• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Krāslavas novada domes 2022. gada 27. oktobra saistošie noteikumi Nr. 2022/31 "Par decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas un uzskaites kārtību Krāslavas novadā". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 21.12.2022., Nr. 247 https://www.vestnesis.lv/op/2022/247.14

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ķekavas novada domes saistošie noteikumi Nr. 30/2022

Ķekavas novada pašvaldības sporta aģentūras nolikums

Vēl šajā numurā

21.12.2022., Nr. 247

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Krāslavas novada dome

Veids: saistošie noteikumi

Numurs: 2022/31

Pieņemts: 27.10.2022.

OP numurs: 2022/247.14

2022/247.14
RĪKI

Krāslavas novada domes saistošie noteikumi: Šajā laidienā 2 Pēdējās nedēļas laikā 0 Visi

Krāslavas novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 2022/31

Krāslavā 2022. gada 27. oktobrī

Par decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas un uzskaites kārtību Krāslavas novadā

Apstiprināti ar Krāslavas novada pašvaldības domes
2022. gada 27. oktobra sēdes lēmumu Nr. 1285
(prot. Nr. 17, 7. § 7.4. p.)

Izdoti saskaņā ar Ūdenssaimniecības pakalpojumu likuma
6. panta ceturtās daļas 5. punktu un piekto daļu,
Ministru kabineta 2017. gada 27. jūnija noteikumu Nr. 384
"Noteikumi par decentralizēto kanalizācijas sistēmu
apsaimniekošanu un reģistrēšanu" 6. punktu

I. Vispārīgie jautājumi

1. Saistošie noteikumi nosaka:

1.1. decentralizēto kanalizācijas sistēmu reģistrācijas kārtību;

1.2. decentralizēto kanalizācijas sistēmu īpašnieku pienākumus;

1.3. minimālo biežumu notekūdeņu un nosēdumu izvešanai no decentralizētās kanalizācijas sistēmas;

1.4. asenizatoru reģistrācijas kārtību;

1.5. prasību minimumu asenizatoram;

1.6. decentralizēto kanalizācijas sistēmu kontroles un uzraudzības kārtību;

1.7. atbildību par saistošo noteikumu neievērošanu.

2. Saistošo noteikumu mērķis ir:

2.1. organizēt decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanu iedzīvotājiem;

2.2. noteikt decentralizētajās kanalizācijas sistēmās uzkrāto notekūdeņu un nosēdumu apsaimniekošanas (attīrīšanas, savākšanas, transportēšanas), uzraudzības un kontroles prasības, lai aizsargātu cilvēku dzīvību un veselību, nodrošinātu vides aizsardzību un dabas resursu ilgtspējīgu izmantošanu;

2.3. nodrošināt normatīvajos aktos noteikto notekūdeņu attīrīšanas un savākšanas prasību ievērošanu Krāslavas novada administratīvajā teritorijā.

3. Šie saistošie noteikumi ir saistoši visām fiziskajām un juridiskajām personām, kuru īpašumā vai valdījumā ir decentralizētās kanalizācijas sistēmas šādās teritorijas:

3.1. Krāslavas pilsēta;

3.2. Dagdas pilsēta;

3.3. Andrupenes pagastā – Andrupenes ciems, Mariampoles ciems;

3.4. Andzeļu pagastā – Andzeļu ciems;

3.5. Asūnes pagastā – Asūnes ciems, Račevas ciems;

3.6. Aulejas pagastā – Aulejas ciems;

3.7. Bērziņu pagastā – Porečje ciems, Punduru ciems;

3.8. Dagdas pagastā – Ozoliņu ciems, Vecdomes ciems;

3.9. Ezernieku pagastā – Ezernieku ciems;

3.10. Indras pagastā – Indras ciems;

3.11. Izvaltas pagastā – Izvaltas ciems;

3.12. Kalniešu pagastā – Kalniešu ciems;

3.13. Kaplavas pagastā – Kaplavas ciems;

3.14. Kastuļinas pagastā – Priežmales ciems, Grāveru ciems, Šķeltovas ciems;

3.15. Kombuļu pagastā – Kombuļu ciems;

3.16. Konstantinovas pagastā – Konstantinovas ciems;

3.17. Krāslavas pagastā – Ezerkalna ciems;

3.18. Ķepovas pagastā – Neikšānu ciems, Apaļu ciems;

