Ministru kabineta noteikumi: Šajā laidienā 22 Pēdējās nedēļas laikā 17 Visi
Ministru kabineta noteikumi Nr. 599
Rīgā 2019. gada 10. decembrī (prot. Nr. 57 22. §)
Noteikumi par oficiālās statistikas veidlapu paraugiem izglītības jomā
Izdoti saskaņā ar Statistikas likuma 11. pantu
1. Noteikumi nosaka oficiālās statistikas veidlapu (turpmāk – veidlapa) paraugus izglītības jomā, kā arī to aizpildīšanas un iesniegšanas kārtību.
2. Noteikumi apstiprina šādu veidlapu paraugus izglītības jomā:
2.1. veidlapa Nr. VS-1 "Pārskats par izglītības iestādē īstenotajām vispārējās pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības programmām" (turpmāk – veidlapa Nr. VS-1) (1. pielikums);
2.2. veidlapa Nr. VSP-1 "Pirmsskolas izglītības iestādes pārskats" (turpmāk – veidlapa Nr. VSP-1) (2. pielikums);
2.3. veidlapa Nr. IIP-1 "Pārskats par izglītības iestādē īstenotajām interešu izglītības programmām" (turpmāk – veidlapa Nr. IIP-1) (3. pielikums);
2.4. veidlapa Nr. ISIP-1 "Pārskats par izglītības iestādē īstenotajām profesionālās ievirzes izglītības programmām sportā" (turpmāk – veidlapa Nr. ISIP-1) (4. pielikums).
3. Veidlapas aizpilda šādi respondenti:
3.1. veidlapu Nr. VS-1 aizpilda vispārējās izglītības iestādes (izņemot pirmsskolas izglītības iestādes), kā arī profesionālās izglītības iestādes, kuras īsteno vispārējās izglītības programmas;
3.2. veidlapu Nr. VSP-1 aizpilda pirmsskolas izglītības iestādes;
3.3. veidlapu Nr. IIP-1 aizpilda izglītības iestādes, kuras īsteno interešu izglītības programmas (izņemot augstākās izglītības iestādes), kā arī izglītības iestādes (izņemot vispārējās un profesionālās izglītības iestādes), kuras īsteno pirmsskolas izglītības programmas;
3.4. veidlapu Nr. ISIP-1 aizpilda izglītības iestādes, kuras īsteno profesionālās ievirzes izglītības programmas sportā.
4. Veidlapas aizpildāmas saskaņā ar tajās minētajiem norādījumiem.
5. Respondenti veidlapas aizpilda un iesniedz elektroniski, ievadot datus Valsts izglītības informācijas sistēmā:
5.1. veidlapu Nr. VS-1 un veidlapu Nr. VSP-1 – katru gadu līdz 4. oktobrim;
5.2. veidlapu Nr. IIP-1 un veidlapu Nr. ISIP-1 – katru gadu līdz 13. novembrim.
6. Veidlapas par 2019./2020. mācību gadu respondenti aizpilda un iesniedz elektroniski, ievadot datus Valsts izglītības informācijas sistēmā līdz 2020. gada 15. janvārim.
7. Atzīt par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 2017. gada 22. augusta noteikumus Nr. 486 "Noteikumi par oficiālās statistikas veidlapu paraugiem izglītības jomā" (Latvijas Vēstnesis, 2017, 169. nr.).
Ministru prezidents A. K. Kariņš
Izglītības un zinātnes ministre I. Šuplinska
1. pielikums
Ministru kabineta
2019. gada 10. decembra
noteikumiem Nr. 599
Veidlapa Nr. VS-1 Pārskats par
|
Reģistrācijas Nr. Izglītības iestāžu reģistrā |
Izglītības iestādes nosaukums | |||||||||||
Republikas pilsēta | Novads | ||||||||||
Novada teritoriālā vienība (pilsēta vai pagasts) | |||||||||||
Adrese, pasta indekss | |||||||||||
Elektroniskā pasta adrese (e-pasts) | |||||||||||
Mācību valoda | |||||||||||
Direktora vārds, uzvārds | Tālrunis | ||||||||||
Juridiskais statuss |
Veidlapas aizpildītājs:
vārds, uzvārds | tālr. nr. | e-pasts |
I. Izglītojamo skaits un to sadalījums vispārējās (t. sk. speciālās) izglītības programmās
1.1. Izglītojamo skaita sadalījums 20__./20__. m. g. beigās
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. | KOPĀ | T. sk. meitenes | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
100 | Dzim- šanas gads |
20__. g. un jaunāki | |||||||||||||||
101 | ____. g. | ||||||||||||||||
102 | ____. g. | ||||||||||||||||
103 | ____. g. | ||||||||||||||||
104 | ____. g. | ||||||||||||||||
105 | ____. g. | ||||||||||||||||
106 | ____. g. | ||||||||||||||||
107 | ____. g. | ||||||||||||||||
108 | ____. g. | ||||||||||||||||
109 | ____. g. | ||||||||||||||||
110 | ____. g. | ||||||||||||||||
111 | ____. g. | ||||||||||||||||
112 | ____. g. | ||||||||||||||||
113 | ____. g. | ||||||||||||||||
114 | ____. g. | ||||||||||||||||
115 | ____. g. | ||||||||||||||||
116 | 19__. g. un vecāki | ||||||||||||||||
117 | K O P Ā | ||||||||||||||||
118 | no tiem | pārcelti nākamajā klasē ar vērtējumu no 1 līdz 3 | |||||||||||||||
119 | bija noteikti papildu mācību pasākumi | ||||||||||||||||
120 | apguvuši divu vai vairāku klašu mācību priekšmetu (kursu) programmu | ||||||||||||||||
121 | Palika uz otru gadu | ||||||||||||||||
122 | Atskaitīti no izglītības iestādes 01.09.20__.–31.08.20__. | ||||||||||||||||
123 | t. sk. turpina mācības citā izglītības iestādē | ||||||||||||||||
124 | Izglītojamo – ārzemnieku skaits | ||||||||||||||||
125 | t. sk. meitenes | ||||||||||||||||
126 | Izglītojamie – ārzemnieki, kuri atskaitīti no izglītības iestādes 01.09.20__.–31.08.20__. |
1.2. Meiteņu skaita sadalījums 20__./20__. m. g. beigās
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. | KOPĀ | |
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
130 | Dzim- šanas gads |
20__. g. un jaunākas | |||||||||||||
131 | ____. g. | ||||||||||||||
132 | ____. g. | ||||||||||||||
133 | ____. g. | ||||||||||||||
134 | ____. g. | ||||||||||||||
135 | ____. g. | ||||||||||||||
136 | ____. g. | ||||||||||||||
137 | ____. g. | ||||||||||||||
138 | ____. g. | ||||||||||||||
139 | ____. g. | ||||||||||||||
140 | ____. g. | ||||||||||||||
141 | ____. g. | ||||||||||||||
142 | ____. g. | ||||||||||||||
143 | ____. g. | ||||||||||||||
144 | ____. g. | ||||||||||||||
145 | ____. g. | ||||||||||||||
146 | 19__. g. un vecākas | ||||||||||||||
147 | K O P Ā | ||||||||||||||
148 | Palika uz otru gadu |
1.3. 20__./20__. mācību gada 9. un 12. klašu beidzēji
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Beidza 9. klasi* | Beidza 12. klasi | |||||
KOPĀ | ar apliecību | ar liecību | KOPĀ | ar atestātu | ar liecību | |||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
150 | KOPĀ | |||||||
151 | t. sk. meitenes |
* Speciālās izglītības iestādes un klases norāda tos 9. klašu beidzējus, kuri ieguva pamatizglītību.
