Ministru kabineta noteikumi: Šajā laidienā 2 Pēdējās nedēļas laikā 22 Visi
Ministru kabineta noteikumi Nr.185
Rīgā 2014.gada 1.aprīlī (prot. Nr.19 38.§)
Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.2.2.2.aktivitāti "Publisko interneta pieejas punktu attīstība"
Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu
I. Vispārīgie jautājumi
1. Noteikumi nosaka:
1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" 3.2. prioritātes "Teritoriju pieejamības un sasniedzamības veicināšana" 3.2.2. pasākuma "IKT infrastruktūra un pakalpojumi" 3.2.2.2. aktivitāti "Publisko interneta pieejas punktu attīstība" (turpmāk – aktivitāte);
1.2. projekta iesniegumu vērtēšanas kritērijus;
1.3. prasības projekta iesniedzējam un projekta iesniegumam;
1.4. atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi, kompetences sadalījumu starp šīm iestādēm un sadarbības kārtību, kā arī atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu.
2. Aktivitātes mērķis ir paaugstināt piekļuves iespējas internetam pēc iespējas plašākām sabiedrības grupām, nodrošinot piekļuvi publiskās pārvaldes un komercsabiedrību piedāvātajiem elektroniskajiem pakalpojumiem un informācijai, lai veicinātu iedzīvotāju iekļaušanos sabiedrības sociālajos, ekonomiskajos un kultūras procesos un uzlabotu viņu dzīves kvalitāti.
3. Aktivitāti īsteno ierobežotas projektu iesniegumu atlases veidā.
4. Aktivitātes ietvaros pieejamais publiskais finansējums ir 4 268 616 euro, tai skaitā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums – 3 628 324 euro un nacionālais publiskais finansējums – 640 292 euro.
5. Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums nepārsniedz 85 procentus no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām, bet nacionālais publiskais finansējums nav mazāks par 15 procentiem no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām.
6. Aktivitātes īstenošanu nodrošina atbildīgā iestāde un sadarbības iestāde. Atbildīgā iestāde ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (turpmāk – atbildīgā iestāde), sadarbības iestāde ir Valsts reģionālās attīstības aģentūra (turpmāk – sadarbības iestāde).
7. Atbildīgā iestāde:
7.1. nodrošina ar aktivitātes uzraudzību saistītos informācijas un publicitātes pasākumus atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto projektu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu;
7.2. nodrošina aktivitātes īstenošanu, uzraudzību un kontroli, aktivitātes īstenošanas nosacījumu un projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju izstrādi, analizē problēmas aktivitātes īstenošanā un sniedz vadošajai iestādei un Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda uzraudzības komitejai priekšlikumus par aktivitātes īstenošanas uzlabošanu;
7.3. nodrošina, lai netiktu pārsniegts aktivitātes īstenošanai pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums, un uzrauga pieejamā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006. gada 11. jūlija Regulas (EK) Nr. 1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr. 1260/1999, 93. panta 1. un 2. punktā minētā principa izpildi aktivitātes līmenī;
7.4. izstrādā projekta iesnieguma vērtēšanas metodiku un izmaksu efektivitātes analīzes metodiku;
7.5. aktivitātes uzraudzībai lieto Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmu;
7.6. izvērtē sadarbības iestādes sagatavoto informāciju un sniedz atzinumu par tām izmaiņām projektā, kas attiecas uz projekta mērķi, šo noteikumu 7.3. apakšpunktā minētā principa izpildi un sasniedzamajiem uzraudzības rādītājiem.
8. Sadarbības iestāde:
8.1. nodrošina ar aktivitātes ieviešanu saistītos informācijas un publicitātes pasākumus atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto projektu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu;
8.2. publicē savā tīmekļa vietnē (www.vraa.gov.lv) ar projektu iesniegumu atlasi saistīto dokumentāciju;
8.3. nosūta ierobežotam projektu iesniedzēju lokam uzaicinājumus iesniegt projektu iesniegumus;
8.4. izstrādā vienošanās projektu un slēdz vienošanos ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma saņēmēju;
8.5. izstrādā un saskaņo ar atbildīgo iestādi projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas (turpmāk – vērtēšanas komisija) nolikumu, projekta iesnieguma veidlapas aizpildīšanas metodiku, kārtību, kādā nodrošina projektu iesniegumu atlasi un vērtēšanu, kā arī pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu;
8.6. izsludina projektu iesniegumu atlasi;
8.7. izveido vērtēšanas komisiju;
8.8. nodrošina projektu iesniegumu vērtēšanu un pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu, kā arī uzrauga nosacījumu izpildi;
8.9. izskata finansējuma saņēmēja sagatavoto maksājumu pieprasījumu iesniegšanas grafiku;
8.10. pārbauda finansējuma saņēmēja iesniegtos maksājumu pieprasījumus, apstiprina attiecināmo izdevumu summas, sagatavo maksājumu rīkojumus un izdevumu deklarāciju apliecinājumus;
8.11. izvērtē projekta progresa pārskatus un to atbilstību projekta īstenošanas gaitai;
8.12. izvērtē vienošanās grozījumus, 10 darbdienu laikā saskaņojot tos ar atbildīgo iestādi, ja izmaiņas ir saistītas ar projekta mērķi, šo noteikumu 7.3. apakšpunktā minētā principa izpildi vai projekta sasniedzamajiem uzraudzības rādītājiem, un pieņem lēmumu par vienošanās grozījumiem;
8.13. projektu uzraudzībai lieto Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmu un uzkrāj tajā datus par projektiem atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izmantošanu;
8.14. nodrošina, lai netiktu pārsniegts šo noteikumu 4. punktā minētais aktivitātes īstenošanai pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums, un uzrauga pieejamā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006. gada 11. jūlija Regulas (EK) Nr. 1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr. 1260/1999, 93. panta 1. un 2. punktā minētā principa izpildi projektu līmenī;
8.15. nodrošina projektu uzraudzību un kontroli, tai skaitā veic izlases pārbaudes projektu īstenošanas vietās;
8.16. veic iepirkumu pirmspārbaudes, izskata finansējuma saņēmēja iepirkuma plānu un iesniedz to Iepirkumu uzraudzības birojā;
8.17. nodrošina informācijas sagatavošanu atbildīgajai iestādei par aktivitātes īstenošanai pieejamā finansējuma apguvi.
9. Sadarbības iestāde ir atbildīgās iestādes funkcionālā pārraudzībā.
II. Projekta darbības un izmaksas
10. Projekta atbalstāmās darbības:
10.1. jaunu publisko interneta pieejas punktu izveidošana;
10.2. esošu publisko interneta pieejas punktu pilnveidošana.
11. Publisks interneta pieejas punkts ir interneta piekļuves punkts ar pieeju datortehnikai vai bezvadu interneta piekļuves zona.
12. Projekta ietvaros nav atbalstāmas darbības, kas nav minētas šo noteikumu 10. punktā un nesekmē šo noteikumu 2. punktā minētā aktivitātes mērķa sasniegšanu.
13. Projekta attiecināmās tiešās izmaksas ir publisko interneta pieejas punktu izveides un pilnveidošanas izmaksas:
13.1. tehniskā aprīkojuma pieslēgšana internetam vai esoša interneta pieslēguma jaudas palielināšana;
13.2. bezvadu interneta pieejas zonas izveide vai paplašināšana;
13.3. datortehnikas un biroja tehnikas iegāde un uzstādīšana;
13.4. datortīkla un datortīkla komunikāciju iekārtu iegāde un uzstādīšana;
13.5. programmatūras iegāde un instalēšana.
14. Projekta attiecināmās netiešās izmaksas ir:
14.1. ar projekta darbībām tieši saistīto obligāto Eiropas Savienības informācijas un publicitātes pasākumu izmaksas, kas nepārsniedz vienu procentu no projekta kopējām attiecināmajām tiešajām izmaksām;
14.2. neparedzētie izdevumi, kas nepārsniedz trīs procentus no projekta kopējām attiecināmajām tiešajām izmaksām.
15. Pievienotās vērtības nodokļa maksājumi, kas tiešā veidā saistīti ar projektu, ja finansējuma saņēmējs tos nevar atgūt normatīvajos aktos par pievienotās vērtības nodokli noteiktajā kārtībā, ir attiecināmās izmaksas aktivitātes ietvaros.
16. Izmaksas ir attiecināmas, ja tās:
16.1. veiktas, ievērojot normatīvos aktus publisko iepirkumu jomā;
16.2. nepieciešamas šo noteikumu 10. punktā minēto darbību īstenošanai un šo noteikumu 2. punktā noteiktā mērķa sasniegšanai un atbilst drošas finanšu vadības, sociālekonomiskā izdevīguma un izmaksu efektivitātes principiem;
16.3. veiktas tāda projekta īstenošanai, kura ietvaros vismaz pusei no projektā atbalstītajiem publiskajiem interneta pieejas punktiem nodrošināta piekļuve personām ar kustību traucējumiem.
