• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par vadības grupas "Latvija Eiropā" reklāmas kampaņu "Nepaliec malā!". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 13.08.2003., Nr. 113 https://www.vestnesis.lv/ta/id/78019

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Par ziņu aiz ziņas, par domu aiz domas

Vēl šajā numurā

13.08.2003., Nr. 113

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Par vadības grupas “Latvija Eiropā” reklāmas kampaņu “Nepaliec malā!”

Latvijas masu medijos vakar, 12.augustā, vadības grupa “Latvija Eiropā” uzsāka reklāmas kampaņu “Nepaliec malā!” par 20.septembra tautas nobalsošanu.

Reklāmas kampaņu veido radio, televīzijas, preses un vides reklāma, ko vieno mozaīkas princips. Audio un TV reklāmās izmantots reportāžas žanrs, kad sarunās ar iedzīvotājiem izskan sabiedrības bažas un dažādie viedokļi par Latvijas pievienošanos Eiropas Savienībai (ES). Reklāmas mērķis ir rosināt iedzīvotājus pieņemt atbildīgu lēmumu par Latvijas un tās iedzīvotāju nākotni, kā arī mudināt pilsoņus piedalīties referendumā.

Reklāmas kampaņa iezīmē Tautas kampaņas aicinājuma posmu, un šis posms veidots divos cēlienos. Pirmajā reklāmas kampaņas cēlienā turpinās jau maijā iesāktā saruna ar iedzīvotājiem par ieguvumiem un iespējamiem riskiem, Latvijai iestājoties ES. Arī otrajā saglabājas sarunas žanrs, taču sarunā pārliecinoši tiek akcentēti pozitīvie Latvijas pievienošanās ES aspekti.

Reklāma no 12.augusta līdz 19.septembrim tiks ievietota LTV1, LTV7, LNT un TV3 kanālā, Latvijas Radio 1., 2. un 4.programmā, Radio SWH un SWH+, kā arī laikrakstos “Diena”, “Lauku Avīze”, “Neatkarīgā Rīta Avīze”, “Vesti segodņa”, “Čas”, “Subbota”, “Tele Programma”, “Atpūta TV”, “TV Diena”, “SestDiena”, žurnālos “Ieva”, “Rīgas Viļņi+”, “Ļubļu!”, “Sieviete”, “Mūsmājas”, “Mājas Viesis”, “Kas notiek?”, “Nedēļa”, “Santa” un “Lilit”.

Viens no reklāmas kampaņas elementiem būs arī vides reklāma, kas tiks izvietota Latvijas pilsētās – Rīgā, Daugavpilī, Jelgavā, Jūrmalā, Valmierā, Jēkabpilī, Siguldā, Bauskā, Kuldīgā, Cēsīs, Tukumā, Saldū un Priekulē.

TV, radio un presē pirmais reklāmas cēliens ilgs no 12.augusta līdz 15.septembrim, savukārt otrais cēliens šajos medijos sāksies 15.septembrī un turpināsies līdz 19.septembrim. Savukārt vides reklāmas pirmais cēliens sāksies 25.augustā, bet otrais ilgs no 9. līdz 19.septembrim.

Reklāmas produktu veidošanai atvēlētā summa ir 58 046,66 lati, savukārt paredzamās reklāmas izvietošanas izmaksas medijos ir 154 492,2 lati. Saskaņā ar sarunu procedūru rezultātiem Tautas kampaņas reklāmas produktus veido aģentūra “Bates ADM”, bet par reklāmas izvietošanu medijos atbild aģentūra “OMD Latvia”.

Valsts kancelejas Komunikācijas departaments

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!