Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils pilsētas domes Sociālās palīdzības centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000078547, adrese: Vienības iela 8, Daugavpils, Latvija, LV-5401. Tālruņi: +371-5423700. Fakss: +371-5425692
Kontaktpersona: Vladimirs Mikuckis, jurists, 5423201
2. Identifikācijas Nr.: DPD SPC 2003/03
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
cena |
100 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ēdināšanas pakalpojumu sniegšana trūcīgajām ģimenēm
Paredzamā iepirkuma apjoms: 350 cilvēki mēnesī
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Daugavpilī, Vienības ielā 8, 1.kabinetā, laikā no plkst.8: 00 līdz 13: 00 līdz: 07.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 30.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Daugavpilī, Vienības ielā 8, 1.kabinetā, līdz: 07.11.2003. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Daugavpilī, Vienības ielā 8, 1.kabinetā, 07.11.2003. plkst. 13: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Latvijas Jūras administrācija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003022705, adrese: Trijādības iela 5, Rīga, Latvija, LV-1048. Tālruņi: +371-7062101, 7062103, 7062110. Fakss: +371-7860082
Kontaktpersona: JA ekonomiste Aija Liepiņa, t.7062103. E-pasts: aija@lja.bkc.lv
2. Identifikācijas Nr.: JA 2003/04
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
0,6 |
cena |
0,4 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: par darbinieku veselības apdrošināšanu 2004.gadam
CPV kods: 66312000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: 110 darbinieku veselības apdrošināšana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 09.01.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Trijādības iela 5, Rīga, 201.telpā, laikā no plkst. 8: 00 līdz 16: 45 (piektdienās līdz 15: 30) līdz: 30.10.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Trijādības iela 5, Rīga, kab.201, LV-1048, līdz: 30.10.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Trijādības iela 5, Rīga, kab.205, LV-1048, 30.10.2003. plkst. 10: 00
11. Citas ziņas: samaksa par nolikumu netiek noteikta.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Latvijas Jūras administrācija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003022705, adrese: Trijādības iela 5, Rīga, Latvija, LV-1048. Tālruņi: +371-7062101, 7062103, 7062110. Fakss: +371-7860082
Kontaktpersona: JA Galvenais inženieris Armands Bankovs, t.7062104. E-pasts: armands@lja.bkc.lv
2. Identifikācijas Nr.: JA 2003/05
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Piedāvājuma novērtējums abām preču grupām S tiks aprēķināts, izmantojot formulu: S=a-(axn1)+b-(bxn2), kur a - viena litra A95E markas benzīna cena; b - viena litra dīzeļdegvielas cena; n1 - piedāvātā atlaide procentos A95E markas benzīnam; n2 - piedāvātā atlaide procentos dīzeļdegvielai
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: par degvielas iegādi ar degvielas kartēm
CPV kods: 23100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: A95 markas benzīns - 15 000 litri, dīzeļdegviela - 35 000 litri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija, Igaunija, Lietuva, Vācija, Polija, Somija, Zviedrija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Trijādības iela 5, Rīga, kab.201., laikā no plkst.8: 00 līdz 16: 45 (piektdienās līdz 15: 30) līdz: 05.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 28.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Trijādības iela 5, Rīga, kab.201, līdz: 05.11.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Trijādības iela 5, Rīga, kab.205, 05.11.2003. plkst. 10: 00
11. Citas ziņas: samaksa par nolikumu netiek noteikta.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003373935, adrese: Lāčplēša iela 70a, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7013663. Fakss: +371-7011812
Kontaktpersona: Olita Auziņa, fakss 7011813, adrese: Lāčplēša iela 70a, 102.kab., Rīga, LV-1011
2. Identifikācijas Nr.: VSAA-01/2003/0243
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Tehniskajās specifikācijās izvirzītajām prasībām atbilstošas izmaksas
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: kopējamo aparātu un dokumentu smalcinātāju iegāde