1.4. Izglītojamo atbrīvošana no valsts pārbaudījumiem 20__./20__. mācību gadā
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Par pamatizglītības kursu | Par vidējās izglītības kursu | ||
kopā | t. sk. no visiem pārbaudījumiem | kopā | t. sk. no visiem pārbaudījumiem | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 |
155 | Ģimenes ārsta atzinums | ||||
156 | Apguva speciālās izglītības programmu, kurā paredzēta izglītojamā atbrīvošana no valsts pārbaudījuma kārtošanas | ||||
157 | Citi iemesli |
2.1. Izglītojamo skaita sadalījums 20__./20__. mācību gada sākumā
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. | KOPĀ | T. sk. meitenes | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
200 | Dzim- šanas gads |
20__. g. un jaunāki | |||||||||||||||
201 | ____. g. | ||||||||||||||||
202 | ____. g. | ||||||||||||||||
203 | ____. g. | ||||||||||||||||
204 | ____. g. | ||||||||||||||||
205 | ____. g. | ||||||||||||||||
206 | ____. g. | ||||||||||||||||
207 | ____. g. | ||||||||||||||||
208 | ____. g. | ||||||||||||||||
209 | ____. g. | ||||||||||||||||
210 | ____. g. | ||||||||||||||||
211 | ____. g. | ||||||||||||||||
212 | ____. g. | ||||||||||||||||
213 | ____. g. | ||||||||||||||||
214 | ____. g. | ||||||||||||||||
215 | ____. g. | ||||||||||||||||
216 | 19__. g. un vecāki | ||||||||||||||||
217 | K O P Ā | ||||||||||||||||
218 | Otrgadnieki | ||||||||||||||||
219 | Bāreņi vai bez vecāku gādības palikušie bērni | ||||||||||||||||
220 | Izglītojamo ar speciālām vajadzībām skaits, kuri apgūst vispārējās izglītības programmu | ||||||||||||||||
221 | Izglītojamo ar speciālām vajadzībām skaits, kuri integrēti vispārējās izglītības iestādē un apgūst speciālās izglītības programmu | ||||||||||||||||
222 | Izglītojamo – ārzemnieku skaits | ||||||||||||||||
223 | t. sk. apmaiņas programmas ietvaros | ||||||||||||||||
224 | Klātienes izglītojamo skaits | ||||||||||||||||
225 | Klašu skaits | ||||||||||||||||
226 | Klašu komplektu skaits | ||||||||||||||||
227 | Klašu skaits, kurās integrētie izglītojamie ar speciālām vajadzībām apgūst speciālās izglītības programmas | ||||||||||||||||
228 | Neklātienē izglītojamo skaits | ||||||||||||||||
229 | Neklātienes klašu skaits | ||||||||||||||||
230 | Tālmācībā izglītojamo skaits | ||||||||||||||||
231 | Tālmācības klašu skaits |
2.2. Meiteņu skaita sadalījums 20__./20__. mācību gada sākumā
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. | KOPĀ | |
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
235 | Dzim- šanas gads |
20__. g. un jaunākas | |||||||||||||
236 | ____. g. | ||||||||||||||
237 | ____. g. | ||||||||||||||
238 | ____. g. | ||||||||||||||
239 | ____. g. | ||||||||||||||
240 | ____. g. | ||||||||||||||
241 | ____. g. | ||||||||||||||
242 | ____. g. | ||||||||||||||
243 | ____. g. | ||||||||||||||
244 | ____. g. | ||||||||||||||
245 | ____. g. | ||||||||||||||
246 | ____. g. | ||||||||||||||
247 | ____. g. | ||||||||||||||
248 | ____. g. | ||||||||||||||
249 | ____. g. | ||||||||||||||
250 | ____. g. | ||||||||||||||
251 | 19__. g. un vecākas | ||||||||||||||
252 | K O P Ā | ||||||||||||||
253 | Otrgadnieces |
2.3. Izglītojamie vispārējās (t. sk. speciālās) izglītības iestādēs
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopā | |
A | B | 1 | |
254 | Pagarinātās dienas | grupas | |
255 | izglītojamie |
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopā | T. sk. meitenes | |
A | B | 1 | 2 | |
256 | Mājas apmācība | 1.–4. kl. | ||
257 | 5.–6. kl. | |||
258 | 7.–9. kl. | |||
259 | 10.–12. kl. | |||
260 | Izglītība ģimenē | 1.–4. kl. | ||
261 | 5.–6. kl. | |||
262 | Izglītojamo skaits, kuri uzturas internātā, tajā nenakšņojot |
2.4. Izglītojamie speciālās izglītības iestādēs, kas nodrošina internāta pakalpojumus
Rindas kods | Kopā | |
A | B | 1 |
263 | Izglītojamo skaits, kuri izmanto internāta pakalpojumus (nakšņo internātā) | |
264 | Izglītojamo skaits, kuru ģimenēm piešķirts trūcīgas vai maznodrošinātas ģimenes statuss |
II. 20__./20__. mācību gadā vispārējās vidējās izglītības programmās uzņemtie izglītojamie
2.5. 10. klasē uzņemto izglītojamo skaita sadalījums
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopā | T. sk. meitenes | ||
A | B | 1 | 2 | ||
270 | Izglītojamo skaits, kuri uzņemti 10. klasē kopā (bez otrgadniekiem) | ||||
271 | t. sk. beidza pamatizglītības programmu | iepriekšējā mācību gadā | |||
272 | agrāk |
2.6. 20__./20__. m. g. uzņemti 10. klasē
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Uzņemti 10. kl. |
Dzimšanas gads | |||||||
____. g. un jaunāki | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. un vecāki | ||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
275 | KOPĀ | |||||||||
276 | t. sk. meitenes | |||||||||
277 | No jauna uzņemti | |||||||||
278 | t. sk. meitenes | |||||||||
279 | Atkārtoti uzņemti | |||||||||
280 | t. sk. meitenes | |||||||||
281 | Turpina mācības | |||||||||
282 | t. sk. meitenes |
2.7. 20__./20__. m. g. uzņemti 11. klasē
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Uzņemti 11. kl. |
Dzimšanas gads | |||||||
____. g. un jaunāki | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. un vecāki | ||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
283 | KOPĀ | |||||||||
284 | t. sk. meitenes | |||||||||
285 | Atkārtoti uzņemti | |||||||||
286 | t. sk. meitenes | |||||||||
287 | Turpina mācības | |||||||||
288 | t. sk. meitenes |
2.8. 20__./20__. m. g. uzņemti 12. klasē
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Uzņemti 12. kl. |
Dzimšanas gads | |||||||
____. g. un jaunāki | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. | ____. g. un vecāki | ||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
289 | KOPĀ | |||||||||
290 | t. sk. meitenes | |||||||||
291 | Atkārtoti uzņemti | |||||||||
292 | t. sk. meitenes | |||||||||
293 | Turpina mācības | |||||||||
294 | t. sk. meitenes |
3.1. Izglītojamo – ārzemnieku skaita sadalījums pa valstīm
Rindas kods | KOPĀ | 1.–6. kl. | 7.–9. kl. | 10.–12. kl. | |||||
kopā | t. sk. meitenes | kopā | t. sk. meitenes | kopā | t. sk. meitenes | ||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
300 | Izglītojamo – ārzemnieku skaits | ||||||||
t. sk. pa valstīm: | |||||||||
301 | |||||||||
302 | |||||||||
303 | |||||||||
304 | |||||||||
305 | |||||||||
306 | |||||||||
307 |
3.2. Remigrējušo izglītojamo skaits vispārējās pamata un vidējās izglītības programmās
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Skaits | |
A | B | 1 | |
310 | Remigrējušie izglītojamie |
4. Izglītojamo skaita sadalījums pa vispārējās izglītības programmām
Rindas kods | Programmas kods | Programmas nosaukums | Pazīme* | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. | KOPĀ | T. sk. meitenes |
A | B | C | D | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
400 | |||||||||||||||||
401 | |||||||||||||||||
402 | |||||||||||||||||
403 | |||||||||||||||||
404 | |||||||||||||||||
405 | |||||||||||||||||
406 | |||||||||||||||||
407 | |||||||||||||||||
408 | |||||||||||||||||
409 | |||||||||||||||||
410 | |||||||||||||||||
411 | |||||||||||||||||
412 |
* Tālmācības programma.
5.1. Pedagogi un pārējie darbinieki
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Darba likmju skaits | No tām (1. aile) vakances | Darbinieki | No tiem (3. aile) ar šo mācību gadu uzsākuši darbu jaunie pedagogi | No kopējā skaita (3. aile) | |||||
kopā | t. sk. sievietes | amatu sāk pildīt paralēli studijām | amatu sāk pildīt pēc kvalifikācijas iegūšanas | strādā nepilnu slodzi | t. sk. sievietes | ||||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ||
500 | Kopā | ||||||||||
501 | Pedagogi | ||||||||||
502 | no tiem ārzemnieki | ||||||||||
503 | izglītības iestādes direktors, direktora vietnieki | ||||||||||
504 | skolotāji | ||||||||||
505 | no tiem 1.–4. klasē | ||||||||||
506 | 5.–6. klasē | ||||||||||
507 | 7.–9. klasē | ||||||||||
508 | 10.–12. klasē | ||||||||||
509 | profesionālās izglītības skolotāji | ||||||||||
