• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Aizkraukles novada domes 2024. gada 15. februāra saistošie noteikumi Nr. 2024/2 "Aizkraukles novada Iedzīvotāju padomes nolikums". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 22.02.2024., Nr. 38 https://www.vestnesis.lv/op/2024/38.26

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Balvu novada domes saistošie noteikumi Nr. 24/2023

Par kapsētu uzturēšanu un apsaimniekošanu Balvu novadā

Vēl šajā numurā

22.02.2024., Nr. 38

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Aizkraukles novada dome

Veids: saistošie noteikumi

Numurs: 2024/2

Pieņemts: 15.02.2024.

OP numurs: 2024/38.26

2024/38.26
RĪKI

Aizkraukles novada domes saistošie noteikumi: Šajā laidienā 1 Pēdējās nedēļas laikā 0 Visi

Aizkraukles novada domes saistošie noteikumi Nr. 2024/2

Aizkrauklē 2024. gada 15. februārī

Aizkraukles novada Iedzīvotāju padomes nolikums

ApstiprinātI
ar Aizkraukles novada domes
2024. gada 15. februāra sēdes lēmumu Nr. 65
(prot. Nr. 2, 1. p.)

Izdoti saskaņā ar Pašvaldību likuma
58. panta sesto daļu

I. Vispārīgie jautājumi

1. Saistošie noteikumi (turpmāk – nolikums) nosaka Aizkraukles novada iedzīvotāju konsultatīvās padomes (turpmāk – Padome) kompetenci, darbības teritoriju, Padomes locekļu skaitu, kandidātu izvirzīšanas un ievēlēšanas kārtību, darbības termiņu, darba organizāciju un kārtību, kādā pašvaldības institūcijas izskata Padomes iesniegumus.

2. Padome ir pēc iedzīvotāju un Aizkraukles novada domes (turpmāk – Dome) iniciatīvas izveidota konsultatīva institūcija, kuras darbības mērķis ir nodrošināt Aizkraukles novada teritoriālā iedalījuma vienību (pagastu un pilsētu) iedzīvotāju (turpmāk – iedzīvotāji) interešu pārstāvību un sekmēt efektīvu, atklātu un atbildīgu sabiedrības iesaistīšanos Aizkraukles novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldības) darbā.

3. Aizkraukles novada pašvaldības teritoriālā iedalījuma vienību iedzīvotāju padomes tiek veidotas šādās teritoriālajās vienībās:

3.1. Aizkraukles pilsētā;

3.2. Aizkraukles pagastā;

3.3. Skrīveru pagastā;

3.4. Jaunjelgavas pilsētā un Jaunjelgavas pagastā;

3.5. Daudzeses pagastā;

3.6. Sērenes pagastā;

3.7. Seces pagastā;

3.8. Staburaga pagastā;

3.9. Sunākstes pagastā;

3.10. Kokneses pilsētā un Kokneses pagastā;

3.11. Bebru pagastā;

3.12. Iršu pagastā;

3.13. Mazzalves pagastā;

3.14. Neretas pagastā;

3.15. Pilskalnes pagastā;

3.16. Zalves pagastā;

3.17. Pļaviņu pilsētā;

3.18. Aiviekstes pagastā;

3.19. Klintaines pagastā;

3.20. Vietalvas pagastā.

4. Padomē ievēlējamo locekļu skaitu nosaka atbilstoši iedzīvotāju skaitam, kāds padomes darbības teritorijā domes lēmuma par vēlēšanu rīkošanu spēkā stāšanās dienā reģistrēts Fizisko personu reģistrā:

4.1. līdz 500 iedzīvotāju – pieci locekļi;

4.2. no 501 līdz 1000 iedzīvotāju – septiņi locekļi;

4.3. no 1001 līdz 3001 iedzīvotāju – deviņi locekļi;

4.4. virs 3001 iedzīvotāju – vienpadsmit locekļi.