CPV kods: 30100000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: iepirkuma priekšmetam ir divas daļas: 1.Kopējamo aparātu iegāde; 2. Dokumentu smalcinātāju iegāde; Paredzamā iepirkuma apjoms: 29 kopējamie aparāti; 33 dokumentu smalcinātāji
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: 1. Kopējamie aparāti - 24 VSAA teritoriālajās filiālēs; 2.Dokumentu smalcinātāji - 33 VSAA teritoriālajās filiālēs
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 3 (trīs) nedēļas no līguma noslēgšanas brīža
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: BO VAS “Valsts sociālās apdrošināšnas aģentūra” (VSAA) Rīgā, Lāčplēša ielā 70a, 102.kabinetā, Olitai Auziņai, laikā no plkst. 08: 30 līdz 12: 30 un no 13: 00 līdz 17: 00 līdz: 06.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 50.00. Maksājuma veids: maksa par nolikumu samaksājama, pārskaitot to uz sekojošu kontu: Nodokļu maksātāja reģ.Nr.40003373935, Valsts kase, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, Norēķinu konts 000361101, subkonts 91850000000
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 29.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: BO VAS “Valsts sociālās apdrošināšnas aģentūra” (VSAA) Rīgā, Lāčplēša ielā 70a, 102.kabinetā, Olitai Auziņai, līdz: 06.11.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: BO VAS “Valsts sociālās apdrošināšnas aģentūra” (VSAA) Rīgā, Lāčplēša ielā 70a, 301.kabinetā, 06.11.2003. plkst. 12: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: kopā ar piedāvājumu jāiesniedz Piedāvājuma nodrošinājums šādā apmērā: Ls 1000 (viens tūkstotis lati) - 1.iepirkuma priekšmeta daļai - kopējamo aparātu iegādei; - Ls 300 (trīs simti latu) - 2.iepirkuma priekšmeta daļai – dokumentu smalcinātāju iegādei; Ja pretendents iesniedz piedāvājumu par abām iepirkuma priekšmeta daļām, tad piedāvājuma nodrošinājuma apmērs ir attiecīgo iepirkuma priekšmetu daļu Piedāvājuma nodrošinājuma summa.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Ieslodzījuma vietu pārvaldes Centrālcietums, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000460816, adrese: Mazā Matīsa iela 3, Rīga, Latvija, LV-1009. Tālruņi: +371-7276069. Fakss: +371-7297967
Kontaktpersona: priekšnieka vietnieks Vitālijs Makaļskis, t.7276069
2. Identifikācijas Nr.: TM IeVP CC 2003/29
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Piedāvājums ar viszemāko cenu, kas atbilst nolikumā minētajām prasībām un specifikācijai
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: kanalizācijas posmu nomaiņa Centrālcietumā
CPV kods: 45232410-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: būvdarbu apjoms nolikuma pielikumā - specifikācijā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Centrālcietums, Mazā Matīsa iela 3, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 22.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Centrālcietums, Mazā Matīsa iela 3, Rīga, 18.kabinetā, laikā no plkst. 8: 00 līdz 16: 30 līdz: 27.10.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 17.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Centrālcietums, Mazā Matīsa iela 3, Rīga, 1.kabinetā, līdz: 27.10.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Centrālcietums, Mazā Matīsa iela 3, Rīga, aktu zālē, 27.10.2003. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts
11. Citas ziņas: saskaņā ar konkursa nolikuma punktiem 1.8.1. Pretendents uzņemas atbildību par tehniskās dokumentācijas satura izpaušanu trešajām personām; 1.8.2. Konkursa nolikuma saņemšanai jāiesniedz: pilnvara tehniskās dokumentācijas saņemšanai un garantijas vēstule ar norādi, ka pretendents apņemas piedāvājumu atvēršanas dienā atgriezt saņemto tehnisko dokumentāciju.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils Universitāte, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000065985, adrese: Vienības 13, Daugavpils, Latvija, LV-5400. Tālruņi: +371-5422180, 5422922. Fakss: +371-5422890
Kontaktpersona: izpilddirektors Aivars Kehris, 5422922. E-pasts: dau@dau.lv
2. Identifikācijas Nr.: IZM DU 2003/12
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Preces cena ietver visus izdevumus, kas saistīti ar preces izgatavošanu un/vai piegādi (atmuitošana, transportēšana, uzstādīšana, garantijas apkalpošana u.c.) un nodokļus