17. Projektā neiekļauj izmaksas, kas nav noteiktas šo noteikumu 13., 14. un 15. punktā.
18. Šo noteikumu 13., 14. un 15. punktā noteiktās izmaksas ir attiecināmas no šo noteikumu spēkā stāšanās dienas.
19. Projekta kopējo attiecināmo izmaksu apmērs nepārsniedz pieejamo pašvaldībai noteiktās Eiropas Reģionālās attīstības finansējuma kvotas apjomu saskaņā ar šo noteikumu 2. pielikumu.
20. Projekta kopējais attiecināmo izmaksu apmērs nav mazāks par 2500 euro.
III. Prasības projekta iesniedzējam
21. Projekta iesniedzējs ir novada pašvaldība.
22. Projekta iesniedzējs apņemas nodrošināt projekta līdzfinansējumu atbilstoši šo noteikumu 5. punkta prasībām.
23. Projekta iesniedzējs var pretendēt uz Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma saņemšanu, ja projekta dzīves ciklā netiek paredzēti neto ieņēmumi. Projekta iesniedzējs projekta dzīves ciklā var plānot ieņēmumus par šo noteikumu 30.4. apakšpunktā minētajiem pakalpojumiem, projekta iesniegumam pievienojot projekta izmaksu efektivitātes analīzi.
24. Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma kvotas sadalījums plānošanas reģioniem nepārsniedz:
24.1. Rīgas plānošanas reģionam – 698 234 euro;
24.2. Kurzemes plānošanas reģionam – 735 099 euro;
24.3. Zemgales plānošanas reģionam – 764 660 euro;
24.4. Vidzemes plānošanas reģionam – 699 282 euro;
24.5. Latgales plānošanas reģionam – 731 049 euro.
25. Projekta iesniedzējs izvēlas izmaksu efektivitātes ziņā labāko risinājumu.
26. Projekta iesniedzējs var pieteikties uz publisko interneta pieejas punktu izveidi vai pilnveidošanu, nodrošinot, ka katrā novada pašvaldībā tiek izveidots vismaz viens jauns publiskais interneta pieejas punkts ar pieeju datortehnikai.
27. Novadu pašvaldībās, kurās ir sešas vai mazāk teritoriālās vienības, katrā teritoriālajā vienībā nodrošina vismaz viena jauna publiskā interneta pieejas punkta izveidi. Novadu pašvaldībās, kurās ir vairāk nekā sešas teritoriālās vienības, nodrošina vismaz sešu jaunu publisko interneta pieejas punktu izveidi katru savā teritoriālajā vienībā.
28. Publiskos interneta pieejas punktus izvieto vietās, kas brīvi pieejamas projekta gala labuma saņēmējiem.
29. Projekta iesniedzējs izvērtē iespējas nodrošināt publiskā interneta pieejas punkta savietojamību ar elektronisko sakaru infrastruktūru, kas izveidota valsts atbalsta programmu ietvaros un ir pieejama attiecīgajā teritorijā.
30. Ja projekta iesniedzējs publiskajā interneta pieejas punktā plāno nodrošināt pieeju datortehnikai, publiskajā interneta pieejas punktā nodrošina šādus pakalpojumus:
30.1. bezvadu pieeju internetam visu diennakti vismaz 50 metru rādiusā ap publisko interneta pieejas punktu;
30.2. pieeju datoriem ar noteiktu minimālo programmatūru (dokumentu, tabulu un attēlu rediģēšana, digitalizēto dokumentu apstrāde, e-paraksts) un pieslēgumu internetam;
30.3. iespēju digitalizēt dokumentus A4 un A3 formātā;
30.4. iespēju izdrukāt krāsainus vai melnbaltus dokumentus A4 un A3 formātā;
30.5. iespēju pieslēgt apmeklētājiem piederošus datu nesējus un darboties ar tiem, kā arī veikt datu nesējiem kaitīgās programmatūras pārbaudi.
31. Ja projekta iesniedzējs plāno izveidot bezvadu interneta pieejas zonu, tiek nodrošinātas šādas iespējas:
31.1. bezvadu internets vismaz 50 metru rādiusā ap bezvadu tīkla iekārtu;
31.2. bezvadu tīkla iekārtas vadība, izmantojot jebkuru interneta pārlūka programmatūru;
31.3. vismaz 4 portu datortīkla komutatora iebūve bezvadu tīkla iekārtā;
31.4. atsevišķs ports ārējam pieslēgumam;
31.5. bezvadu tīkla iekārtā iebūvēts ugunsmūris.
32. Projekta iesniedzējs var pieteikties arī uz publiskā interneta pieejas punkta pilnveidošanu, ja esošais publiskais interneta pieejas punkts nenodrošina kādu no šo noteikumu 30. punktā minētajām prasībām, vai bezvadu interneta pieejas zonas paplašināšanu, ja esošā bezvadu interneta pieejas zona neatbilst šo noteikumu 31. punktā minētajām prasībām.
33. Publiskā interneta pieejas punkta darbībai nepieciešamo aprīkojumu komplektē atbilstoši šo noteikumu 4. pielikumā iekļautajām prasībām.
34. Projekta iesniedzējs projekta iesnieguma veidlapu, tai skaitā projekta iesnieguma veidlapas pielikumus, sagatavo un noformē atbilstoši šo noteikumu 1. pielikumā noteiktajām prasībām. Projekta iesnieguma veidlapai pievieno veidlapas un izmaksu efektivitātes analīzes (ja attiecināms) elektronisko versiju elektroniski nepārrakstāmā datu nesējā.
IV. Projektu iesniegumu atlase
35. Sadarbības iestāde divu nedēļu laikā pēc šo noteikumu stāšanās spēkā vienlaikus nosūta visiem projekta iesniedzējiem uzaicinājumu iesniegt projekta iesniegumu, nosakot projekta iesnieguma iesniegšanas termiņu, kas nav īsāks par 40 darbdienām no uzaicinājuma nosūtīšanas dienas.
36. Projekta iesniedzējs iesniedz sadarbības iestādē projekta iesniegumu un šo noteikumu 34. punktā minētos dokumentus vienā eksemplārā kādā no šādiem veidiem:
36.1. papīra formā – personīgi vai nosūtot pa pastu. Dokumentus noformē atbilstoši normatīvajiem aktiem par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu un ievieto aizzīmogotā iepakojumā (aploksnē vai kastē). Ja projekta iesniegums ir nosūtīts pa pastu, par projekta iesniegšanas laiku uzskata dienu, kad projekta iesniegums ir nodots pastā. Ja rodas domstarpības, projekta iesniedzējs pierāda faktu, kad sūtījums nodots pastā. Ja projekta iesniegums ir iesniegts personīgi, par projekta iesniegšanas laiku uzskata brīdi, kad sadarbības iestādes pārstāvis ir izdarījis atzīmi uz projekta iesnieguma par projekta saņemšanu;
36.2. elektroniska dokumenta formā – atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu apriti. Projekta iesnieguma iesniegšanas laiks ir brīdis, kad projekta iesniegums nosūtīts pa elektronisko pastu vai izmantojot iestādes pārziņā esošās speciālās tiešsaistes formas. Ja rodas domstarpības, projekta iesniedzējs pierāda faktu, ka projekta iesniegums nosūtīts līdz projektu iesniegumu iesniegšanas termiņa beigām. Ja sadarbības iestāde apgalvo, ka projekta iesniegums nav saņemts, tā minēto apgalvojumu pamato.
37. Projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas sastāvā iekļauj divus atbildīgās iestādes pārstāvjus un trīs sadarbības iestādes pārstāvjus.
38. Sadarbības iestāde var uzaicināt piedalīties projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas darbā vienu vadošās iestādes pārstāvi novērotāja statusā bez balss tiesībām.
39. Vērtēšanas komisijas priekšsēdētājs ir sadarbības iestādes vadītājs vai sadarbības iestādes vadītāja norīkota amatpersona.
40. Projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 3. pielikumā minētajiem administratīvajiem un atbilstības kritērijiem vērtē ar "jā" (atbilst), "daļēji atbilst" (atbilst ar nosacījumu) vai "nē" (neatbilst). Projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 3. pielikumā minētajiem kvalitātes kritērijiem vērtē, piešķirot noteiktu punktu skaitu.
41. Ja projekta iesniegums, ievērojot šo noteikumu 3. pielikumā minēto projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju secību, neatbilst kādam no neprecizējamiem administratīvajiem vai atbilstības kritērijiem vai nesaņem minimālo punktu skaitu atbilstoši kādam no kvalitātes kritērijiem, projekta iesnieguma vērtēšanu neturpina.
42. Sadarbības iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, ja:
42.1. projekta iesniegums atbilst visiem šo noteikumu 3. pielikumā minētajiem administratīvajiem un atbilstības kritērijiem;
42.2. projekta iesniegumā ir izpildītas šo noteikumu 3. pielikumā minēto kvalitātes kritēriju minimālās prasības.
43. Sadarbības iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu, ja projekta iesniegumu nepieciešams precizēt atbilstoši kādam no šo noteikumu 3. pielikumā minētajiem administratīvajiem vai atbilstības kritērijiem, kas pieļauj projekta iesnieguma precizēšanu.