3.19. Piedrujas pagastā – Piedrujas ciems;

3.20. Robežnieku pagastā – Robežnieku ciems;

3.21. Skaistas pagastā – Skaistas ciems;

3.22. Svariņu pagastā – Svarinču ciems;

3.23. Šķaunes pagastā – Šķaunes ciems;

3.24. Ūdrīšu pagastā – Augstkalnes ciems.

4. Krāslavas novada pašvaldības administrācija (turpmāk – Pašvaldība) izveido, uztur un aktualizē Decentralizēto kanalizācijas sistēmu reģistru un Asenizatoru reģistru.

5. Šajos saistošajos noteikumos lietotie termini atbilst normatīvajos aktos ūdenssaimniecības pakalpojumu sniegšanas jomā un citos normatīvajos aktos lietotajiem terminiem.

II. Decentralizēto kanalizācijas sistēmu reģistrācijas kārtība

6. Decentralizētās kanalizācijas sistēmas īpašnieks, kura nekustamajā īpašumā ierīkotā decentralizētā kanalizācijas sistēma nav reģistrēta, iesniedz Pašvaldībā decentralizētās kanalizācijas sistēmas reģistrācijas iesniegumu (turpmāk – Iesniegums) (1. pielikums). Iesniegumus iesniedz personiski, pa pastu vai elektroniski, ja Iesniegums sagatavots saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.

7. Ja pēc Iesnieguma iesniegšanas Pašvaldībā atbilstoši šo saistošo noteikumu 6. punkta prasībām, decentralizētas kanalizācijas sistēmas īpašnieks ir veicis izmaiņas decentralizētas kanalizācijas sistēmā (pārbūvējot, mainot tās veidu, veicot pieslēgumu centralizētajai kanalizācijas sistēmai), mainījies notekūdeņu novadīšanas plānotais apjoms vai mainījies deklarēto vai faktiski dzīvojošo personu skaits attiecīgajā nekustamajā īpašumā, decentralizētas kanalizācijas sistēmas īpašnieks viena mēneša laikā no attiecīgo izmaiņu veikšanas/iestāšanās iesniedz Pašvaldībā attiecīgi aktualizētu Iesniegumu.

8. Decentralizētas kanalizācijas sistēmas īpašnieka maiņas gadījumā jaunais īpašnieks iesniegumu iesniedz Pašvaldībā sešu mēnešu laikā pēc tam, kad tā īpašuma tiesības uz nekustamo īpašumu ir ierakstītas zemesgrāmatā.

9. Decentralizēto kanalizācijas sistēmu reģistrā norāda šādu informāciju:

9.1. decentralizētās kanalizācijas sistēmas atrašanās vietas adrese;

9.2. decentralizētās kanalizācijas sistēmas īpašnieks;

9.3. decentralizētās kanalizācijas sistēmas veids;

9.4. septiķa vai notekūdeņu krājtvertnes tilpums.

III. Decentralizēto kanalizācijas sistēmu īpašnieku pienākumi

10. Papildus Ministru kabineta 2017. gada 27. jūnija noteikumos Nr. 384 "Noteikumi par decentralizēto kanalizācijas sistēmu apsaimniekošanu un reģistrēšanu" noteiktajiem pienākumiem decentralizētās kanalizācijas sistēmas īpašniekam ir šādi pienākumi:

10.1. nodrošināt tā radīto notekūdeņu un nosēdumu uzkrāšanu vai attīrīšanu ekspluatācijā nodotā decentralizētas kanalizācijas sistēmā;

