Amatu konkursi
Valsts kanceleja izsludina konkursu
uz vakanto Komunikācijas departamenta vadītāja ierēdņa amatu
Galvenie pienākumi:
- valdības un Valsts kancelejas komunikācijas plānošana, koordinēšana, īstenošana
- institūciju komunikācijas departamentu vadītāju darba koordinēšana
- valdības komunikācijas politikas pamatnostādņu īstenošana
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām
- augstākā izglītība (komunikācijas, politikas, valsts pārvaldes jomā vai līdzīgās jomās)
- darba pieredze masu medijos, komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā valsts pārvaldes, nevalstiskajās organizācijās vai privātās institūcijās, vēlams vadošā amatā
- labas angļu valodas zināšanas, ieteicams arī citu svešvalodu zināšanas
- iniciatīva, spēja piedāvāt jaunus un netradicionālus risinājumus komunikācijas darba uzlabošanai valsts pārvaldē
- izpratne par valsts pārvaldes darbu un komunikāciju jomu (sabiedriskās domas pētījumi, attiecības ar medijiem, sociālais mārketings u.c.)
- pārmaiņu vadītājs
- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes
- vadības prasmes, labas iemaņas darba organizēšanā
- orientācija uz attīstību
- iemaņas darbā ar datoru
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520. Tālrunis uzziņām 7082844.