Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils pilsētas Ledus skola, juridiskā adrese: Stacijas ielā 45A, Daugavpilī, Latvija, LV-5401. Tālruņi: +371-5423734, 5423736
Kontaktpersona: Daugavpils pilsētas Ledus skolas direktora v.i. J.Javnušāns, tālr. 9207481
2. Identifikācijas Nr.: DPDLS 2002/01
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: Daugavpils pilsētas Ledus skolas ēdināšanas organizēšana
CPV kods: 55500000-5
Paredzamā līguma apjoms: ēdināšanas organizācijas obligātās dokumentācijas piegāde
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils pilsētas Ledus skola
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: Stacijas ielā 45A, Daugavpilī, līdz: 11.12.2002. iepriekš samaksājot: Ls 20,00 (divdesmit lati). Maksājuma veids: reģ.Nr.90001415237, Parekss bankas Daugavpils filiāle, kods PAREXLV22 norēķinu kontā 4402014000, 20171004422
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 04.12.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: Stacijas ielā 45A, Daugavpilī, līdz: 12.12.2002. plkst.15: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Stacijas ielā 45A, Daugavpilī, plkst. 15: 00 12.12.2002.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VSIA Sociālās aprūpes centrs “Ezerkrasti” BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142, Latvija, LV-1034. Tālruņi: +371-7994565. Fakss: +371-7994565
Kontaktpersona: grāmatvedis E.Žibo, 7994444, ezerkrasti@spf.lv
2. Identifikācijas Nr.: SAC “Ezerkrasti” 2002/03
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: mazgāšanas un ķīmiskās tīrīšanas pakalpojumi
CPV kods: 93100000-9
Paredzamā līguma apjoms: 350 iemītnieku aprūpe
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142, līdz: 23.12.2002.
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.12.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142, līdz: 03.01.2003. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142, 03.01.2003.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Raunas pagasta padome, Cēsu raj., Rauna, Vidzemes iela 2, Latvija, LV-4131. Tālruņi: +371-4177144. Fakss: +371-4177431
Kontaktpersona: speciāliste Evija Zurģe, tālr. 6741669
2. Identifikācijas Nr.: RP 2002/25
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: par degvielas piegādi Raunas pagasta padomes vajadzībām
CPV kods: 23000000-7
Paredzamā līguma apjoms: A-76 aptuveni 10 500 l; A-95 – 23 000 l; A98 - 3400 l; DD – 17 600 l
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rauna
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: Vidzemes ielā 2, Raunā, Cēsu raj., līdz: 12.12.2002. bez maksas
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.12.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: Vidzemes ielā 2, Raunā, Raunas pagasta padomē, līdz: 16.12.2002. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Raunā, Vidzemes ielā 2, padomes ēkā, 16.12.2002.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Pašvaldību lietu pārvalde Merķeļa ielā 21, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7338060. Fakss: +371-7338063
Kontaktpersona: administrators Reinis Zass
2. Identifikācijas Nr.: PLP 2002/21
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: degvielas, eļļas, autopiederumu iegāde un servisa pakalpojumu saņemšana degvielas uzpildes stacijās
CPV kods: 23100000-8
Paredzamā līguma apjoms: degvielas piegādes apjoms 100 000 litri, pārējie pirkumi un pakalpojumi - aptuveni 10% no degvielas iegādes izmaksām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republikas teritorija (t.sk. Rīga, Bauska, Valmiera, Rēzekne, Daugavpils, Liepāja, Ventspils, Talsi)
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.12.2006.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: Merķeļa ielā 21, Rīgā, Pašvaldību lietu pārvaldē, 2.stāvā, līdz: 11.12.2002.