5. Padomes locekļu darbs nav algots.

6. Padomes darbības termiņš ir 4 (četri) gadi.

II. Padomes kompetence

7. Padomes uzdevums ir nodrošināt tās darbības teritorijas iedzīvotāju interešu aizstāvību šādos jautājumos:

7.1. pašvaldības administratīvās teritorijas labiekārtošana un sanitārā tīrība (publiskai lietošanai paredzēto teritoriju apgaismošana un uzturēšana; parku, skvēru un zaļo zonu ierīkošana un uzturēšana; pretplūdu pasākumi; kapsētu un beigto dzīvnieku apbedīšanas vietu izveidošana un uzturēšana);

7.2. teritorijas un būvju uzturēšanas prasību noteikšana, ciktāl tā saistīta ar sabiedrības drošību, sanitārās tīrības uzturēšanu un pilsētvides ainavas saglabāšanu;

7.3. iedzīvotājiem sniedzamais kultūras piedāvājums un iespējas piedalīties kultūras dzīvē;

7.4. Pašvaldības teritorijā esošā kultūras mantojuma saglabāšana;

7.5. atbalsts kultūras norisēm;

7.6. saimnieciskās darbības sekmēšana un atbalsta sniegšana;

7.7 atbalsts sporta norisēm.

8. Padomei, pildot uzdevumus, ir šādi pienākumi:

8.1. patstāvīgi apzināt un apkopot pārstāvētās teritorijas iedzīvotāju vajadzības un aktuālās problēmas, kā arī izskatīt iedzīvotāju priekšlikumus un rakstiska ziņojuma veidā informēt par to Pašvaldību;

8.2. reaģēt uz vietējo iedzīvotāju ierosinājumiem;

8.3. informēt vietējos iedzīvotājus par Padomes darbu, Padomes sanāksmēm un to darba kārtību.

9. Padomei ir tiesības:

9.1. sagatavot lēmumu projektus par nolikuma 7. punktā minētajiem jautājumiem;

9.2. sniegt Pašvaldībai viedokli, ja Pašvaldība lūdz Padomes viedokli par izmaiņām Pašvaldības likumā noteikto pašvaldības funkciju izpildes kārtībā un risinājums var skart Padomes darbības teritorijas iedzīvotāju intereses;

9.3. iesniegt iesniegumus pašvaldības institūcijām;

9.4. ierosināt rīkot publisko apspriešanu;

9.5. saņemt no Pašvaldības informāciju, kas saistīta ar Padomes uzdevumiem;

9.6. izmantot Pagasta/apvienības pārvaldes/pakalpojumu centra telpas Padomes sēžu, sanāksmju organizēšanai, iepriekš saskaņojot ar attiecīgās Pagasta/apvienības pārvaldes/pakalpojumu centra vadītāju.

III. Padomes izveidošanas kārtība un darbības termiņš

10. Par Padomes locekli var ievēlēt personu, kura atbilst Pašvaldību likuma 58. panta trešās un ceturtās daļas nosacījumiem. Personai ir tiesības tikt ievēlētai tikai vienā Aizkraukles novada teritoriālās vienības Padomes sastāvā.

11. Par Padomes locekli nedrīkst būt – Domes deputāts, Pašvaldības izpilddirektors, Pašvaldības izpilddirektora vietnieks, Pašvaldības apvienību/pagastu pārvalžu vadītāji, Pašvaldības pagastu pakalpojumu centra vadītāji.

12. Iedzīvotāju padomju vēlēšanas klātienē organizē attiecīgās teritorijas vienības apvienības/pagasta pārvalde vai pagasta pakalpojumu centrs, izveidojot Iedzīvotāju padomes vēlēšanu komisiju 3 (trīs) locekļu sastāvā (turpmāk – Komisija). Iedzīvotāju padomju vēlēšanas elektroniski organizē Pašvaldības Administrācijas Komunikāciju nodaļa.

13. Pašvaldība informē par pieteikumu pieņemšanu darbam Padomē, publicējot paziņojumu (turpmāk – pieteikšanās paziņojums) oficiālajā tīmekļvietnē www.aizkraukle.lv un Pašvaldības informatīvajā izdevumā "Aizkraukles Novada Vēstis".

14. Kandidātu izvirza teritorijas vienības iedzīvotāji, iesniedzot vismaz 10 (desmit) personu parakstītu iesniegumu ar rakstisku kandidāta piekrišanu.

15. Pieteikšanās paziņojumā norāda Padomes locekļu kandidātu pieteikuma iesniegšanas termiņu, kas nav īsāks par 4 (četrām) nedēļām no pieteikšanās paziņojuma publicēšanas dienas.

