Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Aizsardzības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000022632, adrese: Kr.Valdemāra 10/12, Rīga, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335297, 7335171. Fakss: +371-7229150
Kontaktpersona: LR AM Iegādes departamenta valsts pasūtījumu nodaļas vecākā referente Iveta Veļičko, 7335297. E-pasts: iveta.velicko@mod.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: AM2003/143
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
45 |
pretendenta pieredze |
15 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: “Komandējumu organizēšanas pakalpojumi Aizsardzības ministrijas sistēmas iestāžu vajadzībām” uz trijiem kalendārajiem gadiem, 2003.-2006.gadu
CPV kods: 63000000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: “Komandējumu organizēšanas pakalpojumi Aizsardzības ministrijas sistēmas iestāžu vajadzībām” uz trijiem kalendārajiem gadiem, 2003.-2006.gadu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, laikā no plkst. 9: 00 līdz 12: 00 un no 13: 00 līdz 16: 00 līdz: 10.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 31.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, līdz: 10.11.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, 10.11.2003. plkst. 11: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: B/o SIA “Latvijas Universitātes fonds”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003412490, adrese: Basteja bulv. 12, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7227175, 7211462. Fakss: +371-7228661
Kontaktpersona: SIA “Latvijas Universitātes fonds” tehniskais direktors Valdis Briedis, t.7227175. E-pasts: luf@lanet.lv
2. Identifikācijas Nr.: LUF 2003/01
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Pretendenta izvēle pēc iesniegtās darbu tāmes ar viszemāko cenu, kas atbilst konkursa nolikumā norādītajam darba uzdevumam
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: dzīvojamās mājas Rātsupītes ielā 1 renovācijas, ārējo siltumtreses un elektrotīklu rekonstrukcijas darbi
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: renovācijas kopējā platība 1000 kv.m, lietderīgā platība 700 kv.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Rātsupītes 1
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 70 darba dienu laikā pēc līguma parakstīšanas ar konkursa uzvarētāju
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Basteja bulv.12, Rīgā, laikā no plkst. 9: 30 līdz 16: 30 līdz: 23.10.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20, -. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu a/s Latvijas Unibanka Rīdzenes filiāle konta Nr.02-012469746
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 15.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Basteja bulv.12, Rīgā, SIA “Latvijas Universitātes fonds” biroja telpās, līdz: 23.10.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Basteja bulv.12, Rīgā, SIA “Latvijas Universitātes fonds” biroja telpās, 23.10.2003. plkst. 12: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000158236, adrese: Kr.Valdemāra iela 2a, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7022405. Fakss: +371-7022420
Kontaktpersona: Personāla pārvaldes vadītāja vietniece E.Lukina. E-pasts: konkursi@bank.lv
2. Identifikācijas Nr.: LB Nr.2003/65
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
cena |
100 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Latvijas Bankas darbinieku veselības apdrošināšana
CPV kods: 66312000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: 721 darbinieka apdrošināšana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.01.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Latvijas Bankas caurlaižu birojā K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā. Caurlaižu biroja darba laiks: darbadienās no plkst. 8.30 līdz 17.30, piektdienās līdz 16.15 līdz: 25.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 14.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Latvijas Bankā K.Valdemāra 2a (ieeja no Noliktavas ielas) Rīgā, t.7022393, līdz: 25.11.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas Latvijas Bankas apspriežu telpā K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, 25.11.2003. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav
11. Citas ziņas: konkursa nolikumu var saņemt bez maksas.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Valsts nekustamā īpašuma aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 000329475, adrese: Vaļņu iela 28, Rīga, Latvija, LV-1980. Tālruņi: +371-7227344. Fakss: +371-7242818
Kontaktpersona: VNĪA Galvenā grāmatvede Sandra Levita, t.7024643. E-pasts: levita@mail.vnia.lv
2. Identifikācijas Nr.: VNĪA/2003/02/AK-4
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
pretendenta pieredze |
30 |
piedāvātā kvalitāte |
25 |
cena |
45 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: zvērinātu revidentu pakalpojumu iepirkums
CPV kods: 74100000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: skatīt darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VNĪA Rīgā, Vaļņu ielā 28
Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz 01.07.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: VNĪA Rīgā, Vaļņu ielā 28, 210.kab., darba dienās laikā no plkst.9: 00 līdz 17: 00 līdz: 13.10.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 03.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: VNĪA Rīgā, Vaļņu ielā 28, 210.kab., līdz: 13.10.2003. plkst. 15: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: VNĪA Rīgā, Vaļņu ielā 28, 13.10.2003. plkst. 15: 00