44. Šo noteikumu 43. punktā minētais nosacījums var ietvert prasību sniegt papildu skaidrojumu par projekta iesniegumu vai prasību precizēt projekta iesniegumu, lai nodrošinātu projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 3. pielikumā minētajiem precizējamiem administratīvajiem vai atbilstības kritērijiem.
45. Ja šo noteikumu 43. punktā minēto nosacījumu izpilde ietekmē kāda cita šo noteikumu 3. pielikumā minētā kritērija atbilstības vērtējumu, sadarbības iestāde lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu papildina ar attiecīgiem norādījumiem.
46. Šo noteikumu 43. punktā minētajā lēmumā ietverto nosacījumu izpildes termiņš nav ilgāks par 20 darbdienām no lēmuma pieņemšanas dienas.
47. Sadarbības iestāde pārbauda šo noteikumu 43. punktā minētajā lēmumā ietverto nosacījumu izpildi un 10 darbdienu laikā pēc nosacījumu izpildes dokumentācijas saņemšanas nosūta projekta iesniedzējam atzinumu par nosacījumu izpildi.
48. Ja šo noteikumu 43. punktā minētajā lēmumā ietvertie nosacījumi nav izpildīti vai nav ievērots šo noteikumu 46. punktā minētais termiņš, projekta iesniegumu noraida.
49. Sadarbības iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu, ja:
49.1. projekta iesniegums neatbilst kādam no šo noteikumu 3. pielikumā minētajiem neprecizējamiem administratīvajiem un atbilstības kritērijiem;
49.2. projekta iesniegumā nav izpildītas šo noteikumu 3. pielikumā minēto kvalitātes kritēriju minimālās prasības.
50. Sadarbības iestāde nodrošina šo noteikumu 42., 43. un 49. punktā minētā lēmuma nosūtīšanu projekta iesniedzējam piecu darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas.
51. Sadarbības iestāde nodrošina, lai informācija par apstiprinātajiem projektu iesniegumiem tiktu publicēta sadarbības iestādes tīmekļa vietnē (www.vraa.gov.lv).
V. Projekta īstenošana un uzraudzība
52. Sadarbības iestāde vienošanos ar finansējuma saņēmēju slēdz atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina plānošanas dokumentu sagatavošanu un šo fondu ieviešanu.
53. Pēc vienošanās noslēgšanas sadarbības iestāde, ja tai ir pieejami valsts budžeta līdzekļi, pamatojoties uz finansējuma saņēmēja rakstisku avansa pieprasījumu, nodrošina finansējuma saņēmējam avansa maksājumu atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā paredzami valsts budžeta līdzekļi Eiropas Savienības fonda līdzfinansēto projektu īstenošanai, kā arī maksājumu veikšana un izdevumu deklarācijas apliecinājuma sagatavošana.
54. Sadarbības iestāde, nodrošinot avansa un starpposma maksājumus, ievēro nosacījumu, ka to kopsumma nedrīkst pārsniegt 90 procentus no projektam piešķirtā Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma un valsts budžeta līdzfinansējuma.
55. Finansējuma saņēmējs piecu darbdienu laikā pēc vienošanās noslēgšanas iesniedz izskatīšanai sadarbības iestādē iepirkuma plānu, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina plānošanas dokumentu sagatavošanu un šo fondu ieviešanu.
56. Projekta iesniedzējs veic iepirkumus elektronisko iepirkumu sistēmas ietvaros vai ārpus sistēmas, ja projekta iesniedzēja vajadzībām atbilstošo preci nav iespējams iegādāties ar centralizēto iepirkumu institūcijas starpniecību vai ja pasūtītājs var nodrošināt šādu preču iegādi par zemāku cenu.
57. Projekta īstenošanas laikā publisko interneta pieejas punktu izveidei vai pilnveidošanai iegādātais aprīkojums vismaz piecus gadus pēc projekta īstenošanas beigām ir finansējuma saņēmēja īpašums.
58. Projekta iesniedzējs piecu darbdienu laikā pēc šo noteikumu 42. punktā minētā lēmuma vai šo noteikumu 47. punktā minētā atzinuma saņemšanas iesniedz sadarbības iestādē maksājumu pieprasījumu iesniegšanas grafiku.
59. Ja maksājumu pieprasījumu iesniegšanas grafikā ir nepieciešams veikt izmaiņas, finansējuma saņēmējs piecu darbdienu laikā iesniedz sadarbības iestādē aktualizēto maksājuma pieprasījumu iesniegšanas grafiku.
60. Finansējuma saņēmējs nodrošina pirmā iepirkuma konkursa izsludināšanu triju mēnešu laikā pēc vienošanās noslēgšanas.
61. Finansējuma saņēmējs sadarbības iestādē iesniedz maksājumu pieprasījumu ar izdevumus attaisnojošo dokumentu kopijām un projekta progresa pārskatus vienošanās nosacījumos noteiktajos termiņos un kārtībā.
62. Sadarbības iestādei, izvērtējot starpposma vai noslēguma maksājuma pieprasījumu, ir tiesības pieaicināt neatkarīgus ekspertus publisko iepirkumu jomu regulējošajos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, lai pārbaudītu maksājuma pieprasījumā norādīto attiecināmo izmaksu atbilstību un pamatotību.
63. Projektu īsteno līdz 2015. gada 30. jūnijam.
64. Finansējuma saņēmējs nodrošina, lai attiecināmie izdevumi, kurus atmaksā no Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma un nacionālā publiskā līdzfinansējuma, naudas plūsma, kā arī aktīvi un pasīvi grāmatvedības uzskaitē ir identificējami, nodalīti un pārbaudāmi.
65. Lai nodrošinātu publisko interneta pieejas punktu ilgtspēju un kvalitatīvu darbību, projekta ietvaros izveidotajos un pilnveidotajos publiskajos interneta pieejas punktos vismaz piecus gadus pēc projekta īstenošanas finansējuma saņēmējs:
65.1. neiekasē maksu par publiskā interneta pieejas punkta pakalpojumiem, izņemot samaksu par šo noteikumu 30.4. apakšpunktā minēto drukāšanas pakalpojumu, nodrošinot, ka projektā netiek gūti neto ieņēmumi saskaņā ar šo noteikumu 34. punktā minēto izmaksu efektivitātes analīzi;
65.2. nodrošina publisko interneta pieejas punktu darbības nepārtrauktību (publiskajiem interneta pieejas punktiem ar pieeju datortehnikai – vismaz astoņas stundas dienā vai atbilstoši institūciju darba laikam, kuru ēkās izvietots publiskais interneta pieejas punkts, bezvadu interneta pieejas punktiem – visu diennakti);
65.3. veic šādu publisko interneta pieejas punktu datu pastāvīgu uzskaiti:
65.3.1. darbības laiku;
65.3.2. datu pārraides apjomu;
65.3.3. bezvadu tīkla lietotāju pieslēgumu skaitu;
65.4. uztur reģistrācijas žurnālu publisko interneta pieejas punktu apmeklējuma uzskaitei.
66. Visas ar projekta īstenošanu saistītās izmaiņas finansējuma saņēmējs saskaņo ar sadarbības iestādi atbilstoši vienošanās nosacījumiem.
67. Finansējuma saņēmējs visas projekta ietvaros iegādātās stacionārās iekārtas un aprīkojumu, kurā veikti ieguldījumi, apdrošina pret zaudējumiem vai bojājumiem, kas varētu rasties dabas katastrofu, trešo personu prettiesiskas rīcības vai nelaimes gadījumu dēļ, vismaz piecus gadus pēc projekta īstenošanas.
68. Atbildīgā iestāde, sadarbības iestāde un finansējuma saņēmējs glabā visu ar projekta īstenošanu saistīto dokumentu oriģinālus līdz 2021. gada 31. decembrim, kā arī nodrošina Eiropas Komisijas un Latvijas Republikas institūcijām pieeju šai dokumentācijai.
69. Ja aktivitātes ietvaros kādā projektā ir konstatēta neatbilstība vai tiek izbeigta vienošanās par projekta īstenošanu, attiecīgais finansējums neatbilstoši veikto izdevumu apmērā vai atbilstoši summai, kas paredzēta vienošanās izbeigšanas gadījumā, nevar tikt novirzīts jaunu projektu īstenošanai vai papildu darbību finansēšanai esošā projekta ietvaros.
VI. Noslēguma jautājums
70. Atzīt par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 2011. gada 11. oktobra noteikumus Nr. 792 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.2.2.2. aktivitāti "Publisko interneta pieejas punktu attīstība"" (Latvijas Vēstnesis, 2011, 166. nr.).
