Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Īpašuma departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000038741, adrese: Vāgnera iela 5, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7037235. Fakss: +371-7012614
Kontaktpersona: galv.speciāliste Sandra Krūzkopa
2. Identifikācijas Nr.: RD ĪD 2003/78
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
35 |
cena |
65 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Rīgas 2.vidusskolas ēkas Kr.Valdemāra ielā 1, Rīgā, renovācijas tehniskā projekta izstrāde
CPV kods: 74000000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: skolas ēkas tehniskais projekts
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas 2.vidusskola Kr.Valdemāra ielā 1
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 150 (simt piecdesmit) kalendārās dienas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: R.Vāgnera iela 5, Rīga, Īpašuma pārvaldē, 415.kab., laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00 līdz: 19.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: Rīgas domes Īpašuma departamenta norēķinu kontā LUB Rīdzenes nod., kods 310101900, Rīgas domes norēķinu kase, konts 02-010130810, subkonts 20 300003010, ar atzīmi “konkursam par ēkas Kr.Valdemāra ielā 1, Rīgā, renovācijas tehniskā projekta izstrādi”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 10.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: R.Vāgnera iela 5, Rīga, Īpašuma pārvaldē, 415.kab., līdz: 19.11.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: R.Vāgnera iela 5, Rīga, Īpašuma pārvaldē, 202.kab., 19.11.2003. plkst. 10: 00
11. Citas ziņas: saņemot konkursa nolikumu, pretendentam jāuzrāda maksājuma dokumenti.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Valsts meži” Rietumvidzemes mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003466281, adrese: “Gaujas”, Kocēnu pag., Valmieras raj., Latvija, LV-4220. Tālruņi: +371-4207114, 9447700. Fakss: +371-4207115
Kontaktpersona: izpilddirektora vietnieka ražošanas jautājumos palīgs Jānis Upens, t.9189227. E-pasts: j.upens@lvm.lv
2. Identifikācijas Nr.: RV/2003/78/ca
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Būvprojektā iekļaujamā apjomu sarakstā minēto pozīciju izmaksas attiecībā uz veicamajiem darbiem + būvizstrādājumi = kopējā cena, atsevišķi izdalot PVN 18%
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: meža ceļa “Mīlestības trase” rekonstrukcija
CPV kods: 45233140-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: 3.79 km - atbilstoši tehniskajā projektā norādītajiem darbu daudzumu sarakstiem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Limbažu rajons, Brīvzemnieku pagasts, Rietumvidzemes mežsaimniecības 6.Limbažu meža iecirknis
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.06.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: VAS “Latvijas Valsts meži” Rietumvidzemes mežsaimniecībā - “Gaujas”, Kocēnu pag., Valmieras raj., laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 30 (04.11.2003. līdz 10: 00) līdz: 03.11.2003., bez samaksas
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 27.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: “Gaujas”, Kocēnu pag., Valmieras raj., laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 30 (04.11.2003. līdz 10: 00) līdz: 03.11.2003.
Piedāvājumu atvēršana notiks “Gaujas”, Kocēnu pag., Valmieras raj., 04.11.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000069281, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1978. Tālruņi: +371-7028700. Fakss: +371-7028704
Kontaktpersona: Valsts ieņēmumu dienesta Saimniecisko lietu pārvaldes Apsaimniekošanas daļas priekšnieka vietniece Ināra Solosteja, t.7028685. E-pasts: inara.solosteja@vid.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: FM VID 2003/52
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
1.lote - vīriešu muitas formas tērpa viena komplekta un sieviešu muitas formas tērpa viena komplekta kopsummas viszemākā cena; 2.lote - dienesta pakāpju atšķirības zīmju un žetona kopsummas viszemākā cena
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: muitas formas tērpu šūšana un dienesta pakāpju atšķirības zīmju un žetona izgatavošana
CPV kods: 18111400-4; 3696000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1.lote - Ls 185 000; 2.lote - Ls 15 000
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Valsts ieņēmumu dienests
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: VID Saimniecisko lietu pārvaldes Apsaimniekošanas daļā 505.kab., Smilšu ielā 1/4, Rīgā, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00 līdz: 28.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: VID kancelejā Rīgā, Smilšu ielā 1, 113.kab., līdz: 28.11.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: VID 207.telpā, Smilšu iela 1/4, Rīga, 28.11.2003. plkst. 11: 00
11. Citas ziņas: konkursa nolikumu var saņemt bez maksas.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001475221, adrese: Baznīcas iela 25, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043700. Fakss: +371-7043701
Kontaktpersona: direktora vietnieks ārstniecības pakalpojumu jautājumos Z.Lasovskis, t.7043702. E-pasts: zigurds.lasovskis@voava.lv
2. Identifikācijas Nr.: VOAVA 2003/33
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Piedāvājuma izvēles kritērijs ir viszemākā cena, kas atbilst nolikumā minētajām prasībām un tehniskajām specifikācijām. Preces cena ietver visus izdevumus, kas saistīti ar preces piegādi (transportēšana, apdrošināšana, nodokļi u.c.)