11. Citas ziņas: maksa par konkursa nolikumu netiek paredzēta.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BOVAS “P.Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003457109, adrese: Pilsoņu iela 13, Rīga, Latvija, LV-1002. Tālruņi: +371-7069602, 7069549. Fakss: +371-7069661
Kontaktpersona: Medicīnas tehnoloģiju nodaļas vadītājs Uldis Jaspers, t.7069465
2. Identifikācijas Nr.: SKUS 2003/8
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
1) tehniskajās specifikācijās norādītajam līmenim atbilstošu ierīču cena, ieskaitot piegādes un uzstādīšanas izdevumus; 2) pēcgarantijas servisa izmaksas; 3) personāla apmācības izmaksas, ieskaitot speciālās literatūras izmaksas; 4) ierīces un telpas nodošana, licences iegūšana, izmaksas
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: 16 griezumu (16 slices) datortomogrāfa un 1 griezuma (1 slices) datortomogrāfa iegāde
CPV kods: 33000000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: 2 medicīnas ierīces
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: P.Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca, Pilsoņu iela 13, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Pilsoņu iela 13, Rīga, 2.korpusa 1.stāvā, Kancelejā, darba dienās no plkst. 9.00-16.00 līdz: 14.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 100.00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu, saņēmējs - LV 000345710, LUB Āgenskalna fil., konts 03-029467144, bankas kods UNLALV2X - samaksa par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Pilsoņu iela 13, Rīga, 2.korpusa 1.stāvā, Kancelejā, līdz: 14.11.2003. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Pilsoņu iela 13, Rīga, 15.korpusa 1.stāvā, Radioloģijas institūta Konferenču zālē, 14.11.2003. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 10 000 ar iemaksu slimnīcas kontā: LV 000345710, LUB Āgenskalna fil., konts 03-029467144, bankas kods UNLALV2X - piedāvājuma nodrošinājums
11. Citas ziņas: nolikumu elektroniskā veidā var saņemt, pieprasot: juristi@stradini.lv
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības b/o SIA “Rīgas domes autobāze”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40103122134, adrese: Katrīnas dambis 4, Rīga, Latvija, LV-1045. Tālruņi: +371-7320271. Fakss: +371-7325043
Kontaktpersona: direktors Raitis Mazjānis, t.7320271. E-pasts: rd@autobaze.lv
2. Identifikācijas Nr.: RDA 2003/11
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Zemākā cena, kas veidojas no piedāvājuma cenas un atpirkuma summas
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: automašīnu iegāde SIA “Rīgas domes autobāze” vajadzībām
CPV kods: 34100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 16 gab.automašīnas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Katrīnas dambis 4, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 22.01.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Katrīnas dambis 4, Rīga, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00 līdz: 22.10.2003., iepriekš samaksājot: Ls 50.00. Maksājuma veids: skaidrā naudā uzņēmuma kasē vai bankā, norēķinu konts Nr.02-000132501, subkonts Nr.40001550000, Rīgas domes nor.kase, LUB Rīdzenes filiāle, kods UNLALV2X, par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 14.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Katrīnas dambis 4, Rīga, LV-1045, līdz: 22.10.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Katrīnas dambis 4, Rīga, 22.10.2003. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 10 000 bankas vai apdrošināšanas sabiedrības veidā.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO SIA “Olimpiskais centrs “Ventspils””, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003245964, adrese: Sporta iela 7/9, Ventspils, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3622587, 9186842. Fakss: +371-3621977
Kontaktpersona: būvuzraudze Mārīte Pastore, mob.9186842. E-pasts: marite@ocventspils.lv
2. Identifikācijas Nr.: OC 03/05
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
52 |
cena |
48 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: daudzfunkcionālās sporta zāles un tai pieguļošās teritorijas labiekārtojuma skiču un tehniskā projekta izstrāde Ventspilī, Tārgales ielā 5a
CPV kods: 74000000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: skiču un tehniskais projekts
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspilī, Tārgales ielā 5a
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 02.02.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: BO SIA “Olimpiskais centrs “Ventspils”” lietvedībā, Sporta iela 7/9, Ventspils, LV-3600, laikā no plkst.8: 00 līdz 17: 00 līdz: 30.10.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: skaidrā naudā BO SIA “Olimpiskais centrs “Ventspils”” kasē, Sporta iela 7/9, Ventspils, LV-3600
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: BO SIA “Olimpiskais centrs “Ventspils”” sekretārei, Sporta iela 7/9, Ventspilī, līdz 30.10.2003. plkst.11: 00 un no 12: 00 līdz 14: 00 Ventspils pilsētas domē Jūras ielā 36, Ventspilī, līdz: 30.10.2003. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jūras ielā 36, Ventspilī, Ventspils pilsētas domē, 30.10.2003. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājums ir Ls 500 (pieci simti latu).