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: mēbeļu iegāde
CPV kods: 36100000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: krēsli - 405, auditorijas galdi - 94, datoru galdi - 40, rakstāmgaldi - 9, plaukti - 12
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils, Parādes iela 1, Vienības iela 13, Saules iela 1/3
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 18.11.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Daugavpilī, Vienības ielā 13 - 220 vai 221, darba dienās laikā no plkst.9: 00-12: 00 un 13: 00-16: 00 (27.10.2003. līdz 12: 00) līdz: 27.10.2003., iepriekš samaksājot: Ls 10.00. Maksājuma veids: konkursa nolikuma maksu var veikt Daugavpils Universitātes kasē Vienības ielā 13, Daugavpilī, darba dienās no plkst. 9: 00 līdz 16: 00, var pārskaitīt ar maksājuma uzdevumu: saņēmējs: Daugavpils Universitāte PVN maksātāja Nr. 90000065985, konts Nr.21523003010, kor.konts Nr.000361101, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, ar norādi “Par konkursa nolikumu”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 17.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Daugavpilī, Vienības ielā 13 - 220 vai 221, darba dienās laikā no plkst.9: 00-12: 00 un 13: 00-16: 00 līdz: 27.10.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Vienības ielā 13 - 221, DU Senāta sēžu zālē, Daugavpilī, 27.10.2003. plkst. 12: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: bankas garantija Ls 1500 apmērā
11. Citas ziņas: lai iepazītos ar konkursa nolikumu vai to saņemtu, lūdzam iepriekš pieteikties pa tālruni 5422180 vai 5422922.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000064250, adrese: Brīvības iela 49/53, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7037022. Fakss: +371-7037023
Kontaktpersona: RDITC informācijas sistēmu inženiere Dace Spāre-Dūdele, t.7037024. E-pasts: dace.spare@rcc.lv
2. Identifikācijas Nr.: RDITC 2003/19
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
10 |
cena |
90 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Oracle DBVS uzturēšanas un konsultāciju pakalpojumi
CPV kods: 72253000-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: Oracle DBVS uzturēšanas un konsultāciju pakalpojumu sniegšana saskaņā ar darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 19.01.2008.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, 18.kabinetā, pirmdienās no plkst 8: 30 līdz 12: 00 un no plkst 12: 30 līdz 17: 00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst. 8: 15 līdz 12: 00 un no 12: 30 līdz 17: 00, piektdienās no plkst.8: 15 līdz 12: 00 un no 12: 30 līdz 16: 00 līdz: 07.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: pārskaitījums Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centra kontā a/s “Latvijas Unibanka” Centra fil., norēķinu konts 02-010130810, subkonts 20100001370, kods UNLALV2X
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 30.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, 18.kabinetā, līdz: 07.11.2003. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, konferenču zālē, 07.11.2003. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: bankas garantija 2 000 Ls apmērā
11. Citas ziņas: lai iepazītos ar nolikumu vai to saņemtu, lūdzam iepriekš pieteikties pa t.7037024.
Paziņojums par atklāta konkursa nolikumā izdarītajiem grozījumiem
1. Pasūtītāja nosaukums: Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001475221, adrese: Baznīcas iela 25, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043700, 7043702. Fakss: +371-7043701
Kontaktpersona: direktora vietnieks ārstniecības pakalpojumu jautājumos Z.Lasovskis, t.7043702. E-pasts: zigurds.lasovskis@voava.lv
2. Identifikācijas Nr.: VOAVA 2003/27
3. Sākotnējās publikācijas datums interneta tīklā: 08.09.2003.
4. Sākotnējās publikācijas datums laikrakstā ‘’Latvijas Vēstnesis’’: 11.09.2003.
5. Nolikuma punkti, kuros izdarīti grozījumi: nolikuma 8., 13. un 14. punkti, nolikuma 1. pielikuma 3.un 6.punkti
6. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji: piedāvājuma izvēles kritērijs ir viszemākā cena, kas atbilst nolikumā minētajiem izvēles kritērijiem un tehniskajām specifikācijām. Preces cena ietver visus izdevumus, kas saistīti ar preces piegādi (transportēšana un apdrošināšana u.c.)