510 | pagarinātās dienas grupas skolotāji | ||||||||||
511 | internāta, dienesta viesnīcas skolotāji | ||||||||||
512 | pirmsskolas izglītības skolotāji | ||||||||||
513 | no tiem (512. rinda) bērnu no piecu gadu vecuma obligātajā sagatavošanā skolai | ||||||||||
514 | pārējie pirmsskolas izglītības pedagogi | ||||||||||
515 | skolotājs logopēds | ||||||||||
516 | speciālais pedagogs | ||||||||||
517 | sociālais pedagogs | ||||||||||
518 | pedagoga palīgs | ||||||||||
519 | interešu izglītības skolotājs | ||||||||||
520 | izglītības psihologs | ||||||||||
521 | sporta metodiķis | ||||||||||
522 | bibliotekārs | ||||||||||
523 | pārējie pedagogi | ||||||||||
524 | Pārējie darbinieki |
5.2. Pedagogu skaita sadalījums pēc izglītības
Rindas kods | Darbinieki | Ar vidējo izglītību | Ar augstāko izglītību | No pedagogu skaita (3. aile) zinātņu doktori |
||||||
ar vispārējo vidējo izglītību | ar profesionālo vidējo izglītību | no tiem (9. –10. aile) iegūst augstāko pedagoģisko izglītību |
ar augstāko pedagoģisko izglītību | t. sk. pedagoģijas maģistri | ar citu augstāko izglītību | t. sk. citi maģistri | ||||
A | B | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
501 | Pedagogi | |||||||||
502 | no tiem ārzemnieki | |||||||||
503 | izglītības iestādes direktors, direktora vietnieki | |||||||||
504 | skolotāji | |||||||||
505 | no tiem 1.–4. klasē | |||||||||
506 | 5.–6. klasē | |||||||||
507 | 7.–9. klasē | |||||||||
508 | 10.–12. klasē | |||||||||
509 | profesionālās izglītības skolotāji | |||||||||
510 | pagarinātās dienas grupas skolotāji | |||||||||
511 | internāta, dienesta viesnīcas skolotāji | |||||||||
512 | pirmsskolas izglītības skolotāji | |||||||||
513 | no tiem (512. rinda) bērnu no piecu gadu vecuma obligātajā sagatavošanā skolai | |||||||||
514 | pārējie pirmsskolas izglītības pedagogi | |||||||||
515 | skolotājs logopēds | |||||||||
516 | speciālais pedagogs | |||||||||
517 | sociālais pedagogs | |||||||||
518 | pedagoga palīgs | |||||||||
519 | interešu izglītības skolotājs | |||||||||
520 | izglītības psihologs | |||||||||
521 | sporta metodiķis | |||||||||
522 | bibliotekārs | |||||||||
523 | pārējie pedagogi |
5.3. Pedagogu skaita sadalījums pēc darba slodzes
Rindas kods | Darba slodzes | Pedagogu skaits | Skolotāju skaits | |||
kopā | t. sk. sievietes | kopā | t. sk. sievietes | |||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | |
530 | Kopā | |||||
531 | t. sk. darba slodze mazāka par 0,25 no likmes | |||||
532 | 0,25–0,49 | |||||
533 | 0,50–0,74 | |||||
534 | 0,75–0,99 | |||||
535 | 1,00–1,33 | |||||
536 | > 1,33 |
5.4. Pedagogu skaita sadalījums pa vecuma grupām
Rindas kods | Vecuma grupas | Pedagogu skaits | Skolotāju skaits | No skolotājiem | Profesionālās izglītības skolotāju skaits | |||||||||||
1.–4. kl. | 5.–6. kl. | 7.–9. kl. | 10.–12. kl. | |||||||||||||
kopā | t. sk. sievietes | kopā | t. sk. sievietes | kopā | t. sk. sievietes | kopā | t. sk. sievietes | kopā | t. sk. sievietes | kopā | t. sk. sievietes | kopā | t. sk. sievietes | |||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |
540 | Kopā | |||||||||||||||
541 | 24 gadi un jaunāki | |||||||||||||||
542 | 25–29 gadi | |||||||||||||||
543 | 30–34 gadi | |||||||||||||||
544 | 35–39 gadi | |||||||||||||||
545 | 40–44 gadi | |||||||||||||||
546 | 45–49 gadi | |||||||||||||||
547 | 50–54 gadi | |||||||||||||||
548 | 55–59 gadi | |||||||||||||||
549 | 60–64 gadi | |||||||||||||||
550 | 65 gadi un vecāki | |||||||||||||||
551 | No kopējā skaita – pensijas vecumā |
6. Izglītības iestādes finansējums 20__. gadā
Rindas kods | Finansējuma avoti | Summa (euro) | ||
A | B | 1 | ||
600 | Kopējais finansējums | |||
601 | t. sk. no valsts budžeta | |||
no tā (601. rinda): | ||||
602 | bērnu no piecu gadu vecuma izglītošanā nodarbināto
pirmsskolas pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām |
|||
603 | vispārējās pamatizglītības un vispārējās vidējās
izglītības iestāžu pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām |
|||
604 | interešu izglītības pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām |
|||
605 | mācību līdzekļiem | |||
606 | speciālo izglītības iestāžu, kas nodrošina internāta pakalpojumus, uzturēšanas izmaksām | |||
607 | ēdināšanai 1.–4. klasei | |||
608 | citiem izdevumiem | |||
609 | no pašvaldības budžeta | |||
no tā (609. rinda): | ||||
610 | pedagogu darba samaksai | |||
611 | uzturēšanas izdevumiem | |||
612 | maksas pakalpojumi un citi pašu ieņēmumi | |||
613 | ārvalstu piešķirtais finansējums | |||
614 | citi avoti |
7.1. Telpu platība
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopējā platība (m2) | T. sk. | ||||
īstenošanas vietas adrese | īstenošanas vietas adrese | īstenošanas vietas adrese | īstenošanas vietas adrese | ||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
700 | Kopējā iestādes telpu platība | ||||||
701 | t. sk. mācību telpu platība | ||||||
702 | telpu platība sporta nodarbībām | ||||||
703 | atpūtas telpu platība | ||||||
704 | saimniecības telpu platība | ||||||
705 | internāta telpu platība | ||||||
706 | bibliotēkas telpu platība | ||||||
707 | ēdnīca | ||||||
708 | citas | ||||||
709 | No 700. rindas – īrēto un nomāto telpu platība |
7.2. Telpu piemērotība izglītojamo ar speciālām vajadzībām izglītošanai
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Atbilde | ||
A | B | 1 | 2 | |
710 | Telpas IR piemērotas | jā | nē | |
711 | Telpas NAV piemērotas | jā | nē | |
712 | Telpas piemērotas DAĻĒJI: | jā | nē | |
713 | lifts, pacēlājs | jā | nē | |
714 | uzbrauktuves | jā | nē | |
715 | tualetes | jā | nē | |
716 | durvis | jā | nē | |
717 | citas | jā | nē |
8. Datortehnika izglītības iestādē
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopā | T. sk. | |||
mācību procesam | administrācijas vajadzībām | skolotājiem un tehniskajiem darbiniekiem | ||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | |
800 | Datoru skaits kopā | |||||
801 | no tiem ar nodrošinātu piekļuvi internetam | |||||
802 | Datorklašu skaits |
9. Izglītojamo skaits, kuri apgūst atsevišķus mācību priekšmetus pamatizglītībā
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopā | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. |
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
900 | Ētika | ||||||||||
901 | Ētika un kristīgā mācība | ||||||||||
902 | Kristīgā mācība | ||||||||||
903 | Konfesionālā ticības mācība |
10. Fakultatīvās nodarbības
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Stundu skaits nedēļā | Izglītojamo skaits | T. sk. izglītojamie | |||||
1.–4. klasē | 5.–9. klasē | 10. klasē | 11. klasē | 12. klasē | |||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
1000 | Fakultatīvās nodarbības: | ||||||||
1001 | padziļināta mācību priekšmeta apguve | ||||||||
1002 | mācību priekšmetu apguve ārpus izglītības programmu paraugiem | ||||||||
1003 | t. sk. konfesionālā ticības mācība | ||||||||
1004 | veselības mācība | ||||||||
1005 | mākslinieciskā pašdarbība | ||||||||
1006 | t. sk. kori | ||||||||
1007 | tautas deju kolektīvi | ||||||||
1008 | teātris | ||||||||
1009 | folkloras kopas | ||||||||
1010 | mazākumtautību valodas apguve | ||||||||
1011 | nodarbības, kas saistītas ar attiecīgās etniskās kultūras izzināšanu (mazākumtautību izglītības programmās) | ||||||||
1012 | Eiropas Savienības jautājumu apguve | ||||||||
1013 | citas (norādīt) | ||||||||
1014 |
11. Izglītojamo skaits, kuri, vispārējās izglītības iestādē īstenojot vispārējās pamatizglītības/vispārējās vidējās izglītības mazākumtautību programmu, apgūst mācību priekšmeta saturu latviešu valodā, mazākumtautību valodā vai bilingvāli
Rindas kods | Mācību priekšmeta nosaukums | Apgūst latviešu valodā/ mazākumtautību valodā/ bilingvāli |
Kopā | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. |
A | B | C | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
1100 | |||||||||||||||
1101 | |||||||||||||||
1102 | |||||||||||||||
1103 | |||||||||||||||