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rojas ostas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000338814, adrese: Ostas iela 1, Roja, Talsu rajons, Latvija, LV-3264. Tālruņi: +371-3269957, 9458957. Fakss: +371-3291128
Kontaktpersona: ostas pārvaldnieks Osvalds Bergans, 3269957
2. Identifikācijas Nr.: RoOP 2003/03
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
4. un 6.kategorijas grunts izstrādes izmaksas, akmeņu izcelšanas un ierakšanas izmaksas. 100 stundu dīkstāvju izmaksas
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Rojas ostas akvatorijas un ūdens pieejas ceļa padziļināšanas darbi
CPV kods: 45200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: 106000 kub.m grunts
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rojas ostas akvatorija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.05.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: ostas pārvaldē Ostas ielā 1, Rojā, laikā no plkst. 8: 00 līdz 17: 00 līdz: 21.10.2003., iepriekš samaksājot: Ls 100,-. Maksājuma veids: skaidrā naudā
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 13.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rojas ostas pārvaldē Ostas ielā 1, Rojā, līdz: 21.10.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rojas ostas pārvaldē Ostas ielā 1, Rojā, 21.10.2003. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 20000,- bankas vai apdrošināšanas kompānijas garantijas veidā.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Pārtikas un veterinārā dienesta Kuldīgas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000015715, adrese: “Pilenieki”, Rumbas pagasts, Kuldīgas rajons, Latvija, LV-3301. Tālruņi: +371-3322824, 9254741. Fakss: +371-3322824
Kontaktpersona: vadītāja Ārija Krievāne, t.3322824, 9254741. E-pasts: kuldigavp@ pvd.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: ZM, PVD, KP 03/01
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
60 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Pārtikas un veterinārā dienesta Kuldīgas pārvaldes biroja telpu noma Kuldīgā
CPV kods: 93000000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: biroja telpu noma vienkopus ēkas pirmajā vai otrajā stāvā, 150 - 180 kvadrātmetri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Kuldīgas pilsēta, centrs
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rumbas pagasta “Pileniekos”, Pārtikas un veterinārā dienesta Kuldīgas pārvaldē, darba dienās laikā no plkst.9: 00 līdz plkst.16: 00 līdz: 20.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rumbas pagasta “Pileniekos” Pārtikas un veterināra dienesta Kuldīgas pārvaldē, līdz: 20.10.2003. plkst. 12: 30
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kuldīgas rajona Rumbas pagasta “Pileniekos”, Pārtikas un veterinārā dienesta Kuldīgas pārvaldē, 20.10.2003. plkst. 12: 30
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: netiek paredzēts
11. Citas ziņas: nomas noteikumi: telpu kopējā platība 150-180 kvadrātmetri, t.sk. vadītāja kabinets 25-30 kvadrātmetri, vadītāja vietnieka kabinets, sekretāres - referentes kabinets vai darba vieta, grāmatvedības kabinets ar 2 darba vietām, darba zona 3 pārtikas inspektoriem, darba zona 3 veterinārajiem inspektoriem, apmeklētāju pieņemšanas zona, laboratorijas materiāla pieņemšanas telpa, arhīva telpa, sanitārais mezgls ar 2 tualetēm un dušas telpu, palīgtelpa inspektoru aprīkojuma uzglabāšanai, zona kafijas pauzēm; Ēkā jābūt pieejamām zālēm konferencēm un sanāksmēm līdz 50 vietām; Biroja telpām jābūt vienkopus ēkas pirmajā vai otrajā stāvā ar divām ieejām; Birojam jābūt pieejamam cilvēkiem ar kustību traucējumiem; Jānodrošina ērta autotransporta piebraukšana un vismaz 3 automašīnu stāvvietas; Biroja telpām jāatrodas pilsētas centrā, rajonā starp Pilsētas laukumu, Mucenieku ielu, Kalna ielu, Policijas ielu, Ventspils ielu, Grants ielu.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Valsts meži”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-7602075, 7805075. Fakss: +371-7808806
