• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Jūrmalas pilsētas domes 1995. gada 12. janvāra lēmums Nr. 30 "Par "Noteikumu reklāmu, izkārtņu, sludinājumu un citu informatīvu materiālu izvietošanai Jūrmalā" apstiprināšanu". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 10.02.1995., Nr. 22 https://www.vestnesis.lv/ta/id/26809

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Latvijas Bankas ziņas

Vēl šajā numurā

10.02.1995., Nr. 22

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Jūrmalas pilsētas dome

Veids: lēmums

Numurs: 30

Pieņemts: 12.01.1995.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Jūrmalas pilsētas domes lēmums nr. 30

1995. gada 12. janvārī

Par "Noteikumu reklāmu, izkārtņu, sludinājumu un citu informatīvu materiālu izvietošanai Jūrmalā" apstiprināšanu

Pamatojoties uz Latvijas Republikas likuma "Par pašvaldībām" 43.pantu, kā arī saskaņā ar Latvijas Republikas Administratīvā pārkāpumu kodeksa 5.pantu, Jūrmalas pilsētas dome nolemj:

1. Apstiprināt "Noteikumi reklāmu, izkārtņu, sludinājumu un citu informatīvu materiālu izvietošanai Jūrmalā" saskaņā ar 1.pielikumu.

2. Apstiprināt "Līgums par reklāmas objekta eksponēšanas tiesībām Jūrmalā" paraugu saskaņā ar 2.pielikumu.

3. Apstiprināt reklāmas objekta eksponēšanas maksas aprēķināšanas koeficientus saskaņā ar 3.pielikumu.

4. Apstiprināt reklāmas objekta eksponēšanas maksas tarifu 1995.gadā - Ls 0,5 par bāzes cenu par 1 kv.m reklāmas laukuma.

5. Apstiprināt reklāmas objektu eksponēšanas maksas izmantošanas nolikumu saskaņā ar 4.pielikumu.

6. Pilnvarot Jūrmalas pilsētas domes arhitektūras un plānošanas pārvaldi pilsētas galvenā arhitekta A.BĪVIŅA personā noslēgt reklāmas objektu eksponēšanas līgumus.

7. Noteikt, ka reklāmas izvietotājiem līdz 1995.gada 10.februārim:

7.1 jāizvērtē izvietoto reklāmu atbilstība šiem Noteikumiem;

7.2 jānodrošina reklāmu izvietošana atbilstoši šiem Noteikumiem vai arī jānovāc šiem Noteikumiem neatbilstošas reklāmas, atjaunojot vietu vizuālā un tehniskā kārtībā.

8. Apstiprināt "Izkārtnes pases paraugs" saskaņā ar 5.pielikumu.

9. Noteikt samaksas apmēru par izkārtnes pases noformēšanu - Ls 15.

10. Noteikt, ka izkārtņu īpašniekiem līdz 1995.gada 1.martam jānodrošina izkārtņu atbilstība šiem Noteikumiem, jānoformē izkārtņu pases vai arī jānovāc šiem Noteikumiem neatbilstošās izkārtnes, atjaunojot fasādes vizuālā un tehniskā kārtībā.

11. Paredzēt, ka 40% no iekasētās summas paliek tās institūcijas rīcībā, kas uzlikusi sodu, tehniskā aprīkojuma iegādei un darbinieku materiālai stimulēšanai, bet 60% ieskaitāmi Jūrmalas pilsētas budžetā.

12. Noteikt, ka "Noteikumi reklāmu, izkārtņu, sludinājumu un citu informatīvo materiālu izvietošanai Jūrmalā" stājas spēkā nākošajā dienā pēc to publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".

13. Uzdot lēmuma izpildi kontrolēt Jūrmalas pilsētas domes priekšsēdētāja vietniecei L.ZAČESTAI un pilsētas galvenajam arhitektam A.BĪVIŅAM.

