Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Latvijas Autoceļu direkcija”, Gogoļa iela 3, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7028132, 7028389. Fakss: +371-7028171
Kontaktpersona: tiltu būvinženieris Ojārs Gulbis, tel. +371-7028132, e-pasts: ojars@lad.lv
2. Identifikācijas Nr.: SM LAD Nr.02/036
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: Amatas tilta rekonstrukcija
CPV kods: 45200000-9
Paredzamā līguma apjoms: 1 objekts
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: a/c A2 Rīga-Sigulda-Igaunijas robeža (Veclaicene) km 76,30
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.07.2004.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: “Latvijas Autoceļu direkcija” Gogoļa ielā 3, Rīgā, sekretariātā, 163.kabinetā, līdz: 20.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: skaidrā naudā vai pārskaitījums BO VAS “Latvijas Autoceļu direkcija”, reģ.Nr.40003344207, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konta Nr.000361101, subkonta Nr.91790300000
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.11.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: Latvijas Autoceļu direkcijas sekretariātā 183.kab., līdz: 28.11.2002. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Latvijas Autoceļu direkcijā, 165.kab., plkst. 10: 00 28.11.2002.
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: piedāvājuma nodrošinājums Ls 10 000.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija Peldu ielā 25, Latvija, LV-1494. Tālruņi: +371-7026408, 7026411. Fakss: +371-7821062
Kontaktpersona: Investīciju departamenta ES Fondu nodaļas vecākā referente Dace Platniece; 7026411; dace.platniece@varam.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: VARAM 2002/169
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: tehniskā palīdzība ES likumdošanas prasību ieviešanai ūdenssaimniecības sektorā Austrumlatvijas upju baseinu pašvaldībās: trešā kārta
CPV kods: 90000000-7
Paredzamā līguma apjoms: tehniskā palīdzība ES likumdošanas prasību ieviešanai ūdenssaimniecības sektorā Austrumlatvijas upju baseinu pašvaldībās: trešā kārta
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 12 kalendārie mēneši pec līguma parakstīšanas
6. Konkursa nolikumu var saņemt: katru darba dienu no 10: 00 līdz 16: 00 VARAM Peldu ielā 25, 403.kab., līdz: 13.12.2002.
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 09.12.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: VARAM Peldu ielā 25, 403.kab., personīgi vai sūtot pa pastu līdz: 17.12.2002. plkst.13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: VARAM Peldu ielā 25, 13.kab., plkst. 13: 00 17.12.2002.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils augstskola Ventspilī, Inženieru ielā 101, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3628303; 9475840. Fakss: +371-3628303
Kontaktpersona: Ventspils augstskolas rektora vietnieks A.Dupats, tālr. 9475840; e-pasts: aleksandrs.dupats@venta.lv
2. Identifikācijas Nr.: VeA 2002/M1
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: mēbeļu piegāde un uzstādīšana Ventspils augstskolai un Ventspils pilsētas pašvaldības iestādēm
CPV kods: 36100000-2
Paredzamā līguma apjoms: dažādas mēbeles - kopā 887 vienības
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2002.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: Ventspils augstskolā Ventspilī, Inženieru ielā 101, 211.kabinetā, līdz: 13.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: pārskaitījums: Valsts kase Ventspils augstskola; reģ.Nr.90000362426; Latvijas Banka, kods LACBLV2X; konts 000361101; subkonts 21506903010; norāde: maksa par konkursa nolikumu
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.11.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspils augstskolā Ventspilī, Inženieru ielā 101, līdz: 14.11.2002. plkst. 12: 30; 14.11.2002. Ventspils pilsētas domes konferenču zālē Ventspilī, Jūras ielā 36, no plkst. 13: 00 līdz plkst.14.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspils pilsētas domē Ventspilī, Jūras ielā 36, 14.11.2002.
