• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ventspils novada domes 2024. gada 26. septembra saistošie noteikumi Nr. 22 "Grozījumi Ventspils novada domes 2023. gada 26. oktobra saistošajos noteikumos Nr. 8 "Ventspils novada pašvaldības nolikums"". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 27.09.2024., Nr. 189 https://www.vestnesis.lv/op/2024/189.8

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Skatīt visus oficiālos paziņojumus šajā grupā

Vēl šajā numurā

27.09.2024., Nr. 189

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ventspils novada dome

Veids: saistošie noteikumi

Numurs: 22

Pieņemts: 26.09.2024.

OP numurs: 2024/189.8

2024/189.8
RĪKI

Ventspils novada domes saistošie noteikumi: Šajā laidienā 1 Pēdējās nedēļas laikā 0 Visi

Ventspils novada domes saistošie noteikumi Nr. 22

Ventspils novadā 2024. gada 26. septembrī (prot. Nr. 56, 5. §)

Grozījumi Ventspils novada domes 2023. gada 26. oktobra saistošajos noteikumos Nr. 8 "Ventspils novada pašvaldības nolikums"

Izdoti saskaņā ar Pašvaldību likuma
49. panta pirmo daļu

Izdarīt Ventspils novada domes 2023. gada 26. oktobra saistošajos noteikumos Nr. 8 "Ventspils novada pašvaldības nolikums" (turpmāk – Noteikumi) šādus grozījumus:

1. Papildināt 3. punktu ar 3.5. apakšpunktu šādā redakcijā:

"3.5. organizē audita veikšanu Ventspils novada pašvaldības administrācijas struktūrvienībās, pašvaldības iestādēs un kapitālsabiedrībā.".

2. Papildināt 3. punktu ar 3.6. apakšpunktu šādā redakcijā:

"3.6. tiešā pakļautībā atrodas iekšējais auditors.".

3. Papildināt 5. punktu ar 5.13. apakšpunktu šādā redakcijā:

"5.13. atbilstoši kompetencei un pārraudzības jomai, dod saistošus rīkojumus administrācijas darbiniekiem.".

4. Aizstāt 6.4. apakšpunktā vārdus "organizē un nodrošina" ar vārdu "pārrauga".

5. Aizstāt 6.5. apakšpunktā vārdu "organizē" ar vārdu "pārrauga".

6. Papildināt 6. punktu ar 6.11. apakšpunktu šādā redakcijā:

"6.11. atbilstoši kompetencei un pārraudzības jomai, dod saistošus rīkojumus administrācijas darbiniekiem.".

7. Izteikt 14. punktu šādā redakcijā:

"14. Pašvaldības izpilddirektors un izpilddirektora vietnieks katru mēnesi ziņo Domei par Ventspils novada pašvaldības administrācijas un pašvaldības iestāžu darbu, kā arī pēc Domes vai Domes priekšsēdētāja pieprasījuma sniedz ziņojumus un pārskatus par uzdotajiem jautājumiem.".

8. Aizstāt 16. punktā vārdus "ārpus struktūrvienībām esošiem darbiniekiem" ar vārdiem "pašvaldības speciālistiem".

9. Svītrot 16.2. apakšpunktu.

10. Svītrot 16.4. apakšpunktu.

11. Izteikt 16.10. apakšpunktu šādā redakcijā:

"16.10. pašvaldības speciālisti (darbinieki);".

12. Izteikt 23. punktu šādā redakcijā

"23. Atsevišķu pašvaldības funkciju pildīšanai vai pašvaldības administratīvās teritorijas pārvaldīšanai dome no deputātiem, pašvaldības administrācijas darbiniekiem, Ventspils novada iedzīvotājiem un pieaicinātiem speciālistiem ir izveidojusi šādas komisijas un darba grupu:".

13. Izteikt 28. punktu šādā redakcijā:

"28. Ventspils novada pašvaldības administrācijas struktūrvienības darbojas saskaņā ar Domes apstiprinātiem nolikumiem.".

14. Svītrot 31.2.7. apakšpunktu.

15. Papildināt 31. punktu ar 31.2.9. apakšpunktu šādā redakcijā:

"31.2.9. ir tieši atbildīgs par atkritumu apsaimniekošanas kārtības īstenošanu pašvaldības teritorijā;".