Priekšsēdētājs A.Inkulis

 

1.pielikums

NOTEIKUMI

reklāmu, izkārtņu, sludinājumu un citu

informatīvu materiālu izvietošanai Jūrmalā

 

Noteikumi reklāmu, izkārtņu, sludinājumu un citu informatīvu materiālu izvietošanai Jūrmalā (turpmāk tekstā - Noteikumi) reglamentē reklāmu, izkārtņu, sludinājumu un citu informatīvu materiālu projektēšanas, izvietošanas un apsaimniekošanas kārtību Jūrmalā.

Noteikumi ir saistoši visām fiziskām un juridiskām personām.

 

1.nodaļa. Noteikumos lietotie termini

1.1 Reklāma - uz reklāmas nesējiem objektiem izvietota vizuāla informācija par produkciju, pakalpojumu veidiem, idejām, kā arī par objektiem, kuros noris tirdzniecība, pakalpojumu sniegšana vai citi pasākumi saimnieciskās darbības uzlabošanai, ienākumu gūšanai vai popularitātes palielināšanai.

1.2 Reklāmas nesējs objekts (turpmāk tekstā - reklāmas nesējs) - objekts uz kura izvieto reklāmu vai informāciju.

Reklāmas nesēji iedalās:

1.2.1 jebkura veida reklāmas eksponēšanai piemērojami objekti:

- ēku pretugunsmūri, jumti, fasādes, ēku logi un skatlogi;

- žogi, būvžogi, sastatnes, ietves;

- estakādes, ceļu pārvadi, stabi, pagaidu būves;

- transporta līdzekļi (ja reklāmas laukums pārsniedz 1 200 kv.cm un nav saistībā ar transporta līdzekļa funkciju), gaisa baloni, aerostati u.c. līdzīgi objekti;

1.2.2 jebkura veida speciāli šim nolūkam veidoti reklāmas nesēji - stendi, reklāmas vairogi, stabi, transparenti, brīvstāvošas vitrīnas un citi dizaina objekti, kā stacionāri, tā pagaidu, ar gaismas un skaņas izmantošanu vai bez tās, plakaniski pie sienas vai šķērsām pret to piestiprinātas ierīces izvietotas pie stabiem, ēku fasādēm, uz jumtiem, žogiem, uz ietvēm, ielām, ēku logos un vitrīnās (skatlogos), apstādījumos, dārzos, parkos, skvēros, brīvā ainavā, gar autoceļiem, dzelzceļiem, pilsētas laukumos, krastmalās, pludmalē, uz tiltiem, estakādēm, ceļu pārvadiem, uz pagaidu būvēm.

1.3 Izkārtne - informācija par iestādes, uzņēmuma, organizācijas nosaukumu, fizisko vai juridisko personu darbības veidu un darba laiku. Izkārtni uzkrāso vai izvieto uz attiecīgās ēkas, būves fasādes, šķērsām tai vai arī citādi piestiprina pie attiecīgās fasādes.

1.4 Sludinājumi un citi informatīvie materiāli - visāda veida īslaicīga informācija - paziņojumi, aicinājumi, uzsaukumi, ko izliek tiem speciāli paredzētās vietās (stendi, afišu stabi), kuras iepriekš saskaņotas ar galveno mākslinieku.

1.5 Reklāmas izvietotājs - fiziska vai juridiska persona, kurai pieder attiecīgā reklāma un kura vēlas izvietot reklāmu vai reklāmas nesēju, un ir atbildīga par konkrētas reklāmas praktisko izvietošanu.

 

2.nodaļa. Vispārējie noteikumi

2.1 Noteikumos paredzētā kārtība attiecas uz reklāmu, izkārtņu, sludinājumu un citu informatīvo materiālu izvietošanu visā Jūrmalas pilsētas teritorijā, neatkarīgi no zemes, ēkas vai cita objekta īpašnieka vai valdītāja.

Šie Noteikumi neattiecas uz funkcionālo informāciju - valsts un pilsētas dienestu norādēm (ceļa zīmes, transporta pieturu zīmes, ielu nosaukumu norādes utml.), kas izgatavotas pēc iepriekš apstiprināta tipveida etalona.