1104 | |||||||||||||||
1105 | |||||||||||||||
1106 | |||||||||||||||
1107 | |||||||||||||||
1108 | |||||||||||||||
1109 | |||||||||||||||
1110 | |||||||||||||||
1111 | |||||||||||||||
1112 | |||||||||||||||
1113 | |||||||||||||||
1114 | |||||||||||||||
1115 |
12. Izglītojamo skaita sadalījums vispārējā vidējā izglītībā pa atsevišķiem mācību priekšmetiem
Rindas kods | Mācību priekšmeti | Izglītojamo skaits, kuri apgūst mācību priekšmetu | ||
10. klase | 11. klase | 12. klase | ||
A | B | 1 | 2 | 3 |
1200 | Pirmā svešvaloda | |||
1201 | Otrā svešvaloda | |||
1202 | Trešā svešvaloda | |||
1203 | Ceturtā svešvaloda | |||
1204 | Informātika | |||
1205 | Programmēšanas pamati | |||
1206 | Tehniskā grafika | |||
1207 | Veselības mācība | |||
1208 | Fizika | |||
1209 | Ķīmija | |||
1210 | Bioloģija | |||
1211 | Dabaszinības | |||
1212 | Ekonomika | |||
1213 | Filozofija | |||
1214 | Ģeogrāfija | |||
1215 | Psiholoģija | |||
1216 | Politika un tiesības | |||
1217 | Mājsaimniecība | |||
1218 | Ētika | |||
1219 | Kulturoloģija | |||
1220 | Mūzika | |||
1221 | Vizuālā māksla | |||
1222 | Astronomija | |||
1223 | Loģika | |||
1224 | Matemātiskā analīze | |||
1225 | Komerczinības | |||
1226 | Kultūras vēsture | |||
1227 | Reliģiju vēsture | |||
1228 | Mākslas vēsture | |||
1229 | Pasaules literatūra | |||
1230 | Mākslinieciskā pašdarbība | |||
1231 | ||||
1232 | ||||
1233 | ||||
1234 | ||||
1235 |
13. Svešvalodu apguve
Rindas kods | Svešvaloda | Kopā | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. | |
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
1300 | Angļu valoda | ||||||||||||||
1301 | t. sk. kā pirmā valoda | ||||||||||||||
1302 | kā otrā valoda | ||||||||||||||
1303 | kā trešā valoda | ||||||||||||||
1304 | kā ceturtā valoda | ||||||||||||||
1305 | Vācu valoda | ||||||||||||||
1306 | t. sk. kā pirmā valoda | ||||||||||||||
1307 | kā otrā valoda | ||||||||||||||
1308 | kā trešā valoda | ||||||||||||||
1309 | kā ceturtā valoda | ||||||||||||||
1310 | Franču valoda | ||||||||||||||
1311 | t. sk. kā pirmā valoda | ||||||||||||||
1312 | kā otrā valoda | ||||||||||||||
1313 | kā trešā valoda | ||||||||||||||
1314 | kā ceturtā valoda | ||||||||||||||
1315 | Krievu valoda | ||||||||||||||
1316 | t. sk. kā pirmā valoda | ||||||||||||||
1317 | kā otrā valoda | ||||||||||||||
1318 | kā trešā valoda | ||||||||||||||
1319 | kā ceturtā valoda | ||||||||||||||
1320 | Cita valoda | ||||||||||||||
1321 | t. sk. kā pirmā valoda | ||||||||||||||
1322 | kā otrā valoda | ||||||||||||||
1323 | kā trešā valoda | ||||||||||||||
1324 | kā ceturtā valoda |
Rindas kods | Kopā | 1. kl. | 2. kl. | 3. kl. | 4. kl. | 5. kl. | 6. kl. | 7. kl. | 8. kl. | 9. kl. | 10. kl. | 11. kl. | 12. kl. | |
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
1325 | Izglītojamo skaits, kuri apgūst tikai vienu svešvalodu | |||||||||||||
1326 | Izglītojamo skaits, kuri apgūst divas svešvalodas | |||||||||||||
1327 | Izglītojamo skaits, kuri apgūst trīs svešvalodas | |||||||||||||
1328 | Izglītojamo skaits, kuri apgūst četras svešvalodas |
III. Pirmsskolas vecuma bērnu skaits pirmsskolas izglītības programmās
14. Bērnu skaits
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopā | Bērnu sadalījums pēc dzimšanas gada | |||||||||
20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. un vecāki |
||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
1400 | Bērnu skaits | |||||||||||
1401 | t. sk. meitenes | |||||||||||
1402 | No kopējā skaita (1400. rinda) – bērni ar speciālām vajadzībām | |||||||||||
1403 | t. sk. meitenes |
15. Bērnu skaita sadalījums pa pirmsskolas izglītības programmām
Rindas kods | Programmas kods | Programmas nosaukums | Mācību valoda | Grupu skaits | Bērnu skaits | t. sk. 20__. g. un agrāk dzimušie bērni | Integrēti (jā/nē) |
A | B | C | D | 1 | 2 | 3 | 4 |
1500 | |||||||
1501 | |||||||
1502 | |||||||
1503 |
16. Remigrējušo bērnu skaits
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Skaits | |
A | B | 1 | |
1600 | Remigrējušo bērnu skaits |
IV. Izglītojamo skaits un tā sadalījums profesionālās izglītības programmās
17. Izglītojamo skaita sadalījums 20__./20__. m. g. beigās
Rindas kods | 20__. g. un jaunāki | ___. g. | ___. g. | ___. g. | ___. g. | 19__. g. un vecāki | Kopā | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
1700 | KOPĀ | ||||||||
1701 | t. sk. meitenes |
18. 20__./20__. mācību gada beidzēji
Rindas kods | KOPĀ | T. sk. ar atbilstošu kvalifikāciju | ||
A | B | 1 | 2 | |
1800 | KOPĀ | |||
1801 | t. sk. meitenes |
19. Uzņemto izglītojamo skaita sadalījums 20__./20__. m. g. sākumā
Rindas kods | 20__. g. un jaunāki | ___. g. | ___. g. | ___. g. | ___. g. | 19__. g. un vecāki | Kopā | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
1900 | KOPĀ | ||||||||
1901 | t. sk. meitenes |
20. Visu izglītojamo skaita sadalījums 20__./20__. m. g. sākumā
Rindas kods | 20__. g. un jaunāki | ___. g. | ___. g. | ___. g. | ___. g. | 19__. g. un vecāki | Kopā | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
2000 | KOPĀ | ||||||||
2001 | t. sk. meitenes |
21. Izglītojamo skaita sadalījums pa izglītības programmām
Rindas kods | Programmas kods | Programmas nosaukums | Kvalifikācija | Kurss | Kopā | T. sk. meitenes |
A | B | C | D | E | 1 | 2 |
2100 | ||||||
2101 | ||||||
2102 |
Iesniedzot šo oficiālās statistikas veidlapu, respondents piekrīt tajā iekļautās informācijas (izņemot finanšu rādītājus) publiskošanai trešajām personām.
DATI SAGATAVOTI UN IESNIEGTI ELEKTRONISKI UN IR DERĪGI BEZ PARAKSTA.
Norādījumi veidlapas Nr. VS-1 aizpildīšanai
Pārskatu mācību gada sākumā sagatavo visas izglītības iestādes, kuras īsteno vai līdz iepriekšējā mācību gada beigām īstenoja vispārējās pamatizglītības vai vispārējās vidējās izglītības programmas.
Par vasaras periodā likvidēto vai reorganizēto izglītības iestāžu pārskatu iesniegšanu ir atbildīgs attiecīgās iestādes dibinātājs. Par šīm iestādēm aizpilda pārskata 1. un 6. sadaļu.
Pārskatā pieprasīto informāciju iegūst no izglītības iestādē esošajiem uzskaites dokumentiem un direktora rīkojumiem.
Informāciju norāda par stāvokli izglītības iestādē 5. septembrī.
Izglītības iestāde, kurā mācības notiek vienā valodā, pārskatā norāda attiecīgo mācību valodu (piemēram, latviešu, krievu, poļu, ukraiņu). Izglītības iestāde, kurā ir vairākas mācību valodas plūsmas, par katru plūsmu sagatavo atsevišķu veidlapu. Izglītības iestāde, kura pārskatu sagatavo par katru plūsmu atsevišķi, pārskata 5.1.–8. un 14.–21. sadaļu aizpilda tikai vienā veidlapā – pamatpārskatā – par to mācību plūsmu, kurā ir lielāks izglītojamo skaits (izglītības iestādēm, kuras īsteno vispārējās pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības programmas, var veidoties vairāki pārskati atkarībā no mācību valodas un izglītības ieguves formas; pamatpārskats ir tas, kurā ir lielāks izglītojamo skaits).
Ja vispārējās izglītības iestādē ir atvērtas speciālās izglītības klases (izglītojamiem ar garīgās un fiziskās attīstības traucējumiem), klases, kurās tiek īstenotas vakara (maiņu) izglītības programmas, neklātienes izglītības programmas vai tālmācības programmas (vidusskolā, ģimnāzijā vai valsts ģimnāzijā), vai klātienes izglītības programmas (vakara (maiņu) vidusskolā) vai ja vispārējās izglītības iestāde īsteno izglītības programmas ieslodzījuma vietās, tad par šīm klasēm aizpilda atsevišķu veidlapu, neieskaitot rādītājus pamatpārskatā. Atsevišķajā veidlapā nav jāaizpilda 5.1.–8. un 14.–21. sadaļa – tās katra izglītības iestāde aizpilda tikai vienu reizi.
Ja speciālās izglītības iestādē tiek īstenotas vispārizglītojošās programmas, tad par šīm klasēm aizpilda atsevišķu veidlapu, neieskaitot rādītājus speciālās izglītības iestādes pamatpārskatā. Atsevišķajā veidlapā nav jāaizpilda 5.1.–8. un 14.–21. sadaļa – tās katra izglītības iestāde aizpilda tikai vienu reizi.
Ja vispārējās izglītības programma tiek īstenota profesionālās izglītības iestādē, tad šī iestāde aizpilda pārskata 1.–4. un 9.–13. sadaļu.