16. Papildināt 31. punktu ar 31.2.10. apakšpunktu šādā redakcijā:

"31.2.10. nodrošina grāmatvedības organizāciju un uzskaiti Ventspils novada pašvaldībā un tās iestādēs, atbilstoši apstiprinātajai grāmatvedības uzskaites kārtībai.".

17. Aizstāt 34. punkta otrajā teikumā vārdu "izpilddirektors" ar vārdiem "Domes priekšsēdētājs".

18. Izteikt 35. punkta 35.1. apakšpunktu sekojošā redakcijā:

"35.1. Koordinē un pārrauga Nekustamā īpašuma nodaļas un Būvinspekcijas darbu;".

19. Papildināt 35. punktu ar 35.4. apakšpunktu šādā redakcijā:

"35.4. vada pakļautībā esošus darbiniekus – vecākais projektu vadītājs, licencēšanas un vides pārvaldības specialists, uzņēmējdarbības atbalsta un tūrisma jomas specialists, attīstības plānotājs, vecākais speciālists būvniecības un komunālajos jautājumos, vecākais speciālists būvniecības un energopārvaldības jautājumos, vecākais speciālists būvniecības jautājumos, ceļu būvinženieris, arhitekts.".

20. Papildināt 41.3. apakšpunktu pēc vārda "pakalpojumu" ar vārdiem "t.sk. līgumus par pašvaldību savstarpējiem norēķiniem par izglītības iestāžu sniegtajiem pakalpojumiem,".

21. Papildināt 41. punktu ar 41.4. apakšpunktu šādā redakcijā:

"41.4. pilsētas/pagastu apvienību pārvalžu vadītāji un Kultūras nodaļas vadītājs ir tiesīgi slēgt līgumus, ja darījuma summa nepārsniedz 1000 euro, ievērojot spēkā esošo normatīvo aktu prasības un Domes pieņemtos lēmumus.".

22. Svītrot 75. punktā vārdus "un tās komitejas".

23. Noteikumu 9. un 10. punkts stājas spēkā 2024. gada 1. novembrī.

Ventspils novada domes priekšsēdētājs A. Mucenieks

 

Saistošo noteikumu Nr. 22 "Grozījumi Ventspils novada domes 2023. gada 26. oktobra saistošajos noteikumos Nr. 8 "Ventspils novada pašvaldības nolikums""
paskaidrojuma raksts