Ministru prezidente Laimdota Straujuma
Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrs Romāns Naudiņš
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas iesniegtajā redakcijā
1.pielikums
Ministru kabineta
2014.gada 1.aprīļa
noteikumiem Nr.185
Eiropas Reģionālās attīstības fonda |
||||
|
|
|||
projekta iesniegums
|
||||
Projekta nosaukums: | ||||
Darbības programmas 2007.–2013.gadam nosaukums: |
Infrastruktūra un pakalpojumi |
|||
Prioritātes numurs un nosaukums: |
3.2.Teritoriju pieejamības un sasniedzamības veicināšana |
|||
Pasākuma numurs un nosaukums: |
3.2.2. IKT infrastruktūra un pakalpojumi |
|||
Aktivitātes numurs un nosaukums: |
3.2.2.2. Publisko interneta pieejas punktu attīstība |
|||
Apakšaktivitātes numurs un nosaukums: | ||||
Projekta iesniedzējs: | ||||
Aizpilda sadarbības iestāde: |
||||
Projekta identifikācijas Nr.: | ||||
Projekta iesniegšanas datums: | ||||
Projektu atlases veids: ierobežota atklāta |
||||
1. Sadaļa – Pamatinformācija par projekta iesniedzēju |
1.1. Nosaukums: | |
1.2. Reģistrācijas numurs: | |
1.3. Nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs: | |
1.4. Juridiskā adrese: | Iela, mājas nr. |
Pilsēta, novads | |
Valsts | |
Pasta indekss |
1.5. Kontaktpersonas:
|
Tālrunis: | Fakss: | E-pasts: |
Atbildīgā persona | |||
Vārds, uzvārds | |||
Ieņemamais amats | |||
Kontaktpersona: | |||
Vārds, uzvārds | |||
Ieņemamais amats |
1.6. Projekta iesniedzēja tips (lūdzam atzīmēt atbilstošo)1:
Kods | Nosaukums | ||
1-28 | pašvaldība |
1.7. Projekta iesniedzēja Vispārējās ekonomiskās darbības klasifikācijas NACE kods (lūdzam ierakstīt atbilstošo):
kods | nosaukums |
1 Saskaņā ar normatīvajiem aktiem par attiecīgās Eiropas Savienības aktivitātes īstenošanu
2. Sadaļa – Projekta apraksts |
2.1. Kopsavilkums par Eiropas Savienības fonda projekta ietvaros veicamajām darbībām (minētā informācija Informācijas atklātības likumā noteiktajā kārtībā un apjomā būs pieejama pēc tam, kad būs stājies spēkā lēmums par Eiropas Savienības fonda projekta iesniegumu) (ne vairāk kā 1000 rakstu zīmes): |
|
2.2. Projekta īstenošanas vieta
Lūdzam norādīt:
Projekta īstenošanas vietas adrese (ja iespējams norādīt): |
||
Pašvaldība: | ||
Plānošanas reģions (atzīmēt):
|
Kurzemes | |
Latgales | ||
Zemgales | ||
Vidzemes | ||
Rīgas reģions | ||
Rīga | ||
Visa Latvija |
2.3. Projekta klasifikācija (lūdzam norādīt projekta saturam atbilstošo Vispārējās ekonomiskās darbības klasifikācijas NACE kodu):
kods | nosaukums |
2.4. Norādīt projekta nepieciešamības pamatojumu jeb sniegt konstatētās problēmas aprakstu (ne vairāk kā 2000 rakstu zīmes):
|
2.5. Sniegt izvēlētās problēmas risinājuma aprakstu* (ne vairāk kā 2000 rakstu zīmes):
|
* T.sk. aprakstīt, kā izveidotie vai uzlabotie publiskie interneta pieejas punkti un to izvēlētais izvietojums (4.pielikums) sekmēs konstatētās problēmas risināšanu.
2.6. Norādīt projekta mērķi (ne vairāk kā 500 rakstu zīmes):
|
2.7. Aprakstīt plānotās projekta darbības (ne vairāk kā 2500 rakstu zīmes):
|
2.8. Sasniedzamie rezultāti projekta darbību ietvaros:
Projekta darbības Nr.** | Projekta darbības/ apakšdarbības nosaukums | Rezultāts | Rezultāts skaitliskā izteiksmē | |
Skaits | Mērvienība | |||
**Projekta darbībām/apakšdarbībām jāsakrīt ar projekta īstenošanas laika grafikā (1.pielikums) norādītajām. Vienai projekta darbībai var būt vairāki rezultāti.
2.9. Norādīt projekta atbilstību normatīvajos aktos par attiecīgās Eiropas Savienības fonda aktivitātes īstenošanu noteiktajam mērķim (ne vairāk kā 1000 rakstu zīmes):
|
2.10. Projektā sasniedzamie uzraudzības (iznākuma) rādītāji:
Nr. | Rādītāja nosaukums | Skaits | Mērvienība |
1. | Izveidoti publiskie interneta pieejas punkti | publiskie interneta pieejas punkti | |
2. | Pilnveidoti esošie publiskie interneta pieejas punkti | publiskie interneta pieejas punkti |
3. Sadaļa – Projekta īstenošana |
3.1. Raksturot projekta īstenošanas, vadības un uzraudzības kapacitāti (ne vairāk kā 1000 rakstu zīmes):
|
3.2. Plānotais kopējais projekta īstenošanas ilgums:
(pilnos mēnešos) |
3.3. Aprakstīt, kā tiks nodrošināta projekta sasniegto rezultātu uzturēšana un publisko interneta pieejas punktu datu (darbības laika, datu pārraides apjoma, bezvadu tīkla lietotāju pieslēgumu skaita, apmeklējuma uzskaites) apkopošana turpmākos 5 gadus pēc projekta pabeigšanas (ne vairāk kā 1000 rakstu zīmes):
|
4. sadaļa - Publicitāte |
4.1. Projekta informācijas un publicitātes pasākumu veidi:
Plāksne telpās | ||
Preses relīzes | ||
Informēšana masu medijos | ||
Lielformāta informācijas stendi | ||
Informācijas plāksnes | ||
Informācija mājas lapā internetā | ||
Citi (lūdzu norādīt) |
4.2. Raksturot pasākumus, kas tiks īstenoti, lai izpildītu Eiropas Savienības prasības attiecībā uz projekta publicitāti:
|
5. sadaļa - saskaņa ar horizontālajām prioritātēm (papildina projekta iesnieguma veidlapu, ja iekļauts projekta vērtēšanas kritērijos) |
5.1. Projektā ir paredzētas specifiskas darbības vienlīdzīgu iespēju principa nodrošināšanai, tajā skaitā nodrošinot pakalpojuma pieejamību personām ar funkcionāliem traucējumiem:
o Projektā paredzētas 4 un vairāk specifiskas projekta darbības vienlīdzīgu iespēju nodrošināšanai;
o Projektā paredzētas 1-3 specifiskas projekta darbības vienlīdzīgu iespēju nodrošināšanai;
o Projektā nav paredzētas specifiskas projekta darbības vienlīdzīgu iespēju nodrošināšanai.
(Lūdzam aprakstīt, kādas specifiskas projekta darbības ir paredzētas vienlīdzīgu iespēju principa īstenošanai, nodrošinot elektroniskā pakalpojuma izmantošanas iespējas personām ar funkcionāliem traucējumiem (ne vairāk kā 1000 zīmes)