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.12.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: Merķeļa ielā 21, Rīgā, Pašvaldību lietu pārvaldē, 2.stāvā, līdz: 17.12.2002. plkst.11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Merķeļa ielā 21, Rīgā, Pašvaldību lietu pārvaldē, plkst. 11: 00 17.12.2002.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, Latvija, LV-1006. Tālruņi: +371-7552350. Fakss: +371-7040369
Kontaktpersona: direktora vietniece Ilze Baltiņa, 7552350, ilze.baltina@delfi.lv
2. Identifikācijas Nr.: TPC 85/2002
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: par tiesībām piegādāt personiskās aprūpes palīglīdzekļus un atbalsta vienības līdz 2005.gada 31.decembrim
Paredzamā līguma apjoms: aptuvenu 4900 personiskās aprūpes palīglīdzekļi un atbalsta vienības
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, līdz: 30.12.2002., iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: pārskaitījums Valsts kases Rīgas NC, BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs”, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts 000361101, subkonts 91891700000
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 13.01.2003.
8. Piedāvājums jāiesniedz: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, līdz 21.01.2003. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, 21.01.2003.
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: bankas izziņa par summas bloķēšanu Ls 2000 vai apdrošināšanas kompānijas finansu risku apdrošināšanas polisi par Ls 2000.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, Latvija, LV-1006. Tālruņi: +371-7552350. Fakss: +371-7040369
Kontaktpersona: direktora vietniece Ilze Baltiņa, 7552350, ilze.baltina@delfi.lv
2. Identifikācijas Nr.: TPC 84/2002
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: par tiesībām piegādāt riteņkrēslus, to papildpiederumus un velosipēdus līdz 2005.gada 31.decembrim
Paredzamā līguma apjoms: aptuvenu 2825 riteņkrēsli, to papildpiederumi un velosipēdi
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, līdz: 30.12.2002., iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: pārskaitījums Valsts kases Rīgas NC, BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs”, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts 000361101, subkonts 91891700000
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 13.01.2003.
8. Piedāvājums jāiesniedz: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, līdz: 21.01.2003. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, 21.01.2003.
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: bankas izziņa par summas bloķēšanu Ls 2000 vai apdrošināšanas kompānijas finansu risku apdrošināšanas polisi par Ls 2000.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils brīvostas pārvalde Jāņa ielā 19, Ventspilī, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3622586. Fakss: +371-3621297
Kontaktpersona: inž.-mehāniķis Andris Galbaliņš, 3602302, vbparvalde@apollo.lv
2. Identifikācijas Nr.: VBOP-2002-54
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: dīzeļdegvielas piegāde Ventspils brīvostas pārvaldes kuģiem
Paredzamā līguma apjoms: maksimālais apjoms 100 tonnas mēnesī
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: piegādes vieta - Ventspils
Paredzamā līguma izpildes termiņš: līgums tiek slēgts uz vienu gadu
6. Konkursa nolikumu var saņemt: Ventspils brīvostas pārvaldē Jāņa ielā 19, Ventspilī, līdz: 29.01.2003., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: Hansabanka, Ventspils filiāle, kods HABALV22, konts 01402039422, konkursam
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.01.2003.
8. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspils domē Jūras ielā 36, Ventspilī, līdz: 30.01.2003. plkst.14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspils domē Jūras ielā 36, Ventspilī, 30.01.2003.
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: piedāvājuma nodrošinājums noteikts Ls 1000.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Jelgavas pilsētas pašvaldības aģentūra “Kultūra”, K.Barona iela 6, Jelgava, Latvija, LV-3001. Tālruņi: +371-3023461. Fakss: +371-3023461
Kontaktpersona: Jelgavas domes INFO centra lietvede Inta Proša - Broša, tālrunis 3005533, e-pasta adrese: inta@jelgava.dome.lv
2. Identifikācijas Nr.: Jelgavas dome 2002/09
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: Jelgavas pilsētas kultūras nama lielās zāles un skatuves renovācija
CPV kods: 45512000-9
Paredzamā līguma apjoms: lielās zāles un skatuves renovācija
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jelgava, K.Barona iela 6
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.08.2003.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: Lielajā ielā 11, Jelgavā, līdz: 29.11.2002., iepriekš samaksājot: Ls 50,00. Maksājuma veids: pārskaitījums konta Nr.50001058023, A/S “Latvijas Unibanka” Jelgavas filiālē, kods UNLALV2X008 ar norādi “Par konkursa nolikumu Jelgavas pilsētas kultūras nama lielās zāles un skatuves renovācija”
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 09.12.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: Lielajā ielā 11, Jelgavas domē, 200.kabinetā, līdz: 17.12.2002. plkst.11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Lielajā ielā 11, Jelgavas domē, plkst. 11: 00 17.12.2002.