Paskaidrojuma raksta sadaļa Norādāmā informācija
1. Mērķis un nepieciešamības pamatojums  Ventspils novada domes 2023. gada 26. oktobra saistošie noteikumi Nr. 8 "Ventspils novada pašvaldības nolikums" (turpmāk – saistošie noteikumi) nosaka pašvaldības institucionālo sistēmu un darba organizāciju. Līdz ar šajā normatīvajā aktā ietvertā tiesiskā regulējuma spēkā stāšanos 2023. gada 5. decembrī tika īstenota arī Ventspils novada pašvaldības administrācijas reorganizācija. Saistošo noteikumu piemērošanas procesā konstatēta nepieciešamība veikt grozījumus nolikumā pašvaldības un tās lēmējinstitūcijas darba organizācijas un izpildes efektivitātes uzlabošanai, tai skaitā izpildot Valsts pārvaldes iekārtas likuma 10. panta desmitā daļā noteikto publiskas personas pienākumu organizēt valsts pārvaldi pēc iespējas efektīvāk, veikt institucionālās sistēmas pastāvīgu pārbaudi un vajadzības gadījumā – tās pilnveidi. Ņemot vērā, ka ar jaunās administrācijas struktūras izveidi un atsevišķiem plānotiem pasākumiem nav sasniegti pilnīgi visi reorganizācijas mērķi, kas vērsti uz efektīvāku darbību un darba organizācijas uzlabošanu, kā arī lai mazinātu birokrātiju struktūrvienību darbā un vienkāršotu pārvaldību, likvidējamas pašvaldības iestādes "Ventspils novada pašvaldības administrācija" struktūrvienības Administratīvā nodaļa un Attīstības, plānošanas un būvniecības nodaļa. Šai pašā nolūkā, t.i., lai nodrošinātu pārvaldes uzdevumu optimālāku izpildi un uzlabotu pakalpojumu sniegšanas un saņemšanas savlaicīgumu un pieejamību iedzīvotājiem, paredzēts vienkāršot arī darījumu noslēgšanas procedūru un kārtību, saistošajos noteikumos nosakot pašvaldības iestādes "Ventspils novada pašvaldības administrācija" struktūrvienību vadītāju – Ventspils novada administratīvi teritoriālo vienību apvienību pārvalžu vadītāju un Kultūras nodaļas vadītāja pilnvarojumu par tiesībām slēgt līgumus ar privātpersonām, ja maksājamās atlīdzības par to priekšmeta izpildi nepārsniedz 1000 euro. Savukārt, lai sekmētu vienotas pieņemtās pašvaldības nodaļu darbības organizēšanas kārtības izveidi un konkretizētu katras no tām izpildāmo funkciju apjoma un savstarpējās sadarbības ietvarus, lēmumu par visu struktūrvienību nolikumu apstiprināšanu turpmāk pieņems dome. Līdztekus iepriekš norādītajam Ventspils novada pašvaldības nolikumā izdarāmi vairāki redakcionāla rakstura labojumi, kuru mērķis ir ne vien racionālāka kompetences sadalījuma, budžeta līdzekļu izlietojuma lietderības kontroles pasākumu un darba procesa norises noteikšana, bet arī citu normatīvo aktu prasību ievērošanas nodrošināšana, redakciju konsolidēšana un aktualizēšana.
2. Fiskālā ietekme uz pašvaldības budžetu  Sagatavoto saistošo noteikumu "Grozījumi Ventspils novada domes 2023. gada 26. oktobra saistošajos noteikumos Nr. 8 "Ventspils novada pašvaldības nolikums"" projektam (turpmāk – Grozījumi saistošajos noteikumos) nav ietekmes uz 2024. gada vai nākamo gadu budžetiem, kas izpaustos sagaidāmā izmaksu pieaugumā. Grozījumu saistošajos noteikumos ieviešanas rezultātā prognozējams, ka samazināsies pašvaldības centrālās pārvaldes struktūrvienībās nodarbināto darbinieku atlīdzībai un administratīvajām procedūrām iestādē nepieciešamie izdevumi, tādējādi radot finanšu līdzekļu ietaupījumu, 100 000,00 euro apmērā, t.sk. 95 800,00 euro darbinieku atlīdzībai paredzētie izdevumi.
3. Sociālā ietekme, ietekme uz vidi, iedzīvotāju veselību, uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā, kā arī plānotā regulējuma ietekme uz konkurenci  Nav attiecināms.
4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un to izmaksām  Grozījumi saistošajos noteikumos uzlabos un vienkāršos administratīvo procedūru izpildi un to veikšanas uzraudzību, kas ietekmēs to izmaksu apmēra samazinājumu.
5. Ietekme uz pašvaldības funkcijām un cilvēkresursiem  Grozījumi saistošajos noteikumos nemaina pašvaldības kompetencē ietilpstošās funkcijas vai to apjomu. Tā kā to izdošanas mērķis ir veicamo pārvaldes uzdevumu izpildes efektivitātes uzlabošana un administrācijas struktūras izmaiņas, ar tiesību akta projekta pieņemšanu plānots panākt, ka labāka darba rezultativitāte, īstenojot amatpersonu un darbinieku pienākumu pārdali un pilnveidojot darbības organizēšanas kārtību, sasniedzama ar mazākiem ieguldījumiem un pašvaldības amatpersonu (darbinieku) skaitu.
6. Informācija par izpildes nodrošināšanu  Normatīvā akta izpildi nodrošina Ventspils novada dome un tās izveidotā pašvaldības iestāde – "Ventspils novada pašvaldības administrācija".
7. Prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem, ko sniedz mērķa sasniegšana  Grozījumu saistošajos noteikumos izdošana neparedz jaunu institūciju un darba vietu izveidošanu un nenosaka prasības, kuru izpildei vajadzīgi papildus resursi, bet gan to samazināšanu un tās izrietošu ekonomiju finanšu jomā, līdz ar ko paskaidrojuma rakstā minēto mērķu sasniegšanai ir izraudzīts likumdevēja noteikts tiesisks instruments, kura izlietojums atzīstams par piemērotu no samērīguma viedokļa, izvērtējot pašvaldības ieguvumu salīdzinājumā ar tam nepieciešamajiem līdzekļiem.
8. Izstrādes gaitā veiktās konsultācijas ar privātpersonām un institūcijām  8.1. Pašvaldību likuma 46. panta trešajā daļā paredzētajā kārtībā Grozījumi saistošajos noteikumos projekts publicēts Ventspils novada pašvaldības oficiālajā tīmekļvietnē www.ventspilsnovads.lv (Par mums → Dome → Saistošo noteikumu projekti), sniedzot iespēju laika posmā no 2024. gada 26. augusta līdz 2024. gada 9. septembrim ikvienai privātpersonai rakstveidā vai elektroniskā formā iesniegt savus ierosinājumus, iebildumus un komentārus.