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: piedāvājuma garantija Ls 1000.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības bezpeļņas orgānizācija sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Tramvaju un trolejbusu pārvalde”, Rīga, Brīvības iela 191, Latvija, LV-1012. Tālruņi: +371-7371349. Fakss: +371-7541748
Kontaktpersona: Tramvaju un trolejbusu pārvaldes MTAD priekšniece Z.Dvorcova, tālrunis +371-7098370
2. Identifikācijas Nr.: TTP-ESD-(2002)-28
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: jauni kabeļi un kontaktvads
CPV kods: 28400000-6
Paredzamā līguma apjoms: 15 kilometru kabeļa un 60,0 tonnas kontaktvada
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgā, Ganību dambī 32, Rīgas pašvaldības bezpeļņas organizācijas sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Tramvaju un trolejbusu pārvaldes” 154.noliktavā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: kabelis YAKYFt 1 Y - ž.p. 1x800+2x1,5-3kV; 2003.g.01.marts - 11,0 km; 2004.g.01.marts - 4,0 km; kontaktvads MF-100 2003.g.01.aprīlis - 30,0 t.; 2004.g.01.aprīlis - 30,0t
6. Konkursa nolikumu var saņemt: Brīvības ielā 191, Rīgā, Latvija, LV-1012, Tramvaju un trolejbusu pārvaldē, 8.kabinetā, darba dienās no plkst 8.00 līdz 12.00 un no plkst. 13.00 līdz 16.00 līdz: 13.12.2002., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: TTP kontā Nr.40002014000/40000850000, Rīgas domes Norēķinu kase AKB “Parekss banka” filiāle “Citadele”, kods PARXLV22CIT; saņēmējs Tramvaju un trolejbusu pārvalde, reģ.Nr.010303601; mērķis - “Maksa par konkursa nolikumu saņemšanu, iepirkuma indentifikācijas Nr.ESD-(2002)-28”
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 13.12.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: Brīvības ielā 191, Rīgā, Latvija, LV-1012, Tramvaju un trolejbusu pārvaldē, 1.kabinetā, līdz: 23.12.2002. plkst.9: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Brīvības ielā 191, Rīgā, Latvija, LV-1012, Tramvaju un trolejbusu pārvaldes apspriežu zālē, plkst. 9: 00 23.12.2002.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, Latvija, LV-1006. Tālruņi: +371-7552350. Fakss: +371-7040369
Kontaktpersona: direktora vietniece Ilze Baltiņa, 7552350, ilze.baltina@delfi.lv
2. Identifikācijas Nr.: TPC 75/2002
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: par tiesībām piegādāt tehniskos palīglīdzekļus cilvēkiem ar dzirdes traucējumiem līdz 2005.gada 31.decembrim
Paredzamā līguma apjoms: aptuveni 13 500 tehniskie palīglīdzekļi cilvēkiem ar dzirdes traucējumiem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, līdz: 13.12.2002., iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: pārskaitījums Valsts kases Rīgas NC, BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs”, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts 000361101, subkonts 91891700000
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 10.12.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, līdz: 18.12.2002. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, 18.12.2002.
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: bankas izziņa par summas bloķēšanu Ls 2000 vai apdrošināšanas kompānijas finansu risku apdrošināšanas polisi par Ls 2000.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BOV SIA “Bibliotēku informācijas tīklu konsorcijs”, Tērbatas 75, Rīga, Latvija, LV-1001. Tālruņi: +371-7843084. Fakss: +371-7843084
Kontaktpersona: Imants Pujāts (7843084)
2. Identifikācijas Nr.: BITK-2002/01
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: datortehnikas un programmatūras piegāde
CPV kods: 30200000-1
Paredzamā līguma apjoms: datortehnika un programmatūra saskaņā ar nolikumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Tērbatas 75, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.02.2003.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: Tērbatas 75 - 401.telpā, Rīgā, līdz: 02.12.2002., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: pārskaitījums Valsts pamatbudžeta ieņēmumu subkontā Nr.10600012109 “Citi ieņēmumi”, saņēmējs: Valsts kase, reģ.Nr.90000050138, konta Nr.000361101, saņēmēja banka Latvijas Banka, kods LACBLV2X
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.11.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: Tērbatas ielā 75 - 401.telpā, Rīgā, līdz: 02.12.2002. plkst.12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Tērbatas ielā 75 - 408.telpā, Rīgā, 02.12.2002.