|
6. Sadaļa – Projekta izmaksas un finansēšanas avoti |
6.1. Projekta finansēšanas plāns (skat. 2.pielikumu).
6.2. Projekta budžeta kopsavilkums, tai skaitā indikatīvais projekta izmaksu plāns (skat. 3.pielikumu).
6.3. Izmaksu efektivitātes analīzes galvenie secinājumi. Pamatot, ka projekta mērķa sasniegšanai ir izvēlēts ekonomiski izdevīgākais risinājums – projekta iesniegumā plānotās projekta darbības ir efektīvas un plānotās izmaksas ir finansiāli izdevīgas noteiktajam problēmu risināšanas veidam un projekta mērķu sasniegšanai, kā arī projektā netiek gūti neto ieņēmumi (ne vairāk kā 1000 rakstu zīmes):
7. Sadaļa - Apliecinājums |
Es, apakšā parakstījies (-usies),
projekta iesniedzēja | _______________________________________________ | |
projekta iesniedzēja nosaukums | ||
atbildīgā amatpersona, | _______________________________________________, | |
vārds, uzvārds | ||
_______________________________________________, | ||
amata nosaukums | ||
apliecinu, ka uz projekta iesnieguma iesniegšanas brīdi, | ____________________________: | |
dd/mm/gggg | ||
• projekta iesniedzējam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu;
• projekta iesniedzējam ir atbilstošs juridiskais statuss;
• projekta iesniedzējam ir atbilstošs pamatdarbības veids;
• projekta iesniedzēja rīcībā ir pietiekami un stabili finanšu resursi;
• projekta iesniegumā un tā pielikumos iekļautā informācija atbilst patiesībai un projekta īstenošanai pieprasītais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums tiks izmantots saskaņā ar projekta iesnieguma aprakstu;
• nav zināmu iemeslu, kādēļ šis projekts nevarētu tikt īstenots vai varētu tikt aizkavēta tā īstenošana, un apstiprinu, ka projektā noteiktās saistības iespējams veikt normatīvajos aktos par attiecīgās Eiropas Savienības fonda aktivitātes īstenošanu noteiktajos termiņos;
• projekts netiek un nav ticis finansēts vai līdzfinansēts no citiem Eiropas Savienības finanšu avotiem, kā arī valsts un pašvaldību budžeta līdzekļiem, un projekta ietvaros plānotās darbības nepārklājas ar darbībām, kas tiek finansētas citu Eiropas Savienības fondu aktivitāšu un citu finanšu instrumentu ietvaros;
• projekta apstiprinājuma gadījumā tieši šis projekta iesniegums netiks iesniegts finansēšanai vai līdzfinansēšanai no citiem Eiropas Savienības finanšu avotiem, kā arī valsts un pašvaldību budžeta līdzekļiem;
• apliecinu, ka projekta iesniedzēja atbildīgā amatpersona nav sodīta par Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 189.2 panta trešajā daļā minētā administratīvā pārkāpuma izdarīšanu;
• projekta izmaksu pieauguma gadījumā projekta iesniedzējs ir apņēmies nodrošināt finansējumu no saviem līdzekļiem;
• projekta iesniedzējs nodrošinās telpas projektā paredzēto darbību norisei, kā arī personālu, kam ir atbilstošas zināšanas un prasmes publisko interneta pieejas punktu pakalpojumu sniegšanai, t.sk. konsultācijām par darbu ar minimālo programmatūru, apmeklētāja datora pieslēgšanu bezvadu tīklam un publiskās pārvaldes elektronisko pakalpojumu izmantošanu;
• projekta iesniedzējs nodrošinās, lai projekta ietvaros iegādātie pamatlīdzekļi tiktu lietoti atbilstoši projekta mērķim projekta īstenošanas laikā un vismaz piecus gadus pēc pēdējā maksājuma veikšanas finansējuma saņēmējam;
• projekta iesniedzējs no saviem budžeta līdzekļiem uzturēs projekta ietvaros izveidoto infrastruktūru, iegādāto aprīkojumu un ieviestos pakalpojumus;
• projektā paredzēto darbību norisei un personāla darba nodrošināšanai projekta iesniedzējs izveidos infrastruktūru un nepieciešamo aprīkojumu, kas netiek iegādāts projekta ietvaros;
• projekta iesniedzējs sniegs informāciju par projekta īstenošanu un Eiropas Komisijas un Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistīto institūciju pārstāvjiem nodrošinās pieeju visu ar projekta īstenošanu saistīto dokumentu oriģināliem, kā arī attiecīgā projekta īstenošanas vietai.
Apzinos, ka projektu var neapstiprināt līdzfinansēšanai no Eiropas Reģionālās attīstības fonda vai Kohēzijas fonda, ja projekta iesniegums, ieskaitot šo sadaļu, nav pilnībā un kvalitatīvi aizpildīts, kā arī, ja normatīvajos aktos par attiecīgās Eiropas Savienības fonda aktivitātes īstenošanu plānotais Eiropas Reģionālās attīstības fonda vai Kohēzijas fonda finansējums (kārtējam gadam vai plānošanas periodam) projekta apstiprināšanas brīdī ir izlietots.
Apzinos, ka nepatiesas apliecinājumā sniegtās informācijas gadījumā administratīva un finansiāla rakstura sankcijas var tikt uzsāktas pret augstākminēto juridisko personu – projekta iesniedzēju.
Apliecinu, ka projekta iesniegumam pievienotās kopijas atbilst manā rīcībā esošiem dokumentu oriģināliem un projekta iesnieguma kopijas un elektroniskā versija atbilst iesniegtā projekta iesnieguma oriģinālam.
Gadījumā, ja projekta iesniegums tiks atbalstīts Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma saņemšanai, garantējam projekta līdzfinansējumu šādā apmērā – ______ euro.
Paraksts: | |
Datums: | |
dd/mm/gggg | |
Zīmoga vieta |
1.pielikums
Projekta īstenošanas laika grafiks:
Projekta darbības Nr. un nosaukums | Projekta īstenošanas laika grafiks (ceturkšņos) | |||||
2014.g. |
2015.g. |
|||||
1. | 2. | 3. | 4. | 1. | 2. | |
2.pielikums
FINANSĒŠANAS PLĀNS
Gads |
Kopējās izmaksas |
Neattiecināmās izmaksas |
Kopējās attiecināmās izmaksas |
Kopējās attiecināmās izmaksas |
Publiskās izmaksas |
||||||||||
Publiskās attiecināmās izmaksas |
Privātās attiecināmās izmaksas |
ERAF/KF finansējums |
Pārējais finansējums |
||||||||||||
Attiecināmais valsts budžeta finansējums |
Valsts budžeta dotācija pašvaldībām |
Attiecināmais pašvaldības budžeta finansējums |
Cits publiskais finansējums |
||||||||||||
1=2+3 |
2 |
3=4+5 |
4=6+8+10+12+14 |
5 |
6 |
% |
8 |
% |
10 |
% |
12 |
% |
14 |
% |
|
20XX |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20XX |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20XX |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kopā |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.pielikums
Projekta budžeta kopsavilkums, tai skaitā indikatīvais projekta izmaksu plāns, euro:
Nr. |
Izmaksu pozīcijas nosaukums |
Daudzums |
Kopējā summa |
Izmaksas |
||
euro |
% |
attiecināmās |
neattiecināmās |
|||
1. | Attiecināmās tiešās izmaksas |
x |
||||
1.1. |
x |
|||||
1.2. |
x |
|||||
1.3. |
x |
|||||
1.4. |
x |
|||||
1.5. |
x |
|||||
2. | Attiecināmās netiešās izmaksas |
x |
||||
2.1. | Informācijas un publicitātes izmaksas kopā |
x |
||||
2.1.1. |
x |
|||||
2.2. | Neparedzētie izdevumi |
x |
||||
KOPĀ | 100% |
x |
4.pielikums
Apkopojums par publiskajiem interneta pieejas punktiem
Pašvaldība |
Teritoriālā vienība |
Publiskā interneta pieejas punkta adrese |
Publisko interneta pieejas punktu plānots izveidot vai pilnveidot |
Datoru skaits publiskajā interneta pieejas punktā |
Interneta pieslēguma veids publiskajā interneta pieejas punktā |
Interneta pieslēguma ātrums publiskajā interneta pieejas punktā |
Daudzfunkcionālo iekārtu/printeru/skeneru skaits publiskajā interneta pieejas punktā |
||||
Uz projekta iesnieguma iesniegšanas brīdi |
Projekta rezultātā |
Uz projekta iesnieguma iesniegšanas brīdi |
Projekta rezultātā |
Uz projekta iesnieguma iesniegšanas brīdi |
Projekta rezultātā |
Uz projekta iesnieguma iesniegšanas brīdi |
Projekta rezultātā |
||||
Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrs Romāns Naudiņš
2.pielikums
Ministru kabineta
2014.gada 1.aprīļa
noteikumiem Nr.185