8.2. publikācijas periodā Ventspils novada pašvaldība ir saņēmusi vienu fiziskas personas iesniegumu par publicēto normatīvā akta projektu (lietvedības sistēmā reģistrēts ar Nr. IN4498), kurā:

8.2.1. ierosināts izteikt 6.4. un 6.5. apakšpunktu šādā redakcijā: "koordinē darbu un atbild par domes lēmumu izpildi savas pārraudzības jomās", "atbild par finansējuma piesaistes mērķu sasniegšanu";

8.2.2. izsacīts priekšlikums noteikt laiku, kādā pašvaldības izpilddirektora vietnieks veic apmeklētāju pieņemšanu;

8.2.3. uzdoti jautājumi saistībā ar regulējuma piemērošanu un darba organizācijas izmaiņu ietekmi pēc tiesību akta spēkā stāšanās.

8.3. Sabiedrības viedokļa izvērtēšana veikta Ventspils novada domes Finanšu komitejas 2024. gada 17. septembra sēdē (protokols Nr. 16, 8. §), kā rezultātā atzīts, ka paskaidrojuma raksta 8.2. apakšpunkt ā minētajā iesniegumā norādītie priekšlikumi noraidāmi, ņemot vērā apsvērumus:

8.3.1. ievērojot Valsts pārvaldes iekārtas likuma regulējumu par padotību valsts pārvaldē, tās veidu noteikšanu un īstenošanu pakļautības vai pārraudzības formā, kā arī to, ka atvasinātas publiskas personas orgāns padotību pār pastarpinātās pārvaldes iestādi īsteno pats vai ar atsevišķas iestādes vai amatpersonas starpniecību atbilstoši amatpersonu hierarhijai, Grozījumi saistošajos noteikumos 4. un 5. punkts paredz saistošajos noteikumos aizstāt 6. punkta, kas nosaka priekšsēdētāja vietnieka investīciju un attīstības jautājumos tiesības un pienākumus, 6.4. un 6.5. apakšpunkt ā vārdus "organizē" un "nodrošina" ar vārdu "pārrauga". Šo grozījumu mērķis atbilst pašvaldības darbību reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, un to jēga nav paplašināt domes amatpersonas pilnvaru un pienākumu apjomu, bet gan precizēt tiesību normas, iekļaujot to sastāvā likumdevēja lietoto terminu padotības formas apzīmēšanai un izsakot konsolidētā redakcijā kopsakarā ar pārējo pašvaldības nolikuma tiesisko regulējumu, tādējādi novēršot atšķirīgas tulkošanas iespēju vai nepareizu izpratni par pašvaldības amatpersonu hierarhiju, atbildības un kompetenču sadali.

