• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 8.10.2002., Nr. 144 https://www.vestnesis.lv/ta/id/67100

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Latvijas Komercreģistra ziņas

Vēl šajā numurā

08.10.2002., Nr. 144

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

PAS.GIF (8277 bytes)

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Latvijas Autoceļu direkcija”, Gogoļa iela 3, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7028132, 7028389. Fakss: +371-7028171

 Kontaktpersona: tiltu būvinženieris Ojārs Gulbis, tel. +371-7028132, e-pasts: ojars@lad.lv

2. Identifikācijas Nr.: SM LAD Nr.02/036

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

4. Paredzamā līguma priekšmets: Amatas tilta rekonstrukcija

 CPV kods: 45200000-9

 Paredzamā līguma apjoms: 1 objekts

 Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: a/c A2 Rīga-Sigulda-Igaunijas robeža (Veclaicene) km 76,30

 Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.07.2004.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: “Latvijas Autoceļu direkcija” Gogoļa ielā 3, Rīgā, sekretariātā, 163.kabinetā, līdz: 20.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: skaidrā naudā vai pārskaitījums BO VAS “Latvijas Autoceļu direkcija”, reģ.Nr.40003344207, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konta Nr.000361101, subkonta Nr.91790300000

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.11.2002.

8. Piedāvājums jāiesniedz: Latvijas Autoceļu direkcijas sekretariātā 183.kab., līdz: 28.11.2002. plkst.10: 00

 Piedāvājumu atvēršana notiks: Latvijas Autoceļu direkcijā, 165.kab., plkst. 10: 00 28.11.2002.

9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: piedāvājuma nodrošinājums Ls 10 000.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija Peldu ielā 25, Latvija, LV-1494. Tālruņi: +371-7026408, 7026411. Fakss:  +371-7821062

 Kontaktpersona: Investīciju departamenta ES Fondu nodaļas vecākā referente Dace Platniece; 7026411; dace.platniece@varam.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: VARAM 2002/169

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

4. Paredzamā līguma priekšmets: tehniskā palīdzība ES likumdošanas prasību ieviešanai ūdenssaimniecības sektorā Austrumlatvijas upju baseinu pašvaldībās: trešā kārta

 CPV kods: 90000000-7

 Paredzamā līguma apjoms: tehniskā palīdzība ES likumdošanas prasību ieviešanai ūdenssaimniecības sektorā Austrumlatvijas upju baseinu pašvaldībās: trešā kārta

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija

 Paredzamā līguma izpildes termiņš: 12 kalendārie mēneši pec līguma parakstīšanas

6. Konkursa nolikumu var saņemt: katru darba dienu no 10: 00 līdz 16: 00 VARAM Peldu ielā 25, 403.kab., līdz: 13.12.2002.

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 09.12.2002.

8. Piedāvājums jāiesniedz: VARAM Peldu ielā 25, 403.kab., personīgi vai sūtot pa pastu līdz: 17.12.2002. plkst.13: 00

 Piedāvājumu atvēršana notiks: VARAM Peldu ielā 25, 13.kab., plkst. 13: 00 17.12.2002.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils augstskola  Ventspilī, Inženieru ielā 101, Latvija, LV-3600.  Tālruņi: +371-3628303; 9475840. Fakss: +371-3628303

 Kontaktpersona: Ventspils augstskolas rektora vietnieks A.Dupats, tālr. 9475840; e-pasts: aleksandrs.dupats@venta.lv

2. Identifikācijas Nr.: VeA 2002/M1

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

4. Paredzamā līguma priekšmets: mēbeļu piegāde un uzstādīšana Ventspils augstskolai un Ventspils pilsētas pašvaldības iestādēm

 CPV kods: 36100000-2

 Paredzamā līguma apjoms: dažādas mēbeles - kopā 887 vienības

 Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils pilsēta

 Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2002.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: Ventspils augstskolā Ventspilī, Inženieru ielā 101, 211.kabinetā, līdz: 13.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: pārskaitījums: Valsts kase Ventspils augstskola; reģ.Nr.90000362426; Latvijas Banka, kods LACBLV2X; konts 000361101; subkonts 21506903010; norāde: maksa par konkursa nolikumu

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.11.2002.

8. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspils augstskolā Ventspilī, Inženieru ielā 101, līdz: 14.11.2002. plkst. 12: 30; 14.11.2002. Ventspils pilsētas domes konferenču zālē Ventspilī, Jūras ielā 36, no plkst. 13: 00 līdz plkst.14.00

 Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspils pilsētas domē Ventspilī, Jūras ielā 36, 14.11.2002.