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ārstniecības līdzekļi onkoloģisko un hematoloģisko slimību ārstēšanai
CPV kods: 24400000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 180 pozīcijas ārstniecības līdzekļu onkoloģisko un hematoloģisko slimību ārstēšanai
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas ārstniecības iestādes
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Baznīcas ielā 25, Rīgā, LV-1010, pie lietvedības sekretāres, 3.stāvā, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 15 līdz: 01.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 100.00 (t.sk. 18%PVN Ls 15.25). Maksājuma veids: Valsts kase, reģistrācijas Nr.90000050138, Latvijas Banka, koda LACBLV2X, konts Nr.000361101, subkonts - 10600012109
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 21.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra, Rīga, Baznīcas iela 25, LV-1010, 3.stāvā, pie lietvedības sekretāres, līdz: 01.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: VOAVA, Baznīcas iela 25, Rīga, LV-1010, 303.kab., 01.12.2003. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 5000.00 depozīts pasūtītāja kontā.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: valsts aģentūra “Mājokļu aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001445937, adrese: Mucenieku iela 3, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-9041900. Fakss: +371-7041911
Kontaktpersona: Mājokļu monitoringa departamenta direktore A.Zaimiņa, t.7041922. E-pasts: andra.zaimina@ma.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: MA 2003/20
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
60 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: tiesības piegādāt informācijas sistēmu izstrādes un analīzes resursus informācijas sistēmas “Mājoklis” izstrādei, ieviešanai un pilnveidošanai
CPV kods: 72000000-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1. IS “Mājoklis” programmatūras komponentu (datu apstrādes pamatsistēma; portāla apakšsistēma, datu apmaiņas apakšsistēma) izstrāde un ieviešana; 2. IS “Mājoklis” tālākās attīstības stratēģijas izstrāde; 3. IS “Mājoklis” papildināšana, pilnveidošana un lietotāju apmācība
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VA “Mājokļu aģentūra”, Mucenieku iela 3, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: trīs mēnešu laikā no līguma noslēgšanas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: VA “Mājokļu aģentūra”, Mucenieku iela 3, Rīga, 301.kabinetā, t.7041900, e-pasts: mara.ozola@ma.gov.lv laikā no plkst.08: 30 līdz plkst.17: 00 līdz: 19.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 10.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: VA “Mājokļu aģentūra”, Mucenieku iela 3, Rīga, līdz: 19.11.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: VA “Mājokļu aģentūra”, Mucenieku iela 3, Rīga, 19.11.2003. plkst. 12: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Saeimas Kanceleja, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000028300, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, Latvija, LV-1811. Tālruņi: +371-7087491, 7087342. Fakss: +371-7087329
Kontaktpersona: Sagādes nodaļas vecākā speciāliste Kristīne Segliņa. E-pasts: kristine.seglina@saeima.lv
2. Identifikācijas Nr.: 2003/52
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Atbilstība tehniskās specifikācijas prasībām, zemākā piedāvātā cena par katru sadaļu atsevišķi
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Biroja papīrs. Iepirkuma priekšmeta daļas: 1.daļa - augstas kvalitātes universāls papīrs, kas lietojams kopētājiem un printeriem, divpusējai kopēšanai un melnbaltiem attēliem; 2.daļa - vidējas kvalitātes universāls papīrs, kuru var izmantot divpusējai kopēšanai; 3.daļa - vidējas kvalitātes universāls papīrs ar ierobežotu pielietojumu
CPV kods: 21100000-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: kopējais prognozējamais piegāžu apjoms - 20 tonnas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām, par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jēkaba iela 11, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jēkaba iela 11, Rīga, laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 03.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: saņēmējs - Valsts kase, reģistrācijas Nr.90000050138, konta Nr.000361101, subkonta Nr.10600012109, saņēmēja banka - Latvijas Banka, kods LACBLV2X, maksājuma mērķis: par atklāta konkursa nolikumu (i.d.Nr.Saeima 2003/52)
