• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 11.04.2003., Nr. 57 https://www.vestnesis.lv/ta/id/73754

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Latvijas Uzņēmumu reģistra ziņas

Vēl šajā numurā

11.04.2003., Nr. 57

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Saeimas Kanceleja, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000028300, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, Latvija, LV-1811. Tālruņi: +371-7087386.Fakss:+371-7325938

Kontaktpersona: Sagādes nodaļas juriskonsulte - Dace Strautniece (Dace.Strautniece@saeima.lv)

2. Identifikācijas Nr.: Saeima 2003/9

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji: atbilstība tehniskai specifikācijai, ņemot vērā kopējo summu latos

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: drukas iekārtu toneru kasešu un citu materiālu piegāde

CPV kods: 30125100-2

Paredzamā iepirkuma apjoms: viens gads

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jēkaba iela 10/12, Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2003.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: Jēkaba ielā 10/12, Rīgā, līdz: 05.05.2003. laikā no plkst. 09.00 līdz plkst.17.00

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 29.04.2003.

8. Piedāvājums jāiesniedz: Saeimas Kancelejas lietvedībā Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, līdz: 05.05.2003. plkst. 12: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Jēkaba ielā 11, Rīgā, 05.05.2003. plkst. 12: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BOVSIA “Koledža RRC”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003059318, adrese: Slokas iela 68, Dubulti, Jūrmala, Latvija, LV-2015. Tālruņi: +371-7811704, 7811703.Fakss: +371-7769495

Kontaktpersona: Administratīvās daļas vadītāja I.Misūna, 7811704, ingrida@koledzarrc.lv

2. Identifikācijas Nr.: Koledža RRC 2003/01

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji: tehniskai specifikācijai atbilstošs piedāvājums ar viszemāko cenu, ietverot visus nodokļus, pretendenta piedāvātās atlaides, transporta un piegādes izdevumus

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas preces

CPV kods: 15000000-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: 190 audzēkņu ēdināšanai

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: BOVSIA “Koledža RRC”, Slokas iela 68, Dubulti, Jūrmala

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: BOVSIA “Koledža RRC” Slokas ielā 68, Dubultos, Jūrmalā, līdz: 30.05.2003. laikā no plkst. 9.00 līdz plkst.17.00 (30.05.2003. no plkst.9.0 līdz 10.00)

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.05.2003.

8. Piedāvājums jāiesniedz: BOVSIA “Koledža RRC”, Slokas ielā 68, Dubultos, Jūrmalā, līdz: 30.05.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: BOVSIA “Koledža RRC” Slokas ielā 68, Dubultos, Jūrmalā, 30.05.2003. plkst. 10: 00

9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: nodrošinājums nav nepieciešams.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Jūrmalas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000056357, adrese: Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, Latvija, LV-2015. Tālruņi: +371-7093856.Fakss:+371-7093854

Kontaktpersona: Labiekārtošanas un komunālās saimniecības nodaļas vadītāja Gunta Smalkā, tālr.7093856, guntas@jpd.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: JPD 2003/036

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji: saskaņā ar tehniskajām specifikācijām

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: lietus ūdens novadgrāvju sistēmas sakārtošanas darbi Jūrmalas pilsētā

CPV kods: 45232130-2

Paredzamā iepirkuma apjoms: kopējais iztīrāmo grāvju garums - apm.20km

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jūrmalas pilsēta

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.10.2003.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: Jomas ielā 1/5, Jūrmalas pilsētas domē, 226.kabinetā, līdz: 08.05.2003. laikā no plkst. 8.30 līdz plkst. 17

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 29.04.2003.