16. Ja noteiktajā termiņā pieteikušos kandidātu skaits ir mazāks (vai vienāds) kā Padomē ievēlējamo locekļu skaits, Pašvaldība pagarina pieteikšanās termiņu vēl par 4 (četrām) nedēļām, par to publicējot paziņojumu atbilstoši šajā nolikumā noteiktajam.

17. Ja pēc atkārtota termiņa noteikšanas nav saņemts pietiekams pieteikumu skaits, Padomes izveidošanu atliek, līdz saņemts iedzīvotāju ierosinājums atkārtotai kandidātu izvirzīšanas uzsākšanai.

18. Kandidātu pieteikumus apkopo attiecīgās teritorijas vienības apvienības/pagasta pārvaldes vai pagasta pakalpojumu centra Komisija, sadarbībā ar pašvaldības Administrāciju. Apkopojot pieteikumus, tiek veikta pārbaude par kandidātu atbilstību Pašvaldību likuma prasībām. Pašvaldība publicē kandidātu sarakstu tīmekļvietnē www.aizkraukle.lv un drukātā veidā izvieto pagasta/apvienības pārvaldes/pakalpojumu centra telpās. Informatīvos nolūkos minētais saraksts (pēc iespējas reizē ar publikāciju pašvaldības oficiālajā tīmekļa vietnē) tiek publicēts arī Pašvaldības informatīvajā izdevumā un Pašvaldības administrētajos sociālo tīklu kontos.

19. Vienlaicīgi ar padomes locekļu kandidātu saraksta publicēšanu Pašvaldības Administrācija izdod rīkojumu par padomes vēlēšanu vietu (vietām) un dienu (ne ātrāk kā vienu mēnesi pēc padomes locekļu kandidātu saraksta publicēšanas). Informāciju par padomes vēlēšanu vietu (vietām) un dienu, kā arī citu būtisku informāciju par vēlēšanu norisi (piemēram, balsošanas kārtību) Pašvaldības Administrācija publicē ar padomes locekļu kandidātu sarakstu.

20. Padomi ir tiesīgas vēlēt personas, kuras atbilst Pašvaldību likuma 58. panta piektās daļas nosacījumiem un ir deklarējušas savu dzīvesvietu Aizkraukles novada teritorijā. Katrs Aizkraukles novada iedzīvotājs ir tiesīgs balsot par 1 (vienu) 3. punktā norādīto iedzīvotāju padomi.

21. Vēlēšanas tiek organizētas klātienē ar iespēju pirms vēlēšanu dienas veikt balsošanu elektroniski (izmantojot Aizkraukles novada mobilo aplikāciju). Elektroniskā balsošana tiek izsludināta 3 (trīs) nedēļas pirms klātienes vēlēšanu organizēšanas dienas un tiek noslēgta 1 (vienu) nedēļu pirms noteiktās vēlēšanu dienas klātienē.

22. Padomes vēlēšanas tiek uzskatītas par notikušām, ja tajā piedalās vismaz 5 % (pieci) no attiecīgajā teritoriālajā vienībā reģistrēto iedzīvotāju skaita, kas ņemti pēc pēdējiem publiski pieejamiem PMLP datiem.

23. Iedzīvotāji atbilstību Nolikuma 20. punktā noteiktajām prasībām apliecina, uzrādot derīgu personu apliecinošu dokumentu, kā arī parakstot apliecinājumu par atbilstību tām, vai balsojot elektroniski – izmantojot Aizkraukles novada mobilo aplikāciju. Veicot balsošanu elektroniski, Pašvaldība pēc balsu saņemšanas veic atbilstības pārbaudi, saskaņā ar Nolikuma 20. punktu.

24. Pašvaldības Administrācijas Komunikāciju nodaļa apkopo elektroniskos balsu rezultātus un nodod informāciju Apvienības/pagasta pārvaldes vai pagasta pakalpojumu centra Komisijai. Apvienības/pagasta pārvaldes vai pagasta pakalpojumu centra Komisija veic balsu skaitīšanu, un sagatavo protokolu par balsu skaitīšanas rezultātiem, protokolā iekļaujot arī informāciju par elektronisko balsojumu.

