Par Informācijas sabiedrības biroja vadītāju
25.jūlijā beidzās pieteikšanās termiņš uz vakanto Informācijas sabiedrības biroja vadītāja amatu. Valsts kanceleja saņēmusi 28 pretendentu pieteikumus, kuri tiks izskatīti un vērtēti divās atlases kārtās – pārbaudes rakstu darbā un pretendentu intervijās. Plānots konkursa uzvarētāju noteikt līdz augusta vidum.
Kandidātiem izvirzītās prasības ir izpratne par informācijas sabiedrības izveides stratēģiju, pieredze vadošā amatā, projektu vadībā un personālvadībā, augstākā akadēmiskā izglītība un svešvalodu prasme, kā arī atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Vadītāja pienākumos ietilps biroja darba plānošana, organizēšana un vadīšana; stratēģijas un priekšlikumu izstrāde, Ministru prezidenta konsultēšana jautājumos, kas saistīti ar informācijas sabiedrības attīstību un e-pārvaldes ieviešanu; ministriju un citu valsts un pašvaldību institūciju speciālistu iesaistīšana informācijas sabiedrības un e-pārvaldes politikas izstrādē un īstenošanā u.c. Informācijas sabiedrības biroja vadītājs būs tieši pakļauts Ministru prezidentam, bet institucionāli – Valsts kancelejas direktoram. Informācijas sabiedrības biroja izveides mērķis ir koordinēt valsts politiku informācijas sabiedrības attīstības jomā.
Informācijas sabiedrības biroja vadītāja amata pretendentu vērtēšanas komisijas priekšsēdētājs ir Ministru prezidents Einars Repše. Pretendentus vērtēs J.Borzovs – Rīgas Informācijas tehnoloģijas institūta direktors, I.Freibergs – Latvijas Informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju asociācijas “LITTA” prezidents, E.Jaunups – Ministru prezidenta padomnieks valsts pārvaldes jautājumos, U.Klapkalne – Valsts kancelejas direktora vietniece politikas plānošanas un koordinācijas lietās, U.Lakševics – Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietnieks, A.Šinta – Valsts kancelejas Dokumentu aprites departamenta vadītāja, kā arī G.Veismane – Valsts kancelejas direktore.