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: piedāvājuma nodrošinājums Ls 3000.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca” Siguldas ielā 24, Daugavpilī, Latvija, LV-5420. Tālruņi: +371-5431541. Fakss: +371-5439913
Kontaktpersona: galvenā grāmatvede Anita Stoļare, 54 31541, dos@apollo.lv
2. Identifikācijas Nr.: LM-DOS 02/2002
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: videoendoskopiskā aprīkojuma iegāde
CPV kods: 33168100-6
Paredzamā līguma apjoms: saskaņā ar nolikumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.12.2002.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca” Siguldas ielā 24, Daugavpilī, darba dienās no plkst. 9: 00 līdz 16: 00 līdz: 05.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: Valsts kase, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts 000361101, 91892400000, ieņ. kods 0690, atklātam konkursam
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.11.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca” Siguldas ielā 24, Daugavpilī, galvenajai grāmatvedei līdz: 14.11.2002. plkst.16: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca” Siguldas ielā 24, Daugavpilī, konferenču zālē, plkst. 16: 00 14.11.2002.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Satiksmes departaments, Ģertrūdes iela 36, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7012701, 7012706. Fakss: +371-7012702
Kontaktpersona: Sab. transp. nodaļas vad.viet. Viesturs Bernāns, t. 7012709, viesturs@smtdep.rcc.lv
2. Identifikācijas Nr.: RD SD 2002/110
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: tiesības izgatavot vienreizējās braukšanas biļetes un braukšanas kartes Rīgas pašvald. un priv. sab. transp. pārvadājumiem periodam no 2003.gada 1.janvāra līdz 2003.gada 31.decembrim
CPV kods: 78000000-7
Paredzamā līguma apjoms: talonu biļetes 86 milj., ruļļu biļetes - 28,6 milj., braukš. kartes - 4,34 milj.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: Ģertrūdes ielā 36, Rīgā, 5.st., 510.kabinetā, līdz: 25.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: Latvijas Unibanka, Centra fil., RD Norēķinu kase, kods UNLALV2X, konts 02-010130810, sub. 23400004010.
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.11.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: Ģertrūdes ielā 36, Rīgā, LV-1011, 5.st., 510.kabinetā, līdz: 28.11.2002. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ģertrūdes ielā 36, Rīgā, 28.11.2002.
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: piedāvājuma nodrošinājums Ls 5000
10. Citas ziņas: piedāv. nodrošinājums bankas garant. formā jeb ieskaitāms iepriekš minēt. bankas konta subkontā Nr.93400090001.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas dome, K.Valdemāra iela 3, Rīga, Latvija, LV-1539. Tālruņi: +371-7037538. Fakss: +371-7037565
Kontaktpersona: Jūlija Cipija, Rīgas domes Audita un revīzijas pārvaldes Audita analīzes daļas audita analītiķe, tālr.7037538, julija.cipija@rcc.lv
2. Identifikācijas Nr.: RD ARP 2002/5
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: izstrādāt metodoloģisko dokumentu paketi “Uzraudzība, plānošana, analīze audita un iekšējās kontroles vajadzībām”
Paredzamā līguma apjoms: veikt pakalpojumu saskaņā ar darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas dome
Paredzamā līguma izpildes termiņš: no iepirkuma līguma noslēgšanas dienas maksimālais līguma izpildes termiņš ir 180 kalendārās dienas
6. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgas domes Audita un revīzijas pārvaldē Rīgā, Kr.Valdemāra ielā 5, 454.kab., līdz: 19.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 5,00, t.sk.18% PVN Ls 0,76. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu. Saņēmējs: Rīgas domes Finansu departaments, reģ.Nr. LV 90000064250 RD Norēķinu kase, norēķinu konts 02-010130810, subkonts 20100001010 a/s “Latvijas Unibanka” Rīdzenes filiāle, kods UNLALV2X002
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 2002.gada 20.novembrim
8. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas domes Audita un revīzijas pārvaldē Rīgā, Kr. Valdemāra ielā 5, 454.kab., līdz 2002.gada 28.novembrim plkst. 10.30, Rīgas Kongresu namā, 308.telpā, 28.11.2002. no plkst. 10.30 līdz 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas Kongresu namā, 308.telpā, plkst.11.00 28.11.2002.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, Latvija, LV-1006. Tālruņi: +371-7552350. Fakss: +371-7040369
Kontaktpersona: direktora vietniece Ilze Baltiņa, 7552350, ilze.baltina@delfi.lv
2. Identifikācijas Nr.: TPC 76/2002
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: par tiesībām piegādāt tehniskos palīglīdzekļus cilvēkiem ar redzes traucējumiem līdz 2005.gada 31.decembrim
Paredzamā līguma apjoms: aptuveni 9900 tehniskie palīglīdzekļi cilvēkiem ar redzes traucējumiem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, līdz 29.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: pārskaitījums Valsts kases Rīgas NC, BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs”, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts 000361101, subkonts 91891700000
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.11.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, līdz: 02.12.2002. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, 02.12.2002.
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: bankas izziņa par summas bloķēšanu Ls 2000 vai apdrošināšanas kompānijas finansu risku apdrošināšanas polisi par Ls 2000.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Pasienes pagasta padome, Pasienes ciems, p/n Pasiene, Ludzas rajons, Latvija, LV-5732. Tālruņi: +371-5745295. Fakss: +371-5745295
Kontaktpersona: padomes priekšsēdētāja vietnieks Ivans Lurins, tālrunis +371-5745295
2. Identifikācijas Nr.: Pasienes pagasta padome 2002/01
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: traktors 82 MK vai ekvivalents
Paredzamā līguma apjoms: viens
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ludzas rajona Pasienes pagasts
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2002.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: Pasienes pagasta ēkā Pasienes ciemā, p/n Pasiene, Ludzas rajonā, līdz: 10.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 5. Maksājuma veids: skaidrā naudā vai ar pārskaitījumu AKB BTB Ludzas filiāle Zilupes norēķinu grupa BATRLV2X, konts 011130004, mērķis “Maksa par konkursa “Par traktora iegādi” nolikumu”
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 04.11.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz Ludzas rajona Pasienes ciema pagasta padomē līdz 12.11.2002.plkst.15: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ludzas rajona Pasienes ciema Pasienes pagasta padomē 12.11.2002.
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: piedāvājuma nodrošnājuma nav.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Valsts obligātās veselības apdrošināšanas aģentūra”, Baznīcas iela 25, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043700, 7043714. Fakss: +371-7043701
Kontaktpersona: Informācijas tehnoloģiju departamenta Informācijas sistēmu ekspluatācijas nodaļas vadītāja V.Ziedone, tālr. 7043714, valentina.ziedone@vovaa.lv
2. Identifikācijas Nr.: VOVAA 2002/38
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: datortehnika un programmatūra
CPV kods: 30200000-1
Paredzamā līguma apjoms: datortehnika un programmatūra saskaņā ar konkursa nolikumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Valsts obligātās veselības apdrošināšanas aģentūra
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 24.12.2003.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: Baznīcas ielā 25, Rīgā, LV-1010, līdz: 13.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: saņēmējs - LV 40003433558, Valsts kases Rīgas NC, konts - Latvijas Banka 000 361 101, subkonts - 91891400000, bankas kods - LACBLV2X
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.11.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: Valsts obligātās veselības apdrošināšanas aģentūrā Baznīcas ielā 25, Rīgā, LV-1010, līdz: 14.11.2002. plkst.09: 30
Piedāvājumu atvēršana notiks: Baznīcas ielā 25, Rīgā, LV-1010, 14.11.2002.