Kontaktpersona: apaļkoksnes piegādes izpilddirektors Andris Insbergs, t.7805075. E-pasts: a.insbergs@lvm.lv
2. Identifikācijas Nr.: VAS LVM CA/2003/73/ak
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
cena |
95 |
pretendenta pieredze |
5 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: kokmateriālu sagatavošana kailcirtē un meža kopšana, izstrādājot krājas kopšanas cirtes un sagatavoto kokmateriālu pievešana līdz ceļam
CPV kods: 77200000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: 850 000 kub.m, kas tiek sadalīts šādās iepirkuma daļās: Mērsraga - 65 000 kub.m; Mētru - 65 000 kub.m; Usmas - 60 000 kub.m; Alsungas - 60 000 kub.m; Kandavas - 70 000 kub.m; Misas - 60 000 kub.m; Garozas - 55 000 kub.m; Silvas - 70 000 kub.m; Madonas - 55 000 kub.m; Rūjienas - 65 000 kub.m; Ogres - 55 000 kub.m; Kokneses - 60 000 kub.m; Sēlpils - 55 000 kub.m; Ropažu - 55 000 kub.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas teritorija, atbilstoši iepirkuma daļām
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2004. - 15.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kristapa ielā 30, Rīgā, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 30 līdz: 17.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 07.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kristapa ielā 30, Rīgā, līdz: 17.11.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kristapa ielā 30, Rīgā, 17.11.2003. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājum (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts
11. Citas ziņas: ar konkursa nolikumu var iepazīties Pasūtītāja mājas lapā http: //www.lvm.lv; Konkursa norises skaidrošanai iepirkuma komisija rīko ieinteresēto personu sanāksmes: 2003.gada 2.oktobrī plkst.13: 00 Tukuma rajonā, Tumes pagastā (Jaunmoku pils telpās) un 2003.gada 14.oktobrī plkst.13: 00 Cēsīs, Vienības laukumā 1 (Danlat-group hotel telpās).
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Jelgavas pilsētas pašvaldības uzņēmums “Jelgavas pilsētas slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 41703007038, adrese: Brīvības bulvāris 6, Jelgava, Latvija, LV-3002. Tālruņi: +371-3027606. Fakss: +371-3027606
Kontaktpersona: direktors, galvenais ārsts Andris Ķipurs, t.3027606. E-pasts: jelgslim@apollo.lv
2. Identifikācijas Nr.: JPS No.2003/03
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Rentgenogrāfijas iekārtas cena ar piegādi un nodokļiem
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: rentgenogrāfijas iekārtas piegāde p/u Jelgavas pilsētas slimnīca
CPV kods: 33000000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: vienas rentgenogrāfijas iekārtas piegāde
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jelgavā, Brīvības bulvārī 6
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jelgavā, Brīvības bulvārī 6, laikā no plkst.8: 00 līdz 16: 00 līdz: 15.10.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 07.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Jelgavā, Brīvības bulvārī 6, līdz: 15.10.2003. plkst. 9: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jelgavā, Brīvības bulvārī 6, 15.10.2003. plkst. 9: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājum (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000049834, adrese: Maskavas iela 5, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7075824. Fakss: +371-7223542
Kontaktpersona: VUGD nod.priekšnieks V.Rušenieks, 7075846. E-pasts: vitalijs.rusenieks@vugd.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: IeM VUGD 2003/280
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Cena latos ar visiem valsts un pašvaldību noteiktajiem nodokļiem un nodevām, ieskaitot piegādes izmaksas
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ugunsdzēsēju aizsargzābaki
CPV kods: 18121000-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: 3000 pāri aizsargzābaku
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 23.12.2003.