8.3.2. saskaņā ar Pašvaldību likuma 49. panta pirmās daļas 4. punktu saistošo noteikumu V nodaļā iekļautas normas, kas vispārēji regulē apmeklētāju pieņemšanas un iesniegumu izskatīšanas kārtību, t.sk. 45. punkts paredzošs, ka pašvaldības izpilddirektors organizē apmeklētāju pieņemšanu ne retāk kā vienu reizi nedēļā, bet darbinieki, kuru pienākumi saistīti ar iedzīvotāju apkalpošanu, pieņem apmeklētājus administrācijas darba laikā saskaņā ar iekšējiem darba kārtības noteikumiem. Pašvaldības izpilddirektora vietnieks ir lēmējinstitūcijas iecelta amatpersona, kura izpilddirektora prombūtnes laikā pilda tā pienākumus u.c. uzdevumus atbilstoši pašvaldības nolikumam un domes lēmumiem, uz viņu attiecināmi tie paši ārējo un iekšējo normatīvo aktu noteikumi par pašvaldības darba organizāciju, kas ietver apmeklētāju pieņemšanas pienākumu. Informācijas saņemšanai par reģistrēšanos uz pieņemšanu pie pašvaldības amatpersonām un darbiniekiem apmeklētāji var vērsties administrācijas apmeklētāju pieņemšanas centrā, kas sniedz iedzīvotājiem informāciju un konsultācijas par pašvaldības institūcijām, to kompetenci, tai skaitā, par domes un administrācijas amatpersonu pieņemšanas laikiem un tālruņiem. Savukārt pieņemšanas laiki noteikti Ventspils novada pašvaldības darba kārtības noteikumos, kas izdoti saskaņā ar Darba likuma 55. pantu. Līdz ar to nav nepieciešamības saistošajos noteikumos papildus noteikt pašvaldības izpilddirektora vietnieka pieņemšanas laiku, kas turklāt nav uzskatāms par privātpersonas viedokli par publicētajā projektā paredzētajiem grozījumiem nolikumā, bet priekšlikums par pilnīgi jauna regulējuma ieviešanu, un būtībā nav pakļaujams vērtēšanai;

8.3.3. neskatoties uz to, ka uzdotie jautājumi par Grozījumi saistošajos noteikumos piemērošanu pēc to spēkā stāšanās, vienlīdz kā lūgums par atbildes sniegšanu uz tiem un regulējuma izskaidrošanu, nav sabiedrības viedoklis Pašvaldību likuma 46. panta trešās daļas tvērumā, kas atspoguļojams noteikumu projekta paskaidrojuma rakstā, to kontekstā papildus pēc būtības vērtēts tiesību akta projekta tiesiskums un faktiskā ietekme uz darba organizēšanu pašvaldībā, t.sk. konstatējot:

8.3.3.1. no Valsts pārvaldes iekārtas likuma un Pašvaldību likuma normām izriet tiesības un pienākums pašvaldībām valsts pārvaldi organizēt pēc iespējas efektīvi, pastāvīgi pārbaudīt institucionālo sistēmu un, ja nepieciešams, pilnveidot, izvērtējot arī funkciju apjomu, nepieciešamību un koncentrācijas pakāpi, normatīvā regulējuma apjomu un detalizāciju. Pašvaldības administrācijas izveide un reorganizācija ietilpst tās orgāna ekskluzīvā kompetencē, līdz ar ko dome var noteikt gan pašvaldības pārvaldes struktūru kopumā, gan arī izveidot, reorganizēt un likvidēt administrācijas sastāvā esošās institūcijas. Tā kā nav sasniegti pilnīgi visi 2022. gadā uzsāktās reorganizācijas ieceres mērķi saistībā ar pašvaldības efektīvāku, optimālāku darbību un darba organizācijas uzlabošanu, veicama konstatēto nepilnību novēršana, turpinot īstenot pasākumus, kas vērsti uz pārvaldības vienkāršošanu struktūrvienību darbā, budžeta līdzekļu racionālu izmantošanu un pārraudzības mehānisma turpmāku pilnveidi atbilstoši valsts pārvaldē piemērojamiem principiem un lietderības apsvērumiem;

