādīt konkrētus parametrus ar vērtībām):  
1.      
2.      
..      

4. Ūdenssaimniecības pakalpojumu pieejamība un faktiskie pieslēgumi

Rādītāja nosaukums

Mērvienība

Projektā noteiktais mērķis

Sasniegtais rezultāts veidlapas iesniegšanas brīdī

Novirzes pamatojums
(aizpilda, ja nepieciešams)

Notekūdeņu apsaimniekošanas pakalpojumu pieejamības nodrošināšana Iedzīvotāju skaits aglomerācijā (skaits)      
Iedzīvotāju skaits aglomerācijā, kam nodrošināta centralizēto pakalpojumu pieejamība (skaits)      
% no kopējā iedzīvotāju skaita aglomerācijā (pakalpojumu pieejamība) (%)      
Iedzīvotāju skaits aglomerācijā, kas izmanto centralizētos pakalpojumus (faktiskie pieslēgumi) (skaits)      
% no kopējā iedzīvotāju skaita aglomerācijā (faktiskie pieslēgumi) (%)      
Ūdensapgādes pakalpojumu pieejamības nodrošināšana Iedzīvotāju skaits ūdensapgādes pakalpojumu sniegšanas zonā (skaits)      
Iedzīvotāju skaits ūdensapgādes pakalpojumu sniegšanas zonā, kam nodrošināta centralizēto pakalpojumu pieejamība (skaits)      
% no kopējā iedzīvotāju skaita ūdensapgādes pakalpojumu sniegšanas zonā (pakalpojumu pieejamība) (%)      
Iedzīvotāju skaits ūdensapgādes pakalpojumu sniegšanas zonā, kas izmanto centralizētos pakalpojumus (faktiskie pieslēgumi) (skaits)      
% no kopējā iedzīvotāju skaita ūdensapgādes pakalpojumu sniegšanas zonā (faktiskie pieslēgumi) (%)      

5. Radīto pamatlīdzekļu īpašuma statuss

Projekta ietvaros izveidotā pamatlīdzekļu īpašuma statuss

Projekta ietvaros izveidoto pamatlīdzekļu īpašuma statuss veidlapas iesniegšanas brīdī

Novirzes pamatojums
(aizpilda, ja nepieciešams)

     

6. Pakalpojumu tarifu politikas atbilstība

Gads

Iesniegumā norādītais plānotais tarifs
(norādīt visas tarifu grupas un plānu laika griezumā)

Esošais tarifs veidlapas iesniegšanas brīdī
(norādīt visas tarifu grupas)

Novirzes pamatojums
(aizpilda, ja nepieciešams)

       

7. Projekta īstenošanas rezultātā radušos ieņēmumu atbilstība plānotajam

Gads

Iesniegumā norādītie plānotie ieņēmumi (LVL)

Reālie ieņēmumi veidlapas iesniegšanas brīdī (LVL)

Novirzes pamatojums
(aizpilda, ja nepieciešams)

       

8. Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēja statuss

Iesniegumā norādītais pakalpojumu sniedzēja statuss
(norādīt pakalpojuma sniedzēja nosaukumu, juridisko statusu un noslēgtā līguma par pakalpojuma sniegšanu termiņu)

Pakalpojuma sniedzēja statuss veidlapas iesniegšanas brīdī
(norādīt pakalpojuma sniedzēja nosaukumu, juridisko statusu un noslēgtā līguma par pakalpojuma sniegšanu termiņu. Ja noslēgts jauns līgums, pievienot līguma kopiju)

Novirzes pamatojums
(aizpilda, ja nepieciešams)

     

9. Veiktie pasākumi sabiedrības informēšanai par projekta rezultātiem un ieguvumiem sabiedrībai

Aprakstīt pārskata periodā veiktos pasākumus, pievienot informatīvo izdevumu, rakstu u.c. materiālu kopijas

 

Iesniedzējs

 

(uzņēmuma nosaukums)

Paraksttiesīgā persona

     

(vārds, uzvārds un amats)

 

(paraksts)"

Ministru prezidenta vietā –
aizsardzības ministrs Artis Pabriks

Vides aizsardzības
un reģionālās attīstības ministrs Edmunds Sprūdžs

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!