2.2 Jautājumus par šajos Noteikumos paredzēto prasību izpildi izskata galvenais mākslinieks. Strīdus gadījumā jautājumu izšķir arhitektūras un plānošanas pārvaldes projektu saskaņošanas komisija.

2.3 Tiesības izvietot reklāmu Jūrmalā ir fiziskām un juridiskām personām, kuras noslēgušas līgumu ar arhitektūras un plānošanas pārvaldi par reklāmas vai reklāmas nesēja eksponēšanu (turpmāk tekstā - Eksponēšanas līgums) un noteiktā kārtībā izdarījušas līgumā paredzētos maksājumus.

Līguma paraugu apstiprina Jūrmalas pilsētas dome.

Reklāmas izvietotājs pats kārto visus nomas jautājumus un saistības ar tās zemes, ēkas vai cita objekta, uz kura reklāmas izvietotājs vēlas izvietot reklāmu, īpašnieku vai valdītāju.

Reklāmas izvietotājam ir jāuzrāda reklāmas nesēja īpašniekam vai valdītājam Eksponēšanas līgums.

2.4 Izkārtnes izvietošanai vajadzīga Jūrmalas pilsētas domes arhitektūras un plānošanas pārvaldes galvenā mākslinieka (turpmāk tekstā - galvenais mākslinieks) atļauja.

Tiesības izvietot izkārtni uz ēkas fasādes ir fiziskām un juridiskām personām, kuras iesniegušas izkārtnes projektu galvenajam māksliniekam un noteiktā kārtībā saņēmušaattiecīgi noformētu izkārtnes izvietošanu atļaujošu dokumentu - izkārtnes pasi, kuras apstiprina Jūrmalas pilsētas dome.

Izkārtnes pases sagatavošanas izmaksu segšanai, pasi izsniedzot, tiek iekasēta samaksa, kuras apmēru nosaka Jūrmalas pilsētas dome.

2.5 Reklāmas izvietotājam jāslēdz Eksponēšanas līgums, ja skatlogā izvietotā reklāma nav saistībā ar veikala vai uzņēmuma darbības veidu vai pārdodamās produkcijas sortimentu.

2.6 Jūrmalas pilsētas galvenajam arhitektam un galvenajam māksliniekam ir tiesības dot norādījumus īpašniekiem vai viņu pilnvarotām personām, par uzņēmumu vai veikalu skatlogu iekārtojuma sakārtošanu vai nomaiņu. Šie norādījumi ir saistoši visām fiziskām un juridiskām personām.

2.7 Ja vairāki reklāmas izvietotāji pretendē uz reklāmas vai reklāmas nesēja izvietošanu vienā un tajā pašā vietā, eksponēšanas tiesības piešķir pēc konkursa, kuru organizē arhitektūra un plānošanas pārvalde, rezultātiem.

2.8 Īslaicīgu reklāmu (plakāti, afišas, sludinājumi utml.) var izvietot tikai galvenā mākslinieka atļautās vietās, to aizliegts izvietot neparedzētās vietās - uz žogiem, namu fasādēm, transformatoru ēkām u.c.

Īslaicīgās reklāmas izvietotājam 10 dienu laikā pēc reklāmā minētā pasākuma jānoņem reklāma, jāatjauno reklāmas izvietošanas vieta iepriekšējā tehniskā un vizuālā stāvoklī.

2.9 Reklāmas un izkārtnes, kas tiek izvietotas pie ēkām - arhitektūras pieminekļiem, projekta stadijā jāsaskaņo ar Jūrmalas pilsētas Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekciju.

2.10 Iepriekš atļaujot reklāmas nesēja grafiskās kompozīcijas nomaiņu nepieciešama ikreizēja galvenā mākslinieka atļauja.

2.11 Izvietojot reklāmu, izkārtnes, sludinājumus un citu informatīvo materiālu, jāvadās pēc šiem Noteikumiem, Latvijas Republikas Satiksmes ministrijas Noteikumiem reklāmas objektu uzstādīšanai tiešā ceļa tuvumā, Jūrmalas pilsētas Apbūves noteikumiem, Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijas rekomendācijām un likumiem, kas regulē Valsts valodas lietošanu.

