Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Ministru kabinets
Oficiālajā izdevumā publicē:
  • Ministru kabineta noteikumus, instrukcijas un ieteikumus. Tie stājas spēkā nākamajā dienā pēc izsludināšanas, ja tiesību aktā nav noteikts cits spēkā stāšanās termiņš;
  • Ministru kabineta rīkojumus. Tie stājas spēkā parakstīšanas brīdī;
  • Ministru kabineta sēdes protokollēmumus. Tie stājas spēkā pieņemšanas brīdī.

Ministru kabineta izdotos tiesību aktus publicēšanai nosūta Valsts kanceleja. Tie publicējami parasti divu darbdienu laikā pēc dokumenta saņemšanas.

TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2001. gada 6. novembra noteikumi Nr. 463 "Grozījumi Ministru kabineta 1999.gada 19.janvāra noteikumos Nr.15 "Ceļu satiksmes noteikumi"". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 9.11.2001., Nr. 162 (2549) https://vestnesis.lv/ta/id/55451

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.464

Grozījumi Ministru kabineta 1995.gada 3.oktobra noteikumos Nr.292 "Noteikumi par valsts zemes nomu"

Vēl šajā numurā

09.11.2001., Nr. 162 (2549)

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 463

Pieņemts: 06.11.2001.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumi Nr.463

Rīgā 2001.gada 6.novembrī (prot. Nr.54, 4.¤)

Grozījumi Ministru kabineta 1999.gada 19.janvāra noteikumos Nr.15 “Ceļu satiksmes noteikumi”

Izdoti saskaņā ar Ceļu satiksmes likuma 1.panta 8.punktu

Izdarīt Ministru kabineta 1999.gada 19.janvāra noteikumos Nr.15 “Ceļu satiksmes noteikumi” (Latvijas Vēstnesis, 1999, 19./20.nr.; 2001, 93.nr.) šādus grozījumus:

1. Izteikt norādi, uz kāda likuma pamata noteikumi izdoti, šādā redakcijā:

“Izdoti saskaņā ar Ceļu satiksmes likuma 1.panta 8.punktu”.

2. Aizstāt 1.19.apakšpunktā vārdus “ceļa zīmi un” ar vārdiem “ceļa zīmi un (vai)”.

3. Svītrot 155.punktā vārdus “(Latvijas ceļu iedalījums norādīts šo noteikumu 7.pielikumā)”.

4. Aizstāt 251.punktā skaitļus un vārdus “2003.gada 1.janvārim” ar skaitļiem un vārdiem “2006.gada 1.janvārim”.

5. Svītrot 256.punktu.

6. Izteikt 2.pielikumu šādā redakcijā:

“2.pielikums

Ministru kabineta

1999.gada 19.janvāra noteikumiem Nr.15

Pieļaujamie transportlīdzekļu (transportlīdzekļu sastāvu) gabarīti (ar kravu vai bez tās), faktiskā masa un ass slodze

1.

Garums:

1.1.

mehāniskajiem

transportlīdzekļiem

12 m

1.2.

piekabēm

12 m

1.3.

transportlīdzekļu sastāviem ar

puspiekabi

16,50 m

1.4.

transportlīdzekļu sastāviem ar

piekabi

18,75 m

1.5.

posmainajiem autobusiem

18 m

2.

Platums:

2.1.

visiem transportlīdzekļiem

2,55 m

2.2.

transportlīdzekļiem ar

izotermisko virsbūvi

2,60 m

3.

Augstums

4 m

4.

Transportlīdzekļa vai

transportlīdzekļu sastāva

pagrieziena rādiuss:

4.1.

iekšējais

5,30 m

4.2.

ārējais

12,50 m

5. Attālums horizontālā plaknē no

puspiekabes atbalsta —

sakabes ierīces ass līdz

puspiekabes aizmugurei

12 m

6.

Attālums paralēli transport-

līdzekļu sastāva ar piekabi

garenasij no automobiļa kravas

telpas vistālāk uz priekšu izvirzītā

punkta līdz piekabes vistālāk uz

aizmuguri izvirzītajam punktam,

atņemot attālumu no automobiļa

aizmugures līdz piekabes priekšai

15,65 m

7.

Attālums paralēli transport-

līdzekļu sastāva ar piekabi

garenasij no automobiļa kravas

telpas vistālāk uz priekšu izvirzītā

punkta līdz piekabes vistālāk uz

aizmuguri izvirzītajam punktam

16,40 m

8.