10.2. segt faktiskās izmaksas, kas saistītas ar notekūdeņu un nosēdumu paraugu analīžu veikšanu, ja uzkrāto notekūdeņu un nosēdumu paraugu analīzēs ir konstatētas vielas, kuras aizliegts novadīt notekūdeņu attīrīšanas iekārtās, vai vielas, kurās piesārņojošo vielu koncentrācija pārsniedz Latvijas Republikas normatīvajos aktos norādīto maksimāli pieļaujamo koncentrāciju, saskaņā ar Pašvaldības izrakstīto rēķinu;

10.3. nodrošināt Pašvaldības pilnvarotās personas piekļuvi decentralizētas kanalizācijas sistēmai ekspluatācijas prasību izpildes kontrolei;

10.4. uzrādīt Pašvaldības pilnvarotai personai dokumentus, kas apliecina Pakalpojuma saņemšanas faktu;

10.5. ja nekustamajā īpašumā izmanto rūpnieciski izgatavotas notekūdeņu attīrīšanas iekārtas, kuras attīrītos notekūdeņus novada vidē un kuru kopējā jauda ir mazāka par 5m3/diennaktī, līdz kārtējā gada 1. martam iesniegt Pašvaldībā atbilstoša komersanta rakstveida apliecinājuma kopiju par iepriekšējā gadā veikto decentralizētās kanalizācijas sistēmas tehnisko apkopi, par tās tehnisko stāvokli un turpmākajiem norādījumiem tās ekspluatācijā.

IV. Minimālais notekūdeņu un nosēdumu izvešanas biežums no decentralizētās kanalizācijas sistēmas

11. Decentralizētas kanalizācijas sistēmā esošo notekūdeņu un nosēdumu izvešanu organizē decentralizētas kanalizācijas sistēmas īpašnieks.

12. Rūpnieciski izgatavotām attīrīšanas iekārtām, kuras attīrītos notekūdeņus novada vidē un kuru kopējā jauda ir mazāka par 5 m3/diennaktī, minimālo nosēdumu izvešanas biežumu nosaka:

12.1. ievērojot ražotāja noteikto attīrīšanas iekārtu ekspluatācijas instrukcijas prasības;

12.2. gadījumā, ja decentralizētās kanalizācijas sistēmas īpašnieka rīcībā nav iekārtas sākotnējās tehniskās dokumentācijas – saskaņā ar atbilstoša komersanta, kas specializējies šādu darbu izpildē, rakstveida atzinumu par iekārtas ekspluatācijas nosacījumiem.

13. Septiķiem minimālo notekūdeņu un nosēdumu izvešanas biežumu nosaka, ņemot vērā septiķa tilpumu un decentralizētās kanalizācijas sistēmas īpašnieka ūdens patēriņu, bet ne retāk kā vienu reizi gadā, izvedot vismaz 50 % no tā darba tilpuma.

14. Notekūdeņu krājtvertnes notekūdeņu un nosēdumu izvešanas biežumu nosaka, ņemot vērā krājtvertnes tilpumu un decentralizētās kanalizācijas sistēmas īpašnieka ūdens patēriņu, bet ne retāk kā divas reizes gadā.

V. Asenizatoru reģistrācijas kārtība

15. Pakalpojumu sniedz asenizators, kurš atbilst normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, šajos saistošajos noteikumos noteiktajam prasību minimumam, ir noslēdzis līgumu ar notekūdeņu attīrīšanas iekārtu vai centralizētās kanalizācijas sistēmas speciāli izveidotās notekūdeņu pieņemšanas vietas īpašnieku, valdītāju vai turētāju par notekūdeņu un nosēdumu pieņemšanu un ir reģistrēts Asenizatoru reģistrā.