Pašvaldībām noteiktās Eiropas Reģionālās attīstības fonda kvotas projekta īstenošanai
Nr. |
Pašvaldība |
Teritoriālo vienību skaits |
Iedzīvotāju skaits |
Noteiktā ERAF kvota |
I. Kurzemes plānošanas reģions |
||||
1. |
Aizputes novada pašvaldība |
6 |
9 137 |
41 764 |
2. |
Alsungas novada pašvaldība |
1 |
1 462 |
6 902 |
3. |
Brocēnu novada pašvaldība |
5 |
6 130 |
33 376 |
4. |
Dundagas novada pašvaldība |
2 |
4 195 |
15 027 |
5. |
Durbes novada pašvaldība |
5 |
2 998 |
30 364 |
6. |
Grobiņas novada pašvaldība |
5 |
9 205 |
36 333 |
7. |
Kuldīgas novada pašvaldība |
14 |
24 529 |
100 535 |
8. |
Mērsraga novada pašvaldība |
1 |
1 609 |
7 043 |
9. |
Nīcas novada pašvaldība |
2 |
3 547 |
14 403 |
10. |
Pāvilostas novada pašvaldība |
3 |
2 839 |
19 218 |
11. |
Priekules novada pašvaldība |
6 |
5 768 |
38 524 |
12. |
Rojas novada pašvaldība |
1 |
3 936 |
9 281 |
13. |
Rucavas novada pašvaldība |
2 |
1 765 |
12 690 |
14. |
Saldus novada pašvaldība |
16 |
25 232 |
112 203 |
15. |
Skrundas novada pašvaldība |
5 |
5 243 |
32 523 |
16. |
Talsu novada pašvaldība |
18 |
30 755 |
128 507 |
17. |
Vaiņodes novada pašvaldība |
2 |
2 577 |
13 471 |
18. |
Ventspils novada pašvaldība |
13 |
11 946 |
82 937 |
KOPĀ Kurzemes plānošanas reģionā |
107 |
152 873 |
735 099 |
|
II. Latgales plānošanas reģions |
||||
19. |
Aglonas novada pašvaldība |
4 |
3 856 |
18 914 |
20. |
Baltinavas novada pašvaldība |
1 |
1 148 |
4 882 |
21. |
Balvu novada pašvaldība |
11 |
13 868 |
54 733 |
22. |
Ciblas novada pašvaldība |
5 |
2 839 |
21 991 |
23. |
Dagdas novada pašvaldība |
11 |
8 134 |
49 954 |
24. |
Daugavpils novada pašvaldība |
19 |
24 701 |
95 161 |
25. |
Ilūkstes novada pašvaldība |
8 |
7 877 |
37 965 |
26. |
Kārsavas novada pašvaldība |
6 |
6 146 |
28 672 |
27. |
Krāslavas novada pašvaldība |
12 |
17 175 |
61 414 |
28. |
Līvānu novada pašvaldība |
6 |
12 306 |
33 806 |
29. |
Ludzas novada pašvaldība |
10 |
13 948 |
50 874 |
30. |
Preiļu novada pašvaldība |
5 |
10 479 |
28 358 |
31. |
Rēzeknes novada pašvaldība |
25 |
27 952 |
121 421 |
32. |
Riebiņu novada pašvaldība |
6 |
5 445 |
28 088 |
33. |
Rugāju novada pašvaldība |
2 |
2 350 |
9 809 |
34. |
Vārkavas novada pašvaldība |
3 |
2 087 |
13 514 |
35. |
Viļakas novada pašvaldība |
7 |
5 557 |
32 107 |
36. |
Viļānu novada pašvaldība |
4 |
6 290 |
20 942 |
37. |
Zilupes novada pašvaldība |
4 |
3 292 |
18 444 |
KOPĀ Latgales plānošanas reģionā |
149 |
175 450 |
731 049 |
|
III. Rīgas plānošanas reģions |
||||
38. |
Alojas novada pašvaldība |
6 |
5 228 |
39 129 |
39. |
Ādažu novada pašvaldība |
1 |
9 972 |
10 523 |
40. |
Babītes novada pašvaldība |
2 |
9 402 |
16 411 |
41. |
Baldones novada pašvaldība |
2 |
5 429 |
14 664 |
42. |
Carnikavas novada pašvaldība |
1 |
6 745 |
9 104 |
43. |
Engures novada pašvaldība |
3 |
7 437 |
21 685 |
44. |
Garkalnes novada pašvaldība |
1 |
7 804 |
9 570 |
45. |
Ikšķiles novada pašvaldība |
2 |
8 821 |
16 156 |
46. |
Inčukalna novada pašvaldība |
2 |
7 832 |
15 721 |
47. |
Jaunpils novada pašvaldība |
2 |
2 455 |
13 356 |
48. |
Kandavas novada pašvaldība |
7 |
8 744 |
46 813 |
49. |
Krimuldas novada pašvaldība |
2 |
5 218 |
14 571 |
50. |
Ķeguma novada pašvaldība |
4 |
5 614 |
27 022 |
51. |
Ķekavas novada pašvaldība |
3 |
21 832 |
28 015 |
52. |
Lielvārdes novada pašvaldība |
4 |
10 212 |
29 044 |
53. |
Limbažu novada pašvaldība |
8 |
17 564 |
56 830 |
54. |
Mālpils novada pašvaldība |
1 |
3 546 |
7 698 |
55. |
Mārupes novada pašvaldība |
1 |
16 110 |
13 222 |
56. |
Ogres novada pašvaldība |
10 |
35 712 |
77 087 |
57. |
Olaines novada pašvaldība |
2 |
19 839 |
21 001 |
58. |
Ropažu novadu pašvaldība |
1 |
6 790 |
9 124 |
59. |
Salacgrīvas novada pašvaldība |
5 |
8 188 |
34 292 |
60. |
Salaspils novada pašvaldība |
2 |
22 179 |
22 030 |
61. |
Saulkrastu novada pašvaldība |
2 |
5 802 |
14 828 |
62. |
Sējas novada pašvaldība |
1 |
2 263 |
7 133 |
63. |
Siguldas novada pašvaldība |
4 |
16 718 |
31 905 |
64. |
Stopiņu novada pašvaldība |
1 |
10 020 |
10 545 |
65. |
Tukuma novada pašvaldība |
11 |
30 087 |
80 752 |
KOPĀ Rīgas plānošanas reģionā |
91 |
317 563 |
698 234 |
|
IV. Vidzemes plānošanas reģions |
||||
66. |
Alūksnes novada pašvaldība |
16 |
16 859 |
81 708 |
67. |
Amatas novada pašvaldība |
5 |
5 647 |
25 822 |
68. |
Apes novada pašvaldība |
5 |
3 775 |
24 395 |
69. |
Beverīnas novada pašvaldība |
3 |
3 248 |
15 387 |
70. |
Burtnieku novada pašvaldība |
6 |
8 110 |
32 004 |
71. |
Cesvaines novada pašvaldība |
2 |
2 758 |
10 710 |
72. |
Cēsu novada pašvaldība |
2 |
17 937 |
22 284 |
73. |
Ērgļu novada pašvaldība |
3 |
3 146 |
15 309 |
74. |
Gulbenes novada pašvaldība |
14 |
22 463 |
77 375 |
75. |
Jaunpiebalgas novada pašvaldība |
2 |
2 342 |
10 392 |
76. |
Kocēnu novada pašvaldība |
5 |
6 240 |
26 275 |
77. |
Līgatnes novada pašvaldība |
2 |
3 632 |
11 376 |
78. |
Lubānas novada pašvaldība |
2 |
2 504 |
10 516 |
79. |
Madonas novada pašvaldība |
15 |
24 843 |
83 493 |
80. |
Mazsalacas novada pašvaldība |
5 |
3 430 |
24 132 |
81. |
Naukšēnu novada pašvaldība |
2 |
1 940 |
10 086 |
82. |
Pārgaujas novada pašvaldība |
3 |
3 893 |
15 878 |
83. |
Priekuļu novada pašvaldība |
4 |
8 290 |
23 535 |
84. |
Raunas novada pašvaldība |
2 |
3 510 |
11 283 |
85. |
Rūjienas novada pašvaldība |
5 |
5 479 |
25 694 |
86. |
Smiltenes novada pašvaldība |
9 |
12 884 |
48 554 |
87. |
Strenču novada pašvaldība |
4 |
3 734 |
20 060 |
88. |
Valkas novada pašvaldība |
6 |
9 150 |
32 797 |
89. |
Varakļānu novada pašvaldība |
3 |
3 508 |
15 585 |
90. |
Vecpiebalgas novada pašvaldība |
5 |
4 085 |
24 631 |
KOPĀ Vidzemes plānošanas reģionā |
130 |
183 407 |
699 282 |
|
V. Zemgales plānošanas reģions |
||||
91. |
Aizkraukles novada pašvaldība |
2 |
8 826 |
20 154 |
92. |
Aknīstes novada pašvaldība |
4 |
2 909 |
26 877 |
93. |
Auces novada pašvaldība |
7 |
7 223 |
48 977 |
94. |
Bauskas novada pašvaldība |
9 |
25 062 |
77 341 |
95. |
Dobeles novada pašvaldība |
11 |
21 848 |
86 526 |
96. |
Iecavas novada pašvaldība |
1 |
8 947 |
14 207 |
97. |
Jaunjelgavas novada pašvaldība |
7 |
5 693 |
47 583 |
98. |
Jelgavas novada pašvaldība |
13 |
24 331 |
100 902 |
99. |
Jēkabpils novada pašvaldība |
7 |
5 024 |
46 974 |
100. |
Kokneses novada pašvaldība |
3 |
5 390 |
23 080 |
101. |
Krustpils novada pašvaldība |
6 |
6 036 |
41 839 |
102. |
Neretas novada pašvaldība |
4 |
3 815 |
27 702 |
103. |
Ozolnieku novada pašvaldība |
3 |
9 849 |
27 142 |
104. |
Pļaviņu novada pašvaldība |
4 |
5 585 |
29 315 |
105. |
Rundāles novada pašvaldība |
3 |
3 646 |
21 491 |
106. |
Salas novada pašvaldība |
2 |
3 798 |
15 573 |
107. |
Skrīveru novada pašvaldība |
1 |
3 619 |
9 353 |
108. |
Tērvetes novada pašvaldība |
3 |
3 612 |
21 461 |
109. |
Vecumnieku novada pašvaldība |
6 |
8 629 |
44 201 |
110. |
Viesītes novada pašvaldība |
5 |
4 038 |
33 962 |
KOPĀ Zemgales plānošanas reģionā |
101 |
167 880 |
764 660 |
Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrs Romāns Naudiņš
3.pielikums
Ministru kabineta
2014.gada 1.aprīļa
noteikumiem Nr.185
Projekta iesnieguma vērtēšanas kritēriji
Darbības programmas nosaukums un numurs |
3. |
Infrastruktūra un pakalpojumi |
Prioritātes nosaukums un numurs |
3.2. |
Teritoriju pieejamības un sasniedzamības veicināšana |
Pasākuma nosaukums un numurs |
3.2.2. |
IKT infrastruktūra un pakalpojumi |
Aktivitātes nosaukums un numurs |
3.2.2.2. |
Publisko interneta pieejas punktu attīstība |
Projektu atlases veids | Ierobežota projektu iesniegumu atlase | |
