• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par Rīgas transporta attīstību. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 2.04.1997., Nr. 86 https://www.vestnesis.lv/ta/id/29719

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Vēstules "Latvijas Vēstnesim"

Vēl šajā numurā

02.04.1997., Nr. 86

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Preses konferences

Par Rīgas transporta rītdienu

Vakar, 1. aprīlī, satiksmes ministrs Vilis Krištopans rīkoja preses konferenci, kurā iepazīstināja žurnālistus ar Rīgas ielu un Latvijas ceļu attīstības iespējām un problēmām.

Runājot par Rīgas transporta maģistrāļu stāvokli un attīstības iespējām, Vilis Krištopans sacīja:

— Ceru, ka mūsu ministrijas sadarbība ar Rīgas pilsētas jauno Domi būs ļoti produktīva. Līdz šim vairāku gadu garumā mums nebija nekādas sadarbības transporta organizēšanā, ielu un krustojumu labiekārtošanā. Pārmetumi bija jāsaņem man, kaut gan visas ielas — lielas un mazas — ir municipalitātes īpašums un par to stāvokli atbildīga ir Rīgas Dome. Man bija ilga saruna ar mēru Andri Bērziņu. Ar viņu un Rīgas Domes transporta komiteju mēs tiksimies šonedēļ vēlreiz. Esmu pārliecināts, ka Rīgā ir jāizveido savs transporta attīstības fonds, jāorganizē ielu un transporta kustības stratēģiskā plānošana. Manuprāt, ir aplami, ka Rīgas Domes attiecīgie darbinieki sapņo par savas asfaltbetona rūpnīcas pirkšanu. Par šādam pirkumam iedalīto naudu varētu noasfaltēt 50 kilometrus Rīgas ielu. Nav nekādu problēmu šo naudu, kas ir daži miljoni, vairāk vai mazāk ietaupīt. Es ceru, ka jaunā Rīgas Dome pieņems saprātīgu lēmumu un izziņos konkursu ceļu būves un remonta firmām. Kur tās ņems asfaltu? Tā jau būs šo firmu darīšana.

Vilis Krištopans atgādināja, ka iepriekšējā Rīgas Dome nav nodevusi Satiksmes ministrijas pārziņā ceļu no Rīgas lidostas līdz Jūrmalas šosejai, šis šosejas posms kļuvis par kauna traipu Rīgai un Latvijai.

Ceļu stāvoklis valstī kļuvis kritisks, jo iepriekšējos gados praktizētā līdzekļu taupīšana uz valsts ceļu remonta rēķina ir novedusi pie tā, ka atlikušajā laikā līdz 2000. gadam to remontam ik gadu papildus būtu jāiedala vēl vismaz simt miljoni latu. Vilis Krištopans izteica viedokli, ka šādas summas Latvijas ceļu uzlabošanā varētu ieguldīt ārzemju ieguldītāji.

Ministrs pastāstīja, ka jau drīzumā angļu aviosabiedrība “British Airways” uzsāks pasažieru pārvadājumus maršrutā Rīga – Londona.

Vilis Krištopans pauda pārliecību par šīs aviolīnijas lielajām perspektīvām un prestižu.

Ministrs informēja, ka aprīlī risināsies vairāki Latvijai svarīgi pasākumi ar Satiksmes ministrijas darbinieku līdzdalību. Nākamnedēļ Vilis Krištopans dodas uz Londonu, kur notiks Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības bankas akcionāru gada pilnsapulce. Pēc tam — 16. un 17. aprīlī — Maskavā pulcēsies tranzītvalstu valdību deleģētie pārstāvji, bet no 20. līdz 23. aprīlim Berlīnē notiks visu Eiropas valstu transporta ministru konference.

Vairis Ozols,

“LV” iekšpolitikas redaktors

Foto: Arnis Blumbergs, “LV”

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!