10. Citas ziņas: piedāvājuma nodrošinājums Ls 300.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VSIA Sociālās aprūpes centrs “Ezerkrasti” BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142, Latvija, LV-1034. Tālruņi: +371-7994565. Fakss: +371-7994565
Kontaktpersona: grāmatvedis E.Žibo, 7994444, ezerkrasti@spf.lv
2. Identifikācijas Nr.: SAC “Ezerkrasti” 2002/02
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: medikamenti / higēnas preces / dezlīdzekļi
CPV kods: 33000000-0
Paredzamā līguma apjoms: 350 iemītnieku medicīniskā aprūpe
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142, līdz: 23.12.2002.
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 18.12.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142, līdz: 30.12.2002. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142, 30.12.2002.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VSIA Sociālās aprūpes centrs “Ezerkrasti” BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142, Latvija, LV-1034. Tālruņi: +371-7994565. Fakss: +371-7994565
Kontaktpersona: grāmatvedis E.Žibo, 7994444, ezerkrasti@spf.lv
2. Identifikācijas Nr.: SAC “Ezerkrasti” 2002/01
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: pārtikas preces
CPV kods: 15000000-8
Paredzamā līguma apjoms: 350 iemītnieku ēdināšana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142, līdz: 23.12.2002.
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 17.12.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142, līdz: 27.12.2002. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: BO VSIA “SAC “Ezerkrasti”” Rīgā, Berģu 142, 27.12.2002.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Nodarbinātības valsts dienests”, Kr.Valdemāra 38, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7021743, 7021711. Fakss: +371-7021574
Kontaktpersona: VPIO daļas vadītāja Zenta Grīnlauba, tālrunis 7021743, e-pasts: zentag@nvd.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: LM, NVD Nr.2002/23
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: biroja telpu noma NVD filiāles - Preiļu centra - izvietošanai
CPV kods: 70311100-5
Paredzamā līguma apjoms: 100 kv.m līdz 130 kv.m biroja telpu noma
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Preiļu pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 4 gadi pēc līguma noslēgšanas
6. Konkursa nolikumu var saņemt: NVD 528a kabinetā, K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, līdz: 19.12.2002., iepriekš samaksājot: Ls 5,00. Maksājuma veids: skaidrā naudā vai BO VAS “Nodarbinātības valsts dienests”, reģ.Nr.400003454263, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konta Nr.000361101, subkonta Nr.91891500000, par konkursa nolikumu
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 11.12.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: NVD 528a kabinetā K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, līdz: 20.12.2002. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: NVD 422.telpā K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, 20.12.2002. pulksten 10
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: piedāvājuma nodrošinājums netiek paredzēts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: specializētais valsts sociālās aprūpes centrs “Rūja”, p.n. Endzele, Jeru pag., Valmieras raj., SVSAC “Rūja”, Latvija, LV-4234. Tālruņi: +371-4263563. Fakss: +371-4263563
Kontaktpersona: galvenā grāmatveža vietniece L.Studenkova, 4263563
2. Identifikācijas Nr.: SVSAC “Rūja” 2002/18-K/P
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: pārtikas preces
CPV kods: 15000000-8
Paredzamā līguma apjoms: maize, piens un piena produkti, graudaugu, bakalejas izstrādājumi
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām, par daļu no apjoma
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: p.n. Endzele, Jeru pag., Valmieras raj., SVSAC “Rūja”
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: p.n. Endzele, Jeru pag., Valmieras raj., SVSAC “Rūja”, līdz: 16.12.2002.