Faktiskā masa:

8.1.

divasu piekabēm

18 t

8.2.

trīsasu piekabēm

24 t

8.3.

transportlīdzekļu sastāviem ar

piekabi, kuri sastāv no divasu

automobiļa un divasu piekabes

36 t

8.4.

transportlīdzekļu sastāviem ar

piekabi, kuri sastāv no divasu

automobiļa un trīsasu vai

vairākasu piekabes vai trīsasu

automobiļa un divasu vai

vairākasu piekabes

40 t

8.5.

transportlīdzekļu sastāviem ar

puspiekabi, kuri sastāv no divasu

vilcēja un trīsasu puspiekabes

vai trīsasu vilcēja un divasu

vai trīsasu puspiekabes

40 t

8.6.

transportlīdzekļu sastāviem ar

puspiekabi, kuri sastāv no trīsasu

vilcēja un divasu vai trīsasu

puspiekabes un kuri ved 40 pēdu

(12,2 m) ISO konteineru

44 t

8.7.

transportlīdzekļu sastāviem ar

puspiekabi, kuri sastāv no divasu

vilcēja un divasu puspiekabes:

8.7.1.

ja puspiekabes starpasu

attālums ir 1,3 m un lielāks,

bet nepārsniedz 1,8 m

36 t

8.7.2.

ja puspiekabes starpasu

attālums ir lielāks par 1,8 m

36 t

8.7.3.

ja vilcēja faktiskā masa ir 18 t

un puspiekabes, kuras starpasu

attālums ir lielāks par 1,8 m,

faktiskā masa ir 20 t, un

dzenošajam tiltam ir dubult-

riteņi un pneimatisks vai tam

pielīdzināms atsperojums

38 t

8.8.

divasu automobiļiem

18 t

8.9.

trīsasu automobiļiem

25 t

8.10.

trīsasu automobiļiem, ja auto-

mobiļa dzenošajam tiltam ir

dubultriteņi un pneimatisks vai

tam pielīdzināms atsperojums

vai katram no dzenošajiem

tiltiem ir dubultriteņi un ass

slodze nepārsniedz 9,5 t

26 t

8.11.

četrasu automobiļiem ar diviem

stūrējamiem tiltiem, ja tā

dzenošajam tiltam ir dubult-

riteņi un pneimatisks vai tam

pielīdzināms atsperojums vai

katram no dzenošajiem tiltiem

ir dubultriteņi un ass slodze

nepārsniedz 9,5 t

32 t

8.12.

trīsasu posmainajiem autobusiem

28 t

9.

Vienass tilta slodze:

9.1.

dzītajam tiltam bez

dubultriteņiem

10 t

9.2.

dzītajam tiltam ar dubultriteņiem

10 t

9.3.

dzenošajam tiltam

11,5 t

10.

Divasu tilta slodze:

10.1.

mehāniskajiem transportlī-

dzekļiem, ja starpasu attālums ir:

10.1.1.

mazāks par 1 m

11,5 t

10.1.2.

1 m un lielāks, bet mazāks

par 1,3 m

16 t

10.1.3.

1,3 m un lielāks, bet mazāks

par 1,8 m

18 t

10.1.4.

1,3 m un lielāks, bet mazāks

par 1,8 m un ja dzenošajai asij

ir dubultriteņi un pneimatisks

vai tam pielīdzināms atsperojums

vai ja abām dzenošajām asīm

ir dubultriteņi un katras ass

slodze nepārsniedz 9,5 t

19 t

10.2.

piekabēm (puspiekabēm),

ja starpasu attālums ir:

10.2.1.

mazāks par 1 m

11 t

10.2.2.

1 m un lielāks, bet mazāks

par 1,3 m

16 t

10.2.3.

1,3 m un lielāks, bet mazāks

par 1,8 m

18 t

10.2.4.

1,8 m un lielāks

20 t

11.

Trīsasu tilta slodze piekabēm

(puspiekabēm), ja starpasu

attālums:

11.1.

nepārsniedz 1,3 m

21 t

11.2.

lielāks par 1,3 m, bet

nepārsniedz 1,4 m

24 t

12.

Transportlīdzekļa (transportlī-

dzekļu sastāva) dzenošās ass

(dzenošo asu) slodze nedrīkst

būt mazāka par 25 % no kopējās

transportlīdzekļa (transportlī-

dzekļu sastāva) faktiskās masas

13.

Transportlīdzekļu sastāviem ar

piekabi attālums starp vilcēja

pakaļējo asi un piekabes

priekšējo asi nedrīkst būt

mazāks par 3 m

14.

Četrasu mehāniskā transportlī-

dzekļa maksimāli pieļaujamā

masa tonnās nedrīkst būt lielāka

par pieciem attālumiem metros

starp tā priekšējo un pakaļējo asi

15.

Attālums horizontālā plaknē starp

puspiekabes atbalsta — sakabes

ierīces asi un jebkuru punktu

puspiekabes priekšpusē nedrīkst

pārsniegt 2,04 m”.

7. Svītrot 7.pielikumu.

 

Ministru prezidents A.BĒRZIŅŠ

Satiksmes ministrs A.Gorbunovs

 

Redakcijas piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2001.gada 10.novembri.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!