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 24.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Saeimas Kancelejas lietvedībā Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, līdz: 03.11.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jēkaba iela 11, Rīga, 03.11.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VU “Diagnostikas centrs”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003320497, adrese: Grebenščikova iela 1, Rīga, Latvija, LV-1003. Tālruņi: +371-7144009. Fakss: +371-7144003
Kontaktpersona: iepirkumu komisijas priekšsēdētājs Vitālijs Postnovs, t.7144005
2. Identifikācijas Nr.: VM DC 03/17
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
1.Iekārtas vērtība; 2.Nodokļi, nodevas, apdrošināšanas izmaksas; 3.Piegādes un uzstādīšanas izmaksas; 4.Personāla apmācības izmaksas; 5.Tehniskās apkalpošanas un remonta izmaksas garantijas laikā
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: augstākās klases ehokardiogrāfs un asinsvadu ultrasonogrāfs atbilstoši tehniskajām specifikācijām - piegāde, uzstādīšana, BOVU “Diagnostikas centrs” personāla apmācība, iekārtu tehniskā apkalpošana garantijas laikā
CPV kods: 33100000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: viens augstākās klases ehokardiogrāfs un viens asinsvadu ultrasonogrāfs ar piegādi, uzstādīšanu, BOVU “Diagnostikas centrs” personāla apmācību, iekārtu tehnisko apkalpošanu garantijas laikā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Grebenščikova iela 1, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2003.-2004.g.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Grebenščikova iela 1, Rīga, 238.kabinetā, laikā no plkst. 9: 00 līdz 15: 00 (11.11.līdz plkst.13: 00) līdz: 11.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 50.00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu VK RNC konts 000361101, subkonts 92901900000, Latvijas Banka, kods LACBLV2X
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 03.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Grebenščikova iela 1, Rīga, 238.kabinetā, līdz: 11.11.2003. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Grebenščikova iela 1, Rīga, 226.kabinetā, 11.11.2003. plkst. 13: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Valsts kontrole, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000031917, adrese: Kr.Valdemāra iela 26, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7017500, 7017513. Fakss: +371-7017673
Kontaktpersona: kancelejas pārvaldnieka vietnieks Māris Millersons, t.7017513, 9256316. E-pasts: maris.millersons@lrvk.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: VK03/09
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
40 |
pretendenta pieredze |
20 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ēkas Kr.Valdemāra ielā 26, Rīgā, rekonstrukcijas būvprojekts
CPV kods: 74200000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: skiču un tehniskais projekts
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Kr.Valdemāra iela 26, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: sešu mēnešu laikā no līguma noslēgšanas brīža
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: LR Valsts kontrolē Kr.Valdemāra ielā 26, Rīgā, 224.kabinetā, t.7017517, darba dienās laikā no plkst. 9: 00 līdz 11: 00 līdz: 12.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 50.00. Maksājuma veids: pārskaitījums uz kontu - Valsts kontroles VKD Rīgas NC 000361101, Latvijas Banka, LACBLV2X, konta Nr.22400101000, reģ.Nr.90000031917, ar norādi “Samaksa par konkursa nolikuma “Projektēšanas pakalpojumu sniegšana” saņemšanu”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 04.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: LR Valsts kontrolē Kr.Valdemāra ielā 26, Rīgā, 224.kabinetā, t.7017517, līdz: 12.11.2003. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: LR Valsts kontrolē Kr.Valdemāra ielā 26, Rīgā, 208.kabinetā, 12.11.2003. plkst. 13: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 2000 (divi tūkstoši latu) ieskaita Valsts kontroles kontā VKD Rīgas NC 000361101, Latvijas Banka, LACBLV2X, konta Nr.22400101000, reģ.Nr.90000031917, ar norādi “ Nodrošinājums piedāvājumam ar identifikācijas Nr.VK03/09” vai iesniedz bankas izdotu galvojumu minētās summas apmērā.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Saeimas Kanceleja, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000028300, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, Latvija, LV-1811. Tālruņi: +371-7087122. Fakss: +371-7087100