Izglītības un zinātnes ministre I. Šuplinska
2. pielikums
Ministru kabineta
2019. gada 10. decembra
noteikumiem Nr. 599
Veidlapa Nr. VSP-1
Pirmsskolas izglītības iestādes pārskats
|
Reģistrācijas Nr. Izglītības iestāžu reģistrā |
Izglītības iestādes nosaukums | |||||||||||
Republikas pilsēta | Novads | ||||||||||
Novada teritoriālā vienība (pilsēta vai pagasts) | |||||||||||
Adrese, pasta indekss | |||||||||||
Elektroniskā pasta adrese (e-pasts) | |||||||||||
Mācību valoda | |||||||||||
Izglītības iestādes vadītāja vārds, uzvārds | Tālrunis | ||||||||||
Juridiskais statuss |
Veidlapas aizpildītājs:
vārds, uzvārds | tālr. nr. | e-pasts |
1. Bērnu skaits
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopā | Bērnu sadalījums pēc dzimšanas gada | |||||||||
20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g | 20__. g. un vecāki | ||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
100 | Bērnu skaits | |||||||||||
101 | t. sk. meitenes | |||||||||||
102 | No kopējā skaita (100. rinda) – bērni ar speciālām vajadzībām | |||||||||||
103 | t. sk. meitenes |
2. Bērnu – ārzemnieku skaits sadalījumā pa valstīm
Rindas kods | Valsts | Bērnu skaits | T. sk. meitenes |
A | B | 1 | 2 |
200 | |||
201 | |||
202 | |||
203 | |||
204 | |||
205 | |||
206 | |||
207 |
3. Remigrējušo bērnu skaits
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Skaits |
A | B | 1 |
300 | Remigrējušo bērnu skaits |
4. Bērnu skaita sadalījums pa pirmsskolas izglītības programmām
Rindas kods | Programmas kods | Programmas nosaukums | Mācību valoda | Grupu skaits | Bērnu skaits | T. sk. 20__. g. un agrāk dzimušie bērni | Integrēti (jā/nē) |
A | B | C | D | 1 | 2 | 3 | 4 |
400 | |||||||
401 | |||||||
402 | |||||||
403 | |||||||
404 | |||||||
405 | |||||||
406 | |||||||
407 | |||||||
408 |
5.1. Pedagogi un pārējie darbinieki
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Darba likmju skaits | No tām (1. aile) vakances | Darbinieki | ||||
kopā | t. sk. sievietes | t. sk. (no 3. ailes) grupās, kurās ir trīsgadīgi vai vecāki bērni | ||||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
500 | KOPĀ | |||||||
501 | Pedagogi | |||||||
502 | No pirmsskolas izglītības skolotāju skaita (505. rinda) – pirmsskolas izglītības skolotāji bērnu no piecu gadu vecuma obligātajā sagatavošanā skolai | |||||||
503 | t. sk. izglītības iestādes vadītājs | |||||||
504 | izglītības metodiķis, izglītības iestādes vadītāja vietnieks | |||||||
505 | pirmsskolas izglītības skolotājs | |||||||
506 | pirmsskolas izglītības mūzikas skolotājs | |||||||
507 | pirmsskolas izglītības sporta skolotājs | |||||||
508 | skolotājs logopēds | |||||||
509 | interešu izglītības skolotājs | |||||||
510 | speciālās izglītības skolotājs | |||||||
511 | speciālais pedagogs | |||||||
512 | izglītības psihologs | |||||||
513 | pedagogu palīgi | |||||||
514 | pārējie pedagogi | |||||||
515 | Pārējie darbinieki | |||||||
516 | t. sk. aukles |
5.2. Pedagogu skaita sadalījums pēc izglītības
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Ar vidējo izglītību | Ar augstāko izglītību | No pedagogu skaita (3. aile) zinātņu doktori | ||||||
ar vispārējo vidējo izglītību | ar profesionālo vidējo izglītību | no tiem (6.–7. aile) iegūst augstāko pedagoģisko izglītību |
ar augstāko pedagoģisko izglītību | t. sk. pedagoģijas maģistri | ar citu augstāko izglītību | t. sk. citi maģistri | ||||
A | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ||
501 | Pedagogi | |||||||||
502 | No pirmsskolas izglītības skolotāju skaita (505. rinda) – pirmsskolas izglītības skolotāji bērnu no piecu gadu vecuma obligātajā sagatavošanā skolai | |||||||||
503 | t. sk. izglītības iestādes vadītājs | |||||||||
504 | izglītības metodiķis, izglītības iestādes vadītāja vietnieks | |||||||||
505 | pirmsskolas izglītības skolotājs | |||||||||
506 | pirmsskolas izglītības mūzikas skolotājs | |||||||||
507 | pirmsskolas izglītības sporta skolotājs | |||||||||
508 | skolotājs logopēds | |||||||||
509 | interešu izglītības skolotājs | |||||||||
510 | speciālās izglītības skolotājs | |||||||||
511 | speciālais pedagogs | |||||||||
512 | izglītības psihologs | |||||||||
513 | pedagogu palīgi | |||||||||
514 | pārējie pedagogi |
5.3. Pedagogu skaita sadalījums pa vecuma grupām
Rindas kods | Vecuma grupas | Pedagogu skaits | ||
kopā | t. sk. sievietes | |||
A | B | 1 | 2 | |
530 | KOPĀ | |||
531 | t. sk. 24 gadi un jaunāki | |||
532 | 25–29 gadi | |||
533 | 30–34 gadi | |||
534 | 35–39 gadi | |||
535 | 40–44 gadi | |||
536 | 45–49 gadi | |||
537 | 50–54 gadi | |||
538 | 55–59 gadi | |||
539 | 60–64 gadi | |||
540 | 65 gadi un vecāki | |||
541 | No kopējā skaita – pensijas vecumā |
5.4. Pedagogu skaita sadalījums pēc darba slodzes
Rindas kods | Darba slodzes | Pedagogu skaits | ||
kopā | t. sk. sievietes | |||
A | B | 1 | 2 | |
550 | KOPĀ | |||
551 | t. sk. darba slodze mazāka par 0,25 no likmes | |||
552 | 0,25–0,49 | |||
553 | 0,50–0,74 | |||
554 | 0,75–0,99 | |||
555 | 1,00–1,33 | |||
556 | > 1,33 |
6. Izglītības iestādes finansējums 20__. gadā
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Summa (euro) | ||
A | B | 1 | ||
600 | Iestādes kopējais finansējums | |||
601 | t. sk. no valsts budžeta: | |||
602 | no 601. rindas – bērnu no piecu gadu vecuma izglītošanā nodarbināto pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām | |||
603 | no 601. rindas – mācību līdzekļiem | |||
604 | no pašvaldības budžeta: | |||
605 | no 604. rindas – pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām | |||
606 | no 604. rindas – izglītības iestādes uzturēšanas izdevumi | |||
607 | vecāku iemaksa: | |||
608 | no 607. rindas – ēdināšanas izdevumi | |||
609 | ārvalstu piešķirtais finansējums | |||
610 | citi avoti |
7. Datortehnika izglītības iestādē
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Skaits | |
A | B | 1 | |
700 | Datoru skaits kopā | ||
701 | no tiem ar nodrošinātu piekļuvi internetam |
8. Telpu platība
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Platība (m2) | |
A | B | 1 | |
801 | Kopējā iestādes telpu platība | ||
802 | t. sk. telpu platība nodarbībām | ||
803 | No 801. rindas – īrēto un nomāto telpu platība |
Iesniedzot šo oficiālās statistikas veidlapu, respondents piekrīt tajā iekļautās informācijas (izņemot finanšu rādītājus) publiskošanai trešajām personām.
DATI SAGATAVOTI UN IESNIEGTI ELEKTRONISKI UN IR DERĪGI BEZ PARAKSTA.
Norādījumi veidlapas Nr. VSP-1 aizpildīšanai
Pārskatā pieprasīto informāciju iegūst no izglītības iestādē esošajiem uzskaites dokumentiem un iestādes vadītāja rīkojumiem.
Par vasaras periodā likvidēto vai reorganizēto izglītības iestāžu pārskatu iesniegšanu ir atbildīgs attiecīgās iestādes dibinātājs. Par šīm iestādēm aizpilda pārskata 6. sadaļu.
Informāciju norāda par stāvokli izglītības iestādē 5. septembrī.
Izglītības un zinātnes ministre I. Šuplinska
3. pielikums
Ministru kabineta
2019. gada 10. decembra
noteikumiem Nr.599
Veidlapa Nr. IIP-1
Pārskats par izglītības iestādē īstenotajām
|
Reģistrācijas Nr. Izglītības iestāžu reģistrā |
Izglītības iestādes nosaukums | ||||||||||
Republikas pilsēta | Novads | |||||||||
Novada teritoriālā vienība (pilsēta vai pagasts) | ||||||||||
Adrese, pasta indekss | ||||||||||
Elektroniskā pasta adrese (e-pasts) | ||||||||||
Izglītības iestādes vadītāja vārds, uzvārds | Tālrunis | |||||||||
Juridiskais statuss |
Veidlapas aizpildītājs:
vārds, uzvārds | tālr. nr. | e-pasts |
1. Interešu izglītības programmas un izglītojamo skaits
Rindas kods | Programmas kods | Apakšprogrammas nosaukums | Izglītojamo skaits | No tiem ar speciālām vajadzībām | Grupu skaits | Tarificēto stundu skaits nedēļā | ||
kopā | t. sk. meitenes | kopā | t. sk. meitenes | |||||
A | B | C | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1. Kultūrizglītība | ||||||||
Mūzika | ||||||||
1001 | Kori: | |||||||
pirmsskolas vecuma koris | ||||||||
1002 | 1.–4. klašu koris | |||||||
1003 | 5.–6. klašu koris | |||||||
1004 | 7.–9. klašu koris | |||||||
1005 | 5.–9. klašu koris | |||||||
1006 | 5.–12. klašu koris | |||||||
1007 | zēnu koris | |||||||
1008 | vidusskolas jauktais koris | |||||||
1009 | vidusskolas meiteņu koris | |||||||
1010 | jaukta vecuma koris | |||||||
1011 | jauniešu koris | |||||||
1012 | Vokālie ansambļi: | |||||||