16. Lai reģistrētos Asenizatoru reģistrā, asenizators Pašvaldībā iesniedz rakstveida pieteikumu (turpmāk – Pieteikums) (2. pielikums), pievienojot:

16.1. ar notekūdeņu attīrīšanas iekārtu vai centralizētās kanalizācijas sistēmas speciāli izveidotās notekūdeņu pieņemšanas vietas īpašnieku, valdītāju vai turētāju noslēgta līguma kopiju par notekūdeņu un nosēdumu pieņemšanu;

16.2. dokumentu kopijas, kas apliecina, ka asenizatora īpašumā vai turējumā ir vismaz viens asenizācijas transportlīdzeklis (asenizācijas cisterna), ar kuru plānots sniegt Pakalpojumu. Ja asenizators nav asenizācijas transportlīdzekļa (asenizācijas cisternas) īpašnieks vai turētājs, papildus iesniedz asenizācijas transportlīdzekļa (asenizācijas cisternas) nomas līguma kopiju.

17. Pašvaldība, saņemot Pieteikumu, izskata to 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā. Ja, pārbaudot iesniegto informāciju, Pašvaldība asenizatora iesniegtajos dokumentos konstatē nepilnības, tā trīs darba dienu laikā nosūta asenizatoram informāciju par konstatētajām nepilnībām, vienlaikus norādot termiņu to novēršanai.

18. Pašvaldība, izskatot Pieteikumu, pieņem lēmumu:

18.1. par tā reģistrēšanu Asenizatoru reģistrā un reģistrācijas numura piešķiršanu;

18.2. par atteikumu to reģistrēt Asenizatoru reģistrā.

19. Lēmumu par asenizatora reģistrēšanu vai reģistrēšanas atteikumu Asenizatoru reģistrā Pašvaldība pēc lēmuma pieņemšanas trīs darba dienu laikā paziņo asenizatoram Paziņošanas likumā noteiktajā kārtībā.

20. Pašvaldība atsaka reģistrāciju Asenizatoru reģistrā šādos gadījumos:

20.1. nav iesniegta šo saistošo noteikumu 16. punktā pieprasītā informācija;

20.2. asenizators neatbilst šo saistošo noteikumu 23. punktā izvirzīto prasību minimumam;

20.3. noteiktajā termiņā nav iesniegta papildus pieprasītā informācija;

20.4. sniegtas nepatiesas ziņas.

21. Pašvaldība trīs darba dienu laikā pēc asenizatora reģistrēšanas Asenizatoru reģistrā publicē informāciju par to Pašvaldības oficiālajā tīmekļvietnē www.kraslava.lv, izvieto šo informāciju Pašvaldības ēkā, kā arī publicē to Pašvaldības informatīvajos izdevumos.

22. Asenizators pēc tā reģistrēšanas Asenizatoru reģistrā informē Pašvaldību par jebkādiem tiesiskiem vai faktiskiem šķēršļiem, kas asenizatoram liedz vai apgrūtina iespēju sniegt Pakalpojumu.

VI. Prasību minimums asenizatoram

23. Asenizatoram izvirzīto prasību minimums tā reģistrācijai Asenizatoru reģistrā:

23.1. Asenizators normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā ir reģistrēts Komercreģistrā vai Valsts ieņēmumu dienestā kā saimnieciskās darbības veicējs, kā arī reģistrēts Valsts ieņēmumu dienestā kā nodokļu maksātājs;

23.2. uz Pieteikuma iesniegšanas dienu asenizatoram nav nodokļu parādu, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, kas kopsummā pārsniedz 150 EUR;

23.3. asenizatoram nav pasludināts maksātnespējas process (izņemot gadījumu, kad maksātnespējas procesā tiek piemērots uz parādnieka maksātspējas atjaunošanu vērsts pasākumu kopums), apturēta tā saimnieciskā darbība vai tas tiek likvidēts;

23.4. kura īpašumā vai turējumā ir vismaz viens asenizācijas transportlīdzeklis (asenizācijas cisterna), ar kuru plānots sniegt Pakalpojumu.