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: nav paredzēts
10. Citas ziņas: saņemot konkursa nolikumu, pretendentam jāuzrāda maksājuma uzdevums vai tā kopija par Ls 20 (t.sk.18% PVN Ls 3,05) iemaksu.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: specializētais valsts sociālās aprūpes centrs “Rūja”, p.n. Endzele, Jeru pagasts, Valmieras rajons, SVSAC “Rūja”, Latvija, LV-4234.
Tālruņi: +371-4263481. Fakss: +371-4263563
Kontaktpersona: galvenā grāmatveža vietniece L.Studenkova, 4263563
2. Identifikācijas Nr.: SVSAC “Rūja” 2002/17-K/S
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: akmeņogles
CPV kods: 101100000-7
Paredzamā līguma apjoms: 460 tonnas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: p.n. Endzele, Jeru pagasts, Valmieras rajons, SVSAC “Rūja”
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: p.n. Endzele, Jeru pagasts, Valmieras rajons, SVSAC “Rūja”, līdz: 15.11.2002.
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 07.11.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: p.n. Endzele, Jeru pagasts, Valmieras rajons, SVSAC “Rūja”, līdz: 15.11.2002. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: SVSAC “Rūja” 15.11.2002.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas sociālās aprūpes centrs “STELLA MARIS”, Birzes 54, Latvija, LV-1016. Tālruņi: +371-7434443, 7434593. Fakss: +371-7434443
Kontaktpersona: direktore Māra Zaķe, 7484593
2. Identifikācijas Nr.: SAC “Stella Maris” 2002/1
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: jauns mikroautobuss, 8 pasažieru, ar kustību ierobežojumiem
CPV kods: 34114400-3
Paredzamā līguma apjoms: viens
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Birzes 54
Paredzamā līguma izpildes termiņš: ne ilgāk par 1 mēn. pēc līguma noslēgš.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Birzes 54, līdz 12.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 20,-. Maksājuma veids: pārskaitījums norēķinu kontā: a/s Latvijas Unibanka Centra filiāle, kods UNLALV2X, konts: 02-010138010, subkonts: 21501718040 Mērķis: konkursam “Par mikroautobusa iegādi SAC “Stella Maris” vajadzībām”
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 05.11.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgā, Birzes 54, līdz 12.11.2002. plkst. 17: 00, bet no 13.11.2002. Baznīcas 19/23 līdz plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: RD Labklājības depart., Baznīcas 19/23, 13.11.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Finansu un kapitāla tirgus komisija, Kungu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7774800, 7774801. Fakss: +371-7225755
2. Identifikācijas Nr.: FKTK 2002/7
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.07.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 01.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Finansu un kapitāla tirgus komisijas Kvalitātes vadības sistēmas sertificēšana atbilstoši starptautiskajam standartam ISO 9001: 2000
CPV kods: 74113200-6
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “Bureau Veritas Latvia”, Rūpniecības iela 5, Rīga
11. Piedāvātā līgumcena: 5699,40 LVL
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas rajona padome, Rīga, Lāčplēša iela 24, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7282810, 9293765. Fakss: +371-7280994
2. Identifikācijas Nr.: RRP Nr.2002/05
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.07.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 27.09.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Mālpils profesionālās vidusskolas rekonstrukcijas darbi
CPV kods: 45500000-2
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: a/s “Siguldas būvmeistars”, Sigulda, Gāles iela 27
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: nav norādīta piedāvājuma cena
11. Piedāvātā līgumcena: Ls 543 036,38
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Īpašuma departaments R.Vāgnera ielā 5, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7012590, 7037210. Fakss: +371-7012614
2. Identifikācijas Nr.: RDĪD 2002/62
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 13.09.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 01.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Rīgas sanatorijas - internātskolas ēku rekonstrukcijas tehniskā projekta izstrādāšana
CPV kods: 74000000-9
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: birojs “KNOSA” SIA Grēdu ielā 3/9, Rīgā, LV-1019
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: neatbilst uzaicinājuma uz sarunu procedūru prasībām
11. Piedāvātā līgumcena: Ls 31 975