8. Piedāvājums jāiesniedz: Jomas ielā 1/5, Jūrmalas pilsētas domes 105.kabinetā, līdz: 09.05.2003. plkst. 15: 30

Piedāvājumu atvēršana notiks: Jomas ielā 1/5, Jūrmalas pilsētas domes mazajā zālē, 09.05.2003. plkst. 15: 30

9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: nav prasīta.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BO SIA Rīgas 1.slimnīca, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003439279, adrese: Bruņinieku ielā 5, Latvija, LV-1001. Tālruņi: +371-7366373, 7366389.Fakss: +371-7315455

Kontaktpersona:ārstnieciskās struktūrvienības vadītājs J.R.Lange, 1slimn@latnet.lv

2. Identifikācijas Nr.: R1S 2003/01L

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji: 1.Tehniskajās specifikācijās uzrādītā preces cena; 2.Izmaksas preču izmantošanas laikā; 3.Plānoto rezerves daļu izmaksas, pēcgarantijas apkopju izmaksas; 4.Personāla apmācību izmaksas

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: medicīnas iekārtas un instrumenti

CPV kods: 33000000-0

Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar nolikumu un darba uzdevumu

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Bruņinieku ielā 5, SIA Rīgas 1.slimnīca

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.08.2003.

6. Konkursa nolikumu var saņemt: Bruņinieku ielā 5, pie direktora sekretāres, līdz: 27.05.2003. laikā no plkst. 8.00 līdz plkst 16.00

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.05.2003.

8. Piedāvājums jāiesniedz: Bruņinieku ielā 5, direktora sekretārei, līdz: 27.05.2003. plkst. 14: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Bruņinieku ielā 5, konferenču zālē, 27.05.2003. plkst. 14: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000158236, adrese: K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7022400.Fakss:+371-7022420

Kontaktpersona: Saimniecības pārvaldes Transporta daļas vadītājs Imants Vācietis (konkursi@bank.lv)

2. Identifikācijas Nr.: LB NR.2003/18

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji: jaunās automašīnas cena; automašīnas tehniskās apkopes izmaksas garantijas laikā

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: divu jaunu automašīnu iegāde un to tehnisko apkopju veikšana garantijas laikā

CPV kods: 34100000-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: viena vidējās klases vieglā automašīna un viena kravas automašīna, kā arī to tehnisko apkopju veikšana garantijas laikā

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga vai Rīgas rajons

Paredzamā līguma izpildes termiņš: automašīnu piegādei – 3 (trīs) mēneši pēc līguma noslēgšanas; tehnisko apkopju un remontu veikšanai garantijas laikā - ne mazāk kā 2 (divi) gadi pēc nodošanas un pieņemšanas akta parakstīšanas

6. Konkursa nolikumu var saņemt: Latvijas Bankas caurlaižu birojā Kr.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, līdz: 13.05.2003. laikā no plkst. 8.30 līdz plkst.17.30

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 05.05.2003.

8. Piedāvājums jāiesniedz: Latvijas Bankā Kr.Valdemāra ielā 2a (ieeja no Noliktavas ielas), Rīgā, tālrunis: 7022393, līdz: 13.05.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas Latvijas Bankas apspriežu telpā Kr.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, 13.05.2003. plkst. 10: 00

9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: nav

10. Citas ziņas: konkursu nolikumu var saņemt bez maksas.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Finanšu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000014724, adrese: Rīgā, Smilšu ielā 1, Latvija, LV-1919. Tālruņi: +371-7095666.Fakss: +371-7095503

Kontaktpersona: Inese Garajeva, Personāla nodaļas vecākā referente, tālrunis 7095600, e-pasta adrese: Inese.Garajeva@fm.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: FM 2003/10

3. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

40

cena

60

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: FM centrālā aparāta darbinieku veselības apdrošināšana

CPV kods: 66312000-0

Paredzamā iepirkuma apjoms: 169 FM darbinieku veselības apdrošināšana

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republikas teritorija

Paredzamā līguma izpildes termiņš: līgums tiek slēgts uz 12 mēnešiem

6. Konkursa nolikumu var saņemt: Finanšu ministrijā Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, Personāla nodaļā, 376a kabinetā, darba dienās, iepriekš piesakoties pa tālruni +371-7095600, līdz: 20.05.2003. laikā no plkst. 8.30 līdz plkst.17.00

7. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 13.05.2003.

8. Piedāvājums jāiesniedz: pa pastu Finanšu ministrijai Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai jāiesniedz personīgi Finanšu ministrijas Lietvedības nodaļā 480.kabinetā, tālrunis +371-7095666, līdz: 21.05.2003. plkst. 14: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Finanšu ministrijā Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, 304.telpā, 21.05.2003. plkst. 14: 00

9. Informācija par visām nepieciešamajām iemaksām un garantijām: nav paredzētas.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!