25. Padomē ir ievēlēti tie kandidāti, kuri saņēmuši lielāko balsu skaitu.

26. Pēc domes lēmuma pieņemšanas par Padomes vēlēšanu rezultātu apstiprināšanu Pašvaldības tīmekļvietnē www.aizkraukle.lv tiek publicēts apstiprinātais Padomes sastāvs un informācija par to, cik balsis saņēmis katrs Padomes locekļa kandidāts.

27. Ja ievēlētā Padomes locekļa pilnvaras tiek izbeigtas pirms pilnvaru termiņa beigām, šī Padomes locekļa vietā līdz attiecīgā pilnvaru termiņa beigām stājas nākamais balsošanā lielāko balsu skaitu saņēmušais kandidāts.

28. Ja balsošanā vairāki kandidāti saņēmuši vienādu balsu skaitu, tad priekšroka tiek dota pieteikumu iesniegšanas secībā.

29. Padomes loceklis var izbeigt darbību padomē, rakstveidā paziņojot par to Pašvaldībai. Padomes locekļa darbība Padomē tiek izbeigta iesniegumā norādītajā termiņā vai ar jauna padomes locekļa apstiprināšanu, ja termiņš nav norādīts.

30. Ja Padomes darbības laikā Padomes locekļu skaits ir mazāks kā 4. punktā noteiktais, un nav iespējams izpildīt 27. punkta nosacījumus, tiek rīkotas ārkārtas Padomes locekļu vēlēšanas, saīsinātā termiņā.

31. Ja Padomes sastāvs ilgāk kā trīs mēnešus neatbilst 4. punkta nosacījumiem, Padome beidz pastāvēt.

IV. Padomes darba organizācija

32. Padomi vada tās priekšsēdētājs vai viņa prombūtnē – priekšsēdētāja vietnieks. Saziņā ar Pašvaldību Padomes priekšsēdētājs pārstāv Padomes viedokli.

33. Padomes priekšsēdētāju, priekšsēdētāja vietnieku un sekretāru no sava vidus ievēlē Padomes locekļi ar balsu vairākumu pirmajā Padomes sēdē.

34. Padomes sēdes sasauc Padomes priekšsēdētājs ne retāk kā reizi ceturksnī vai biežāk, ja to pieprasa vairāk nekā puse no Padomes locekļiem vai, ja Padomei ir jāsniedz viedoklis, kuru lūdz Pašvaldība.

35. Informācija par plānoto Padomes sēdi tiek publicēta oficiālajā tīmekļvietnē www.aizkraukle.lv, kā arī izlikta redzamā vietā apvienības pārvaldes/ pagasta pakalpojumu centra ēkā vismaz 5 (piecas) darba dienas pirms Padomes sēdes, norādot Padomes sēdes norises vietu, laiku un izskatāmos jautājumus.

36. Padome ir lemttiesīga, ja Padomes sēdē piedalās vismaz puse no Padomes locekļiem. Padomes lēmumi tiek pieņemti, Padomes locekļiem atklāti balsojot. Ja balsu skaits ir vienāds, noteicošā ir Padomes priekšsēdētāja balss.

37. Padomes sēdes gaitu protokolē Padomes sekretārs. Protokolu paraksta Padomes sēdes vadītājs un Padomes sekretārs.

38. Protokolu piecu darba dienu laikā pēc Padomes sēdes iesniedz attiecīgās apvienības pārvaldes/pagasta pakalpojumu centra vadītājam tālākai jautājumu un ierosinājumu virzīšanai vai pēc nepieciešamības izskatīšanai Pašvaldībā vai domes komiteju vai komisiju sēdēs.

39. Padomes sēdes protokols ir publiski pieejams, ievērojot normatīvajos aktos noteiktos informācijas pieejamības ierobežojumus. Padomes sēdes protokolu Padomes priekšsēdētājs nosūta Pašvaldības Komunikāciju nodaļai ievietošanai pašvaldības oficiālajā tīmekļvietnē www.aizkraukle.lv 5 (piecu) darba dienu laikā pēc Padomes sēdes.

40. Padomes sēdes ir atklātas. Ikvienam attiecīgās pagasta/pilsētas iedzīvotājam ir tiesības piedalīties Padomes sēdē. Lai nodrošinātu visu ieinteresēto pušu līdzdalību jautājumu apspriešanā, uz Padomes sēdi var tikt aicināti sabiedrisko organizāciju, uzņēmējsabiedrību, Pašvaldības pārstāvji.