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 09.12.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: p.n. Endzele, Jeru pag., Valmieras raj., SVSAC “Rūja”, līdz: 16.12.2002. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: SVSAC “Rūja” 16.12.2002.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pilsētas valsts un pašvaldības dzīvojamo māju privatizācijas komisija Rīgā, R.Vāgnera ielā 5, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7012631, 7012655, 7012635. Fakss: +371-7214053
Kontaktpersona: Juridiskās daļas juriste Gita Kisele, t.7012631, e-pasta adrese: gitak@rdzmpk.lv
2. Identifikācijas Nr.: RD/RDZMPK/2002/03
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: veselības apdrošināšana
CPV kods: 66312000-0
Paredzamā līguma apjoms: 90 darbinieku veselības apdrošināšana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika
Paredzamā līguma izpildes termiņš: viens kalendārais gads
6. Konkursa nolikumu var saņemt: R.Vāgnera ielā 5, Rīgā, 313.kab., līdz: 13.12.2002., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: a/s “LUB” Centra filiāle (bankas kods: UNLALV2X), konts Nr.02010130810, subkonts Nr.80100000000, ar norādi “par konkursa nolikuma saņemšanu”
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 05.12.2002.
8. Piedāvājums jāiesniedz: R.Vāgnera ielā 5, Rīgā, 313.kab., līdz: 16.12.2002. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: R.Vāgnera ielā 5, Rīgā, 16.12.2002.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, Latvija, LV-1006. Tālruņi: +371-7552350. Fakss: +371-7040369
Kontaktpersona: direktora vietniece Ilze Baltiņa, 7552350, ilze.baltina@delfi.lv
2. Identifikācijas Nr.: TPC 83/2002
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: par tiesībām piegādāt personiskās aprūpes un pārvietošanās palīglīdzekļus bērniem līdz 2005.gada 31.decembrim
Paredzamā līguma apjoms: aptuveni 1460 personiskās aprūpes un pārvietošanās palīglīdzekļi bērniem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, līdz: 30.12.2002., iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: pārskaitījums Valsts kases Rīgas NC, BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs”, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts 000361101, subkonts 91891700000
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 10.01.2003.
8. Piedāvājums jāiesniedz: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, līdz: 20.01.2003. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, 20.01.2003.
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: bankas izziņa par summas bloķēšanu Ls 2000 vai apdrošināšanas kompānijas finansu risku apdrošināšanas polisi par Ls 2000.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” Linezera ielā 6, Rīgā, Latvija, LV-1006. Tālruņi: +371-7552350. Fakss: +371-7040369
Kontaktpersona: direktora vietniece Ilze Baltiņa, 7552350, ilze.baltina@delfi.lv
2. Identifikācijas Nr.: TPC 82/2002
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: par tiesībām piegādāt ar vienu un abām rokām vadāmus pārvietošanās palīglīdzekļus līdz 2005.gada 31.decembrim
Paredzamā līguma apjoms: aptuvenu 7080 ar vienu un abām rokām vadāmi pārvietošanās palīglīdzekļi
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Konkursa nolikumu var saņemt: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, līdz: 30.12.2002., iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: pārskaitījums Valsts kases Rīgas NC, BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs”, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts 000361101, subkonts 91891700000
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 10.01.2003.
8. Piedāvājums jāiesniedz: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, līdz: 20.01.2003. plkst.10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: BOV SIA “Tehnisko palīglīdzekļu centrs” telpās Linezera ielā 6, Rīgā, 20.01.2003.