9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: piedāvājuma garantija Ls 1000.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības bezpeļņas orgānizācija sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Tramvaju un trolejbusu pārvalde”, Rīga, Brīvības iela 191, Latvija, LV-1012. Tālruņi: +371-7371349.  Fakss: +371-7541748

 Kontaktpersona: Tramvaju un trolejbusu pārvaldes MTAD priekšniece Z.Dvorcova, tālrunis +371-7098370

2. Identifikācijas Nr.: TTP-ESD-(2002)-28

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

4. Paredzamā līguma priekšmets: jauni kabeļi un kontaktvads

CPV kods: 28400000-6

Paredzamā līguma apjoms: 15 kilometru kabeļa un 60,0 tonnas kontaktvada

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgā, Ganību dambī 32, Rīgas pašvaldības bezpeļņas organizācijas sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Tramvaju un trolejbusu pārvaldes” 154.noliktavā

 Paredzamā līguma izpildes termiņš: kabelis YAKYFt 1 Y - ž.p. 1x800+2x1,5-3kV; 2003.g.01.marts - 11,0 km; 2004.g.01.marts - 4,0 km; kontaktvads MF-100 2003.g.01.aprīlis - 30,0 t.; 2004.g.01.aprīlis - 30,0t

6. Konkursa nolikumu var saņemt: Brīvības ielā 191, Rīgā, Latvija, LV-1012, Tramvaju un trolejbusu pārvaldē, 8.kabinetā, darba dienās no plkst 8.00 līdz 12.00 un no plkst. 13.00 līdz 16.00 līdz: 13.12.2002., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: TTP kontā Nr.40002014000/40000850000, Rīgas domes Norēķinu kase AKB “Parekss banka” filiāle “Citadele”, kods PARXLV22CIT; saņēmējs Tramvaju un trolejbusu pārvalde, reģ.Nr.010303601; mērķis - “Maksa par konkursa nolikumu saņemšanu, iepirkuma indentifikācijas Nr.ESD-(2002)-28”

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 13.12.2002.

8. Piedāvājums jāiesniedz: Brīvības ielā 191, Rīgā, Latvija, LV-1012, Tramvaju un trolejbusu pārvaldē, 1.kabinetā, līdz: 23.12.2002. plkst.9: 00

 Piedāvājumu atvēršana notiks: Brīvības ielā 191, Rīgā, Latvija, LV-1012, Tramvaju un trolejbusu pārvaldes apspriežu zālē, plkst. 9: 00 23.12.2002.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, Latvija, LV-1006. Tālruņi: +371-7552350. Fakss: +371-7040369

 Kontaktpersona: direktora vietniece Ilze Baltiņa, 7552350, ilze.baltina@delfi.lv

2. Identifikācijas Nr.: TPC 75/2002

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

4. Paredzamā līguma priekšmets: par tiesībām piegādāt tehniskos palīglīdzekļus cilvēkiem ar dzirdes traucējumiem līdz 2005.gada 31.decembrim

  Paredzamā līguma apjoms: aptuveni 13 500 tehniskie palīglīdzekļi cilvēkiem ar dzirdes traucējumiem

 Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika

 Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, līdz: 13.12.2002., iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: pārskaitījums Valsts kases Rīgas NC, BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs”, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts 000361101, subkonts 91891700000

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 10.12.2002.

8. Piedāvājums jāiesniedz: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, līdz: 18.12.2002. plkst.10: 00

 Piedāvājumu atvēršana notiks: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, 18.12.2002.

9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: bankas izziņa par summas bloķēšanu Ls 2000 vai apdrošināšanas kompānijas finansu risku apdrošināšanas polisi par Ls 2000.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BOV SIA “Bibliotēku informācijas tīklu konsorcijs”, Tērbatas 75, Rīga, Latvija, LV-1001. Tālruņi: +371-7843084. Fakss:  +371-7843084

Kontaktpersona: Imants Pujāts (7843084)

2. Identifikācijas Nr.: BITK-2002/01

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

4. Paredzamā līguma priekšmets: datortehnikas un programmatūras piegāde

 CPV kods: 30200000-1

 Paredzamā līguma apjoms: datortehnika un programmatūra saskaņā ar nolikumu

 Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Tērbatas 75, Rīga

 Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.02.2003.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: Tērbatas 75 - 401.telpā, Rīgā, līdz: 02.12.2002., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: pārskaitījums Valsts pamatbudžeta ieņēmumu subkontā Nr.10600012109 “Citi ieņēmumi”, saņēmējs: Valsts kase, reģ.Nr.90000050138, konta Nr.000361101, saņēmēja banka Latvijas Banka, kods LACBLV2X

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.11.2002.