8.3.3.2. Ventspils novada pašvaldības un tās domes darba organizācijas un veicamo uzdevumu izpildes efektivitātes uzlabošanas pasākumu ietvaros ir atzīts par lietderīgu likvidēt Administratīvo nodaļu un Attīstības, plānošanas un būvniecības nodaļu, ņemot vērā slēdzienu par identificētajiem darbības nodrošināšanas problēmu cēloņiem, kā arī par nepieciešamību novērst trūkumus un nepilnības darba organizēšanā. Reorganizācijas procesā paredzēts likvidēt tikai nodaļu vadītāju un vadītāju vietnieku amatus, un abu struktūrvienību kompetencē ietilpstošās funkcijas turpinās pildīt pārējie ar Ventspils novada domes lēmumu apstiprinātajā amatu sarakstā noteiktie darbinieki, kuri pēc Grozījumi saistošajos noteikumos spēkā stāšanās būs pašvaldības izpilddirektora un pašvaldības izpilddirektora vietnieka tiešā pakļautībā. Sagaidāmais ieguvums ir nepastarpināta pienākumu uzdošana, rīkojumu izpilde, atskaišu par paveikto iesniegšana un atbildīgo personu noteikšana, proti, darba kārtības optimizēšana un jebkādu ar to saistīto administratīvo procedūru daudzuma samazināšana, izpildes un uzraudzības uzlabošana un vienkāršošana, kas tieši ietekmēs to izmaksu apmēru (skat. paskaidrojuma raksta 4. punktu). Tas atbilst Publiskas personas finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanas likuma 3. panta 1. punktā noteiktajam, ka publiska personas rīcībai jābūt tādai, lai mērķi sasniegtu ar mazāko finanšu līdzekļu un mantas izlietojumu. Jautājums par jaunu projekta vadītāju amata vietu izveidi iekļaujams personāla īstermiņa un ilgtermiņa politikas un vadības plānošanas dokumentos un izlemjams darba norises gaitā atkarībā no aktualitātes, finansējuma pašvaldību projektiem apguves vajadzības un iespējām, darba apjoma izmaiņām un atbildīgo amatpersonu (darbinieku) priekšlikumiem, apsverot to realizēšanas lietderīguma samērīgumu salīdzinājumā ar pieejamajiem budžeta līdzekļiem un citiem rīcībā esošajiem resursiem;

8.3.3.3. likumdevējs ir piešķīris tiesības domei lemt par lietderības revīziju (auditu), lai pārbaudītu pašvaldības iestāžu un tās kapitālsabiedrību vadītāju un amatpersonu finansiālās darbības likumību un lietderību. Balstoties uz publiskām personām saistošo tiesību aktu, tostarp Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma, Likuma par budžetu un finanšu vadību, Valsts pārvaldes iekārtas likuma, normu regulējumu un par piemērotām mērķuzdevumu sasniegšanai kompetento un pašvaldību darbību uzraugošo valsts institūciju atzītām vadlīnijām, metodiskajiem rekomendācijām un norādījumiem kontroles sistēmas izveides un pārvaldes darbības pārraudzības jomā, Grozījumi saistošajos noteikumos 1. punktā noteiktais par saistošo noteikumu papildināšanu ar 3.5. apakšpunktu vērsts uz pašvaldības iestāžu un kapitālsabiedrību pārvaldības, saimnieciskās darbības un finanšu izlietojuma kontroles mehānismu pilnveidi un uzlabošanu, efektīvas, lietderīgas un ekonomiskas darbības nodrošināšanu atbilstoši to kompetencei, mērķiem, uzdevumiem un pieejamajiem resursiem. Tāds pats mērķis ir Grozījumi saistošajos noteikumos 2. punktam, kas paredz grozītā nolikuma 6. punkta papildināt ar 3.6. apakšpunktu, nosakošu iekšējā auditora tiešo pakļautību domes priekšsēdētājam. Iebildumus iesniegušās personas viedoklis, ka izveidojams jauns amats, nav pamatots, jo Ventspils novada domes apstiprinātajā amatu sarakstā ir viena amata ar nosaukumu "iekšējais auditors" vienība, un pašvaldības darbinieks šajā amatā ir nodarbināts kopš 2023. gada 11. aprīļa.

8.4. Citi iedzīvotāju, biedrību, sabiedrisko nodibinājumu, u.c. personu, viedokļi, priekšlikumi, ierosinājumi vai iebildumi saistībā ar attiecīgā normatīvā akta projektu nav saņemti.

Ventspils novada domes priekšsēdētājs A. Mucenieks

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!