7. Paredzamā iepirkuma priekšmets: kohleārie implanti
CPV kods: 33185200-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: astoņi kohleārie implanti
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
8. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.12.2004.
9. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīga, Baznīcas iela 25, LV-1010, pie lietvedības sekretāres, 4.stāvā, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 15 līdz: 22.10.2003., iepriekš samaksājot: Ls 10,-. Maksājuma veids: pārskaitījums - Valsts kase, reģistrācijas Nr.90000050138, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts Nr.000361101, subkonts Nr.10600012109
10. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 14.10.2003.
11. Piedāvājums jāiesniedz: Rīga, Baznīcas iela 25, LV-1010, pie lietvedības sekretāres, līdz: 22.10.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīga, Baznīcas iela 25, LV-1010, 303.telpā, 22.10.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Pārtikas un veterinārā dienesta Valsts veterinārmedicīnas diagnostikas centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000010050, adrese: Lejupes iela 3, Rīga, Latvija, LV-1076. Tālruņi: +371-7620604, 7808970. Fakss: +371-7620434
Kontaktpersona: jautājumos, kas saistās ar atklāta konkursa priekšmetu - komisijas priekšsēdētāja, Pārtikas un veterinārā dienesta Valsts veterinārmedicīnas diagnostikas centra direktora vietniece dzīvnieku slimību diagnostikas jomā - Ieva Rodze, t.7620604; juridiskos jautājumos - Pārtikas un veterinārā dienesta Valsts veterinārmedicīnas diagnostikas centra Juridiskās daļas vadītāja Inese Gaidele, t.7808970. E-pasts: ieva@vvdc.lv; inese.gaidele@vvdc.lv
2. Identifikācijas Nr.: ZM PVD VVMDC 03/07
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
preces cena (ieskaitot PVN 9%) ar piegādes izmaksām
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: diagnostiskie reaģenti dzīvnieku TSE diagnostikai
CPV kods: 24421140-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: 112 komplekti
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Valsts veterinārmedicīnas diagnostikas centrs, Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076, laikā no plkst.9: 00 līdz 16: 00 līdz: 01.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 21.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076, līdz: 01.12.2003. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076, 01.12.2003. plkst. 13: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts policija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000099040, adrese: Brīvības iela 61, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7075433. Fakss: +371-7075093
Kontaktpersona: biroja priekšnieks Pāvels Gajevskis, 7075436. E-pasts: gpavels@vp.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: IeM VP 2003/59
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Atsevišķi par katru loti, ņemot vērā izstrādājumu tehniskos rādītājus, specifikāciju un komplektāciju
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: speciālās tehnikas iegāde Kriminālpolicijai
CPV kods: 32000000-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: termovizors; fibroskops; video montāžas galds; video raidītājs; video monitoringa aparatūra; kustībā esošu objektu noteikšanas sistēma
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Brīvības iela 61, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Brīvības iela 61, Rīga, 238., 237.kab., laikā no plkst.9: 00 līdz 17: 00 (10.11.2003. līdz plkst.14: 00) līdz: 07.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 31.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Brīvības iela 61, Rīga 540.kab., līdz: 10.11.2003. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Brīvības iela 61, Rīga, 413.kab., 10.11.2003. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Jelgavas pilsētas pašvaldības aģentūra “Pilsētsaimniecība”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001282486, adrese: Lielā iela 11, Jelgava, Latvija, LV-3001. Tālruņi: +371-3005525, 3005583. Fakss: +371-3005525
Kontaktpersona: ielu ekspluatācijas inženieris Jānis Lange, 3005525. E-pasts: ppap@dome.jelgava.lv
2. Identifikācijas Nr.: AP2003/050-K
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
60 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ziemas uzturēšanas darbi Jelgavas pilsētas tranzīta ielām
CPV kods: 90200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: Jelgavas pilsētas tranzīta ielas 5,8 km un 19,1 km garumā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jelgava
