• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Kādā punktā atrodamies. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 3.02.1998., Nr. 28/29 https://www.vestnesis.lv/ta/id/31346

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Latvijas virzībā uz Eiropu - Itālijas atbalsts

Vēl šajā numurā

03.02.1998., Nr. 28/29

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Kādā punktā atrodamies

Ministru prezidents

Turpinājums no 1.lpp.

— Es savu nostāju paudu jau pagājušā gada oktobrī. Tajā pašā laikā es neuzskatu, ka premjeram būtu jāiejaucas katras apakšinstitūcijas darbībā. Tobrīd es uzsvaru liku uz “Latvijas kuģniecības” attiecību noregulēšanu ar “Latvenergo”. “Latvijas kuģniecība” ir izsaimniekota tās bijušā ģenerāldirektora Pētera Avotiņa laikā, tādēļ tagad ir būtiski uzlabot menedžmentu, piesaistot investorus.

— Vai jūs uzskatāt, ka pašreizējais “Latvijas kuģniecības” privatizācijas modelis neatbilst Latvijas valsts interesēm?

— Jā, es neredzu, kā ir iespējams veikt izsoli, kuras rezultātā budžetā tiktu ieskaitīts maksimāli daudz naudas. Manuprāt, Privatizācijas aģentūrai bija jāļauj piedalīties izsolē visiem četriem pretendentiem. Visās četrās kompānijās strādā profesionāļi, kas varētu maksimāli uzlabot privatizējamā uzņēmuma ekonomisko stāvokli. Līdz ar to “Latvijas kuģniecības” cena ievērojami atšķirtos no pašreizējās. Lai “Latvijas kuģniecības” flote vismaz daļēji atgrieztos zem Latvijas karoga, būtu vajadzīgi vismaz 10–12 gadi un Latvijas valstij no tā būtu maz labuma. Atšķirībā no citiem privatizējamajiem uzņēmumiem no “Latvijas kuģniecības” privatizācijas Latvijas valsts ir ieinteresēta iegūt maksimāli lielu naudas summu savā budžetā.

— Vai informācijas pieejamība par “Latvijas kuģniecību” tik daudziem pretendentiem nevarētu kaitēt uzņēmuma turpmākajai darbībai?

— Šāda jautājuma nostādne novestu pie tā, ka būtu iespējams tikai viens pretendents.

— Kāds ir jūsu viedoklis par līguma noslēgšanu ar Norvēģiju par gāzes piegādi Latvijai?

— Manuprāt, tas ir pilnīgi normāli. Šobrīd vienīgais gāzes piegādātājs Latvijai ir Krievija. Jebkurai valstij ir bīstami tik nopietnā jautājumā paļauties uz vienu piegādātāju. Ir vajadzīga veselīga konkurence, lai nekādi politiski vai citi apsvērumi neietekmētu gāzes piegādi. Krievijas premjeram šajā jautājumā nav nekādas negatīvas nostājas, viņš tikai izteicās, ka tirgus visu nolikšot savās vietās.

Rūta Jaksona,

“LV” informācijas redaktore

Pēc ieraksta “LV” diktofonā

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!