8. Piedāvājums jāiesniedz: Tērbatas ielā 75 - 401.telpā, Rīgā, līdz: 02.12.2002. plkst.12: 00

 Piedāvājumu atvēršana notiks: Tērbatas ielā 75 - 408.telpā, Rīgā, 02.12.2002.

9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: piedāvājuma nodrošinājums Ls 3000.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca” Siguldas ielā 24, Daugavpilī, Latvija, LV-5420. Tālruņi: +371-5431541. Fakss:  +371-5439913

 Kontaktpersona: galvenā grāmatvede Anita Stoļare, 54 31541, dos@apollo.lv

2. Identifikācijas Nr.: LM-DOS 02/2002

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

4. Paredzamā līguma priekšmets: videoendoskopiskā aprīkojuma iegāde

 CPV kods: 33168100-6

 Paredzamā līguma apjoms: saskaņā ar nolikumu

 Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils

 Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.12.2002.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca” Siguldas ielā 24, Daugavpilī, darba dienās no plkst. 9: 00 līdz 16: 00 līdz: 05.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: Valsts kase, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts 000361101, 91892400000, ieņ. kods 0690, atklātam konkursam

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.11.2002.

8. Piedāvājums jāiesniedz: BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca” Siguldas ielā 24, Daugavpilī, galvenajai grāmatvedei līdz: 14.11.2002. plkst.16: 00

 Piedāvājumu atvēršana notiks: BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca” Siguldas ielā 24, Daugavpilī, konferenču zālē, plkst. 16: 00 14.11.2002.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Satiksmes departaments, Ģertrūdes iela 36, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7012701, 7012706. Fakss:  +371-7012702

 Kontaktpersona: Sab. transp. nodaļas vad.viet. Viesturs Bernāns, t. 7012709, viesturs@smtdep.rcc.lv

2. Identifikācijas Nr.: RD SD 2002/110

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

4. Paredzamā līguma priekšmets: tiesības izgatavot vienreizējās braukšanas biļetes un braukšanas kartes Rīgas pašvald. un priv. sab. transp. pārvadājumiem periodam no 2003.gada 1.janvāra līdz 2003.gada 31.decembrim

 CPV kods: 78000000-7

 Paredzamā līguma apjoms: talonu biļetes 86 milj., ruļļu biļetes - 28,6 milj., braukš. kartes - 4,34 milj.

 Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga

 Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: Ģertrūdes ielā 36, Rīgā, 5.st., 510.kabinetā, līdz: 25.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: Latvijas Unibanka, Centra fil., RD Norēķinu kase, kods UNLALV2X, konts 02-010130810, sub. 23400004010.

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.11.2002.

8. Piedāvājums jāiesniedz: Ģertrūdes ielā 36, Rīgā, LV-1011, 5.st., 510.kabinetā, līdz: 28.11.2002. plkst.10: 00

 Piedāvājumu atvēršana notiks: Ģertrūdes ielā 36, Rīgā, 28.11.2002.

9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: piedāvājuma nodrošinājums Ls 5000

10. Citas ziņas: piedāv. nodrošinājums bankas garant. formā jeb ieskaitāms iepriekš minēt. bankas konta subkontā Nr.93400090001.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas dome, K.Valdemāra iela 3, Rīga, Latvija, LV-1539. Tālruņi: +371-7037538. Fakss: +371-7037565

 Kontaktpersona: Jūlija Cipija, Rīgas domes Audita un revīzijas pārvaldes Audita analīzes daļas audita analītiķe, tālr.7037538, julija.cipija@rcc.lv

2. Identifikācijas Nr.: RD ARP 2002/5

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

4. Paredzamā līguma priekšmets: izstrādāt metodoloģisko dokumentu paketi “Uzraudzība, plānošana, analīze audita un iekšējās kontroles vajadzībām”

  Paredzamā līguma apjoms: veikt pakalpojumu saskaņā ar darba uzdevumu

 Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas dome

 Paredzamā līguma izpildes termiņš: no iepirkuma līguma noslēgšanas dienas maksimālais līguma izpildes termiņš ir 180 kalendārās dienas

6. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgas domes Audita un revīzijas pārvaldē Rīgā, Kr.Valdemāra ielā 5, 454.kab., līdz: 19.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 5,00, t.sk.18% PVN Ls 0,76. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu. Saņēmējs: Rīgas domes Finansu departaments, reģ.Nr. LV 90000064250 RD Norēķinu kase, norēķinu konts 02-010130810, subkonts 20100001010 a/s “Latvijas Unibanka” Rīdzenes filiāle, kods UNLALV2X002

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 2002.gada 20.novembrim

8. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas domes Audita un revīzijas pārvaldē Rīgā, Kr. Valdemāra ielā 5, 454.kab., līdz 2002.gada 28.novembrim plkst. 10.30, Rīgas Kongresu namā, 308.telpā, 28.11.2002. no plkst. 10.30 līdz 11: 00

 Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas Kongresu namā, 308.telpā,  plkst.11.00 28.11.2002.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, Latvija, LV-1006. Tālruņi: +371-7552350. Fakss: +371-7040369

 Kontaktpersona: direktora vietniece Ilze Baltiņa, 7552350, ilze.baltina@delfi.lv

2. Identifikācijas Nr.: TPC 76/2002

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

4. Paredzamā līguma priekšmets: par tiesībām piegādāt tehniskos palīglīdzekļus cilvēkiem ar redzes traucējumiem līdz 2005.gada 31.decembrim

  Paredzamā līguma apjoms: aptuveni 9900 tehniskie palīglīdzekļi cilvēkiem ar redzes traucējumiem

 Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika

 Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, līdz 29.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: pārskaitījums Valsts kases Rīgas NC, BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs”, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts 000361101, subkonts 91891700000

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.11.2002.

8. Piedāvājums jāiesniedz: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, līdz: 02.12.2002. plkst.10: 00

 Piedāvājumu atvēršana notiks: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, 02.12.2002.

9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: bankas izziņa par summas bloķēšanu Ls 2000 vai apdrošināšanas kompānijas finansu risku apdrošināšanas polisi par Ls 2000.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Pasienes pagasta padome,  Pasienes ciems, p/n Pasiene, Ludzas rajons, Latvija, LV-5732. Tālruņi: +371-5745295. Fakss: +371-5745295

 Kontaktpersona: padomes priekšsēdētāja vietnieks Ivans Lurins, tālrunis +371-5745295

2. Identifikācijas Nr.: Pasienes pagasta padome 2002/01

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

4. Paredzamā līguma priekšmets: traktors 82 MK vai ekvivalents

  Paredzamā līguma apjoms: viens

 Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ludzas rajona Pasienes pagasts

 Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2002.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: Pasienes pagasta ēkā Pasienes ciemā, p/n Pasiene, Ludzas rajonā, līdz: 10.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 5. Maksājuma veids: skaidrā naudā vai ar pārskaitījumu AKB BTB Ludzas filiāle Zilupes norēķinu grupa BATRLV2X, konts 011130004, mērķis “Maksa par konkursa “Par traktora iegādi” nolikumu”

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 04.11.2002.

8. Piedāvājums jāiesniedz Ludzas rajona Pasienes ciema pagasta padomē līdz 12.11.2002.plkst.15: 00

 Piedāvājumu atvēršana notiks: Ludzas rajona Pasienes ciema Pasienes pagasta padomē 12.11.2002.

9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: piedāvājuma nodrošnājuma nav.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Valsts obligātās veselības apdrošināšanas aģentūra”, Baznīcas iela 25, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043700, 7043714. Fakss: +371-7043701

 Kontaktpersona: Informācijas tehnoloģiju departamenta Informācijas sistēmu ekspluatācijas nodaļas vadītāja V.Ziedone, tālr. 7043714, valentina.ziedone@vovaa.lv

2. Identifikācijas Nr.: VOVAA 2002/38

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

4. Paredzamā līguma priekšmets: datortehnika un programmatūra

CPV kods: 30200000-1

Paredzamā līguma apjoms: datortehnika un programmatūra saskaņā ar konkursa nolikumu

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Valsts obligātās veselības apdrošināšanas aģentūra

 Paredzamā līguma izpildes termiņš: 24.12.2003.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: Baznīcas ielā 25, Rīgā, LV-1010, līdz: 13.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: saņēmējs - LV 40003433558, Valsts kases Rīgas NC, konts - Latvijas Banka 000 361 101, subkonts - 91891400000, bankas kods - LACBLV2X

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.11.2002.