pirmsskolas vecuma ansamblis | ||||||||
1013 | 1.–4. klašu vokālais ansamblis | |||||||
1014 | 5.–9. klašu vokālais ansamblis | |||||||
1015 | 10.–12. klašu vokālais ansamblis | |||||||
1016 | jaukta vecuma vokālais ansamblis | |||||||
1017 | jauniešu vokālais ansamblis | |||||||
1018 | popgrupa | |||||||
1019 | estrādes ansamblis | |||||||
1020 | Vokālā apmācība/solisti | |||||||
1021 | Orķestri: | |||||||
pūtēju orķestris | ||||||||
1022 | simfoniskais orķestris | |||||||
1023 | kamerorķestris | |||||||
1024 | stīgu orķestris | |||||||
1025 | tautas mūzikas orķestris | |||||||
1026 | Instrumentālie ansambļi: | |||||||
vokāli instrumentālais ansamblis | ||||||||
1027 | instrumentālais ansamblis | |||||||
1028 | koklētāju ansamblis | |||||||
1029 | lauku kapela | |||||||
1030 | tautas mūzikas ansamblis | |||||||
1031 | akordeonistu ansamblis | |||||||
1032 | ģitāristu ansamblis | |||||||
1033 | džeza ansamblis | |||||||
1034 | Orfa studija | |||||||
1035 | Instrumentu spēle: | |||||||
klavierspēle | ||||||||
1036 | akordeona spēle | |||||||
1037 | citu taustiņinstrumentu spēles | |||||||
1038 | flautas spēle | |||||||
1039 | trompetes spēle | |||||||
1040 | citu pūšaminstrumentu spēles | |||||||
1041 | bungu spēle | |||||||
1042 | ksilofona spēle | |||||||
1043 | citu sitaminstrumentu spēles | |||||||
1044 | ģitārspēle | |||||||
1045 | vijoļspēle | |||||||
1046 | čella spēle | |||||||
1047 | citu stīgu instrumentu spēles | |||||||
1048 | Mūzikas teorija/solfedžo | |||||||
1049 | Sagatavošanas klase mūzikas skolai | |||||||
1050 | Citas mūzikas programmas | |||||||
Deja | ||||||||
1051 | Tautas deju kolektīvi: | |||||||
pirmsskolas vecuma tautas deju kolektīvs | ||||||||
1052 | 1.–2. klašu tautas deju kolektīvs | |||||||
1053 | 3.–4. klašu tautas deju kolektīvs | |||||||
1054 | 5.–6. klašu tautas deju kolektīvs | |||||||
1055 | 7.–9. klašu tautas deju kolektīvs | |||||||
1056 | 10.–12. klašu tautas deju kolektīvs | |||||||
1057 | 1.–4. klašu tautas deju kolektīvs | |||||||
1058 | 3.–6. klašu tautas deju kolektīvs | |||||||
1059 | 5.–9. klašu tautas deju kolektīvs | |||||||
1060 | jauniešu tautas deju kolektīvs | |||||||
1061 | cittautu tautas deju kolektīvs | |||||||
1062 | Mūsdienu deja: | |||||||
pirmsskolas vecuma mūsdienu deju grupa | ||||||||
1063 | 1.–4. klašu mūsdienu deju grupa | |||||||
1064 | 5.–9. klašu mūsdienu deju grupa | |||||||
1065 | 10.–12. klašu mūsdienu deju grupa | |||||||
1066 | dažādu vecumu audzēkņu mūsdienu deju grupa | |||||||
1067 | Laikmetīgā deja | |||||||
1068 | Ritmika | |||||||
1069 | Klasiskā deja | |||||||
1070 | Sarīkojumu/balles dejas | |||||||
1071 | Eksotiskās dejas | |||||||
1072 | Vēsturiskās dejas | |||||||
1073 | Citas deju programmas | |||||||
Vizuālā un vizuāli plastiskā māksla | ||||||||
1074 | Zīmēšana, gleznošana | |||||||
1075 | Grafika | |||||||
1076 | Tekstilmāksla | |||||||
1077 | Zīda apgleznošana | |||||||
1078 | Batika | |||||||
1079 | Keramika | |||||||
1080 | Veidošana/tēlniecība | |||||||
1081 | Kokapstrāde | |||||||
1082 | Stikla apstrāde | |||||||
1083 | Metālapstrāde | |||||||
1084 | Ādas apstrāde | |||||||
1085 | Papīra plastika | |||||||
1086 | Instalācija, tēlniecība | |||||||
1087 | Šūšana, modelēšana | |||||||
1088 | Modes dizains | |||||||
1089 | Pīšana | |||||||
1090 | Tradicionālie rokdarbi | |||||||
1091 | Netradicionālie rokdarbi | |||||||
1092 | Kombinētie rokdarbi | |||||||
1093 | Floristika | |||||||
1094 | Rotu izgatavošana | |||||||
1095 | Modes un stila aksesuāri | |||||||
1096 | Pērļošana | |||||||
1097 | Mīksto rotaļlietu izgatavošana | |||||||
1098 | Kolāža | |||||||
1099 | Porcelāna un stikla apgleznošana | |||||||
1100 | Aušana | |||||||
1101 | Mezglošana | |||||||
1102 | Citas vizuālās un vizuāli plastiskās mākslas programmas | |||||||
Teātris | ||||||||
1103 | Teātris | |||||||
1104 | Teātra pulciņš | |||||||
1105 | Improvizācijas teātris | |||||||
1106 | Leļļu teātris | |||||||
1107 | Teātra sports | |||||||
1108 | Kustību teātris | |||||||
1109 | Skatuves runa | |||||||
1110 | Citas teātra programmas | |||||||
Folklora | ||||||||
1111 | Folkloras kopa | |||||||
1112 | Citas folkloras programmas | |||||||
Radošās industrijas | ||||||||
1113 | Dizains | |||||||
1114 | Foto | |||||||
1115 | Kino | |||||||
1116 | Video | |||||||
1117 | Audio/video ierakstu studijas | |||||||
1118 | Datorgrafika | |||||||
1119 | Animācija | |||||||
1120 | Žurnālistika/skolas avīze | |||||||
1121 | Radio/TV studija | |||||||
1122 | Multimediji | |||||||
1123 | Citas radošo industriju programmas | |||||||
1199 | Kopā 1. programmā | |||||||
2. Vides interešu izglītība | ||||||||
1201 | Vides pētnieki/eksperimenti | |||||||
1202 | Dabaszinību pulciņš | |||||||
1203 | Ekoloģijas pulciņš | |||||||
1204 | Vides aizsardzība | |||||||
1205 | Ģeogrāfijas pulciņš | |||||||
1206 | Kartogrāfija | |||||||
1207 | Paleontoloģijas pulciņš | |||||||
1208 | Ģeoloģijas pulciņš | |||||||
1209 | Astronomijas pulciņš | |||||||
1210 | Fizikas pulciņš | |||||||
1211 | Ķīmijas pulciņš | |||||||
1212 | Bioloģijas pulciņš | |||||||
1213 | Zooloģijas pulciņš | |||||||
1214 | Botānikas pulciņš | |||||||
1215 | Anatomijas pulciņš | |||||||
1216 | Puķkopības pulciņš | |||||||
1217 | Lauksaimniecības pulciņš | |||||||
1218 | Vides dizaina pulciņš | |||||||
1219 | Lietu otrā dzīve | |||||||
1220 | Veselīgs dzīvesveids | |||||||
1221 | Citas vides interešu izglītības programmas | |||||||
1299 | Kopā 2. programmā | |||||||
3. Tehniskā jaunrade | ||||||||
1301 | Automodelisms: | |||||||
trases auto modelisms | ||||||||
1302 | kordas auto modelisms | |||||||
1303 | radiovadāmo auto modelisms | |||||||
1304 | inerces auto modelisms | |||||||
1305 | auto maketu (mērogkopiju) gatavošana | |||||||
1306 | Avio un raķešu–kosmiskais modelisms: | |||||||
telpu lidmašīnu modelisms | ||||||||
1307 | brīvi lidojošo lidmašīnu un planieru modelisms | |||||||
1308 | radiovadāmo lidmašīnu un planieru modelisms | |||||||
1309 | kordas lidmodelisms | |||||||
1310 | raķešu–kosmiskais modelisms | |||||||
1311 | lidmašīnu, planieru un raķešu maketu (mērogkopiju) gatavošana | |||||||
1312 | gaisa pūķu konstruēšana | |||||||
1313 | Kuģu un jahtu modelisms: | |||||||
brīvi peldošo kuģu modelisms | ||||||||
1314 | radiovadāmo kuģu, jahtu modelisms | |||||||
1315 | kordas kuģu modelisms | |||||||
1316 | kuģu maketu (mērogkopiju) gatavošana | |||||||
1317 | Dzelzceļa tehnikas modelisms | |||||||
1318 | Lauksaimniecības tehnikas modelisms | |||||||
1319 | Konstruēšana un tehniskā modelēšana: | |||||||
tehniskā modelēšana un konstruēšana | ||||||||
1320 | lego konstruēšana | |||||||
1321 | elektronika, radioelektronika | |||||||
1322 | robotika | |||||||
1323 | droni | |||||||
1324 | mikroautomobiļu un kartingu konstruēšana | |||||||
1325 | minikāru konstruēšana | |||||||
1326 | mini motociklu konstruēšana | |||||||
1327 | mazmoto restaurēšana | |||||||
1328 | Datorapmācība: | |||||||
datorapmācība | ||||||||
1329 | programmēšana | |||||||
1330 | informācijas tehnoloģiju apguve | |||||||
1331 | datortehnikas konstruēšana | |||||||
1332 | 3D konstruēšana | |||||||
1333 | Mehatronika | |||||||
1334 | Citas tehniskās jaunrades programmas | |||||||
1399 | Kopā 3. programmā | |||||||
4. Sporta interešu izglītība | ||||||||
1401 | Sporta spēles: | |||||||
basketbols | ||||||||
1402 | florbols | |||||||
1403 | frisbijs | |||||||
1404 | futbols | |||||||
1405 | hokejs | |||||||
1406 | lakross/interkross | |||||||
1407 | rokasbumba | |||||||
1408 | volejbols | |||||||
1409 | tautas bumba | |||||||
1410 | boča (boccia) | |||||||
1411 | citas sporta spēles | |||||||
1412 | Individuālie sporta veidi: | |||||||
vieglatlētika | ||||||||
1413 | bokss, taibokss | |||||||
1414 | brīvā cīņa | |||||||
1415 | džudo | |||||||
1416 | grieķu–romiešu cīņa | |||||||
1417 | karatē | |||||||
1418 | fitness | |||||||
1419 | sambo | |||||||
1420 | taekvondo | |||||||
1421 | badmintons | |||||||
1422 | teniss | |||||||
1423 | galda teniss | |||||||
1424 | skvošs | |||||||
1425 | krosmintons | |||||||
1426 | orientēšanās | |||||||
1427 | sporta tūrisms | |||||||
1428 | alpīnisms | |||||||
1429 | kāpšanas sports, klinšu kāpšana | |||||||
1430 | nūjošana | |||||||
1431 | mākslas vingrošana | |||||||
1432 | sporta vingrošana | |||||||
1433 | atlētiskā vingrošana | |||||||