Atbildīgā iestāde | Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija |
ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma – Jā/Nē |
|
Noraidāms1 vai precizējams2 |
||
1. | Projekta iesniegums ir sagatavots papīra formā un iesniegts personīgi vai nosūtīts pa pastu aizzīmogotā iepakojumā (aploksnē vai kastē) vai sagatavots elektroniska dokumenta formā un iesniegts elektroniski, parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un apliecināts ar laika zīmogu |
N |
2. | Projekta iesniegums ir iesniegts sadarbības iestādes uzaicinājumā noteiktajā termiņā |
N |
3. | Projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu |
N |
4. | Projekta iesniegums ir iesniegts vienā oriģināleksemplārā |
N |
5. | Iesniegtais projekta iesniegums ir cauršūts (caurauklots), ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā |
P |
6. | Visas projekta iesnieguma lapas ir numurētas |
P |
7. | Projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu norādītajai projekta iesnieguma veidlapai, un visas veidlapas sadaļas ir aizpildītas |
P |
8. | Projekta iesniegums sagatavots datorrakstā |
P |
9. | Projekta iesnieguma veidlapai ir pievienoti visi Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteiktie un atbilstoši noformētie pavaddokumenti |
P |
10. | Projekta iesniegumā nav neatrunātu labojumu, dzēsumu, aizkrāsojumu, svītrojumu vai papildinājumu, ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā |
P |
ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma – Jā/Nē |
|
PROJEKTA ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
Noraidāms1 vai precizējams2 |
|
11. | Projekta iesniegums atbilst aktivitātes mērķim – paaugstināt piekļuves iespējas internetam pēc iespējas plašākām sabiedrības grupām, nodrošinot piekļuvi publiskās pārvaldes un komercsabiedrību piedāvātajiem elektroniskajiem pakalpojumiem un informācijai, lai veicinātu iedzīvotāju iekļaušanos sabiedrības sociālajos, ekonomiskajos un kultūras procesos un uzlabotu viņu dzīves kvalitāti |
N |
12. | Projekta iesniegumā iekļautās darbības atbilst Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteiktajām atbalstāmajām darbībām |
P |
13. | Projekta īstenošanas rezultātā iedzīvotājiem tiks nodrošināta piekļuve publiskajiem elektroniskajiem pakalpojumiem |
N |
14. | Projekta iesniegumā iekļautās attiecināmās izmaksas un to apmērs atbilst Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteiktajām attiecināmajām izmaksām un to apmēram |
P |
15. | Projekta iesnieguma finanšu aprēķins ir aritmētiski precīzi un pareizi izstrādāts |
P |
16. | Projekta iesniegumā Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums nepārsniedz pieļaujamo procentuālo apmēru, kas noteikts Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu |
P |
17. | Neparedzētie izdevumi nepārsniedz Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteikto procentuālo apmēru (ja attiecināms) |
P |
18. | Projekta iesniegumā plānotie rezultāti un to vērtības ir precīzi definētas, izmērāmas un sekmēs aktivitātes mērķa sasniegšanu |
P |
19. | Projekta iesniegumā ir pamatots, kā tiks nodrošināta projekta īstenošana un uzraudzība |
P |
20. | Projekta iesniegumā ir noteikts, kā tiks nodrošināta projektā sasniegto rezultātu uzturēšana vismaz piecus gadus pēc projekta pabeigšanas |
P |
21. | Projekta iesniegumā Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma apjoms nepārsniedz Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteikto pašvaldības finansējuma kvotas apmēru |
P |
22. | Projekta iesniedzējs plāno īstenot publicitātes un informācijas pasākumus atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas nosaka kārtību, kādā nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda publicitātes un vizuālās identitātes prasības |
P |
23. | Projekta iesniedzējs ir apņēmies nodrošināt finansējumu no saviem līdzekļiem projekta izmaksu pieauguma gadījumā |
P |
24. | Projekta iesniegumā norādītais projekta īstenošanas ilgums nepārsniedz 18 mēnešus no vienošanās par projekta īstenošanu noslēgšanas, un projekta ietvaros plānotās darbības tiks pabeigtas līdz 2015. gada 30. jūnijam |
P |
25. | Projekta iesniedzējs ir apliecinājis, ka projekts netiek un nav ticis finansēts vai līdzfinansēts no citiem Eiropas Savienības finanšu avotiem vai valsts un pašvaldību budžeta līdzekļiem, kā arī projekta ietvaros plānotās darbības nepārklājas ar darbībām, kas tiek finansētas citu Eiropas Savienības fondu aktivitāšu un citu finanšu instrumentu ietvaros |
P |
26. | Projekta iesniedzējs ir apliecinājis, ka tā rīcībā ir pietiekami un stabili finanšu resursi, lai nodrošinātu nacionālo publisko līdzfinansējumu projekta īstenošanai |
P |
PROJEKTA IESNIEDZĒJA ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma – Jā/Nē |
|
Noraidāms1 vai precizējams2 |
||
27. |
Projekta iesniedzējs atbilst Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteiktajām prasībām |
N |
28. |
Projekta iesniedzējs nav sodīts par Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 189.2 panta trešajā daļā minētā administratīvā pārkāpuma izdarīšanu |
N |
KVALITĀTES KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma – punktu skala |
|
29. | Projekta iesniegumā noteiktās darbības paredzēts īstenot: |
Kritērijā jāsaņem vismaz 1 punkts |
29.1. | vismaz 80 procentos no visām novada teritoriālajām vienībām |
3 |
29.2. | vismaz 40 procentos no visām novada teritoriālajām vienībām |
2 |
29.3. | vismaz 20 procentos no visām novada teritoriālajām vienībām |
1 |
29.4. | nav izpildītas vismaz 29.3. apakškritērijā noteiktās prasības |
0 |
30. | Projekta īstenošanas rezultātā tiks izveidoti un attīstīti publiskie interneta pieejas punkti: |
Kritērijā jāsaņem vismaz 1 punkts |
30.1. | jaunizveidoto interneta pieejas punktu īpatsvars projektā pārsniedz 70 procentus no visiem projektā plānotajiem interneta pieejas punktiem |
2 |
30.2. | jaunizveidoto interneta pieejas punktu īpatsvars projektā ir no 50 līdz 70 procentiem no visiem projektā plānotajiem interneta pieejas punktiem |
1 |
30.3. | nav izpildītas vismaz 30.2. apakškritērijā noteiktās prasības |
0 |
31. | Projektu paredzēts īstenot: |
Kritērijā jāsaņem vismaz 1 punkts |
31.1. | līdz 6 mēnešiem no vienošanās par projekta īstenošanu noslēgšanas |
3 |
31.2. | no 7 līdz 12 mēnešiem no vienošanās par projekta īstenošanu noslēgšanas |
2 |
31.3. | no 13 līdz 18 mēnešiem no vienošanās par projekta īstenošanu noslēgšanas |
1 |
31.4. | nav izpildītas vismaz 31.3. apakškritērijā noteiktās prasības |
0 |
KRITĒRIJI PAR HORIZONTĀLĀM PRIORITĀTĒM | ||
32. | Projektā ir paredzētas specifiskas darbības vienlīdzīgu iespēju nodrošināšanai, tajā skaitā nodrošinot pakalpojuma pieejamību personām ar funkcionāliem traucējumiem: |
Kritērijs nav izslēdzošs |
32.1. | projektā paredzētas četras vai vairāk specifiskas darbības vienlīdzīgu iespēju nodrošināšanai |
2 |
32.2. | projektā paredzētas no vienas līdz trim specifiskām darbībām vienlīdzīgu iespēju nodrošināšanai |
1 |
32.3. | projektā nav paredzētas specifiskas darbības vienlīdzīgu iespēju nodrošināšanai |
0 |
Paskaidrojums piešķirtajam vērtējumam | ||
KOPĀ – 10 Ja piešķirts mazāk par 3 punktiem, projekta iesniegumu noraida |
Piezīmes.
1 Ja saņemts negatīvs vērtējums, projekta iesniegumu noraida.
2 Ja saņemts negatīvs vērtējums, var pieņemt lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu, ka projekta iesniedzējs nodrošina atbilstību kritērijam lēmumā noteiktajā laikā.
Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrs Romāns Naudiņš
4.pielikums
Ministru kabineta
2014.gada 1.aprīļa
noteikumiem Nr.185
Prasības projekta ietvaros plānotajai aprīkojuma iegādei
1. tabula
I. Prasības datorkomplektam
Nr.p.k. |
Pozīcija |
Specifikācija un piezīmes |
||
Minimālais |
Maksimālais |
|||
1. | Procesors | Kura jauda pēc PassMark CPU Benchmarks (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) testiem ir vismaz 800 punktu | Kura jauda pēc PassMark CPU Benchmarks (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) testiem nav lielāka par 2800 punktiem | |
2. | Operatīvā atmiņa | 1 GB DDR2 | 4 GB DDR3 | |
3. | Diski | Vismaz 60 GB S-ATA SSD (solid state disk) | Ne lielāks par 128 GB S-ATA SSD (solid state disk) | |
4. | Ekrāns | 18.5" TFT WXGA ar izšķirtspēju vismaz 1366 x 768 punkti | 19,5" TFT WXGA ar izšķirtspēju vismaz 1600 x 900 punktu | |
5. | Tīkla kartes | Iebūvēta Fast Ethernet 10/100 Base-TX | Iebūvēta Fast Ethernet 10/100/1000 Base-TX (full duplex) | |
6. | Komunikāciju līdzekļi | Vismaz divas pieejamas USB pieslēguma vietas | 12 pieejamas USB pieslēguma vietas | |
7. | Skaņa | Iebūvēta skaņas karte | Iebūvēta skaņas karte | |
8. | Ievades un rādītājierīce | Klaviatūra ar iebūvētu viedkaršu lasītāju, datorpele ar kursorsviru | Klaviatūra ar iebūvētu viedkaršu lasītāju, datorpele ar kursorsviru | |
9. | Operētājsistēma un papildu programmatūra | • Operētājsistēma: o grafiskā lietotāja saskarne o nodrošina automātisku pieslēgto iekārtu atpazīšanu un izmantojamību (Plug-N-Play) o spēj pilnvērtīgi izmantot piegādātās datortehnikas resursus • Biroja programmatūra: o teksta redaktors o izklājlapu redaktors o prezentāciju pārlūks o biroja programmatūra nodrošina darbu ar dokumentiem: • vienkārša teksta formātā • atvērtā dokumentu formātā (ODF) biroja lietotnēm • atvērtā biroja XML (Office Open XML) datņu formātā • portatīvā dokumenta (PDF) formātā vai portatīvā dokumenta formātā ilglaicīgai glabāšanai (PDF/A) • digitāli saspiesta un kodēta attēla (JPEG, TIFF un PNG) formātā • Interneta pārlūkprogramma • Multimediju datņu (audio, video) atskaņotājs • Latviskošanas programmatūra • Pretvīrusu aizsardzības programmatūra • Teksta izrunāšanas programmatūra (spēj atskaņot visus tekstus, kas redzami uz datora ekrāna) |
||
10. | Savietojamība | Piedāvātā datora modelim ir jābūt savietojamam ar 2. un 3. tabulā minētajām iekārtām | ||
11. | Garantija |
2 gadi |
5 gadi |
2. tabula
II. Prasības bezvadu tīkla iekārtai
Nr.p.k. |
Pozīcija |
Specifikācija un piezīmes |
|
Minimālais |
Maksimālais |
||
12. | Atbalstāmie standarti | 802.11 b/g | 802.11 b/g/n |
13. | Apraides diametrs (atvērtā laukā) | 50 m | 50 m |
14. | Drošība | Vismaz WPA MAC adress filter |
WPA2 (AES vai TKIP) MAC adress filter |
15. | Vadība | Iekārtas vadība ir iespējama, izmantojot jebkuru interneta pārlūka programmatūru | Iekārtas vadība ir iespējama, izmantojot jebkuru interneta pārlūka programmatūru un komandrindas rīkus (Telnet, SNMPv3, SSH, CLI, HTTP management) |
16. | Datortīkla komutators | Iekārtā iebūvēts vismaz 4 portu 10/100/1000 Base-TX datortīkla komutators | Iekārtā iebūvēts vismaz 8 portu 10/100/1000 Base-TX datortīkla komutators |
17. | Pieslēgums | Atsevišķs ports ārējā pieslēguma pieslēgšanai | Atsevišķs ports ārējā pieslēguma pieslēgšanai |
18. | Ugunsmūris | Iekārtā iebūvēts ugunsmūris | Iekārtā iebūvēts ugunsmūris |
19. | Plūsmas prioritātes | Iekārtā iespējams noteikt datu plūsmas prioritātes | Iekārtā iespējams noteikt datu plūsmas prioritātes |
20. | Funkcionalitāte | Auto-Crossover (MDI/MDI-X) Class-Based Traffic Shaping (CBTS) |
Auto-Crossover (MDI/MDI-X) Class-Based Traffic Shaping (CBTS) Class-Based Traffic Policing (CBTP) IPv6 atbalsts |
21. | Sertifikāti | WiFi certified (http://www.wi-fi.org/) | WiFi certified (http://www.wi-fi.org/) |
22. | Garantija | 2 gadi | 5 gadi |
23. | Citas prasības | Notikumu žurnāla veidošanas iespēja ar funkciju nosūtīt notikumu žurnālu Syslog serverim |
3. tabula
III. Prasības daudzfunkcionālai iekārtai1
Nr.p.k. |
Pozīcija |
Specifikācija un piezīmes |
|
Minimālais |
Maksimālais |
||
24. | Daudzfunkcionālās iekārtas tips | Digitālā (ciparu tehnoloģijas), melnbaltā | Digitālā (ciparu tehnoloģijas), krāsainā |
25. | Kopijas formāts | A3 | A3 |
26. | Kvalitāte | Kopētāja maksimālā izšķirtspēja vismaz 600
x 600 dpi Printera maksimālā izšķirtspēja vismaz 600 x 600 dpi 2 Skenera maksimālā izšķirtspēja vismaz 300 x 300 dpi3 |
Kopētāja maksimālā izšķirtspēja vismaz 600
x 600 dpi Printera maksimālā izšķirtspēja vismaz 600 x 600 dpi2 Skenera maksimālā izšķirtspēja vismaz 600 x 600 dpi3 |
27. | Operatīvā atmiņa | 64 MB2 | 1 GB 2 |
28. | Datortīkla pieslēgums | Iekārtā iebūvēts 10/100 Base-TX pieslēgums | Iekārtā iebūvēts 10/100 Base-TX pieslēgums |
29. | Pieslēgums | USB 2.0 pieslēguma vieta2, 3 | USB 2.0 pieslēguma vieta2, 3 |
30. | Ātrdarbība | Ne mazāk kā 10 melnbaltas A4 kopijas vai
izdrukas minūtē2 Ne mazāk kā 8 skenētas lapas minūtē3 |
Ne mazāk kā 40 melnbaltas A4 kopijas vai
izdrukas minūtē2 Ne mazāk kā 15 skenētas lapas minūtē3 |
31. | Pirmās izdrukas (kopijas) izejas laiks | Ne ilgāk par 20 sekundēm3 | Ne ilgāk par 20 sekundēm3 |
32. | Papīra kasetnes | Manuāla papīra padeve2 Papīra kasetne ar 100 lapu ietilpību2 |
Manuāla papīra padeve2 Papīra kasetne ar vismaz 500 lapu ietilpību2 |
33. | Oriģinālu padevējs |
– |
Abpusējs oriģinālu padevējs ar vismaz 20 lapu ietilpību3 |
34. | Printera duplekss |
– |
Iebūvēts kopētāja un printera duplekss2 |
35. | Funkcionalitāte | Nodrošina, ka: • no jebkuras datortīklā ieslēgtas darbstacijas ar tīkla pārlūkprogrammu var attālināti pārbaudīt iekārtas stāvokli un veikt parametru konfigurēšanu2; • skenēto dokumentu var nosūtīt uz jebkuru datortīklā pieslēgtu darbstaciju; • no darbstacijām var drukāt tekstveida dokumentus un attēlus (jānodrošina drukas iekārtas dziņu atbilstība piegādātajai operētājsistēmai2) |
Nodrošina, ka:
• no jebkuras datortīklā ieslēgtas darbstacijas ar tīkla pārlūkprogrammu var attālināti pārbaudīt iekārtas stāvokli un veikt parametru konfigurēšanu2; • skenēto dokumentu var nosūtīt uz jebkuru datortīklā pieslēgtu darbstaciju, izmantojot tikai iekārtas vadības paneli; • no darbstacijām var drukāt tekstveida dokumentus un attēlus (jānodrošina drukas iekārtas dziņu atbilstība piegādātajai operētājsistēmai2) |
36. | Garantija |
2 gadi |
5 gadi |
Piezīmes.
1 Vienam publiskajam interneta pieejas punktam var iegādāties ne vairāk kā vienu daudzfunkcionālu iekārtu.
2 Prasības, kas jāievēro, ja tiek iegādāta drukas iekārta. Vienam publiskajam interneta pieejas punktam var iegādāties ne vairāk kā vienu drukas iekārtu.
3 Prasības, kas jāievēro, ja tiek iegādāts skeneris. Vienam publiskajam interneta pieejas punktam var iegādāties ne vairāk kā vienu skeneri.
4. tabula
IV. Prasības interneta pieslēgumam novadu pašvaldībās
Nr.p.k. |
Pozīcija |
Specifikācija un piezīmes |
|
Minimālais |
Maksimālais |
||
37. | Augšupielādes ātrums (KBp/s) |
512 |
5120 |
38. | Lejupielādes ātrums (KBp/s) |
1024 |
10240 |
39. | Pieejamība |
99,5 % |
99,9 % |
Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrs Romāns Naudiņš