Ogres virsmežniecība
izsludina konkursu
uz inženiera – mežkopja amatu
Prasības pretendentam: jābūt ierēdņa kandidātam vai jāatbilst likuma "Par valsts civildienestu" 6.panta prasībām, augstākā mežsaimnieciskā izglītība, laba prasme strādāt ar datoru, precīzs, akurāts darbs.
Pieteikumi iesniedzami 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Ogres virsmežniecībā Ogrē, Brīvības ielā 129, tālr. 5046963.
Jelgavas zonālais valsts arhīvs
izsludina atklātu konkursu
uz vakantajiem ierēdņu amatiem:
Visiem pretendentiem jāatbilst likuma "Par valsts civildienestu prasībām".
*Juridisko personu arhīvu uzraudzības daļas vadītājs
Prasības:
- augstākā izglītība;
- pieredze administratīvajā un lietvedības darbā;
- vēlamas svešvalodu zināšanas;
- iemaņas darbā ar datoru;
- autovadītāja tiesības tiks uzskatītas par priekšrocību konkursā.
*Dokumentu saglabāšanas un tehniskā nodrošinājuma
daļas vadītāja vietnieks
Prasības:
- augstākā vai vidējā izglītība;
- pieredze lietvedības vai arhīva darbā;
- prasme darbā ar datoru;
- vēlamas svešvalodu zināšanas.
*Dobeles rajona personālsastāva
dokumentu saglabāšanas daļas vadītājs
Prasības:
- augstākā vai vidējā izglītība;
- vismaz trīs gadu pieredze arhīva darbā; vēlamas svešvalodu zināšanas.
Izsludina slēgtu konkursu
(var piedalīties tikai ierēdņi vai ierēdņu kandidāti)
Visiem pretendentiem jāatbilst likuma "Par valsts civildienestu" prasībām.
*Juridisko personu arhīvu
uzraudzības daļas vadītāja vietnieks
Prasības:
- augstākā vai vidējā izglītība;
- vismaz piecu gadu pieredze lietvedības un arhīva darbā;
- prasme darbā ar datoru;
- vēlamas svešvalodu zināšanas.
*Dokumentu saglabāšanas
un tehniskā nodrošinājuma daļas vadītājs
Prasības:
- augstākā vai vidējā izglītība;
- vismaz piecu gadu pieredze arhīva darbā; pieredze neliela kolektīva vadīšanā;
- prasme darbā ar datoru;
- vēlamas svešvalodu zināšanas.
*Dokumentu izmantošanas un informācijas sistēmas daļas vadītājs
Prasības:
- augstākā vai vidējā izglītība;
- pieredze darbā ar informācijas sistēmām;
- vēlamas svešvalodu zināšanas.
Pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Jelgavā, Pulkveža Brieža ielā 24, tālrunis 30 20733.
Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministrijas
un Pasaules bankas
Izglītības sistēmas attīstības projekta īstenošanai
darbam Projekta vadības vienībā
vajadzīgs
Projekta vadības vienības vadītājs
Darba pienākumi:
- organizēt Izglītības sistēmas attīstības projekta ieviešanu atbilstoši projekta īstenošanas plānam un sasniegumu indikatoriem,
- organizēt Projekta vadības vienības darbu,
- koordinēt darbību starp ieinteresētajām pusēm un projekta finansētājiem.
Prasības:
- augstākā izglītība izglītības jomā, ekonomikā, finansēs vai inženiertehniskajās zinātnēs,
- darba pieredze projektu vadīšanā,
- labas angļu valodas zināšana,
- prasme strādāt ar datoru,
- augsta atbildības sajūta, precizitāte,
- labas organizatoriskās un saskarsmes prasmes,
- darba pieredze izglītības vadības jomā uzskatāma par priekšrocību,
- darba pieredze investīciju projektu vadīšanā, kas saistīti ar būvprojektēšanu un celtniecību, uzskatāma par priekšrocību.
Piedāvājam:
- interesantu darbu radošā kolektīvā,
- konkurētspējīgu atalgojumu,
- apmācības iespējas.
CV, pieteikumu, izglītības dokumentu kopijas un divas rekomendācijas vēstules aizlīmētā un parakstītā aploksnē ar norādi "Izglītības sistēmas attīstības projekta vadības vienības vadītāja konkurss" nosūtīt 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.
Adrese: Izglītības stratēģijas departaments, Izglītības un zinātnes ministrija, Rīgā, Vaļņu ielā 2, LV-1050 , tālr. 7224512
Papildu informāciju, tai skaitā darba uzdevumu latviešu un angļu valodā var saņemt Vaļņu ielā 2, 318.telpā vai e-pastu:gatisk@izm.gov.lv. Tālr. 7224512.