41. Padomes lēmumiem ir konsultatīvs raksturs.

42. Padomes locekli var atbrīvot no pienākumu pildīšanas Padomē, kad Padomes loceklis 3 (trīs) reizes pēc kārtas nav piedalījies Padomes sēdēs bez attaisnojoša iemesla. Par Padomes locekļa atbrīvošanu lēmumu pieņem Padome.

43. Padomes loceklis, pildot Padomes locekļa amatu, darbojas attiecīgās teritorijas iedzīvotāju interesēs un izvairās no interešu konflikta. Padomes loceklis atturas no dalības sēdē vai atturas no tādu lēmumu pieņemšanas, kas ietekmē vai var ietekmēt Padomes locekļa, tā radinieka, tam piederoša uzņēmuma personiskās vai mantiskās intereses.

44. Ja padomes loceklis ir pieļāvis interešu konflikta situāciju, Padomei ir tiesības lemt par Padomes locekļa pilnvaru izbeigšanu.

45. Padomes sēžu organizēšanai Padome izmanto Pašvaldības īpašumā esošas telpas, iekārtas un aprīkojumu, iepriekš saskaņojot to ar attiecīgo apvienības vai pagasta pārvaldi/pagasta pakalpojumu centru.

V. Kārtība, kādā pašvaldības institūcijas izskata Padomes iesniegumus

46. Pašvaldībai ir pienākums mēneša laikā izskatīt iesniegumus (tai skaitā arī lēmumprojektus), ko iesniegusi Padome, un lemt par iesnieguma (arī lēmumprojekta) turpmāko virzību, nosakot par to atbildīgo pašvaldības institūciju.

47. Padomes locekļiem, pārstāvot Padomi, ir tiesības piedalīties domes sēdēs un komiteju sēdēs ar padomdevēja tiesībām.

Aizkraukles novada domes priekšsēdētāja vietnieks
attīstības un sadarbības jautājumos D. Vingris

 

Aizkraukles novada domes 2024. gada 15. februāra saistošo noteikumu Nr. 2024/2 "Aizkraukles novada Iedzīvotāju padomes nolikums"
paskaidrojuma raksts

Paskaidrojuma raksta sadaļa Norādāmā informācija 
1. Mērķis un nepieciešamības pamatojums  1.1. Saistošo noteikumu (turpmāk – Nolikums) izdošanas mērķis ir izveidot konsultatīvas institūcijas – Iedzīvotāju padomes Aizkraukles novada teritoriālajās vienībās.

1.2. Iedzīvotāju padomes paredzēts veidot šādās Aizkraukles novada teritoriālajās vienībās: Aizkraukles pilsētā, Aizkraukles pagastā, Skrīveru pagastā, Jaunjelgavas pilsētā un Jaunjelgavas pagastā (viena padome), Daudzeses pagastā, Sērenes pagastā, Seces pagastā, Staburaga pagastā, Sunākstes pagastā, Kokneses pilsētā un Kokneses pagastā (viena padome), Bebru pagastā, Iršu pagastā, Mazzalves pagastā, Neretas pagastā, Pilskalnes pagastā, Zalves pagastā, Pļaviņu pilsētā, Aiviekstes pagastā, Klintaines pagastā, Vietalvas pagastā.

1.3. Iedzīvotāju padomes tiks veidotas, lai nodrošinātu sabiedrībai iespējas aktīvi iesaistīties pašvaldības un tās institūciju darbā, nodrošinot pašvaldības saikni ar iedzīvotājiem.

1.4. 2023. gada 1. janvārī spēkā stājās Pašvaldību likums, kura 58. pants paredz pašvaldībām iespēju izveidot iedzīvotāju padomes. Pašvaldību likuma 58. panta sestā daļa nosaka, ka dome izdod padomes nolikumu – saistošos noteikumus, kuros nosaka padomes izveidošanas un darbības nosacījumus, tostarp, padomes darbības teritoriju, padomes locekļu skaitu un kandidātu izvirzīšanas kārtību, padomes locekļu ievēlēšanas kārtību, termiņu, darba organizāciju un kārtību, kādā institūcijas izskata iedzīvotāju padomes iesniegumus.

2. Fiskālā ietekme uz pašvaldības budžetu  Saistošo noteikumu projekts paredz, ka Iedzīvotāju padomju locekļu darbs nav algots.

