• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2002. gada 25. jūnija noteikumi Nr. 259 "Noteikumi par iekšzemes dzelzceļa pārvadājumu un autopārvadājumu jomā noslēgto vienošanos atbrīvošanu no Konkurences likumā noteiktā vienošanās aizlieguma". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 28.06.2002., Nr. 97 https://www.vestnesis.lv/ta/id/63887

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.260

Kārtība, kādā uz valsts robežas veicama preču un transportlīdzekļu radiometriskā kontrole un atklājami nedeklarēti jonizējošā starojuma avoti

Vēl šajā numurā

28.06.2002., Nr. 97

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 259

Pieņemts: 25.06.2002.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi Nr.259

Rīgā 2002.gada 25.jūnijā (prot. Nr.26, 11.§)

Noteikumi par iekšzemes dzelzceļa pārvadājumu un autopārvadājumu jomā noslēgto vienošanos atbrīvošanu no Konkurences likumā noteiktā vienošanās aizlieguma

Izdoti saskaņā ar Konkurences likuma
11.panta ceturtās daļas 1.punktu

1. Noteikumi nosaka, ka no Konkurences likuma 11.panta pirmajā daļā noteiktā aizlieguma, ievērojot minētā likuma 11.panta otro daļu, atbrīvojamas iekšzemes dzelzceļa pārvadājumu un autopārvadājumu jomā noslēgtās atsevišķu pārvadātāju vienošanās, ja tās atbilst šajos noteikumos izvirzītajām prasībām. Šādas vienošanās ir atļautas, neiesniedzot paziņojumu Konkurences padomē.

2. Noteikumi attiecas arī uz vienošanos transporta palīgpakalpojumu jomā. Par transporta palīgpakalpojumu ir uzskatāms pakalpojums, kuru sniedz, lai nodrošinātu kravas vai pasažieru pārvadājumu, ieskaitot kravas iekraušanu, izkraušanu, ekspedīcijas pakalpojumu, biļešu realizāciju un rezervēšanu.

3. Vienošanās aizliegumu nepiemēro, ja vienošanās mērķis vai tās sekas ir tehniskie uzlabojumi vai tehniskā sadarbība, izmantojot:

3.1. iekārtu, transporta aprīkojuma, transportlīdzekļu vai stacionāro iekārtu standartizāciju;

3.2. personāla, iekārtu, transportlīdzekļu vai stacionāro iekārtu maiņu vai apvienošanu transporta pakalpojumu sniegšanai;

3.3. tādu dzelzceļa pārvadājumu un/vai autopārvadājumu organizēšanu un realizēšanu, kā arī pārvadājumu kopējās cenas un nosacījumu noteikšanu vai piemērošanu minētajiem pārvadājumiem, kuri ir saistīti, papildina, apvieno vai aizstāj cits citu;

3.4. racionālākā maršruta izvēli pārvadājumos ar viena veida transportlīdzekļiem;

3.5. transporta grafiku saskaņošanu maršrutu savienošanai;

3.6. atsevišķu kravu grupēšanu.

4. Vienošanās aizliegumu nepiemēro, ja vienošanos noslēguši mazie un vidējie uzņēmumi un tās mērķis ir:

4.1. kopīgi autopārvadājumi;

4.2. kopējs transporta iekārtu vai aprīkojuma finansējums vai iegāde, ja šīs darbības ir tieši saistītas ar šo noteikumu 4.1.apakšpunktā minētajiem kopīgajiem autopārvadājumiem.

5. Šo noteikumu 4.punktā noteikto atbrīvojumu no vienošanās aizlieguma piemēro, ja to uzņēmumu kopīgā tirgus daļa, kuri ir noslēguši vienošanos, konkrētajā pārvadājumu tirgū nepārsniedz 25 procentus.

6. Konkurences padome ir tiesīga aizliegt piemērot atbrīvojumu no vienošanās aizlieguma, ja konstatē, ka pārvadātāju vienošanās neatbilst Konkurences likuma 11.panta otrās daļas nosacījumiem.

Ministru prezidents A.Bērziņš

Ekonomikas ministrs A.Kalvītis

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!