Ministru kabineta noteikumi: Šajā laidienā 2 Pēdējās nedēļas laikā 17 Visi
Šis ir oficiālās publikācijas precizējums.
Precizējamā publikācija: OP 2024/118.12
Par tiesību aktu precizējumu
Ministru kabineta 2024. gada 18. jūnija noteikumu Nr. 376 "Grozījumi Ministru kabineta 2005. gada 1. novembra noteikumos Nr. 836 "Noteikumi par transportlīdzekļa vadītāja darba un atpūtas laika uzskaites digitālās kontrolierīces (tahogrāfa) karšu izsniegšanu, anulēšanu un apturēšanu uz laiku"" ("Latvijas Vēstnesis", 19.06.2024., Nr. 118, OP 2024/118.12) 1.3. apakšpunktā minētā 11. punkta redakcija ir šāda:
"11. Lai saņemtu, atjaunotu vai nomainītu vadītāja karti, transportlīdzekļa vadītājs iesniedz šādus dokumentus:
11.1. iesniegumu. Iesniegumā norāda:
11.1.1. vārdu, uzvārdu, dzimšanas datumu, personas kodu;
11.1.2. deklarētās dzīvesvietas adresi;
11.1.3. vadītāja apliecības numuru un derīguma termiņu;
11.1.4. vēlamo pieprasītās vadītāja kartes derīguma termiņa sākuma datumu;
11.2. ja transportlīdzekļa vadītājam nav deklarētās dzīvesvietas Latvijā, tas apliecina ar dokumentiem atbilstību regulas Nr. 165/2014 26. panta 2. vai 4. punktam;
11.3. nomaiņai paredzēto vadītāja karti, ja vadītāja karte bojāta vai nefunkcionē;
11.4. tiesībaizsardzības iestādes izsniegtu dokumentu, kas apliecina, ka vadītāja karte nozagta, ja tiek iesniegts iesniegums nozagtas vadītāja kartes nomaiņai;
11.5. dokumentu, kas apliecina transportlīdzekļa vadītāja personas datu maiņas faktu, ja tiek iesniegts iesniegums par vadītāja kartes atjaunošanu, jo ir mainījušies personas dati."
Valsts kancelejas direktora pienākumu izpildītāja –
Valsts kancelejas direktora vietniece juridiskajos jautājumos,
Juridiskā departamenta vadītāja I. Gailīte