2.12 Izvietojot reklāmu, izkārtnes, sludinājumus un citu informatīvo materiālu, jāievēro šādas prasības:

2.12.1 reklāmai, izkārtnēm, atklātiem ziņojumiem, afišām un plakātiem jābūt latviešu valodā;

2.12.2 līdzās latviešu valodai, kuras tekstam jābūt dominējošam, publiskā informācijā lietojamas arī citas valodas, ja šī informācija:

- nepieciešama drošības apsvērumu dēļ - brīdinājuma un aizlieguma informācija;

- attiecas uz nacionālo kultūras biedrību un reliģisko konfesiju pasākumiem;

- attiecas uz tādu organizāciju sniegto informāciju, kuras saistītas ar starptautisko tūrismu, ja tās lietošanas nepieciešamība saskaņota ar Valsts valodas centru;

- attiecas uz starptautiskiem pasākumiem (konferences, izstādes, konkursi utml.);

2.12.3 firmas preču zīmē vai logotipā lietotais nosaukums citās valodās nav tulkojams.

2.13 Jūrmalas pilsētas teritorijā aizliegta alkoholisko dzērienu (izņemot alu), tabakas izstrādājumu, narkotiku, pornogrāfijas un vardarbības reklāmu izvietošana.

2.14 Jūrmalas pilsētas teritorijai, kurai izstrādāta reklāmas izvietošanas konceptuālā programma, reklāmas, reklāmas nesēja vai izkārtnes izvietošana tiek veikta tikai saskaņā ar galvenā mākslinieka projektēšanas uzdevumu.

2.15 Projektēšanas uzdevums nosaka reklāmas, reklāmas nesēja projektēšanas, izgatavošanas un izvietošanas ekspluatācijas funkcionālos, telpiskos un mākslinieciskos principus, ņemot vērā pilsētas apbūves pašreizējo stāvokli, arhitektūras raksturu, attīstības perspektīvas, apbūves noteikumus un nepieciešamo apkārtējās teritorijas labiekārtošanu.

2.16 Projektēšanas uzdevumā ietvertās prasības ir obligātas reklāmas izvietotājam.

2.17 Reklāma un izkārtnes nedrīkst aizsegt arhitektūras raksturīgās detaļas un ainaviski vērtīgas apbūves fragmentus.

2.18 Reklāmām, to nesēju objektiem un izkārtnēm jābūt nostiprinātiem statiski drošā veidā.

2.19 Reklāmas, to nesēju objekti un izkārtnes jāuztur tehniskā un vizuālā kārtībā.

2.20 Reklāmas nesēja uzstādīšana un ekspluatācija atļauta tikai tad, ja veikti nepieciešamie labiekārtošanas darbi apkārtējā teritorijā.

2.21 Reklāmas nesējam jābūt atbilstošā veidā marķētam ar reklāmas izvietotāja rekvizītiem un Eksponēšanas līguma numuru.

2.22 Reklāmu nedrīkst novietot tuvāk par 20m pie sabiedriski nozīmīgām kultūrvēsturiskām vietām (baznīcām, pieminekļiem u.c.). Tas neattiecas uz konkrētā objekta reklāmu.

 

3.nodaļa. Reklāmu izvietošanas kārtība

3.1 Persona, kura vēlas izvietot reklāmu, reklāmas nesēju vai izkārtni Jūrmalā, iesniedz galvenajam māksliniekam adresētu iesniegumu ar ziņām par sevi un reklāmas, reklāmas nesēja vai izkārtnes izvietošanas vietas adresi.

Iesniegumam jāpievieno:

3.1.1 izvietošanas vietas situācijas fotogrāfija;

3.1.2 zemes vai ēkas īpašnieka, valdītāja vai viņa pilnvarotās personas rakstiska piekrišana reklāmas, reklāmas nesēja vai izkārtnes izvietošanai;

3.1.3 projekts vai pirmmets.