Kontaktpersona: Sagādes nodaļas vecākais speciālists Jānis Šilkovs, t.7087376. E-pasts: sagade@saeima.lv
2. Identifikācijas Nr.: Saeima 2003/43
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
pretendenta pieredze |
30 |
cena |
70 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: poligrāfisko darbu izpilde
CPV kods: 22900000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: viens gads
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Jēkaba iela 11
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.11.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Jēkaba ielā 10/12, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00 (pusdienas pārtr. no 12: 30-13: 00) līdz: 10.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: Latvijas Banka, LACBLV2X, konts 000361101, sub.k.10600012109, par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 31.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Saeimas Kancelejas lietvedībā Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, līdz: 10.11.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jēkaba iela 11, Rīga, 10.11.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Lielrīgas reģionālā lauksaimniecības pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000856570, adrese: Brīvības iela 40, Ogre, Latvija, LV-5001. Tālruņi: +371-5022232. Fakss: +371-5071154
Kontaktpersona: pārvaldes vad.vietn. P.Guslens, t.5030384. E-pasts: peteris.guslens@lad.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: LAD LRLP 2003/48
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Tehniskajā specifikācijā norādītajam līmenim atbilstoša preces cena, attālums (DUS atrašanās vieta)
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degvielas piegāde - benzīns
CPV kods: 23000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: A76 - 2000 litri; Ai95 - 54500 litri, BE98E - 7200 litri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: uzvarējušā pretendenta DUS
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 1 gads
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ogrē, Brīvības ielā 40, 10.istabā, laikā no plkst. 8: 30 līdz 16: 30 līdz: 12.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 04.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ogrē, Brīvības ielā 40, 10.istabā, līdz: 12.11.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ogrē, Brīvības ielā 40, 10.istabā, 12.11.2003. plkst. 11: 00.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003345753, adrese: Siguldas iela 24, Daugavpils, Latvija, LV-5420. Tālruņi: +371-5431541. Fakss: +371-5439913
2. Identifikācijas Nr.: LM - DOS Nr.01/2003
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 04.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 03.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: medikamentu un vienreizējās lietošanas medicīnas preču iegāde BO VU “Daugavpils onkoloģiskā slimnīca”
CPV kods: 24400000-8
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 18
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Unifarma” |
Ganību dambis 26-220, Rīga |
11581.00 |
SIA “Jelgavfarm” |
Zemgales prosp.3, Jelgava |
1044.10 |
SIA “Invitros” |
Šarlotes iela 1a, Rīga |
410.00 |
A/s “Recipe Plus” |
Blaumaņa iela 5a, Rīga |
15426.04 |
SIA “Oriola Rīga” |
Dzelzavas iela 120m, Rīga |
1575.50 |
SIA “G.Miežis Ārsts” |
Ulbrokas iela 42, Rīga |
99.00 |
SIA firma “Neja&Ko” |
Akadēmiķa Mstislava Keldiša iela 28-102, Rīga |
1005.00 |
A/s “Lysoform-Balticum” |
Sniķeres iela 29, Rīga |
3994.00 |
SIA “Sarstedt” |
Vietalvas iela 1, Rīga |
1264.00 |
SIA “Medeksperts” |
Pulkveža Brieža 9-9, Rīga |
941.00 |
SIA “Medex” |
Lapu iela 8, Jelgava |
444.00 |
SIA “B.Braun Medical” |
Šmerļa iela 2a, Rīga |
1835.00 |
SIA “Farma Balt” |
Maskavas iela 241, Rīga |
6423.80 |
SIA “LV Pharma” |
Ieriķu iela 66-207, Rīga |
1740.20 |
SIA “Arbor Medical Korporācija” |
Hospitāļu iela 55, Rīga |
2060.00 |
Kopā: |
49842.64 |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 07.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts policija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000099040, adrese: Brīvības iela 61, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7075076. Fakss: +371-7276380
2. Identifikācijas Nr.: IeM VP 2003/50
