• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par lielveikalu modes noteicēju. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 4.06.2002., Nr. 83 https://www.vestnesis.lv/ta/id/62724

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Par mazo uzņēmumu izredzēm Eiropā

Vēl šajā numurā

04.06.2002., Nr. 83

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Par lielveikalu modes noteicēju

Tirdzniecības centra “Mols” pašreizējās ēkas tirdzniecības platība ir 10 000 kvadrātmetru. Kad ekspluatācijā tiks nodota jaunās piebūves ēka, platība palielināsies līdz 30 000 kvadrātmetru. Līdzās tirdzniecības ēkām pircēju vajadzībām tiks uzcelta četrstāvu autonovietne. Līdz 2004. gadam paredzēts uzbūvēt arī 3500 kvadrātmetru plašu biroju ēku.

Šobrīd pašreizējā “Mola” ēka tiek piemērota topošajai jaunbūvei. Remontdarbi notiek kā iekšpusē, tā ārpusē. Taču - pats galvenais - remonta dēļ nav pārtraukts veikalu darbs. “Mols” ir saglabājis visu preču sortimentu un turpina darbu.

Tirdzniecības centra dizainā kā iekšpusē, tā ārpusē notiks daudz izmaiņu. “Mola” vadība grib atteikties no angāra tipa risinājumiem, kuri pēdējā laikā Latvijā guvuši plašu izplatību. Īstam tirdzniecības centram - un “Mols” tāds būs - jākļūst par sava veida atrakciju. Iecerēts panākt, lai iepirkšanās kļūtu par izklaidi, lai katrs veikals stila ziņā atšķirtos un tajā pat laikā izklaidētu pircējus.

Atjaunotajā un paplašinātajā tirdzniecības centrā 50% telpu atvēlēs apģērbu un apavu veikaliem, 25% - pārtikai un ēdināšanai, 25% - pirmās nepieciešamības precēm un specializētajiem veikaliem. Jaunajā ēkā paredzēts vairāk vietas ierādīt lielveikaliem. Tur, piemēram, būs “Maxi Rimi”, kas izmēru ziņā tikai nedaudz atpaliks no “Alfas”, taču preču sortiments tur būs tāds pat. Tiks iekārtota rotaļistaba bērniem, kuri viņi varēs darboties, kamēr pieaugušie būs aizņemti ar iepirkšanos. Pēc “Mola” vadības domām pats svarīgākais ir tirdzniecības centrā radīt mierīgu izklaides atmosfēru bez parastajos lielveikalos valdošās burzmas.

Kopumā centra paplašināšanā “Mols” plāno ieguldīt 22 miljonus USD. Jau 15. jūnijā tiks atklāts balkons, ko šobrīd vēl remontē. Pēc tam visā centrā, darbu nepārtraucot, atjaunos veikalu fasādes. Oktobrī būs gatava arī jaunā ēka. Visa atjaunotā centra atklāšana paredzēta 7. novembrī.

“Mola” vadības mērķis ir saglabāt šī biznesa modes noteicēju laurus.

 

“VESTI SEGODNJA”

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!