1434 | lēkšana uz batuta | |||||||
1435 | riteņbraukšana, BMX | |||||||
1436 | skrituļslidošana | |||||||
1437 | daiļslidošana | |||||||
1438 | ātrslidošana | |||||||
1439 | airēšana | |||||||
1440 | peldēšana | |||||||
1441 | triatlons | |||||||
1442 | sporta dejas | |||||||
1443 | aerobika | |||||||
1444 | vispusīgā fiziskā sagatavotība | |||||||
1445 | ārstnieciskā/koriģējošā vingrošana | |||||||
1446 | citi individuālie sporta veidi | |||||||
1447 | Galda spēles: | |||||||
biljards | ||||||||
1448 | bridžs | |||||||
1449 | fingerbords | |||||||
1450 | galda futbols | |||||||
1451 | galda hokejs | |||||||
1452 | novuss | |||||||
1453 | prāta spēles | |||||||
1454 | dambrete | |||||||
1455 | šahs | |||||||
1456 | citas galda spēles | |||||||
1457 | Tehniskie sporta veidi: | |||||||
kartings | ||||||||
1458 | minikāru sports | |||||||
1459 | motosports | |||||||
1460 | ūdens motosports | |||||||
1461 | elektromotocikli | |||||||
1462 | elektroautomobiļi | |||||||
1463 | citi tehniskie sporta veidi | |||||||
1499 | Kopā 4. programmā | |||||||
5. Citas izglītojošas programmas | ||||||||
1501 | Valodas: | |||||||
latviešu | ||||||||
1502 | krievu | |||||||
1503 | angļu | |||||||
1504 | franču | |||||||
1505 | vācu | |||||||
1506 | poļu | |||||||
1507 | citas valodas | |||||||
1508 | Stila mācība | |||||||
1509 | Defilē | |||||||
1510 | Arheoloģijas pulciņš | |||||||
1511 | Novadpētniecība | |||||||
1512 | Skolas muzejs | |||||||
1513 | Medicīnas pulciņš | |||||||
1514 | Gidi | |||||||
1515 | Retorikas māksla | |||||||
1516 | Literārā jaunrade | |||||||
1517 | Jauniešu iniciatīvas grupas | |||||||
1518 | Jauniešu grupa starptautiskajā jauniešu pašaudzināšanas programmā Award | |||||||
1519 |
Estētikas skola: |
|||||||
pirmsskolas vecuma bērnu radošās nodarbības | ||||||||
1520 | sākumskolas vecuma bērnu radošās nodarbības | |||||||
1521 | Jaunsardze | |||||||
1522 | Skauti un gaidas | |||||||
1523 | Mazpulki | |||||||
1524 | Pašaizsardzības pulciņš | |||||||
1525 | Makšķernieku pulciņš | |||||||
1526 | Mājsaimniecības pulciņš | |||||||
1527 | Dzīvesziņas pulciņš | |||||||
1528 | Cirka studija | |||||||
1529 | Jaunie satiksmes dalībnieki | |||||||
1530 | Eiropas Savienības jautājumu apguve | |||||||
1531 | Eiropas un citu valstu/tautu kultūra | |||||||
1532 | Projektu mācība | |||||||
1533 | E-sports/videospēles | |||||||
1534 | Citas | |||||||
1599 | Kopā 5. programmā | |||||||
1600 | KOPĀ 1.–5. programmā |
2. Izglītojamo skaits sadalījumā pa vecuma (klašu) grupām
Rindas kods | Programmas nosaukums | Izglītojamo skaits | ||||||
Kopā | pirmsskolas | 1.–6. klase | 7.–9. klase; profesionālās pamatlīmeņa programmas* | 10.–12. klase; profesionālās vidējā līmeņa programmas ** | vecāki (≤ 25 gadi); profesionālā izglītība pēc vidējās izglītības*** | 26 gadi vai vairāk; profesionālā izglītība pēc vidējās izglītības*** | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
201 | Kultūrizglītības programmas | |||||||
202 | Vides izglītības programmas | |||||||
203 | Tehniskās jaunrades programmas | |||||||
204 | Sporta izglītības programmas | |||||||
205 | Citas izglītojošas programmas | |||||||
210 | KOPĀ 1.–5. programma |
* Profesionālās pamatlīmeņa programmas, kurām Latvijas izglītības klasifikācijā pirmais un otrais koda cipars (ar burtu/bez burta aiz tiem) ir 22, 32b.
** Profesionālās vidējā līmeņa programmas, kurām Latvijas izglītības klasifikācijā pirmais un otrais koda cipars (ar burtu/bez burta aiz tiem) ir 32, 32a, 33, 37.
*** Profesionālā izglītība pēc vidējās izglītības – programmas, kurām Latvijas izglītības klasifikācijā pirmais un otrais koda cipars (ar burtu/bez burta aiz tiem) ir 35a, 35b.
3.1. Pedagogi un pārējie darbinieki
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Darba likmju skaits | No tām (1. aile) vakances |
Darbinieki | ||
kopā | t. sk. sievietes | |||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | |
300 | KOPĀ | |||||
310 | Pedagogi | |||||
311 | t. sk. izglītības iestādes direktors, direktora vietnieki | |||||
312 | pirmsskolas izglītības skolotāji | |||||
313 | no tiem (312. rinda) bērnu no piecu gadu vecuma obligātajā sagatavošanā skolai | |||||
314 | pārējie pirmsskolas izglītības pedagogi | |||||
315 | interešu izglītības skolotāji | |||||
316 | pārējie pedagogi | |||||
317 | Pārējie darbinieki |
3.2. Pedagogu skaita sadalījums pēc izglītības
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Ar vidējo izglītību | Ar augstāko izglītību | No pedagogu skaita (3. aile) zinātņu doktori | ||||||
ar vispārējo vidējo izglītību | ar profesionālo vidējo izglītību | no tiem (5.–6. aile) iegūst augstāko pedagoģisko izglītību |
ar augstāko pedagoģisko izglītību | t. sk. pedagoģijas maģistri | ar citu augstāko izglītību | t. sk. citi maģistri | ||||
A | B | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | |
310 | Pedagogi | |||||||||
311 | t. sk. izglītības iestādes direktors, direktora vietnieki | |||||||||
312 | pirmsskolas izglītības skolotāji | |||||||||
313 | no tiem (312. rinda) bērnu no piecu gadu vecuma obligātajā sagatavošanā skolai | |||||||||
314 | pārējie pirmsskolas izglītības pedagogi | |||||||||
315 | interešu izglītības skolotāji | |||||||||
316 | pārējie pedagogi |
3.3. Pedagogu skaita sadalījums pa vecuma grupām
Rindas kods | Vecuma grupas | Pedagogu skaits | ||
kopā | t. sk. sievietes | |||
A | B | 1 | 2 | |
330 | KOPĀ | |||
331 | t. sk. 24 gadi un jaunāki | |||
332 | 25–29 gadi | |||
333 | 30–34 gadi | |||
334 | 35–39 gadi | |||
335 | 40–44 gadi | |||
336 | 45–49 gadi | |||
337 | 50–54 gadi | |||
338 | 55–59 gadi | |||
339 | 60–64 gadi | |||
340 | 65 gadi un vecāki | |||
341 | No kopējā skaita – pensijas vecumā |
3.4. Pedagogu skaita sadalījums pēc darba slodzes
Rindas kods | Darba slodzes | Pedagogu skaits | ||
kopā | t. sk. sievietes | |||
A | B | 1 | 2 | |
350 | KOPĀ | |||
351 | t. sk. darba slodze mazāka par 0,25 no likmes | |||
352 | 0,25–0,49 | |||
353 | 0,50–0,74 | |||
354 | 0,75–0,99 | |||
355 | 1,00–1,33 | |||
356 | > 1,33 |
4. Interešu izglītības programmu stundu skaits (nedēļā)
Rindas kods | Apmaksas avots | Stundu skaits | |
A | B | 1 | |
400 | Visu apmaksāto interešu izglītības programmu stundu skaits | ||
401 | t. sk. no valsts budžeta mērķdotācijas | ||
402 | no pašvaldības budžeta | ||
403 | no maksas pakalpojumiem un citiem pašu ieņēmumiem | ||
404 | cits (norādīt) |
5. Izglītības iestādes finansējums 20__. gadā
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Summa (euro) | |
A | B | 1 | |
500 | Iestādes kopējais finansējums | ||
501 | t. sk. no valsts budžeta: | ||
502 | no 501. rindas – bērnu no piecu gadu vecuma izglītošanā nodarbināto pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām | ||
503 | no 501. rindas – interešu izglītības pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām | ||
504 | no pašvaldības budžeta | ||
505 | citi avoti |
6. Telpu platība
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Platība (m2) | |
A | B | 1 | |
601 | Kopējā iestādes telpu platība | ||
602 | t. sk. telpu platība nodarbībām | ||
603 | No 601. rindas – īrēto un nomāto telpu platība |
7. Datortehnika interešu izglītības iestādē
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Skaits |
A | B | 1 |
700 | Datoru skaits kopā | |
701 | no tiem ar nodrošinātu piekļuvi internetam |
Pirmsskolas vecuma bērnu skaits licencētās pirmsskolas izglītības programmās
8.1. Bērnu skaits
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Kopā | Bērnu sadalījums pēc dzimšanas gada | |||||||||
20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. | 20__. g. un vecāki | ||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
800 | Bērnu skaits | |||||||||||
801 | t. sk. meitenes | |||||||||||
802 | No kopējā skaita (800. rinda) – bērni ar speciālām vajadzībām | |||||||||||
803 | t. sk. meitenes |
8.2. Bērnu skaita sadalījums pa pirmsskolas izglītības programmām
Rindas kods | Programmas kods | Programmas nosaukums | Mācību valoda | Grupu skaits | Bērnu skaits | T. sk. 20__. g. un agrāk dzimušie bērni | Integrēti (jā/nē) |
A | B | C | D | 1 | 2 | 3 | 4 |
810 | |||||||
811 | |||||||
812 |
Iesniedzot šo oficiālās statistikas veidlapu, respondents piekrīt tajā iekļautās informācijas (izņemot finanšu rādītājus) publiskošanai trešajām personām.