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 24.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 08.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: alkometru “Lion” SD 400P iemušu 150 000 gabali un 11 alkometri “Lion” SD400P
CPV kods: 33200000-2
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Magnum Medical” |
Maskavas iela 78, Rīga, LV-1003 |
24999 Ls |
Kopā: |
24999 Ls |
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 09.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Liepājas pilsētas Centrālā slimnīca, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000038084, adrese: Slimnīcas iela 25, Liepāja, Latvija, LV-3400. Tālruņi: +371-3403222. Fakss: +371-3403202
2. Identifikācijas Nr.: LPCS 2003/13
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.07.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 07.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: veļas mazgāšanas mašīna, veļas žāvētājs, veļas gludināšanas rullis un veļas prese
CPV kods: 29000000-2
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Prolux” |
Kr.Barona 130/2, Rīga, LV-1012 |
Ls 17 023.00 |
Ls 5962.00 |
||
Ls 17242.00 |
||
Ls 5930.00 |
||
Kopā: |
Ls 46 157.00 |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: BOVAS Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Ziemeļu filiāle, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003373935, adrese: Rīga, Tilta iela 11/1, Latvija, LV-1005. Tālruņi: +371-7389149, 7389129. Fakss: +371-7389151
2. Identifikācijas Nr.: VSAA-07/2003/0027
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 09.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: darba telpu noma VSAA Rīgas pilsētas Ziemeļu filiāles vajadzībām Rīgā, Tilta ielā 11/1
CPV kods: 70311200-6
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
Rīgas domes Ziemeļu rajona izpilddirekcija |
Rūpniecības iela 21, Rīga, LV-1045 |
13196.00 |
Kopā: |
13196.00 |
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 10.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils rajona padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000030663, adrese: Rīgas iela 2, Daugavpils, Latvija, LV-5403. Tālruņi: +371-5422238, 5422770. Fakss: +371-5422237
2. Identifikācijas Nr.: Daugavpils raj.pad. 2003/07
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 06.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 08.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: datu pārraides tīkla organizēšanas izpēte un ieviešana ar minimālo datu pārraides ātrumu 2 Mbit/s 20 Daugavpils rajona pašvaldībās, datu apmaiņas nodrošināšanai savā starpā, ar Daugavpils rajona padomi un valsts reģistru datu bāzēm
CPV kods: 72000000-5
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Belam-Rīga” |
Ģertrūdes iela 94, Rīga |
308 520.00 |
Kopā: |
308 520.00 |
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000069281, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1978. Tālruņi: +371-7028689. Fakss: +371-7028622
2. Identifikācijas Nr.: FM VID 2003/247
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 26.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 08.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: nosaukums: disku masīva piegāde Valsts ieņēmumu dienesta Centrālās muitas informācijas sistēmas vajadzībām. Iepirkuma priekšmets ir disku masīva piegāde Valsts ieņēmumu dienesta Centrālās muitas informācijas sistēmas vajadzībām
CPV kods: 30233130-1
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
par konkursa 1.loti: SIA “Harijs Bondars” |
Salaspils iela 12/3-36, Rīga, LV-10575 |
93 070.76 LVL |
par konkursa 2.loti: SIA “MicroLink Latvia” |
Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011 |
19 142.92 LVL |
Kopā: |
112 213.68 |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 09.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pilsētas pašvaldības BU “Ventspils pilsētas slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003246194, adrese: Inženieru iela 60, Ventspils, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3622136, 3622658. Fakss: +371-3621313
2. Identifikācijas Nr.: Ventspils pilsētas slimnīca 2003/6
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 29.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 09.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: jauns acu operāciju mikroskops un oftalmologa operāciju krēsls
CPV kods: 33434000-1