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: bankas izziņa par summas bloķēšanu Ls 2000 vai apdrošināšanas kompānijas finansu risku apdrošināšanas polisi par Ls 2000.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija Peldu 25, Rīga, Latvija, LV-1494. Tālruņi: +371-7026470, 7026500. Fakss: +371-7820442
Kontaktpersona: LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Vides aizsardzības departamenta vecākā referente Dace Šatrovska, tālrunis 7026521, e-pasta adrese: Dace.Satrovska@varam.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: VARAM 2002/153
3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
4. Paredzamā līguma priekšmets: Salaspils kodolreaktora likvidēšana un demontāža
CPV kods: 45000000-7, 74000000-9
Paredzamā līguma apjoms: Salaspils kodolreaktora likvidēšana un demontāža līdz 2008.gada 31.decembrim, tai skaitā lietotās kodoldegvielas pārvietošana ārpus reaktora 2003.gadā, nodrošinot tās izvešanu no Latvijas pārstrādei un/vai apglabāšanai līdz 2003.gada 31.decembrim
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija un ārvalstis
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2008.gada 31.decembris
6. Konkursa nolikumu var saņemt: katru darba dienu no plkst. 10: 00 līdz 16: 00 LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijā Peldu 25, Rīgā, Latvija, 216.kabinetā, līdz: 17.01.2003., iepriekš samaksājot: Ls 200. Maksājuma veids: samaksu par konkursa nolikumu ieskaita valsts pamatbudžeta ieņēmumu subkontā Nr.10600012109 “Citi ieņēmumi”. Saņēmējs: Valsts kase, reģisrtācijas Nr.90000050138, konta Nr.000361101, saņēmēja banka - Latvijas Banka, kods LACBLV2X
7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 13.01.2003.
8. Piedāvājums jāiesniedz: LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijā Peldu 25, Rīgā, Latvija, 216.kabinetā, iepirkuma komisijas sekretārei Dacei Šatrovskai līdz 21.01.2003. plkst: 12: 00 (personiski darba dienās no plkst. 10: 00 līdz 12: 00 vai sūtot pa pastu tā, lai saņemtu tos iepriekš minētajā termiņā) līdz: 21.01.2003. plkst.12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: plkst. 12: 00 LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijā Peldu 25, Rīgā, Latvija, 101.kabinetā, 21.01.2003.
9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: konkurss tiek organizēts ar piedāvājuma nodrošinājumu Ls 100 000, kas jāiesniedz kopā ar piedāvājumu bankas garantijas veidā
10. Citas ziņas: pasūtītājs 2002.gada 11.decembrī plkst. 11: 00 rīkos tikšanos uz vietas Salaspils kodolreaktorā visiem pretendentiem un citām personām, kas izrādījušas vēlmi piedalīties konkursā, saņemot konkursa nolikumu, lai sniegtu papildu informācijas ieguves iespēju uz vietas.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7022251. Fakss: +371-7022420
2. Identifikācijas Nr.: LB Nr.2002/58
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.08.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: pamatlīdzekļu, nemateriālo aktīvu un krājumu uzskaites programmatūras piegāde, ieviešana un uzturēšana
CPV kods: 72266000-1; 72266000-4; 72266000-7
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “Informācijas tehnoloģiju sistēmas - 2” (SIA “ITS-2”) Rīgā, Ģertrūdes ielā 36
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendenti neizturēja kvalifikācijas pārbaudi
11. Piedāvātā līgumcena: Ls 14 240.00
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.11.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: RD Izglītības, jaunatnes un sporta departaments Hanzas ielā 7, Rīgā, Latvija, LV-1045. Tālruņi: +371-7026831, 7026816. Fakss: +371-7026843
2. Identifikācijas Nr.: RD IJSD 2002/1
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.09.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 31.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: lietots autobuss, sēdvietu skaits 20-28
CPV kods: 34000000-7
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: piedāvājuma tehniskās specifikācijas neatbilst prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.11.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Tieslietu ministrija, Brīvības bulvāris 36, Rīga, Latvija, LV-1536. Tālruņi: +371-7505748. Fakss: +371-7505748