24. Asenizatoram izvirzīto prasību minimums Pakalpojuma sniegšanai un uzskaitei:

24.1. asenizators no decentralizētām kanalizācijas sistēmām savāktos notekūdeņus un nosēdumus izved uz šo saistošo noteikumu 16.1. apakšpunktā minētajā līgumā norādītajām notekūdeņu attīrīšanas iekārtām vai centralizētajā kanalizācijas sistēmā speciāli izveidotām notekūdeņu pieņemšanas vietām;

24.2. no decentralizētām kanalizācijas sistēmām savāktos notekūdeņus un nosēdumus asenizators pārvadā ar šim nolūkam paredzētu asenizācijas transportlīdzekli (asenizācijas cisternu);

24.3. asenizators veic no decentralizētām kanalizācijas sistēmām savākto notekūdeņu un nosēdumu apjoma uzskaiti;

24.4. decentralizētās kanalizācijas sistēmas īpašniekam asenizators izsniedz normatīvo aktu prasībām atbilstošu dokumentu, kas apliecina Pakalpojuma saņemšanas faktu, tajā norādot adresi, kurā sniegts Pakalpojums, Pakalpojuma sniegšanas datumu, Pakalpojuma summu, asenizatora rekvizītus, kā arī savākto notekūdeņu un nosēdumu daudzumu;

24.5. asenizators veic visus nepieciešamos pasākumus, lai decentralizētas kanalizācijas sistēmās savākto notekūdeņu un nosēdumu novadīšanas rezultātā nepieļautu notekūdeņu attīrīšanas iekārtu vai centralizētās kanalizācijas sistēmas aizsērējumu;

24.6. reizi ceturksnī līdz nākamā mēneša 15. datumam rakstveidā iesniedz Pašvaldībā atskaiti par iepriekšējā ceturksnī izvesto notekūdeņu un nosēdumu apjomu (3. pielikums).

VII. Decentralizēto kanalizācijas sistēmu kontroles un uzraudzības kārtība

25. Pašvaldība nodrošina:

25.1. notekūdeņu un nosēdumu savākšanai no decentralizētajām kanalizācijas sistēmām, to transportēšanai un novadīšanai notekūdeņu attīrīšanas iekārtās vai centralizētajā kanalizācijas sistēmā izvirzīto prasību izpildes kontroli un uzraudzību;

25.2. decentralizētās kanalizācijas sistēmās uzkrāto notekūdeņu un nosēdumu izvešanas biežuma kontroli un uzraudzību;

25.3. decentralizētās kanalizācijas sistēmu ekspluatācijas un uzturēšanas prasību izpildes kontroli un uzraudzību;

25.4. informācijas sniegšanu decentralizētas kanalizācijas sistēmu īpašniekiem par decentralizētās kanalizāciju sistēmas lietošanas kārtību, uzkrāto notekūdeņu un nosēdumu izvešanas kārtību un nepieciešamību uzglabāt dokumentus, kas apliecina Pakalpojuma saņemšanas faktu.

26. Pašvaldībai, veicot decentralizētās kanalizācijas sistēmu kontroles un uzraudzības funkcijas, ir tiesības, saskaņojot laiku ar decentralizētās kanalizācijas sistēmas īpašnieku:

26.1. pārbaudīt decentralizēto kanalizācijas sistēmu reģistram iesniegtās informācijas atbilstību faktiskajai situācijai klātienē, nepieciešamības gadījumā to precizējot, balstoties uz veiktās pārbaudes rezultātiem;

26.2. piekļūt decentralizētai kanalizācijas sistēmai tās tehniskā nodrošinājuma un apsaimniekošanas prasību ievērošanas pārbaudei;

26.3. pieprasīt decentralizētās kanalizācijas sistēmas īpašniekam uzrādīt dokumentus, kas apliecina Pakalpojuma saņemšanas faktu, ja notekūdeņu savākšanai tiek izmantots septiķis vai notekūdeņu krājtvertne;

26.4. veikt decentralizētā kanalizācijas sistēmā uzkrāto vai attīrīto notekūdeņu un nosēdumu paraugu analīzes, pārbaudot, vai decentralizētās kanalizācijas sistēmā nav konstatējamas piesārņojošas vielas. Decentralizētās kanalizācijas sistēmā uzkrāto notekūdeņu un nosēdumu paraugu analīzes izdevumus sedz:

26.4.1. Pašvaldība – ja analīzēs netiek konstatētas piesārņojošas vielas;

26.4.2. decentralizētās kanalizācijas sistēmas īpašnieks – ja analīzēs ir konstatētas piesārņojošas vielas.