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Maskavas ielā 5, Rīgā, Latvijā, VUGD 36.kab. vai 35.kab., laikā no plkst.9: 00 līdz 16: 00 līdz: 24.10.2003., iepriekš samaksājot: Ls 30. Maksājuma veids: Latvijas Banka, kods LACBLV2X, subkonta Nr.1060001219 “citi ieņēmumi”, saņēmējs Valsts kase, reģ.Nr.90000050138, konts Nr.000361101
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 16.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Maskavas ielā 5, Rīgā, Latvijā, VUGD 36.kab., līdz: 24.10.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Maskavas ielā 5, Rīgā, Latvijā, VUGD, 24.10.2003. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: bankas garantija 2% apjomā no kopējā finansiālā piedāvājuma
11. Citas ziņas: nolikumu izsniedz darba dienās no 9: 00-12: 00 un no 13: 00-16: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Jelgavas pilsētas pašvaldības uzņēmums “Jelgavas pilsētas slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 41703007038, adrese: Brīvības bulvāris 6, Jelgava, Latvija, LV-3002. Tālruņi: +371-3027606. Fakss: +371-3027606
Kontaktpersona: direktors, galvenais ārsts Andris Ķipurs, t.3027606. E-pasts: jelgslim@apollo.lv
2. Identifikācijas Nr.: JPS No.2003/04
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Ultrasonogrāfa cena ar piegādi un nodokļiem
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ultrasonogrāfa piegāde p/u Jelgavas pilsētas slimnīcai
CPV kods: 33000000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: viena ultrasonogrāfa piegāde
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jelgava, Brīvības bulvāris 6
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jelgavā, Brīvības bulvārī 6, laikā no plkst. 8: 00 līdz 16: 00 līdz: 15.10.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 07.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Jelgavā, Brīvības bulvārī 6, līdz: 15.10.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jelgavā, Brīvības bulvārī 6, 15.10.2003. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Valsts meži”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-7602075, 7805075. Fakss: +371-7808806
Kontaktpersona: apaļkoksnes piegādes izpilddirektors Andris Insbergs, t.7805075. E-pasts: a.insbergs@lvm.lv
2. Identifikācijas Nr.: VAS LVM CA/2003/74/ak
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
cena |
95 |
pretendenta pieredze |
5 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: sagatavoto apaļo kokmateriālu iekraušana un transportēšana no augšgala krautuvēm līdz pasūtītāja norādītajām piegādes vietām, kā arī to izkraušana
CPV kods: 60100000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: 850 000 kub.m, kas tiek sadalīts šādās iepirkuma daļās: Raņķupes - 50 000 kub.m; Usmas - 50 000 kub.m; Kandavas - 50 000 kub.m; Engures - 50 000 kub.m; Misas - 50 000 kub.m; Garozas - 50 000 kub.m; Birzgales - 50 000 kub.m; Ogres - 50 000 kub.m; Madlienas - 50 000 kub.m; Kokneses - 50 000 kub.m; Madonas - 50 000 kub.m; Gaigalavas - 50 000 kub.m; Pededzes - 50 000 kub.m; Silvas - 50 000 kub.m; Rūjienas - 50 000 kub.m; Valmieras - 50 000 kub.m; Mazsalacas - 50 000 kub.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas teritorija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2004.-31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Kristapa ielā 30, Rīgā, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 30 līdz: 17.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 07.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kristapa ielā 30, Rīgā, līdz: 17.11.2003. plkst. 15: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kristapa ielā 30, Rīgā, 17.11.2003. plkst. 15: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts
11. Citas ziņas: ar konkursa nolikumu var iepazīties Pasūtītāja mājas lapā http: //www.lvm.lv; Konkursa norises skaidrošanai iepirkuma komisija rīko ieinteresēto personu sanāksmes: 2003.gada 2.oktobrī plkst.15: 00 Tukuma rajonā, Tumes pagastā (Jaunmoku pils telpās) un 2003.gada 14.oktobrī plkst.15: 00 Cēsīs, Vienības laukumā 1 (Danlat-group hotel telpās).