3.2 Iesniegumu un pievienotos dokumentus izskata galvenais mākslinieks un dod atbildi divu nedēļu laikā.

3.3 Iesniegto projektu izskata galvenais mākslinieks un dod atļauju izvietot konkrēto reklāmu, reklāmas nesēju vai izkārtni, ja ievērotas visas šajos Noteikumos minētās prasības.

Ja izvietojamo reklāmu vai reklāmas nesēju skaits ir vairāk par divdesmit, atļauju dod arhitektūras un plānošanas pārvaldes projektu saskaņošanas komisija.

3.4 Reklāmas, reklāmas nesēja vai izkārtnes izvietotājs saņem izvietošanas atļaujas no inženierdienestiem, ja nepieciešams - no Ceļu satiksmes drošības direkcijas. Valsts valodas centra u.c. institūcijām.

3.5 Reklāmas vai reklāmas nesēja izvietotājs slēdz Eksponēšanas līgumu par tiesībām eksponēt reklāmu vai reklāmas nesēju Jūrmalas pilsētas teritorijā.

3.6 Reklāmas vai reklāmas nesēja izvietotājs veic regulāras iemaksas speciālā norēķinu kontā, par norēķinu kārtību vienojoties slēdzot Eksponēšanas līgumu:

3.6.1 reizi mēnesī;

3.6.2 vienu reizi trijos mēnešos;

3.6.3 uzreiz par visu eksponēšanas laiku.

Reklāmas eksponēšanas sākuma summu un koeficientu sistēmu nosaka Jūrmalas pilsētas dome.

3.7 Ja reklāmas vai reklāmas nesēja izvietotājs neizpilda Noteikumus vai Eksponēšanas līgumā paredzētās prasības, viņam tiek motivēti atteikts turpmākai reklāmas vai reklāmas izvietošanai Jūrmalas pilsētā.

 

4.nodaļa. Prasības projektu iesniegšanai

4.1 Ja izkārtnes vai reklāmas izvietošana paredzēta uz jau esoša reklāmas nesēja (stenda, sienas, fasādes utml.) projektā jāiekļauj:

4.1.1 vietas situācijas fotogrāfija ar iekonstruētu paredzēto izkārtni vai reklāmu;

4.1.2 situācijas plāns ar objekta un apkārtējās teritorijas raksturojumu, fasādei - zīmējums mērogā 1:100;

4.1.3 izstrādāts reklāmas projekts vai skice krāsās M 1:10, M 1:20;

4.1.4 konstruktīvs risinājums apjomīgām kompozīcijām;

4.1.5 burtu garnitūras pieteikums.

4.2 Ja izvietošanas atļauja tiek prasīta reklāmas nesējam ar stacionāru piesaisti zemē, papildus jāiesniedz topogrāfiskais plāns un visi pieprasītie saskaņojumi.

4.3 Ja reklāmas nesējs paredzēts vairākos eksemplāros, papildus jāiesniedz:

4.3.1 izvietošanas vietu saraksts un shēma;

4.3.2 konstrukciju paraugs - etalons, ievērojot visas Noteikumu 3.nodaļā paredzētās prasības.

4.4 Uz projekta jābūt tā autora parakstam.

 

5.nodaļa. Atbildība par Noteikumu neievērošanu

5.1 Šie Noteikumi paredz administratīvo atbildību:

1.grupa.

5.1.1 par reklāmas vai reklāmas nesēja izvietošanu bez Eksponēšanas līguma;

5.1.2 par reklāmas vai reklāmas nesēja izvietošanu bez ēkas, zemesgabala vai cita attiecīgā objekta īpašnieka, valdītāja vai viņa pilnvarotās personas piekrišanas;

5.1.3 par izkārtnes izvietošanu bez galvenā mākslinieka atļaujas, t.i. bez izkārtnes pases saņemšanas;

2.grupa.

5.1.4 par īslaicīgu reklāmas, sludinājumu u.c. informatīvo materiālu izvietošanu uz konstrukcijām un vietās, kur nav atļāvis galvenais mākslinieks;

5.1.5 par īslaicīgu reklāmu nenovākšanu 10 dienu laikā pēc attiecīgā pasākuma;

3.grupa.