8. Piedāvājums jāiesniedz: Valsts obligātās veselības apdrošināšanas aģentūrā Baznīcas ielā 25, Rīgā, LV-1010, līdz: 14.11.2002. plkst.09: 30

 Piedāvājumu atvēršana notiks: Baznīcas ielā 25, Rīgā, LV-1010, 14.11.2002.

9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: nav paredzēts

10. Citas ziņas: saņemot konkursa nolikumu, pretendentam jāuzrāda maksājuma uzdevums vai tā kopija par Ls 20 (t.sk.18% PVN Ls 3,05) iemaksu.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: specializētais valsts sociālās aprūpes centrs “Rūja”, p.n. Endzele, Jeru pagasts, Valmieras rajons, SVSAC “Rūja”, Latvija, LV-4234.

 Tālruņi: +371-4263481. Fakss: +371-4263563

 Kontaktpersona: galvenā grāmatveža vietniece L.Studenkova, 4263563

2. Identifikācijas Nr.: SVSAC “Rūja” 2002/17-K/S

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

4. Paredzamā līguma priekšmets: akmeņogles

 CPV kods: 101100000-7

 Paredzamā līguma apjoms: 460 tonnas

 Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: p.n. Endzele, Jeru pagasts, Valmieras rajons, SVSAC “Rūja”

 Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: p.n. Endzele, Jeru pagasts, Valmieras rajons, SVSAC “Rūja”, līdz: 15.11.2002.

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 07.11.2002.

8. Piedāvājums jāiesniedz: p.n. Endzele, Jeru pagasts, Valmieras rajons, SVSAC “Rūja”, līdz: 15.11.2002. plkst.10: 00

 Piedāvājumu atvēršana notiks: SVSAC “Rūja” 15.11.2002.

 

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas sociālās aprūpes centrs “STELLA MARIS”, Birzes 54, Latvija, LV-1016.  Tālruņi: +371-7434443, 7434593. Fakss: +371-7434443

 Kontaktpersona: direktore Māra Zaķe, 7484593

2. Identifikācijas Nr.: SAC “Stella Maris” 2002/1

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

4. Paredzamā līguma priekšmets: jauns mikroautobuss, 8 pasažieru, ar kustību ierobežojumiem

CPV kods: 34114400-3

Paredzamā līguma apjoms: viens

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Birzes 54

Paredzamā līguma izpildes termiņš: ne ilgāk par 1 mēn. pēc līguma noslēgš.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Birzes 54, līdz 12.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 20,-. Maksājuma veids: pārskaitījums norēķinu kontā: a/s Latvijas Unibanka Centra filiāle, kods UNLALV2X, konts: 02-010138010, subkonts: 21501718040 Mērķis: konkursam “Par mikroautobusa iegādi SAC “Stella Maris” vajadzībām”

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 05.11.2002.

8. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgā, Birzes 54, līdz 12.11.2002. plkst. 17: 00, bet no 13.11.2002. Baznīcas 19/23 līdz plkst.10: 00

 Piedāvājumu atvēršana notiks: RD Labklājības depart., Baznīcas 19/23, 13.11.2002.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Finansu un kapitāla tirgus komisija, Kungu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7774800, 7774801. Fakss: +371-7225755

2. Identifikācijas Nr.: FKTK 2002/7

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.07.2002.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 01.10.2002.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Finansu un kapitāla tirgus komisijas Kvalitātes vadības sistēmas sertificēšana atbilstoši starptautiskajam standartam ISO 9001: 2000

CPV kods: 74113200-6

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “Bureau Veritas Latvia”, Rūpniecības iela 5, Rīga

11. Piedāvātā līgumcena: 5699,40 LVL

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.10.2002.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas rajona padome, Rīga, Lāčplēša iela 24, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7282810, 9293765. Fakss: +371-7280994

2. Identifikācijas Nr.: RRP Nr.2002/05

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.07.2002.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 27.09.2002.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Mālpils profesionālās vidusskolas rekonstrukcijas darbi

CPV kods: 45500000-2

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 4

8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: a/s “Siguldas būvmeistars”, Sigulda, Gāles iela 27

10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: nav norādīta piedāvājuma cena

11. Piedāvātā līgumcena: Ls 543 036,38

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.10.2002.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Īpašuma departaments R.Vāgnera ielā 5, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7012590, 7037210. Fakss: +371-7012614

2. Identifikācijas Nr.: RDĪD 2002/62

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 13.09.2002.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 01.10.2002.

