• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Ministru kabinets
Oficiālajā izdevumā publicē:
  • Ministru kabineta noteikumus, instrukcijas un ieteikumus. Tie stājas spēkā nākamajā dienā pēc izsludināšanas, ja tiesību aktā nav noteikts cits spēkā stāšanās termiņš;
  • Ministru kabineta rīkojumus. Tie stājas spēkā parakstīšanas brīdī;
  • Ministru kabineta sēdes protokollēmumus. Tie stājas spēkā pieņemšanas brīdī;
  • plānošanas dokumentus, kā arī informatīvos ziņojumus par politikas plānošanas dokumentu īstenošanu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2014. gada 29. jūlija rīkojums Nr. 382 "Par Iekšlietu ministrijas ilgtermiņa saistībām ceļu satiksmes pārkāpumu fiksēšanas tehnisko līdzekļu (fotoradaru) darbības nodrošināšanai". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 31.07.2014., Nr. 149 https://www.vestnesis.lv/op/2014/149.11

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta rīkojums Nr.383

Par Latvijas Nacionālo bruņoto spēku vienību un ārvalstu bruņoto spēku vienību kopīgajām militārajām mācībām ārvalstīs

Vēl šajā numurā

31.07.2014., Nr. 149

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: rīkojums

Numurs: 382

Pieņemts: 29.07.2014.

OP numurs: 2014/149.11

2014/149.11
RĪKI

Ministru kabineta rīkojumi: Šajā laidienā 10 Pēdējās nedēļas laikā 99 Visi

Ministru kabineta rīkojums Nr.382

Rīgā 2014.gada 29.jūlijā (prot. Nr.39 29.§)

Par Iekšlietu ministrijas ilgtermiņa saistībām ceļu satiksmes pārkāpumu fiksēšanas tehnisko līdzekļu (fotoradaru) darbības nodrošināšanai

1. Atļaut Iekšlietu ministrijai uzņemties ilgtermiņa saistības ceļu satiksmes pārkāpumu fiksēšanas tehnisko līdzekļu (fotoradaru) darbības nodrošināšanai laikposmā no 2015. līdz 2019. gadam, nepārsniedzot 5 639 438 euro (2015. gadā – ne vairāk kā 1 195 606 euro, 2016. gadā – ne vairāk kā 1 155 670 euro, 2017. gadā – ne vairāk kā 1 125 862 euro, 2018. gadā – ne vairāk kā 1 096 054 euro, 2019. gadā – ne vairāk kā 1 066 246 euro).

2. Valsts policijai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā noslēgt valsts pārvaldes uzdevumu deleģēšanas līgumu ar valsts akciju sabiedrību "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (turpmāk – Ceļu satiksmes drošības direkcija) par 20 tehnisko līdzekļu (fotoradaru) uzstādīšanu un to darbības nodrošināšanu, kā arī no tehniskajiem līdzekļiem (fotoradariem) saņemtās informācijas apstrādi transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistrā, protokola–lēmuma projekta sagatavošanu un pēc tā izvērtēšanas Valsts policijā protokola–lēmuma nosūtīšanu personai, kurai uzlikts administratīvais sods par pārkāpumiem ceļu satiksmē.

3. Atbalstīt Iekšlietu ministrijas priekšlikumus un iekļaut tos attiecīgajos vidēja termiņa budžeta ietvara likumprojektos, paredzot valsts budžeta likumprojektos kārtējam gadam:

3.1. valsts pamatbudžeta ieņēmumu palielinājumu no naudas sodiem, ko uzliek Valsts policija par pārkāpumiem ceļu satiksmē:

3.1.1.  2015. gadā – par 2 376 000 euro;

3.1.2.  2016. gadā – par 2 882 880 euro;

3.1.3.  2017. gadā – par 3 500 640 euro;

3.1.4.  2018. gadā – par 3 421 440 euro;

3.1.5.  2019. gadā – par 3 310 560 euro;

3.2. Iekšlietu ministrijas ilgtermiņa saistības pasākuma "Ceļu satiksmes pārkāpumu fiksēšanas tehnisko līdzekļu (fotoradaru) darbības nodrošināšana" īstenošanai šādā apmērā:

3.2.1. budžeta apakšprogrammā 06.01.00 "Valsts policija":

3.2.1.1. 2015. gadā – 1 139 170 euro apmērā (Ceļu satiksmes drošības direkcijai – 890 160 euro, Valsts policijas izdevumiem, kas saistīti ar naudas sodu uzlikšanu, tajā skaitā 20 jaunām amata vietām – 249 010 euro);

3.2.1.2. 2016. gadā – 1 133 904 euro apmērā (Ceļu satiksmes drošības direkcijai – 860 352 euro, Valsts policijas izdevumiem, kas saistīti ar naudas sodu uzlikšanu, – 273 552 euro);

3.2.1.3. 2017. gadā – 1 104 096 euro apmērā (Ceļu satiksmes drošības direkcijai – 830 544 euro, Valsts policijas izdevumiem, kas saistīti ar naudas sodu uzlikšanu, – 273 552 euro);

3.2.1.4. 2018. gadā – 1 074 288 euro apmērā (Ceļu satiksmes drošības direkcijai – 800 736 euro, Valsts policijas izdevumiem, kas saistīti ar naudas sodu uzlikšanu, – 273 552 euro);

3.2.1.5. 2019. gadā – 1 044 480 euro apmērā (Ceļu satiksmes drošības direkcijai – 770 928 euro, Valsts policijas izdevumiem, kas saistīti ar naudas sodu uzlikšanu, – 273 552 euro);

3.2.2. budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" izdevumiem, kas saistīti ar datortehnikas iegādi un samaksu par sakaru pakalpojumiem:

3.2.2.1. 2015. gadā – 56 436 euro;

3.2.2.2. 2016.–2019. gadā – 21 766 euro (katru gadu).

4. Finanšu ministrijai palielināt Iekšlietu ministrijas bāzes izdevumus 2015.–2017. gadam, lai saskaņā ar šā rīkojuma 3.2. apakšpunktu īstenotu pasākumu "Ceļu satiksmes pārkāpumu fiksēšanas tehnisko līdzekļu (fotoradaru) darbības nodrošināšana".

5. Iekšlietu ministrijai, iesniedzot priekšlikumus vidēja termiņa budžeta ietvara likumprojektam un valsts budžeta likumprojektam kārtējam gadam, iekļaut valsts pamatbudžetā plānoto ieņēmumu prognozi, kā arī valsts budžeta ilgtermiņa saistību izdevumus pasākuma "Ceļu satiksmes pārkāpumu fiksēšanas tehnisko līdzekļu (fotoradaru) darbības nodrošināšana" īstenošanai saskaņā ar šā rīkojuma 3. punktu.

6. Ja nepieciešams, Iekšlietu ministrija var iesniegt izskatīšanai Ministru kabinetā pamatotus priekšlikumus plānoto ieņēmumu, kā arī ilgtermiņa saistību precizēšanai, nepārsniedzot šā rīkojuma 1. punktā noteikto apmēru.

7. Satiksmes ministrijai sagatavot un satiksmes ministram normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā līdz 2014. gada 1. septembrim iesniegt Ministru kabinetā noteikumu projektu par grozījumiem Ministru kabineta 2013. gada 24. septembra noteikumos Nr. 1000 "Valsts akciju sabiedrības "Ceļu satiksmes drošības direkcija" publisko maksas pakalpojumu cenrādis", paredzot svītrot pakalpojumu – tehnisko līdzekļu fiksēto pārkāpumu informācijas apstrāde un protokola–lēmuma nosūtīšana adresātam.

8. Jautājumu par pakāpenisku tehnisko līdzekļu (fotoradaru) iegādes un darbības nodrošināšanu no 2016. līdz 2019. gadam un to finansēšanas avotiem (Ceļu satiksmes drošības direkcijas peļņas daļa, no valsts budžeta līdzekļiem finansēto ikgadējo amortizācijas atskaitījumu uzkrājums) izskatīt Ministru kabinetā vienlaikus ar rīkojuma projektu par valstij dividendēs izmaksājamo Ceļu satiksmes drošības direkcijas peļņas daļu.