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Aizsardzības ministrija (konkursa rīkotājs), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335278, 7335171. Fakss: +371-7229150
2. Identifikācijas Nr.: AM 2002/059
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 02.08.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 02.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: kuģa M-02 “IMANTA” remonta darbu veikšana
CPV kods: 50241100-7
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: a/s “Tosmares kuģu būvētava”
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: viens pretendents neizturēja atlasi, jo neapliecināja savu kvalifikāciju atbilstoši nolikuma prasībām
11. Piedāvātā līgumcena: Ls 14 984,82
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Valsts nekustamā īpašuma aģentūra” Rīgā, Vaļņu ielā 28, Latvija, LV-1980. Tālruņi: +371-7227344, 7225998. Fakss: +371-7242818
2. Identifikācijas Nr.: VNĪA/2002/05-15/AK-12
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 05.08.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 30.09.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: ēku inženiertehnisko sistēmu tehniskā apkope un remonts. Ēku siltumapgādes, ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu tehniskā apkope un remontdarbu, avārijas darbu veikšana
CPV kods: 50700000-2
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “VILAR” Rīgā, Jāņa Grestes ielā 10-12, LV-1021
10. Noraidīto piedāvājumu noraidīšanas iemesli: divu pretendentu piedāvājumi nav iesniegti saskaņā ar konkursa nolikuma 20.1.punktu. Saskaņā ar konkursa nolikumu 20.3.punktu pretendenti izslēgti no tālākās vērtēšanas un līdzdalības konkursā
11. Piedāvātā līgumcena: Ls 70 541,64 (septiņdesmit tūkstoši pieci simti četrdesmit viens lats, 64 santīmi)
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Īpašuma departaments R.Vāgnera ielā 5, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7037234. Fakss: +371-7012614
2. Identifikācijas Nr.: RDĪD 2002/57
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 14.08.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 27.09.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Mākslinieciskā jaunrades centra Mīlgrāvja daiļamatniecības skolas ēkas Baltāsbaznīcas ielā 14, Rīgā, rekonstrukcijas un restaurācijas tehniskā projekta izstrāde
CPV kods: 74000000-9
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “Velve - AE”, Tallinas iela 94, Rīga, LV-1009
11. Piedāvātā līgumcena: Ls 24 927,50
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7022512. Fakss: +371-7022420
2. Identifikācijas Nr.: LB Nr.2002/56
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 09.08.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 01.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: servera iegāde
CPV kods: 30260000-9
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: līgums netiek slēgts
9. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: pretendents neizturēja kvalifikācijas pārbaudi
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: PUBO “Rīgas dārzi un parki” Rīgā, O.Vācieša 6b, Latvija, LV-1004. Tālruņi: +371-7613033. Fakss: +371-7611623
2. Identifikācijas Nr.: RD PUBO “RDP” 2002/04
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 13.08.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 24.09.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: degviela atbilstoši nolikumā noteiktajām prasībām
CPV kods: 11111000-1
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: vienīgais piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: vienīga pretendenta tehniskais piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 27.09.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Salaspils pilsētas ar lauku teritoriju dome, Līvzemes iela 8, Salaspils, Latvija, LV-2169. Tālruņi: +371-7981033, 7981022. Fakss: +371-7981032
2. Identifikācijas Nr.: Rīgas r.Sal.d. 02/34
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 05.08.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 30.09.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas Salaspilī, Raiņa ielā 17a, renovācija saskaņā ar projektu
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 12
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “BMM” A.Briāna ielā 18-6, Rīgā
10. Noraidīto piedāvājumu noraidīšanas iemesli: pieci pretendenti - nepieciešamo dokumentu (licenču, VID izziņu par nodokļu nomaksu, UR izziņu par neatrašanos maksātnespējas vai likvidācijas st.) trūkums, viens pretendents - nav iekļāvis piedāvājumā visus būvprojektā un specifikācijā noteikta darba apjomus
11. Piedāvātā līgumcena: Ls 129 343,97
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.10.2002.