• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par Latvijas autopārvadātājiem Eiropā. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 11.04.2003., Nr. 57 https://www.vestnesis.lv/ta/id/73746

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Tika atkārtoti ievēlēts CVK priekšsēdētājs Arnis Cimdars

Vēl šajā numurā

11.04.2003., Nr. 57

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Par Latvijas autopārvadātājiem Eiropā

Ņemiet vērā, ka visā uzņēmuma pastāvēšanas laikā mums nav bijis nevienas reklāmas un nevajag ar, to pietiekami nodrošina darba kvalitāte un sadarbības partneri, nobeidzot visai atturīgo stāstu par uzņēmumu, saka starptautisko autopārvadājumu uzņēmuma “J&P Logistics” prezidents Pēteris Dembo. Pēdējos gados uzņēmums izvirzījies par līderi Latvijas tirgū, tā autoparks pārsniedz divus simtus, un tas ir apņēmības pilns augt un nezaudēt konkurētspēju arī pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā.

Satelīta sistēma ir katrā uzņēmuma mašīnā, tām var sekot līdzi biroja datorā. Eiropas kartē “J&P Logistics” automašīnas izsvaidītas no Pirenejiem līdz pat Urāliem. Satelīts ļauj noteikt automašīnu atrašanos ar precizitāti līdz desmit metriem, ar tā starpniecību var sazināties ar šoferiem.

Biznesa sākums bijusi apstākļu sakritība, izdevies atrast partnerus Rietumos, kas palīdzēja iegādāties transportu uz līzinga, Latvijā tobrīd tas vēl nebija pieejams. Tas, ka sākts ar jaunām mašīnām, trumpis ir joprojām, jo daudziem vecā tehnika kavē attīstību - viss nopelnītais jāiegulda jaunās mašīnās. No astoņām mašīnām firmas autoparks Latvijā, Krievijā, Vācijā pieaudzis līdz 256.

Firma nodarbojas tikai ar starptautiskajiem kravu pārvadājumiem no Rietumiem uz Austrumiem. Arī turpmāk tā plāno darboties tranzītā, nevis strādāt Eiropā un konkurēt ar turienes pārvadātājiem. Latvijai ir lielākā robeža ar Krieviju, un tas ir jāizmanto, uzsver P.Dembo. Starptautiskie pārvadātāji ir viena no aktīvākajām nozarēm Latvijā, kas aizstāv savu biedru intereses, meklē jaunus noieta tirgus.

P.Dembo, stāstot par uzņēmumu, atkal un atkal pievēršas nozares problēmām - pievienotās vērtības nodokļa atmaksas par degvielu, nodokļu politika, valsts atbalsts nozarei, neskaidrības par gaidāmo pēc iestāšanās Eiropas Savienībā, problēmas uz robežas. Viņš sūdzas par nenoteiktajiem spēles noteikumiem, kas rada neziņu, kur pirkt mašīnas un kur radīt jaunas darba vietas - Latvijā vai Krievijā. Uzņēmumam jau astoņus gadus pieder arī firma Vācijā, un kopš 1997.gada pakāpeniski izveidoti trīs uzņēmumi Krievijā. Paziņojums, ka līdz 2007.gadam uzņēmums plāno palielināt mašīnu skaitu līdz 500, gan liecina par tālejošiem plāniem. «Pacīnīsimies ar Eiropu - viņi spēcīgi, bet mēs arī jauni un centīgi.»

“J&P Logistics” pārvadājumi nav vienīgais bizness, holdingā ietilpst arī ekspedīcija, remonts, savs “Mercedes” serviss, muitas noliktavas. Tas veidots pēc rietumu standarta, kad riskiem jābūt nodalītiem. Lai, rodoties problēmām vienā virzienā, netiktu paralizēts darbs citos. Problēmas Latvijā esot ar autovadītājiem, lai arī “J&P Logistics” labākie saņem ap 2000 eiro. Vācijā un Krievijā šādu problēmu neesot.

“DIENAS” pielikums “Lietišķā Diena”; pēc D. Cauces raksta “No Pirenejiem līdz Urāliem”

Pēc “LV” redakcijas apkopotā

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!