2. Identifikācijas Nr.: TM 2002/10
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 16.09.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 25.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: renovācijas darbu veikšana Liepājas tiesas ēkās Liepājā, Republikas ielā 14 / Tiesu ielā 5
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 12
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “Baltijas dizaina grupa” E.Birznieka - Upīša ielā 11, Rīgā, LV-1011
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: neatbilstība konkursa nolikuma prasībām, izvēlēta nosacīti zemākā cena
11. Piedāvātā līgumcena: 221 144,09
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 28.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības bezpeļņas organizācija sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Tramvaju un trolejbusu pārvalde”, Rīga, Brīvības iela 191, Latvija, LV-1012. Tālruņi: +371-7371349, 7371542. Fakss: +371-7541748
2. Identifikācijas Nr.: TTP-MTAD/2002/19
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 01.08.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: tramvaju riteņu bandāžas 554x716x88
CPV kods: 35231400-6
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “Belameks”, Dzirnavu iela 145, Rīga, LV-1050
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: dažos novērtējumu kritērijos neatbilstība konkursa nolikumā noteiktajām novērtējuma prasībām
11. Piedāvātā līgumcena: Ls 92 040 ar 18% PVN
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 31.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7022512. Fakss: +371-7022420
2. Identifikācijas Nr.: LB Nr.2002/64
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 30.08.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: datortehnikas piegāde
CPV kods: 30213000-5
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: a/s “CAPITAL” Rīgā, Brīvības ielā 85, LV-1010
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: neatbilstība kvalifikācijas prasībām, tehniskā piedāvājuma prasībām vai piedāvātā cena ir augstāka
11. Piedāvātā līgumcena: Ls 24 650
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 31.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Īpašuma departaments R.Vāgnera ielā 5, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7012590, 7037210. Fakss: +371-7012614
2. Identifikācijas Nr.: RDĪD 2002/60
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 23.08.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 25.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: tehniskā projekta izstrādāšana Rīgas 96.vidusskolas ēkas Auru ielā 6A, Rīgā, piebūves - peldbaseina izbūvei
CPV kods: 74000000-9
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 5
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “Arhitektūras un būvkonstrukciju darbnīca “Ozola, Bula un partneri”” Tērbatas ielā 14 - 210, Rīgā, LV-1011
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: neatbilst nolikuma prasībām
11. Piedāvātā līgumcena: 31 506
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Labklājības ministrija Skolas ielā 28, Rīgā, Latvija, LV-1331. Tālruņi: +371-7021600. Fakss: +371-7276445
2. Identifikācijas Nr.: LM 2002/19
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 20.08.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 28.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: datortehnikas piegāde
CPV kods: 30200000-1
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 7
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “Dators Tev”, Kooperatīva iela 22-1, Rīga, LV-1067
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājumu cenas augstākas
11. Piedāvātā līgumcena: 26 559,00 Ls
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Grobiņas pilsētas dome Lielā ielā 76, Grobiņā, Latvija, LV-3430. Tālruņi: +371-3486366. Fakss: +371-3486318
2. Identifikācijas Nr.: GPD 2002-06
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.09.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: kanalizācijas izbūve Egļu - Kalēju ielās; pašteces vada garums - 1927,5 m; spiedvada - 116 m
CPV kods: 4500000-7
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “SUIS - Rīga”, Stabu iela 15, Rīga, LV-1010