5.1.6 par reklāmas vai tā nesēja izpildi dabā neatbilstoši galvenā mākslinieka apstiprinātajam projektam;

5.1.7 par reklāmas vai tās nesēja un izkārtņu neuzturēšanu atbilstošā tehniskā un vizuālā kārtībā;

5.1.8 par reklāmu, izkārtņu izvietošanu uz nesakoptas fasādes;

5.1.9 par reklāmu, to nesēju uzstādīšanu bez marķējuma ar izvietotāja rekvizītiem un Eksponēšanas līguma numuru;

5.1.10 par reklāmas, tās nesēja vai izkārtnes nostiprināšanu statiski nedrošā veidā.

5.2 Par šo Noteikumu pārkāpšanu atbild reklāmas, reklāmas nesēja, sludinājuma vai cita informatīvā materiāla izvietotājs.

5.3 Par īslaicīgās reklāmas izvietošanas noteikumu pārkāpšanu atbild tās izvietotājs.

5.4 Par šo Noteikumu pārkāpšanu atbild arī zemes, ēkas vai cita objekta īpašnieks, valdītājs vai viņa pilnvarotā persona, ja ar viņa atļauju uz viņam piederošās zemes vai pārvaldījumā nodotā objektā izvietota reklāma, reklāmas nesējs, izkārtne vai cits informatīvs materiāls, kuru izvietošana nav noformēta šajos Noteikumos paredzētajā kārtībā.

5.5 Par šo Noteikumu pārkāpšanu tiek noteikti šādi naudas sodi:

5.5.1 par 5.1.1, 5.1.2, 5.1.3 (1.grupa) punktā paredzētajiem pārkāpumiem no Ls 25 līdz Ls 50;

5.5.2 par 5.1.4, 5.1.5 (2.grupa) punktā paredzētajos pārkāpumos no Ls 10 līdz Ls 30;

5.5.3 par 5.1.6 līdz 5.1.10 (3.grupa) punktos paredzētajos pārkāpumos no Ls 5 līdz Ls 20.

5.6 Administratīvā pārkāpuma protokolus ir tiesīgi sastādīt un naudas sodu uzlikt:

5.6.1 Jūrmalas pilsētas domes priekšsēdētājs, viņa vietnieki, domes direktors - naudas sods līdz Ls 25;

5.6.2 Jūrmalas pilsētas domnieki, pilsētas galvenais arhitekts, pilsētas galvenais mākslinieks, domes arhitektūras un plānošanas pārvaldes rajonu arhitekti, domes būvinspekcijas priekšnieks un inspektori, Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijas priekšnieks un inspektori, pilsētas municipālās policijas priekšnieks un municipālie policisti.

5.7 Administratīvo pārkāpumu lietas izskatīt un naudas sodu līdz Ls 50 var uzlikt Jūrmalas pilsētas domes administratīvā komisija, pamatojoties uz Noteikumu 5.6.1 un 5.6.2 punktā minēto amatpersonu sastādītajiem protokoliem.

5.8 Jūrmalas pilsētas domes arhitektūras un plānošanas pārvaldes projektu saskaņošanas komisija var izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt naudas sodu līdz Ls 25, pamatojoties uz Noteikumu 5.6.1 un 5.6.2 punktā minēto amatpersonu sastādītajiem protokoliem.

5.9 Administratīvā soda uzlikšana neatbrīvo Noteikumu pārkāpējus no to pildīšanas, kā arī ar savu darbību nodarīto zaudējumu atlīdzināšanas saskaņā ar spēkā esošo likumdošanu.

5.10 Par administratīvā protokola sastādīšanu un naudas soda uzlikšanu tiek informēts galvenais mākslinieks, kuram ir tiesības dot rakstveida rīkojumus reklāmu, reklāmas nesēju, sludinājumu un citu informatīvo materiālu izvietotājam, kā arī zemes, ēku un būvju īpašniekam, valdītājam vai viņa pilnvarotai personai par pārkāpumu novēršanu.

