Par “Dzintara” ieiešanu kaimiņzemju tirgū
Baltijas lielākais kosmētikas un parfimērijas ražotājs AS “Dzintars” šogad aktīvi mēģina iekarot kaimiņvalstu tirgu, atverot virkni tirdzniecības vietu. Pirmie seši veikali nupat atklāti dažādās Lietuvas pilsētās, bet kopumā šogad uzņēmums Latvijā, Lietuvā un Krievijā plāno atvērt ap 100 jaunu tirdzniecības vietu. “Mēs sapratām, ka vienīgais pareizais ceļš ir strādāt kopā ar lielveikaliem. Tādēļ pieņēmām lēmumu ne tikai celt savus veikalus, bet izvietot tos lielveikalos. Ar šo programmu izejam arī uz Lietuvu,” pavēstīja kompānijas prezidents Iļja Gerčikovs.
Arī Latvijā “Dzintars” noslēdzis līgumus ar tirdzniecības kompānijām “Nelda” un “Rimi Latvia” par savu veikalu izvietošanu to lielveikalos. Šī stratēģija neprasa arī nekādu papildu reklāmu, jo cilvēki nav jāievilina veikalā – viņi jau tur ir.
Pērn “Dzintara” apgrozījums Latvijā un Krievijā palielinājās par 60%. I. Gerčikovs to skaidro ar veikalu tīkla paplašināšanu. Lielāko daļu produkcijas – 40% – “Dzintars” realizē Krievijā. Maskavā “Dzintaram” šobrīd ir 30 veikalu.
Latvijā tiek realizēti 25% produkcijas, bet L:ietuvā uzņēmums gribētu sasniegt vismaz pusi no šī skaitļa. Šogad Lietuvā plānots atvērt ap 30 “Dzintara” tirdzniecības vietu. Arī Krievijā šogad plānots atvērt jaunas “Dzintara” tirdzniecības vietas – Maskavā, Sanktpēterburgā, Novosibirskā, Jekaterinburgā. Tāpat firma grasās tirgoties arī Ufā un Omskā.
“DIENAS BIZNESS”