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: augstākas cenas
11. Piedāvātā līgumcena: 105 189,50
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 30.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Aizsardzības ministrija (konkursa rīkotājs) K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335298, 7335171. Fakss: +371-7229150
2. Identifikācijas Nr.: AM 2002/179
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 07.10.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 25.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: mikroautobusa iegāde
CPV kods: 34110000-1
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: Aa.s.D’leteren” Rue du mail, 50 Maliestraat, B-1050 Bruxelles/Brussel
11. Piedāvātā līgumcena: 23 431,67 EURO
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7022550. Fakss: +371-7022420
2. Identifikācijas Nr.: LB Nr.2002/35
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 02.08.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Latvijas Bankas īpašuma un ar to saistīto risku apdrošināšana, t.sk.: - nekustamais īpašums, inventārs (t.sk. mākslas darbi un interjera priekšmeti), materiāli noliktavās, saimnieciskās darbības pārtraukšana; -pārnēsājamās elektroniskās iekārtas; -vispārējā civiltiesiskā atbildība; -automašīnas (KASKO); -transporta līdzekļa vadītāja obligātā civiltiesiskā atbildība (OCTA); -transporta līdzekļa vadītāja brīvprātīgā civiltiesiskā atbildība (BCTA)
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 8
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: nekustamā īpašuma un mantas, saimnieciskās darbības pārtraukuma, pārnēsājamo elektronisko iekārtu un vispārējās civiltiesiskās atbildības apdrošināšanai - AAS “ZURICH LATVIA LIMITED” Antonijas ielā 5, Rīgā, LV-1010; -transporta līdzekļu apdrošināšanai (KASKO) - AAS “ZURICH LATVIA LIMITED” Antonijas ielā 5, Rīgā, LV-1010; -transportlīdzekļa īpašnieka brīvprātīgās civiltiesiskās atbildības (BCTA) apdrošināšanai - AAS “SEESAM LATVIA” Jēkaba kazarmās, Torņa ielā 4, 1B-201, Rīgā, LV-1050; -transporta līdzekļu īpašnieka obligātai civiltiesiskai apdrošināšanai (OCTA) - AAS “BALTA” Raunas ielā 10/12, Rīgā, LV-1039
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: neatbilstība kvalifikācijas prasībām, tehniskā piedāvājuma prasībām vai piedāvātā cena ir augstāka
11. Piedāvātā līgumcena: nekustamā īpašuma un mantas, saimnieciskās darbības pārtraukuma, pārnēsājamo elektronisko iekārtu un vispārējās civiltiesiskās atbildības apdrošināšanai - Ls 41 202.00; -transporta līdzekļu apdrošināšanai (KASKO) - Ls 12 293.00; -transportlīdzekļa īpašnieka brīvprātīgās civiltiesiskās atbildības (BCTA) apdrošināšanai - Ls 1325.00; -transporta līdzekļu īpašnieka obligātai civiltiesiskai apdrošināšanai (OCTA) - Ls 1624.44
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.11.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts kanceleja (organizētājs), Brīvības bulv. 36, Latvija, LV-1520. Tālruņi: +371-7082894, 7082920. Fakss: +371-7082966
2. Identifikācijas Nr.: MK VK 2002/21
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 02.08.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 31.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: vieglo automobiļu piegāde
CPV kods: 34100000-8
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 21
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “SKANDI AUTO”, Rīga, Kurbada iela 4, LV-1009, SIA “BALTIC MOTORS, LTD”, Rīga, Tērbatas iela 73, LV-1001, SIA “ADAM AUTO”, Rīga, Krasta iela 66, LV-1019, SIA “EURO-AUTO”, Rīga, Raudas iela 12, LV-1002, SIA “KIN-B”, Rīga, Dzelzavas iela 14a, LV-1035, SIA “AUTO ĪLE UN HERBSTS”, Sigulda, Mālpils iela 1, LV-2150
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: neatbilstība nolikuma prasībām, augstāka cena
11. Piedāvātā līgumcena: SIA “SKANDI AUTO” - Ls 10 080 (1.grupa), SIA “BALTIC MOTORS, LTD” - Ls 8117 ( 2.grupa), Ls 6664 (3.grupa), Ls 7063 (4.grupa), Ls 6964 (8.grupa), SIA “ADAM AUTO” - Ls 9429 (5.grupa), SIA “EURO-AUTO” - Ls 4851 (6.grupa), Ls 6011 (10.grupa), SIA “KIN-B” Ls 3340 (7.grupa), SIA “AUTO ĪLE UN HERBSTS” - Ls 13 020 (9.grupa)