Šajā punktā minēto norādījumu nepildīšanas gadījumā var tikt lauzts Eksponēšanas līgums, kā arī tikt novākta attiecīgā reklāma, reklāmas nesējs vai sludinājums uz vainīgās personas rēķina.

 

3.pielikums

Reklāmas vai reklāmas nesēja objekta eksponēšanas maksas aprēķināšanas koeficienti

 

1. Tarifus nosaka Jūrmalas pilsētas dome.

2. Eksponēšanas maksu nosaka pēc formulas (par vienu mēnesi):

Reklāmas objekta izmērs kv.m * Tarifa likme latos * Zonas koeficients * Efektivitātes koeficients * Tematiskais koeficients

3. Zonu koeficienti:

3.1 pilsētas centrālajā daļā (Jomas iela no Ērgļu ielas līdz Turaidas ielai, ieskaitot pieguļošās redzamās teritorijas) - 3,0

3.2 Turaidas iela (no Lienes ielas līdz pludmalei) - 3,0

3.3 pie galvenajām ielām (Rīgas iela, Lienes iela, Z.Meierovica prospekts, Dubultu prospekts, Strēlnieku prospekts, Mellužu prospekts, Dzintaru prospekts, Asaru prospekts, Talsu šoseja, Kolkas iela, Jūras iela, Bulduru prospekts, Meža prospekts, O.Kalpaka prospekts) - 2,0

3.4 dzīvojamo rajonu centros - 2,0
3.5 pludmalē - 1,5
3.6 pie dzelzceļa - 1,5
3.7 pārējā teritorijā - 1,0
4. Efektivitātes koeficienti:
4.1 kustīga reklāma pilsētas teritorijā
(uz sabiedriskajiem transporta līdzekļiem) - 3,0
4.2 visa veida kinētiskās reklāmas - 2,5
4.3 gaismas reklāma - 2,0
4.4 apgaismota reklāma - 1,5
4.5 pārējās reklāmas - 1,0
5. Tematikas koeficienti:
5.1 kultūras, dabas un veselības aizsardzības u.c. tematika - 0,5
5.2 pārējās reklāmas - 1,0

4.pielikums

Reklāmas objekta eksponēšanas maksas izmantošanas

Nolikums

 

Saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes lēmumu, 40% līdzekļu, kas iegūti par reklāmu, izkārtņu un citu informatīvu materiālu izvietošanu Jūrmalā, paliek tās institūcijas rīcībā, kas uzlikusi sodu, tehniskā aprīkojuma iegādei un darbinieku materiālai stimulēšanai, bet 60% ieskaitāmi Jūrmalas pilsētas budžetā.

1. Nolikums nosaka minēto līdzekļu mērķtiecīgu izlietošanu pilsētvides kultūras attīstībai, labiekārtošanas programmu izstrādei un praktiskai realizācijai, kā arī ar šo programmu īstenošanu un kontroli saistīto darbu finansēšanai:

1.1 pilsētvides veidošanas un koordinācijas programmu izstrādei;

1.2 pilsētvides dizaina projektu izstrādāšanai;

1.3 projektu konkursu un izstāžu organizēšanai;

1.4 ar projektu realizāciju saistīto līgumdarbu izpildes finansēšanai;

1.5 pilsētas domes pasūtījumu finansēšanai;

1.6 arhitektūras un plānošanas pārvaldes:

1.6.1 tehniskā nodrošinājuma paaugstināšanai;

1.6.2 darbinieku kvalifikācijas celšanai un materiālai stimulēšanai;

1.6.3 to personu algošanai, kuras veiks ar reklāmas izvietošanu un kontroli saistītu darbu.

2. Minēto pasākumu realizācijai arhitektūras un plānošanas pārvalde sagatavo izdevumu tāmi, ko saskaņo ar domes finansu nodaļu un iesniedz apstiprināšanai.

3. Tiesības apstiprināt minēto līdzekļu izmantošanu ir Jūrmalas pilsētas domes priekšsēdētājam.

 

5.pielikums

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!