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.05.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jelgavā, Lielā ielā 11, 104.kabinetā, darbadienās: pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 19.00; otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst.8.00 līdz 17.00, piektdienās no plkst.8.00 līdz 14.30; pusdienas pārtraukums no plkst.12.00 līdz 13.00, līdz: 29.10.2003., iepriekš samaksājot: Ls 10,-. Maksājuma veids: kontā Nr.50001003121, saņēmējs - JPPA “Pilsētsaimniecība”, A/s “Latvijas Unibanka” Jelgavas filiāle, kods UNLALV2X008, ar norādi: “Par konkursa nolikumu ziemas uzturēšanas darbi Jelgavas pilsētas tranzīta ielām”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 21.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Jelgavā, Lielā ielā 11, 108.kabinetā, līdz: 29.10.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jelgavā, Lielā ielā 11, 108.kabinetā, 29.10.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts robežsardzes Galvenā pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000086402, adrese: Rūdolfa iela 5, Rīga, Latvija, LV-1012. Tālruņi: +371-7075650. Fakss: +371-7075600
Kontaktpersona: VRS GP Nodrošinājuma pārvaldes Valsts iepirkumu nodaļas galvenā inspektore Liene Lotko, t.7075664. E-pasts: liene.lotko@rs.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: IeM VRS GP Nr.2003/07
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Tehniskā specifikācijā norādītajam līmenim atbilstoša preces cena
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: serveri un datorstacijas
CPV kods: 30200000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: 2 iepirkumu priekšmetu grupas atbilstoši nolikumā norādītajiem apjomiem un specifikācijai
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Valsts robežsardzes Galvenā pārvalde
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes Nodrošinājuma pārvaldes 326.kab., Rīgā, Rūdolfa ielā 5, laikā no plkst.9: 00 līdz 16: 00 līdz: 27.10.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 17.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes Nodrošinājuma pārvaldes 326.kab., Rīgā, Rūdolfa ielā 5, līdz: 27.10.2003. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes telpās Rīgā, Rūdolfa ielā 5, 27.10.2003. plkst. 14: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Aizsardzības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000022632, adrese: Kr.Valdemāra 10/12, Rīga, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335231, 7335271. Fakss: +371-7229150
Kontaktpersona: vecākā referente Diāna Sauka, 7335231. E-pasts: diana.sauka@mod.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: AM 2003/197
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Cena latos ar visiem valsts un pašvaldību noteiktajiem nodokļiem un nodevām, ieskaitot piegādes izmaksas
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: šņorzābaku piegāde
CPV kods: 18000000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: 2100 pāru
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Vagonu ielā 38, Rīgā, LV-1009
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, laikā no plkst.9: 00 līdz 16: 00 līdz: 27.10.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 17.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, līdz: 27.10.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, 27.10.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: valsts a/s “VITA”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 50003331581, adrese: Kr.Valdemāra iela 110, Rīga, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7029565, 7029529. Fakss: +371-7379837
Kontaktpersona: Tīkla departamenta direktors Pēteris Vizulis, t.7029545. E-pasts: peteris.vizulis@vita.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: valsts a/s “Vita” 2003/40
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Pilns maksājums par piedāvātajām precēm, ieskaitot visas piegādes izmaksas, garantiju un visus nodokļus
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: nepārtrauktās barošanas avoti, konsoles komutators, Cisco maršrutētāju un komutatoru komplektējošās daļas
CPV kods: 32500000-8; 31154000-0; 30200000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: nepārtrauktās barošanas avoti ar jaudu 1000VA - 4gab; nepārtrauktās barošanas avots ar jaudu 15 KVA paralēla slēguma veidošanai ar Riello DMT15 - 1 gab; klaviatūras, peles, monitora komutators - 1 gab; Cisco maršrutētāju un komutatoru komplektējošās daļas atbilstoši nolikuma tehniskajai specifikācijai
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: visa valsts teritorija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kr.Valdemāra iela 110, Rīga, Latvija, LV-1013, 301.telpā, darba dienās laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 28.10.2003.,
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kr.Valdemāra iela 110, Rīga, Latvija, LV-1013, 301.telpā, līdz: 28.10.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kr.Valdemāra iela 110, Rīga, Latvija, LV-1013, 107.telpā, 28.10.2003. plkst. 10: 00