VIII. Atbildība par saistošo noteikumu neievērošanu

27. Administratīvā pārkāpuma procesu par šo noteikumu pārkāpumu līdz administratīvā pārkāpuma lietas izskatīšanai veic pašvaldības policijas amatpersonas.

28. Par šo saistošo noteikumu pārkāpumu piemēro brīdinājumu vai naudas sodu fiziskajām personām līdz septiņdesmit naudas soda vienībām, bet juridiskajām personām līdz divsimt astoņdesmit naudas soda vienībām.

29. Administratīvā pārkāpuma lietu izskata un lēmumu pieņem pašvaldības domes Administratīvā komisija.

30. Administratīvais sods šo saistošo noteikumu pārkāpēju neatbrīvo no pienākuma novērst pārkāpumu, kā arī no pārkāpuma rezultātā nodarīto zaudējumu atlīdzināšanas.

IX. Noslēguma jautājumi

31. Noteikumi stājas spēkā nākamajā dienā pēc to publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

32. Atzīt par spēku zaudējušiem:

32.1. Aglonas novada domes 2019. gada 31. janvāra saistošos noteikumus Nr. 2019/3 "Par decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas un uzskaites kārtību Aglonas novada pašvaldībā" Krāslavas novada teritoriālajās vienībās Kastuļinas, Grāveru un Šķeltovas pagastā;

32.2. Dagdas novada domes 2019. gada 25. aprīļa saistošos noteikumus Nr. 2019/4 "Par decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanu un uzskaites kārtību Dagdas novadā";

32.3. Krāslavas novada domes 2019. gada 27. jūnija saistošos noteikumus Nr. 2019/6 "Par decentralizētas kanalizācijas pakalpojumu sniegšanu un uzskaites kārtību Krāslavas pilsētā un Krāslavas novada ciemu teritorijās".

Krāslavas novada pašvaldības domes priekšsēdētājs G. Upenieks

 

1. pielikums
Krāslavas novada domes
2022. gada 27. oktobra
saistošajiem noteikumiem Nr. 2022/31

DECENTRALIZĒTĀS KANALIZĀCIJAS SISTĒMAS REĢISTRĀCIJAS IESNIEGUMS

1. Decentralizētās kanalizācijas sistēmas īpašnieks
(vārds, uzvārds, nekustamā īpašuma kadastra numurs)
2. Nekustamā īpašuma adrese
3. Nekustamajā īpašumā deklarēto personu skaits  
4. Nekustamajā īpašumā faktiski dzīvojošo personu skaits  

5. Vai nekustamajā īpašumā ūdensapgādes patēriņa uzskaitei ir uzstādīts ūdens patēriņa skaitītājs?

 ir

nav

5.1. esošais vai prognozējamais (atbilstošo pasvītrot) ūdens patēriņš ______________ m3 gadā

5.2. izvedamais notekūdeņu vai nosēdumu un dūņu nogulšņu apjoms ______________ m3 gadā/

Krājtvertņu gadījumā esošam vai prognozējamajam ūdens patēriņa apjomam jāsakrīt ar izvedamo notekūdeņu apjomu gadā.