Saistošo noteikumu izdošana neietekmēs Pašvaldībai pieejamos resursus, jo tiks izmantoti jau esoši resursi. Pašvaldībai nav nepieciešama jaunu institūciju vai amata vietu izveide.

Paredzēts, ka padomes sēžu organizēšanai izmantos pašvaldības īpašumā esošas telpas, iekārtas un aprīkojumu, iepriekš to saskaņojot ar attiecīgās pagasta/apvienības pārvaldes/pakalpojumu centra vadītāju. Tiks izmantoti pašvaldības rīcībā esošie resursi, nedaudz palielinot to izmaksas.

3. Sociālā ietekme, ietekme uz vidi, iedzīvotāju veselību, uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā, kā arī plānotā regulējuma ietekme uz konkurenci Paredzama labvēlīga sociālā ietekme, jo tiks ieviests viens no būtiskākajiem sabiedrības līdzdalības veidiem. Iedzīvotājiem tiks nodrošināta iespēja aktīvi piedalīties pašvaldības un tās institūciju darbā. Ņemot vērā, ka viena no funkcijām, kurā Pašvaldībai jālūdz Iedzīvotāju padomju viedoklis ir saimnieciskās darbības veicināšana, tiks labvēlīgi ietekmēta arī uzņēmējdarbības vide Aizkraukles novada teritorijā.

Ar minēto sabiedrības līdzdalības veidu vietējā pilsoniskā sabiedrībā tiks veicināta demokrātija, iedzīvotāju savstarpējā sadarbība un saskaņota rīcība kopējam labumam, tajā skaitā palīdzot risināt iedzīvotāju problēmas.

4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un to izmaksām  Administratīvo procedūru izmaksas nav paredzētas. Pašvaldība ir pieejami nepieciešamie resursi, lai organizētu padomes locekļu vēlēšanas un nodrošinātu padomes locekļus ar darbam nepieciešamajām telpām un iekārtām.
5. Ietekme uz pašvaldības funkcijām un cilvēkresursiem Saistošie noteikumi paredz iedzīvotāju padomēm kompetenci iesaistīties Pašvaldības likuma 4. panta pirmās daļas 2. punktā, 5. punktā, 7. punktā, 12. punktā noteikto pašvaldības autonomo funkciju nodrošināšanā.

Iedzīvotāju padomju darbības nodrošināšanā tiek iesaistīti Aizkraukles novada pašvaldības centrālās administrācijas darbinieki, attiecīgā pagasta/apvienības pārvaldes/pakalpojumu centra vadītājs un darbinieki. Netiek paredzēts veidot jaunas darba vietas.

6. Informācija par izpildes nodrošināšanu  Saistošo noteikumu darbības nodrošināšanā tiek iesaistīti Aizkraukles novada pašvaldības centrālās administrācijas darbinieki, attiecīgā pagasta/apvienības pārvaldes/pakalpojumu centra vadītājs un darbinieki. Netiek paredzēts veidot jaunas darba vietas.
7. Prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem, ko sniedz mērķa sasniegšana  Saistošie noteikumi ir piemēroti iecerētā mērķa sasniegšanas nodrošināšanai. Pašvaldību likuma 58. panta pirmā daļa nosaka padomes kompetenci, bet tā 58. panta sestās daļas 1. punkts nosaka, ka padomes kompetenci var paplašināt – saistošajos noteikumos padomes kompetence noteikta plašāka par Pašvaldību likumā minimāli noteikto, papildus paredzot Iedzīvotāju padomju iesaisti Pašvaldību likuma 4. panta pirmās daļas 7. punktā noteikto funkciju nodrošināšanā.
8. Izstrādes gaitā veiktās konsultācijas ar privātpersonām un institūcijām  Atbilstoši Pašvaldību likuma 46. panta trešajai daļai saistošo noteikumu projekts un tam pievienotais paskaidrojuma raksts no 2024. gada 30. janvāra līdz 2024. gada 13. februārim publicēts pašvaldības oficiālajā tīmekļvietnē www.aizkraukle.lv sabiedrības viedokļa noskaidrošanai.

Par saistošo noteikumu projektu netika saņemti viedokļi.

Aizkraukles novada domes priekšsēdētāja vietnieks
attīstības un sadarbības jautājumos D. Vingris

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!