11. Citas ziņas: samaksa par nolikumu netiek noteikta.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000064250, adrese: Brīvības iela 49/53, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7037022. Fakss: +371-7037023
Kontaktpersona: RDITC informācijas sistēmu inženiere Dace Spāre-Dūdele, t.7037024. E-pasts: dace.spare@rcc.lv
2. Identifikācijas Nr.: RDITC 2003/65
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Preces cena, piegādes izmaksas, garantijas apkalpošana
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: datorkomplektu piegāde Rīgas domei
CPV kods: 30200000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: 80 datori un 40 printeri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 19.01.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, 18.kabinetā, pirmdienās no plkst 8: 30 līdz 12: 00 un no plkst 12: 30 līdz 17: 00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst. 8: 15 līdz12: 00 un no 12: 30 līdz 17: 00, piektdienās no plkst.8: 15 līdz 12: 00 un no 12: 30 līdz 16: 00 līdz: 07.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: pārskaitījums Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centra kontā a/s “Latvijas Unibanka” Centra fil., norēķinu konts 02-010130810, subkonts 20100001370, kods UNLALV2X
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 30.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, 18.kabinetā, līdz: 07.11.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas domes Informācijas tehnoloģiju centrā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 10.stāvā, konferenču zālē, 07.11.2003. plkst. 12: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: bankas garantija 8 000 Ls apmērā
11. Citas ziņas: lai iepazītos ar nolikumu vai to saņemtu, lūdzam iepriekš pieteikties pa t.7037024.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: VBS “Latvijas Radio”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003080614, adrese: Doma laukums 8, Rīga, Latvija, LV-1505. Tālruņi: +371-7206722, 7206721. Fakss: +371-7206709
2. Identifikācijas Nr.: Radio 2003/17
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 28.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 02.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: “Pasažieru mikroautobusu iegāde”, divi jauni pasažieru mikroautobusi ar vietu skaitu 1+1+6
CPV kods: 34120000-4
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Auto Īle un Herbsts” |
Dārza iela 2, Sigulda, LV-2150 |
Ls 15 600 (vienas automašīnas cena) |
Kopā: |
Ls 31 200 |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 07.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001411894, adrese: Kuldīga, Liepājas iela 48, Latvija, LV-3300. Tālruņi: +371-3323489. Fakss: +371-3320431
2. Identifikācijas Nr.: FM VID KRI 2003/204
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 29.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 01.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālās iestādes ierēdņu un darbinieku pārvadāšana
CPV kods: 60000000-8
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Grosmaņi” |
“Grosmaņi”, Graudu iela, Kuldīga |
146.04 (dienā) |
Kopā: |
38554.56 (gadā) |
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Sociālās palīdzības fonds, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000133374, adrese: O.Vācieša iela 4, Rīga, Latvija, LV-1004. Tālruņi: +371-7615659. Fakss: +371-7500120
2. Identifikācijas Nr.: LM SPF 2003/14
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 04.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 07.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: “Par sociālās rehabilitācijas pakalpojumu sniegšanu no psihoaktīvām vielām atkarīgiem bērniem” Sociālās rehabilitācijas pakalpojumu sniegšana par valsts budžeta līdzekļiem bērniem, kuriem radusies atkarība no psihoaktīvām vielām - alkohola, narkotiskajām, toksiskajām vai citām apreibinošām vielām
CPV kods: 85312500-4
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Dzīves enerģija” |
P.Lejiņa 20-37, Rīga |
35 857.92 |
Kopā: |
35 857.92 |
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000158236, adrese: Kr.Valdemāra iela 2a, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7022512. Fakss: +371-7022420
2. Identifikācijas Nr.: LB Nr.2003/60
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 21.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 07.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: serveru piegāde un uzturēšana
CPV kods: 30260000-9
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
a/s “Capital” |
Ganību dambis 23c, Rīga, LV-1005 |
Ls 83 959.00 |
Kopā: |
Ls 83 959.00 |
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.10.2003.