9. Noteikt, ka, noslēdzot šā rīkojuma 2. punktā minēto deleģēšanas līgumu, pakalpojumu izmaksas nedrīkst būt lielākas par šā rīkojuma pielikumā minētajām prognozētajām izmaksām.

Ministru prezidente Laimdota Straujuma

Iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis



Pielikums
Ministru kabineta
2014.gada 29.jūlija
rīkojumam Nr.382

Prognozētie valsts pamatbudžeta izdevumi par valsts pārvaldes uzdevumu deleģēšanu Ceļu satiksmes drošības direkcijai

I. Prognozētie Ceļu satiksmes drošības direkcijas vienreizējie izdevumi (euro) no valsts budžetā iemaksājamo dividenžu samazinājuma

Nr.
p. k.
2014. gads
1. Plānotās investīcijas fotoradaru iegādei 852 000
2. Plānotie izdevumi fotoradaru uzstādīšanai 144 010
3. Vienreizējie izdevumi – kopā 996 010

II. Prognozētās Ceļu satiksmes drošības direkcijas sniegto pakalpojumu izmaksas (euro)

Nr.
p. k.
2015. gads 2016. gads 2017. gads 2018. gads 2019. gads
Prognozētās izmaksas – kopā (2. + 3.) 890 160 860 352 830 544 800 736 770 928
1. Prognozētās fotoradaru uzstādīšanas un darbības nodrošināšanas pakalpojuma izmaksas – kopā 402 805 402 805 402 805 402 805 402 805
1.1. Fotoradaru nodrošināšanas pakalpojuma izmaksas – kopā 294 413 294 413 294 413 294 413 294 413
tajā skaitā:
1.1.1. amortizācijas atskaitījumi (nolietojums) 199 202 199 202 199 202 199 202 199 202
1.1.2. personāla izmaksas 60 182 60 182 60 182 60 182 60 182
1.1.3. autotransporta noma 4200 4200 4200 4200 4200
1.1.4. datortehnika (iegāde un atjaunošana) 700 700 700 700 700
1.1.5. degvielas iegāde 1440 1440 1440 1440 1440
1.1.6. administrācijas (pieskaitāmās) izmaksas 28 496 28 496 28 496 28 496 28 496
1.1.7. pievienotās vērtības nodoklis (neatgūstamā daļa) 193 193 193 193 193
1.2. Fotoradaru apkalpošanas izmaksas – kopā 108 392 108 392 108 392 108 392 108 392
tajā skaitā:
1.2.1. elektroenerģijas izmaksas 9457 9457 9457 9457 9457
1.2.2. fotoradaru apdrošināšanas izmaksas 7200 7200 7200 7200 7200
1.2.3. fotoradaru apsardzes izmaksas 6720 6720 6720 6720 6720
1.2.4. sakaru pakalpojumu izmaksas 7800 7800 7800 7800 7800
1.2.5. fotoradaru apkopes, remonta, verifikācijas, diennakts reaģēšanas servisa nodrošināšanas izmaksas 64 000 64 000 64 000 64 000 64 000
1.2.6. administrācijas izmaksas 10 207 10 207 10 207 10 207 10 207
1.2.7. pievienotās vērtības nodoklis (neatgūstamā daļa) 3008 3008 3008 3008 3008
Informatīvi:
Prognozētās valsts pārvaldes funkciju ietvaros sniegto pakalpojumu izmaksas vienā fotoradara darbības dienā 56,73 56,73 56,73 56,73 56,73
Prognozētā maksa par valsts pārvaldes funkciju ietvaros sniegtajiem pakalpojumiem vienā fotoradara darbības dienā, ietverot plānoto peļņu 10 % apmērā 62,40 62,40 62,40 62,40 62,40
2. Prognozētās fotoradaru uzstādīšanas un darbības nodrošināšanas pakalpojuma izmaksas 443 040 443 040 443 040 443 040 443 040
3. Prognozētās tehnisko līdzekļu fiksēto pārkāpumu informācijas apstrādes un protokola–lēmuma nosūtīšanas izmaksas 447 120 417 312 387 504 357 696 327 888
Informatīvi:
Prognozētā maksa par viena protokola–lēmuma sagatavošanu un nosūtīšanu adresātam – 2,07
 euro

Iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!