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001264550, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7321752. Fakss: +371-7223148
Kontaktpersona: Pašvaldību informatizācijas departamenta pārvaldes vecākais referents Aivars Ērglis, t.781228, 6434004. E-pasts: aivars.erglis@raplm.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: RAPLM 2003/036
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
60 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pašvaldību vienotās Informāciajs sistēmas (PVIS) centrālā datu centra izveide, kas ilgterminā nodrošinās un sniegs pakalpojumu PVIS dalībniekiem
CPV kods: 64216110-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar doto darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: serveru un pārējo tehnoloģisko iekārtu izvietošanas vieta, ko piedāvā pretendents
Paredzamā līguma izpildes termiņš: seši mēneši no līguma parakstīšanas brīža
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Raiņa bulvārī 4, Rīgā, Latvija, LV-1050, 303.kabinetā, laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 27.10.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 17.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Raiņa bulvārī 4, Rīgā, Latvija, LV-1050, 303.kabinetā, līdz: 27.10.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Raiņa bulvārī 4, Rīgā, Latvija, LV-1050, 306.kabinetā, 27.10.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Ārlietu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000069065, adrese: Brīvības bulvāris 34, Rīga, Latvija, LV-1395. Tālruņi: +371-7016210, 7220079. Fakss: +371-7828121, 7282882
Kontaktpersona: ĀM Informācijas tehnoloģiju departamenta direktors Ilmārs Kamarūts, t.7016213, mob.t.9211004. E-pasts: ilmars.kamaruts@mfa.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: ĀM 2003/361
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte (projekta realizācijas |
60 |
koncepcija; tehnoloģiskā risinājuma |
|
apraksts; uzturēšanas un servisa nosacījumi; |
|
projekta organizācijas apraksts un laika plāns; |
|
pieredze līdzīga apjoma un rakstura projektos; |
|
uzņēmuma iekšējā kvalitātes nodrošināšana un kontrole) |
|
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: dokumentu pārvaldības informācijas sistēmas piegāde un ieviešana
CPV kods: 72263000-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 (viena) dokumentu pārvaldības sistēmas piegāde un ieviešana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Brīvības bulvāris 36
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: LR Ārlietu ministrijā (caurlaižu izsniegšanas postenī) Brīvības bulvārī 36, Rīgā, laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 19.11.2003. Maksājuma veids: bez maksas
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 10.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: LR Ārlietu ministrijā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, Īpašuma un loģistikas nodaļā, 152.kabinetā, līdz: 19.11.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: LR Ārlietu ministrijā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, 19.11.2003. plkst. 11: 00.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Veselības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001474921, adrese: Baznīcas iela 25, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043755. Fakss: +371-7043751
2. Identifikācijas Nr.: VM 2003/13/1
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.09.2003.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: datortehnikas piegāde Veselības ministrijas vajadzībām: 20 sistēmbloku, 20 monitoru, 3 galda lāzerprinteru, 5 galda tintes printeru, 1 videoprojektora un 3 portatīvo datoru piegāde
CPV kods: 72500000-0
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: viens mēnesis no līguma noslēgšanas brīža
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Datakom” |
K.Ulmaņa gatve 2 (7.stāvs) Rīga, LV - 1004 |
Ls 19634,43 |
Kopā: |
Ls 19634,43 |
10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.09.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Veselības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001474921, adrese: Rīga, Baznīcas iela 25, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043755. Fakss: +371-7043751
2. Identifikācijas Nr.: VM 2003/31
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 10.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.09.2003.
5. Iepirkuma metode: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Veselības ministrijas elektroniskās lietvedības sistēmas funkcionalitātes uzlabošana
CPV kods: 72200000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2 mēneši no līguma parakstīšanas
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “IT Alise” |
Brīvības iela 68 |
2371.80 (ar PVN) |
Kopā: |
2371.80 (ar PVN) |
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.09.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: valsts akciju sabiedrība “Latvijas Valsts meži”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-7805015, 7602075. Fakss: +371-7805430
