• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Komisiju iesniegumi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 30.01.1996., Nr. 15/16 https://www.vestnesis.lv/ta/id/38711

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministra atbilde

Vēl šajā numurā

30.01.1996., Nr. 15/16

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Komisiju iesniegumi


Dokuments nr.295

Par priekšlikumu iesniegšanu likumprojekta
“Par valsts budžetu 1996. gadam” izskatīšanai 2. lasījumā

Cienījamie deputāti!

Lai Budžeta un finansu (nodokļu) komisija varētu izvērtēt jūsu priekšlikumus un precīzi iestrādāt Saeimas sēdes materiālos (priekšlikumu tabulās), lai Saeimas sēdē par tiem būtu viegli balsot un izsludinātais likums “Par valsts budžetu 1996. gadam” neradītu šaubas par tā atbilstību Saeimas sēdē nobalsotajam, lūdzam, iesniedzot priekšlikumus, ņemt vērā:

1. Priekšlikumos par izdevumu palielināšanu kādai budžeta pozīcijai jānorāda līdzekļu avoti. Par līdzekļu avotiem var izmantot kādas citas budžeta pozīcijas izdevumu samazināšanu vai citu avotu. Priekšlikumi par izdevumu palielināšanu, kuros nav norādīti līdzekļu avoti, netiks izskatīti (Satversmes 66. panta 2. daļa “Ja Saeima pieņem lēmumu, kurš saistīts ar budžetā neparedzētiem izdevumiem, tad lēmumā jāparedz arī līdzekļi, ar kuriem segt šos izdevumus.”) Līdzekļu avots nav jāparāda, ja priekšlikumā finansējuma kopsumma nemainās, mainās tikai kāda izceltā daļa uz pārējo izdevumu rēķina.

2. Priekšlikumi par līdzekļu palielinājumu kādai budžeta pozīcijai un tā segšanas avots jāsavieno pa pāriem. Vienu līdzekļu avotu var izlietot vairākiem izdevumu palielinājumiem vai arī līdzekļu palielināšanai vienai pozīcijai var izmantot vairākus līdzekļu avotus. Par vienu budžeta pozīciju var būt vairāki priekšlikumi, to pamazām audzējot vai deldējot. Gala budžeta pozīcijas vērtība ir visu balsojumu summa.

3. Priekšlikumus var iesniegt par tām budžeta pozīcijām, kas nav citu pozīciju summa (piemēram, nav vēlams skart tādas pozīcijas, kurās ir vārdi “izdevumi kopā”, pretējā gadījumā, ja par piedāvātām izmaiņām nobalso, tās ir jāsadala pa pozīcijām, kuru summa dod attiecīgo izdevumu vērtību. Iepriekšējo gadu pieredze rāda, ka šāda sadalīšana pēc tam var radīt deputātu iebildumus).

4. Vispārējā gadījumā viena budžeta pozīcija raksturojās ar: izdevumi, valsts investīcijas, budžeta iestāžu darba samaksas fonds, kustamā un nekustamā īpašuma iegāde, stipendiju fonds, dienesta apmaksas fonds, brīvprātīgo militārpersonu dienesta apmaksas fonds, kā arī iestāžu darba pamatrādītāji. Izmainot izdevumus, jānorāda, kuri rādītāji vēl mainās. (Piemēram, mainot kādu izdevumu pozīciju, jānorāda, vai un kā mainās darba samaksas fonds, štata vienību skaits (iestāžu darba pamatrādītājos) utt.)

5. Ja tiek mainīts budžeta iestāžu darba samaksas fonds (ne uz citu izdevumu rēķina), tad izdevumu izmaiņās jāietver arī sociālais nodoklis (0,37%).

Ar cieņu, —

Budžeta un finansu (nodokļu) komisijas

1996. gada 24. janvārī priekšsēdētājs A.Kreituss

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!