6. Decentralizētās kanalizācijas sistēmas veids:

Rūpnieciski izgatavotas notekūdeņu attīrīšanas iekārtas, kuras attīrītos notekūdeņus novada vidē un kopējā jauda ir mazāka par 5 m3/diennaktī;

Septiķis ar divām vai vairāk kamerām, kur notekūdeņi pēc septiķa vidē tiek novadīti caur speciāli ierīkotu infiltrācijas sistēmu (filtrācijas laukiem, apakšzemes filtrējošām drenām, smilts grants filtriem, filtrācijas grāvjiem vai akām un kurš izbūvēts atbilstoši būvniecību regulējošiem normatīvajiem aktiem;

notekūdeņu krājtvertne (jebkurš rezervuārs, nosēdaka vai izsmeļamā bedre, sausā tualete), kurā uzkrājas neattīrīti notekūdeņi, septisko tvertņu dūņas vai kanalizācijas sistēmu atkritumi;

Cits  

7. Kādā veidā tiek nodrošināta atbilstoša notekūdeņu un nosēdumu apsaimniekošana:

noslēgts līgums par manā īpašumā esošo notekūdeņu attīrīšanas iekārtu apkalpošanas un ekspluatācijas pasākumu nodrošināšanu un/vai līgums par uzkrāto septisko tvertņu dūņu un/vai kanalizācijas sistēmu tīrīšanas atkritumu izvešanu;

noslēgts līgums par uzkrāto notekūdeņu izvešanu ;

pēc vajadzības pasūtu nepieciešamos decentralizētas kanalizācijas pakalpojumus komersantiem;

netiek nodrošināta.

8. Decentralizētās kanalizācijas sistēmā uzkrāto notekūdeņu un nosēdumu izvešanas biežums šobrīd:

1 x mēnesī vai biežāk;

1 x 2 mēnešos;

1 x ceturksnī;

1 x gadā un retāk.

9. Krājtvertnes tilpums:

< 3 m3  krājtvertnes forma  krājtvertenes izmēri
(metros)
3 līdz 5 m3    
5 līdz 10 m3 _________________
> 10 m3    

10. Cik bieži tiek veikta regulārā apkope rūpnieciski izgatavotām notekūdeņu attīrīšanas iekārtām:

1 x mēnesī vai biežāk;

1 x ceturksnī;

1 x gadā;

retāk kā 1 x gadā;

neizmantoju rūpnieciski izgatavotas notekūdeņu attīrīšanas iekārtas.

Kad veikta iepriekšējā apkope?  
  (lūdzu norādīt mēnesi un gadu)

12. Kad plānojat pieslēgties centralizētiem kanalizācijas tīkliem:

līdz _______.gadam;

nav tehnisko iespēju;

neplānoju.

Iesnieguma iesniedzējs:   Datums  
  (vārds, uzvārds, paraksts)   (dd.mm.gggg.)

Krāslavas novada pašvaldības domes priekšsēdētājs G. Upenieks

 

2. pielikums
Krāslavas novada domes
2022. gada 27. oktobra
saistošajiem noteikumiem Nr. 2022/31

REĢISTRĀCIJAS IESNIEGUMS ASENIZĀCIJAS PAKALPOJUMU SNIEGŠANAI

(asenizatora (komersanta) nosaukums/ vārds, uzvārds)
Juridiskā adrese:  
Reģ. Nr.   Tālr.:   E-pasts:  
Decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu pieteikšanas tālr. Nr.  
 
Saskaņā ar Ministru kabineta 2017. gada 27. jūnija noteikumu Nr. 384 "Noteikumi par decentralizēto kanalizācijas sistēmu apsaimniekošanu un reģistrēšanu" 7. punktu, lūdzu reģistrēt
(asenizatora (komersanta) nosaukums/ vārds, uzvārds)

Asenizatoru reģistrā kā decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniedzēju Krāslavas novada

Krāslavas pilsētas, Dagdas pilsētas, Andrupenes pagasta, Andzeļu pagasta, Asūnes pagasta, Aulejas pagasta, Bērziņu pagasta, Dagdas pagasta, Ezernieku pagasta, Indras pagasta, Izvaltas pagasta, Kalniešu pagasta, Kaplavas pagasta, Kastuļinas pagasta, Kombuļu pagasta, Konstantinovas pagasta, Krāslavas pagasta, Ķepovas pagasta, Piedrujas pagasta, Robežnieku pagasta, Skaistas pagasta, Svariņu pagasta,  Šķaunes pagasta, Ūdrīšu pagasta teritorijā, kurš nodrošina decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanu ar šādiem specializētajiem transporta līdzekļiem:

Nr. p.k. Transportlīdzekļa marka Transportlīdzekļa reģ. Nr. Transportlīdzekļa tips
(A – autotransports;
T – traktortehnika)
Transportlīdzekļa asenizācijas cisternas tilpums Asenizācijas cisternas reģ. Nr.
(ja attiecināms, piem., traktortehnikas gadījumā)
Nomas līguma termiņš (ja attiecināms)
1.            
2.            
 
Pielikumā:
1.  
2.  
3.  
4.  

Apliecinu, ka šajā iesniegumā sniegtā informācija ir precīza un patiesa.

Iesnieguma iesniedzējs:  
  (vārds, uzvārds, paraksts)
Datums    
  (dd.mm.gggg.)  

Krāslavas novada pašvaldības domes priekšsēdētājs G. Upenieks

 

3. pielikums
Krāslavas novada domes
2022. gada 27. oktobra
saistošajiem noteikumiem Nr. 2022/31

ASENIZATORA ATSKAITE PAR ___________________ CETURKSNĪ
IZVESTO NOTEKŪDEŅU UN NOSĒDUMU APJOMU

(asenizatora (komersanta) nosaukums/ vārds, uzvārds)
Juridiskā adrese:  
Reģ. Nr.   Tālr.:   E-pasts:  
             
Nr. p.k. Objekta adrese Transportlīdzekļa reģ. Nr. Cisternas reģ. Nr. Izvešanas reizes Izvestie m3 Kam nodoti notekūdeņi
1.            
2.            
3.            
Paraksts:   Datums  
  (vārds, uzvārds, paraksts)   (dd.mm.gggg.)

Krāslavas novada pašvaldības domes priekšsēdētājs G. Upenieks

 

Krāslavas novada domes saistošo noteikumu Nr. 2022/31 "Par decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas un uzskaites kārtību Krāslavas novadā" 
paskaidrojuma raksts

Paskaidrojuma raksta sadaļas Norādāmā informācija
1. Projekta nepieciešamības pamatojums Saskaņā ar Administratīvo teritoriju un apdzīvoto vietu likuma Pārejas noteikumu 17. punktu, 2021. gada pašvaldību vēlēšanās ievēlētā novada dome izvērtē novadu veidojošo bijušo pašvaldību pieņemtos saistošos noteikumus un pieņem jaunus novada saistošos noteikumus.

Jaunievēlētā Krāslavas novada pašvaldības dome ir izvērtējusi novadu veidojošo bijušo novadu pieņemtos saistošos noteikumus, kas reglamentē decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas un uzskaites kārtību, un ir pieņēmusi jaunus Krāslavas novada saistošos noteikumus.

2. Īss projekta satura izklāsts Saistošie noteikumi nosaka:

1. decentralizēto kanalizācijas sistēmu reģistrācijas kārtību;

2. decentralizēto kanalizācijas sistēmu īpašnieku pienākumus;

3. minimālo biežumu notekūdeņu un nosēdumu izvešanai no decentralizētās kanalizācijas sistēmas;

4. asenizatoru reģistrācijas kārtību;

5. prasību minimumu asenizatoram;

6. decentralizēto kanalizācijas sistēmu kontroles un uzraudzības kārtību;

7. atbildību par saistošo noteikumu neievērošanu.

3. Informācija par plānoto projekta ietekmi uz pašvaldības budžetu Nav būtiskas ietekmes uz pašvaldības budžetu.
4. Informācija par plānoto projekta ietekmi uz uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā Nav attiecināms.
5. Informācija par administratīvajām procedūrām Saskaņā ar Administratīvā procesa likumu.
6. Informācija par konsultācijām ar privātpersonām Nav attiecināms.

Krāslavas novada pašvaldības domes priekšsēdētājs G. Upenieks

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!