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Optika & dentika” |
Ozolciema iela 10/3-8, Rīga |
LVL 24960,- |
Kopā: |
LVL 24960,- |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 10.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Vides ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000028508, adrese: Peldu iela 25, Rīga, Latvija, LV-1494. Tālruņi: +371-7026412, 7026402. Fakss: +371-7228751
2. Identifikācijas Nr.: VIDM 2003/70
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 21.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 07.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: sadzīves atkritumu konteineru piegāde Ziemeļvidzemes reģionam
CPV kods: 28512940-5
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Valkas MD” |
Parka iela 25, Valka, LV-4700 |
22396.40 Ls |
Kopā: |
22396.40 Ls |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 10.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Tukuma rajona padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000050937, adrese: Talsu iela 4, Tukums, Latvija, LV-3101. Tālruņi: +371-3122231, 3122238. Fakss: +371-3122237
2. Identifikācijas Nr.: TRP 2003/2
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 26.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 03.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: valsts investīciju projekta “Pašvaldību vienotās informācijas sistēma” realizācijai nepieciešamo darbu atbilstoši apakšprojektam “Tukuma rajona pašvaldību informācijas tīkla izveide” - “Tukuma rajona pašvaldību informācijas tīkla izveide, 2.kārta”: Tukuma pilsētas dome, Kandavas novada dome, Cēres, Matkules, Zemītes administratīvie centri, Degoles, Engures, Jaunsātu, Lapmežciema, Lestenes, Pūres, Sēmes, Tumes, Vānes, Viesatu, Zantes, Zentenes pagasta padomes, Reģionālais datu centrs
CPV kods: 72200000-7
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
Kopā: |
9. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: piedāvājumi neatbilst nolikuma prasībām
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Kultūras pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000070596, adrese: Kr.Valdemāra iela 5, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043648. Fakss: +371-7043671
2. Identifikācijas Nr.: RD KP 2003/46
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 03.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 07.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Latvijas Republikas proklamēšanas 85.gadadienai veltīta uguņošana. Pretendentam jāizstrādā uguņošanas mākslinieciskā koncepcija un jāpiedāvā tās realizācija
CPV kods: 92360000-2
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Uguņošanas mākslas studija” |
Anniņmuižas bulvāris 48-69, Rīga, LV-1069 |
16 916,- |
Kopā: |
16 916,- |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 10.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000069281, adrese: Smilšu ielā 1, Rīgā, Latvija, LV-1978. Tālruņi: +371-7028689. Fakss: +371-7028622
2. Identifikācijas Nr.: FM VID 2003/241
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 19.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 09.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: nosaukums: Datu rezerves kopēšanas iekārtu piegāde Valsts ieņēmumu dienestam. Iepirkuma priekšmets ir datu rezerves kopēšanas iekārtu piegāde Valsts ieņēmumu dienestam
CPV kods: 30233120-8
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 5
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Harijs Bondars” |
Salaspils iela 12/3-36, Rīga, LV-1057 |
129 939.33 LVL |
Kopā: |
129 939.33 LVL |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 10.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības policija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000055099, adrese: Lomonosova iela 12a, Rīga, Latvija, LV-1019. Tālruņi: +371-7037803. Fakss: +371-7037880
2. Identifikācijas Nr.: RD PP 2003/31
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 21.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 07.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: formas tērpu šūšana Rīgas pašvaldības policijas darbiniekiem
CPV kods: 93930000-6
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “ASTARO” |
Hospitāļu iela 15/2, Rīga |
37508.55 LVL |
SIA “VIK” |
Tapešu iela 16, Rīga |
80090.10 LVL |
Kopā: |
117598.65 LVL |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 08.10.2003.