5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Rīgas sanatorijas - internātskolas ēku rekonstrukcijas tehniskā projekta izstrādāšana

CPV kods: 74000000-9

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 3

8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: birojs “KNOSA” SIA Grēdu ielā 3/9, Rīgā, LV-1019

10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: neatbilst uzaicinājuma uz sarunu procedūru prasībām

11. Piedāvātā līgumcena: Ls 31 975

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.10.2002.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Aizsardzības ministrija (konkursa rīkotājs), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335278, 7335171. Fakss: +371-7229150

2. Identifikācijas Nr.: AM 2002/059

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 02.08.2002.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 02.10.2002.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: kuģa M-02 “IMANTA” remonta darbu veikšana

CPV kods: 50241100-7

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 4

8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: a/s “Tosmares kuģu būvētava”

10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: viens pretendents neizturēja atlasi, jo neapliecināja savu kvalifikāciju atbilstoši nolikuma prasībām

11. Piedāvātā līgumcena: Ls 14 984,82

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.10.2002.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Valsts nekustamā īpašuma aģentūra” Rīgā, Vaļņu ielā 28, Latvija, LV-1980. Tālruņi: +371-7227344, 7225998. Fakss: +371-7242818

2. Identifikācijas Nr.: VNĪA/2002/05-15/AK-12

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 05.08.2002.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 30.09.2002.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: ēku inženiertehnisko sistēmu tehniskā apkope un remonts. Ēku siltumapgādes, ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu tehniskā apkope un remontdarbu, avārijas darbu veikšana

CPV kods: 50700000-2

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 6

8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “VILAR” Rīgā, Jāņa Grestes ielā 10-12, LV-1021

10. Noraidīto piedāvājumu noraidīšanas iemesli: divu pretendentu piedāvājumi nav iesniegti saskaņā ar konkursa nolikuma 20.1.punktu. Saskaņā ar konkursa nolikumu 20.3.punktu pretendenti izslēgti no tālākās vērtēšanas un līdzdalības konkursā

11. Piedāvātā līgumcena: Ls 70 541,64 (septiņdesmit tūkstoši pieci simti četrdesmit viens lats, 64 santīmi)

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.10.2002.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Īpašuma departaments R.Vāgnera ielā 5, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7037234. Fakss: +371-7012614

2. Identifikācijas Nr.: RDĪD 2002/57

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 14.08.2002.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 27.09.2002.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Mākslinieciskā jaunrades centra Mīlgrāvja daiļamatniecības skolas ēkas Baltāsbaznīcas ielā 14, Rīgā, rekonstrukcijas un restaurācijas tehniskā projekta izstrāde

CPV kods: 74000000-9

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2

8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “Velve - AE”, Tallinas iela 94, Rīga, LV-1009

11. Piedāvātā līgumcena: Ls 24 927,50

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.10.2002.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7022512. Fakss: +371-7022420

2. Identifikācijas Nr.: LB Nr.2002/56

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 09.08.2002.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 01.10.2002.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: servera iegāde

CPV kods: 30260000-9

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: līgums netiek slēgts

9. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: pretendents neizturēja kvalifikācijas pārbaudi

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.10.2002.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: PUBO “Rīgas dārzi un parki” Rīgā, O.Vācieša 6b, Latvija, LV-1004. Tālruņi: +371-7613033. Fakss: +371-7611623

2. Identifikācijas Nr.: RD PUBO “RDP” 2002/04

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 13.08.2002.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 24.09.2002.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: degviela atbilstoši nolikumā noteiktajām prasībām

CPV kods: 11111000-1

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

9. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: vienīgais piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām

10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: vienīga pretendenta tehniskais piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 27.09.2002.

 

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Salaspils pilsētas ar lauku teritoriju dome, Līvzemes iela 8, Salaspils, Latvija, LV-2169. Tālruņi: +371-7981033, 7981022. Fakss: +371-7981032

2. Identifikācijas Nr.: Rīgas r.Sal.d. 02/34

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 05.08.2002.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 30.09.2002.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas Salaspilī, Raiņa ielā 17a, renovācija saskaņā ar projektu

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 12

8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “BMM” A.Briāna ielā 18-6, Rīgā

10. Noraidīto piedāvājumu noraidīšanas iemesli: pieci pretendenti - nepieciešamo dokumentu (licenču, VID izziņu par nodokļu nomaksu, UR izziņu par neatrašanos maksātnespējas vai likvidācijas st.) trūkums, viens pretendents - nav iekļāvis piedāvājumā visus būvprojektā un specifikācijā noteikta darba apjomus

11. Piedāvātā līgumcena: Ls 129 343,97

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.10.2002.

 

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!