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 31.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Kuldīgas pilsētas pašvaldības uzņēmums “Komunālo uzņēmumu kombināts” (konkursa organizētājs - Kuldīgas pilsētas dome, Baznīcas iela 1, Latvija, LV-3301), Dzirnavu iela 18, Kuldīga, Latvija, LV-3300. Tālruņi: +371-3322469, 6459091. Fakss: +371-3341422
2. Identifikācijas Nr.: Kuldīgas pilsētas dome Nr.2002/4
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 26.08.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 25.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: finansu aizdevums Kuldīgas P/U “Komunālo uzņēmumu kombināts” ielu rekonstrukcijai
CPV kods: 93900000-7
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: akciju sabiedrība “Parekss banka”, Smilšu iela 3, Rīga, LV-1522
11. Piedāvātā līgumcena: pastāvīgās daļas lielums 1,19% pret 6 mēnešu RIGIBOR
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 28.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Tukuma pilsētas dome, Pils iela 18, Tukums, Latvija, LV-3101. Tālruņi: +371-3122707. Fakss: +371-3122707
2. Identifikācijas Nr.: Tukuma pilsētas dome TPD 2002/23
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.09.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 28.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Tukuma pilsētas ielu uzturēšanas darbi ziemas periodā
CPV kods: 63220000-7
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: “Kurzemes ainava” SIA, Jāņa iela 9, Tukums
11. Piedāvātā līgumcena: 5593,31
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 31.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Latvijas Autoceļu direkcija”, Gogoļa iela 3, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7028182, 7028180. Fakss: +371-7028171
2. Identifikācijas Nr.: 037
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 10.10.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: finansu un grāmatvedības programmas “Apvārsnis” Windows versija (lai atjaunotu un uzturētu esošo grāmatvedības programmu)
CPV kods: 30241000-0
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA MicroLink Systems, Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011
11. Piedāvātā līgumcena: 15 000 Ls
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.10.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Balvu rajona padome Bērzpils ielā 1a, Balvos, Balvu rajonā, Latvija, LV-4501. Tālruņi: +371-4581204, 4581198. Fakss: +371-4581204
2. Identifikācijas Nr.: BRP Nr.2002/1
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.09.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 31.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: pašvaldību vienotā informācijas tīkla izveidošana Balvu rajona 22 (divdesmit divās) pašvaldībās: Balvu rajona padome, Balvu pilsētas dome, Viļakas pilsētas dome, Baltinavas, Balvu, Bērzkalnes, Bērzpils, Briežuciema, Krišjāņu, Kubulu, Kupravas, Lazdukalna, Lazdulejas, Medņevas, Rugāju, Susāju, Šķilbēnu, Tilžas, Vectilžas, Vecumu, Vīksnas un Žīguru pagasta padome
CPV kods: 32412110-8
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “Lattelekom SIA” Vaļņu ielā 30, Rīgā, LV-1050
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: augstāka cena
11. Piedāvātā līgumcena: Ls 69 681,76
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.11.2002.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (VUGD) Maskavas ielā 5, Rīgā, Latvija, LV-1015. Tālruņi: +371-7075824. Fakss:+371-7223542
2. Identifikācijas Nr.: IeM VUGD 2002/233
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 16.07.2002.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 25.10.2002.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: ugunsdzēsēju speciālie aizsargtērpi
CPV kods: 18131000-6
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
8. Tā pretendenta nosaukums un adrese, ar kuru tiks slēgts līgums: SIA “Lola Dizains”, Rīga, Jelgavas iela
10. Noraidīto piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendentu piedāvājumu cenas ir augstākas nekā uzvarētāja piedāvājumam, nav sertifikātu piedāvātajiem speciālajiem aizsargtērpiem
11. Piedāvātā līgumcena: ugunsdzēsēja speciālais aizsargtērps – 281 860,00 Ls (1700 kompl.)
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 30.10.2002.