DATI SAGATAVOTI UN IESNIEGTI ELEKTRONISKI UN IR DERĪGI BEZ PARAKSTA.
Norādījumi veidlapas Nr. IIP-1 aizpildīšanai
Vispārējās izglītības iestādes, profesionālās pamata un vidējās izglītības iestādes, profesionālās ievirzes izglītības iestādes un profesionālās tālākizglītības un pilnveides izglītības iestādes aizpilda pārskata 1., 2. un 4. sadaļu, bērnu un jauniešu interešu izglītības iestādes – visas pārskata sadaļas.
Par vasaras periodā likvidēto vai reorganizēto bērnu un jauniešu interešu izglītības iestāžu pārskatu iesniegšanu ir atbildīgs attiecīgās iestādes dibinātājs. Par šīm iestādēm aizpilda pārskata 5. sadaļu.
Pārskatā pieprasīto informāciju iegūst no izglītības iestādē esošajiem uzskaites dokumentiem un iestādes vadītāja rīkojumiem.
Informāciju norāda par stāvokli izglītības iestādē 15. oktobrī.
Daļu "Pirmsskolas vecuma bērnu skaits licencētās pirmsskolas izglītības programmās" (8.1. un 8.2. sadaļa) aizpilda tās izglītības iestādes, kuras īsteno pirmsskolas izglītības programmas (izņemot vispārējās izglītības iestādes). Šo informāciju norāda par stāvokli 5. septembrī.
Izglītības un zinātnes ministre I. Šuplinska
4. pielikums
Ministru kabineta
2019. gada 10. decembra
noteikumiem Nr. 599
Veidlapa Nr. ISIP-1
Pārskats par izglītības iestādē īstenotajām
profesionālās
|
Reģistrācijas Nr. Izglītības iestāžu reģistrā |
Izglītības iestādes nosaukums | ||||||||||
Republikas pilsēta | Novads | |||||||||
Novada teritoriālā vienība (pilsēta vai pagasts) | ||||||||||
Adrese, pasta indekss | ||||||||||
Elektroniskā pasta adrese (e-pasts) | ||||||||||
Izglītības iestādes vadītāja vārds, uzvārds | Tālrunis | |||||||||
Juridiskais statuss |
Veidlapas aizpildītājs:
vārds, uzvārds | tālr. nr. | e-pasts |
1. Profesionālās ievirzes sporta izglītības programmas un izglītojamo skaits
Rindas kods | Izglītības programmas nosaukums | Izglītojamo skaits kopā | No tiem | No kopējā skaita (1. aile) meitenes |
No kopējā skaita (1. aile) izglītojamie ar speciālām vajadzībām | Grupu skaits | Uzņemto izglītojamo skaits 20__./20__.m. g. | Izglītojamo skaits, kuri saņēmuši apliecības 20__./ 20__. m. g. |
Atskaitīto izglītojamo skaits | |||||
sākuma sagata- vošanas posms |
mācību un treniņu posms | sporta meistarības pilnvei- došanas posms |
augstākās sporta meistarības posms | kopā | t. sk. meitenes | kopā | t. sk. meitenes | |||||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
100 | Airēšana | |||||||||||||
101 | Airēšanas slaloms | |||||||||||||
102 | Badmintons | |||||||||||||
103 | Basketbols | |||||||||||||
104 | Biatlons | |||||||||||||
105 | BMX | |||||||||||||
106 | Bokss | |||||||||||||
107 | Brīvā cīņa | |||||||||||||
108 | Burāšana | |||||||||||||
109 | Daiļslidošana | |||||||||||||
110 | Dambrete | |||||||||||||
111 | Distanču slēpošana | |||||||||||||
112 | Džudo | |||||||||||||
113 | Florbols | |||||||||||||
114 | Futbols | |||||||||||||
115 | Galda teniss | |||||||||||||
116 | Grieķu–romiešu cīņa | |||||||||||||
117 | Handbols | |||||||||||||
118 | Hokejs | |||||||||||||
119 | Kalnu slēpošana | |||||||||||||
120 | Kamaniņu sports | |||||||||||||
121 | Ložu šaušana | |||||||||||||
122 | Mākslas vingrošana | |||||||||||||
123 | Modernā pieccīņa | |||||||||||||
124 | Orientēšanās sports | |||||||||||||
125 | Paukošana | |||||||||||||
126 | Peldēšana | |||||||||||||
127 | Pludmales volejbols | |||||||||||||
128 | Regbijs | |||||||||||||
129 | Riteņbraukšana | |||||||||||||
130 | Sambo | |||||||||||||
131 | Smaiļošana, kanoe | |||||||||||||
132 | Sporta dejas | |||||||||||||
133 | Sporta vingrošana | |||||||||||||
134 | Svarcelšana | |||||||||||||
135 | Šahs | |||||||||||||
136 | Šorttreks | |||||||||||||
137 | Teniss | |||||||||||||
138 | Triatlons | |||||||||||||
139 | Vieglatlētika | |||||||||||||
140 | Volejbols | |||||||||||||
141 | Ziemeļu divcīņa | |||||||||||||
142 | Nosaukums | |||||||||||||
143 | Nosaukums | |||||||||||||
144 | Nosaukums | |||||||||||||
190 | Kopā sporta programmās |
2.1. Pedagogi un pārējie darbinieki
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Darba likmju skaits | No tām (1. aile) vakances |
Darbinieki | |||
kopā | t. sk. sievietes | t. sk. valsts finansēti | |||||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
200 | KOPĀ | ||||||
201 | Pedagogi | ||||||
202 | t. sk. izglītības iestādes direktors | ||||||
203 | direktora vietnieki | ||||||
204 | izglītības metodiķis | ||||||
205 | sporta treneris | ||||||
206 | pārējie pedagogi | ||||||
207 | Pārējie darbinieki |
2.2. Pedagogu skaita sadalījums pēc izglītības
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Ar vidējo izglītību | Ar augstāko izglītību | No kopējā skaita (3. aile) apguvuši cita veida pedagoģiskās izglītības programmas | ||||||
ar vispārējo vidējo izglītību | ar profesionālo vidējo izglītību | no tiem (6.–7. aile) iegūst augstāko pedagoģisko izglītību |
ar augstāko pedagoģisko izglītību | t. sk. pedagoģijas maģistri | ar citu augstāko izglītību | t. sk. citi maģistri |
||||
A | B | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
201 | Pedagogi | |||||||||
202 | t. sk. izglītības iestādes direktors | |||||||||
203 | direktora vietnieki | |||||||||
204 | izglītības metodiķis | |||||||||
205 | sporta treneris | |||||||||
206 | pārējie pedagogi |
2.3. Pedagogu skaita sadalījums pa vecuma grupām
Rindas kods | Pedagogu vecums | Kopā | T. sk. sievietes | |
A | B | 1 | 2 | |
210 | KOPĀ | |||
211 | t. sk. 24 gadi un jaunāki | |||
212 | 25–29 gadi | |||
213 | 30–34 gadi | |||
214 | 35–39 gadi | |||
215 | 40–44 gadi | |||
216 | 45–49 gadi | |||
217 | 50–54 gadi | |||
218 | 55–59 gadi | |||
219 | 60–64 gadi | |||
220 | 65 gadi un vecāki | |||
221 | No kopējā skaita – pensijas vecumā |
2.4. Pedagogu skaita sadalījums pēc darba slodzes
Rindas kods | Darba slodzes | Kopā | T. sk. sievietes | |
A | B | 1 | 2 | |
230 | KOPĀ | |||
231 | t. sk. darba slodze mazāka par 0,25 no likmes | |||
232 | 0,25–0,49 | |||
233 | 0,50–0,74 | |||
234 | 0,75–0,99 | |||
235 | 1,00–1,33 | |||
236 | > 1,33 |
3. Telpu platība
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Platība (m2) | |
A | B | 1 | |
300 | Kopējā iestādes telpu platība | ||
301 | t. sk. telpu platība nodarbībām | ||
302 | No 300. rindas – īrēto un nomāto telpu platība |
4. Datortehnika izglītības iestādē
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Skaits | |
A | B | 1 | |
400 | Datoru skaits kopā | ||
401 | no tiem ar nodrošinātu piekļuvi internetam |
5. Izglītības iestādes finansējums 20__. gadā
Rindas kods | Rādītāja nosaukums | Summa (euro) | |
A | B | 1 | |
500 | Iestādes kopējais finansējums | ||
501 | t. sk. no valsts budžeta | ||
502 | no pašvaldības budžeta | ||
503 | maksas pakalpojumi un citi pašu ieņēmumi | ||
504 | ārvalstu piešķirtais finansējums | ||
505 | citi avoti |
Iesniedzot šo oficiālās statistikas veidlapu, respondents piekrīt tajā iekļautās informācijas (izņemot finanšu rādītājus) publiskošanai trešajām personām.
DATI SAGATAVOTI UN IESNIEGTI ELEKTRONISKI UN IR DERĪGI BEZ PARAKSTA.
Norādījumi veidlapas Nr. ISIP-1 aizpildīšanai
Par vasaras periodā likvidēto vai reorganizēto izglītības iestāžu pārskatu iesniegšanu ir atbildīgs attiecīgās iestādes dibinātājs. Par šīm iestādēm aizpilda pārskata 1. sadaļas 11.–13. aili un 5. sadaļu.
Pārskatā pieprasīto informāciju iegūst no izglītības iestādē esošajiem uzskaites dokumentiem un iestādes vadītāja rīkojumiem.
Informāciju norāda par stāvokli izglītības iestādē 15. oktobrī.
Izglītības un zinātnes ministre I. Šuplinska