Par “Lattelekom” pakalpojumu kvalitātes pārbaudēm
Sākot ar 2002. gada 6. maiju, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) Telekomunikāciju un pasta departamenta Pakalpojumu kvalitātes nodaļas eksperti sāks “Lattelekom” sniegto balss telefonijas pakalpojumu kvalitātes pārbaudes. Pārbaudes tiks veiktas saskaņā ar likumu “Par telekomunikācijām”.
Maijā pārbaudes tiks veiktas Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā, Tukumā un Tukuma rajonā. SPRK eksperti pārbaudes veiks no dzīvokļiem, uzņēmumiem, valsts iestādēm. Ekspertiem, kuri veiks pārbaudes, būs jāuzrāda abonentam speciāla — SPRK izsniegta — atļauja (oranžas krāsas ar eksperta fotogrāfiju), kā arī “Lattelekom” izdota pilnvara.
Pārbaudes laikā eksperts atslēgs abonenta tālruni un pieslēgs testētu SPRK tālruni, no kura veiks 20 izsaukumus uz speciāliem numuriem. Pēc pārbaudes veikšanas eksperts izsniegs abonentam “Lattelekom” garantijas vēstuli, kurā tiks norādīts pārbaudes veikšanas laiks un tas, ka šajā laikā veiktie pārbaudes izsaukumi ir bezmaksas.
Ņemot vērā to, ka pārbaudes rezultāti palīdzēs uzlabot “Lattelekom” sniegto pakalpojumu kvalitāti, SPRK lūdz “Lattelekom” klientus atbalstīt pārbaudes veikšanu.
Līdz gada beigām pārbaudes plānveidīgi tiks veiktas visos Latvijas rajonos (par tām informācija tiks sniegta papildus).
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas preses dienests