2. Identifikācijas Nr.: VAS LVM CA/2003/11/ak
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 10.03.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.09.2003.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: VAS “Latvijas Valsts meži” valdījumā esošo zemju reģistrācija zemesgrāmatā
CPV kods: 70332100-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 22.10.2004.,2005
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 17
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
1.sadaļa - SIA “Latio” |
Rīga, Brīvības bulvāris 21 |
Ls 135709.13 |
2.sadaļa - SIA “Latio” |
Rīga, Brīvības bulvāris 21 |
Ls 208214.43 |
3.sadaļa - SIA “Latio” |
Rīga, Brīvības bulvāris 21 |
Ls 193459.50 |
4.sadaļa - SIA “Birojs NEKI” |
Rīga, J.Grestes iela 14 |
Ls 148264.64 |
5.sadaļa - SIA “Birojs NEKI” |
Rīga, J.Grestes iela 14 |
Ls 161265.88 |
6.sadaļa - SIA “Latio” |
Rīga, Brīvības bulvāris 21 |
Ls 387469.03 |
7.sadaļa - SIA “Hipotēku bankas nekustamā īpašuma aģentūra” |
Rīga, Elizabetes iela 41/43 |
Ls 117856.23 |
8.sadaļa - SIA “Hipotēku bankas nekustamā īpašuma aģentūra” |
Rīga, Elizabetes iela 41/43 |
Ls 165281.67 |
9.sadaļa - SIA “Birojs NEKI” |
Rīga, J.Grestes iela 14 |
Ls 426332.82 |
10.sadaļa - SIA “Hipotēku bankas nekustamā īpašuma aģentūra” |
Rīga, Elizabetes iela 41/43 |
Ls 99609.19 |
Kopā: |
Ls 2043462.52 |
10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 22.09.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts robežsardzes Galvenā pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000086402, adrese: Rūdolfa iela 5, Rīga, Latvija, LV-1012. Tālruņi: +371-7075650. Fakss: +371-7075600
2. Identifikācijas Nr.: IeM, VRS GP Nr.2003/09
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 23.07.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.09.2003.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: speciālais apģērbs, aizsarglīdzekļi, inventārs
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2003.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
A/S “Lord`s & Co” |
Augļu iela 11, Rīga, LV-1002 |
Lote 5.3.2. - 50232.60 Ls |
SIA “Neja & Ko” |
Kr.Barona 119, Rīga, LV-1012 |
Lote 5.3.3. - 13780.00 Ls |
SIA “Neja & Ko” |
Kr.Barona 119, Rīga, LV-1012 |
Lote 5.3.5. - 10080.00 Ls |
SIA “Neja & Ko” |
Kr.Barona 119, Rīga, LV-1012 |
Lote 5.3.6. - 7146.00 Ls |
SIA “Neja & Ko” |
Kr.Barona 119, Rīga, LV-1012 |
Lote 5.3.7. - 5400.00 Ls |
SIA “Neja & Ko” |
Kr.Barona 119, Rīga, LV-1012 |
Lote 5.3.8. - 12582.00 Ls |
SIA “Neja & Ko” |
Kr.Barona 119, Rīga, LV-1012 |
Lote 5.3.9. - 5900.00 Ls |
SIA “Neja & Ko” |
Kr.Barona 119, Rīga, LV-1012 |
Lote 5.3.10. - 9000.00 Ls |
Kopā: |
114120.60 Ls |
10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.09.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001427791, adrese: Alberta ielā 13, Rīgā, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7356161. Fakss: +371-7331150
2. Identifikācijas Nr.: KNAB 2003/47
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 29.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 22.09.2003.
5. Iepirkuma metode: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: pretkorupcijas izglītojoši informatīva raidījuma izveidošana Latvijas Televīzijā, 3 raidījumi, 1 raidījuma hronometrāža 25 minūtes
CPV kods: 92220000-9
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz 2003.gada beigām
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
VB SIA “Latvijas Televīzija” |
Zaķusalas krastmala 3, Rīga, LV-1509 |
Ls 4000.00 |
Kopā: |
Ls 4000.00 |
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.09.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Liepājas pilsētas pašvaldības SIA “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 42103017215, adrese: Ūliha iela 44, Liepāja, Latvija, LV-3401. Tālruņi: +371-3480965, 3480766. Fakss: +371-3407288
2. Identifikācijas Nr.: KP 2003/46
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 28.07.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 24.09.2003.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Liepājas Latviešu biedrības nama koncertzāles un vestibila rekonstrukcija
CPV kods: 45262700-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.02.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
A/S “U.Pīlēna birojs” |
Strautu iela 1/5, Liepāja, LV-3401 |
375 745.42 |
Kopā: |
375 745.42 |
10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu, piedāvājums ir nepamatoti lēts
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 25.09.2003.
13. Cita informācija: komisija ar septiņām balsīm “par” nolemj: 1.saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 21.panta 2.punktu izslēgt vienu pretendentu no turpmākas dalības iepirkuma procesā, jo pretendenta iesniegtā papildu informācija atbilstoši iepriekš minētā likuma 19.panta 2.punktam ir vispārīga un nenorāda uz īpašu, tikai šim uzņēmumam pieejamu tirgu un tehnoloģijām, kas pamato cenas pazeminājumu; 2.piešķirt tiesības slēgt pašvaldības pasūtījuma līgumu ar a/s “U.Pīlēna birojs”.